Go heeft geen fatsoenlijke garbage collection 🤷♂️en groot dat de binaries zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je toch niet altijd nodig? En heb je er niet gewoon pointers jn dan?
Ah dat klinkt niet fraai dan nee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:17 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Go heeft geen fatsoenlijke garbage collection 🤷♂️en groot dat de binaries zijn
Niet zozeer dat hij inefficiënt is met geheugen. Meer dat je niet de keuze hebt je geheugen normaal op te ruimen. Wil je iets met private keys in memory doen heb je niet de keuze ze echt weg te halen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dat klinkt niet fraai dan nee.
En als je alle references naar dat stuk geheugen van de stack hebt blijft het te lang leven?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:31 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Niet zozeer dat hij inefficiënt is met geheugen. Meer dat je niet de keuze hebt je geheugen normaal op te ruimen. Wil je iets met private keys in memory doen heb je niet de keuze ze echt weg te halen.
1 2 3 | <?php Route::get('/', [HomeController::class, 'showHomePage']); ?> |
Jaquote:
Je hebt geen echte references naar dat stuk geheugen. Dat denk je maar. Go is gewoon wat vaag hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En als je alle references naar dat stuk geheugen van de stack hebt blijft het te lang leven?
Oh weird.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:09 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Je hebt geen echte references naar dat stuk geheugen. Dat denk je maar. Go is gewoon wat vaag haha
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 08:12 schreef DevFreak het volgende:
[ code verwijderd ]
Laravel 8 bevalt hier prima.![]()
Dat is dat dingetje waar ik het eerder over had dat mensen via XML gebruikers in moeten kunnen lezen. Later ook met andere dingen maar ja dat is die route jaquote:
Oh right, sorry, was ik vergeten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is dat dingetje waar ik het eerder over had dat mensen via XML gebruikers in moeten kunnen lezen. Later ook met andere dingen maar ja dat is die route ja
Nope.quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:16 schreef DevFreak het volgende:
Al mensen gewerkt met Laravel Jetstream?
Lekker bezig ouwe dibbes.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:42 schreef phoenyx het volgende:
Nou ik ben sinds 17:00 wel klaar met 'hardcore' coderenDaarna nog vooral wat voor mijn werk gedaan zodat ik morgen een (erg) mooie start heb in dit geval. Nog wel iets van een half jaar nodig voordat ik het echt kan verhuren, jij hebt het gezien @:devfreak , Maar goed dit weekend wel veel vooruitgang kunnen maken eigenlijk. Nu hopen dat mijn pre-nachtbagger topics etc. wat aanslaan. En morgen begint gewoon weer de werkweek
Hehe mensen beginnen mijn uitspraken te kopiëren. #HardcoreCodingquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:42 schreef phoenyx het volgende:
Nou ik ben sinds 17:00 wel klaar met 'hardcore' coderenDaarna nog vooral wat voor mijn werk gedaan zodat ik morgen een (erg) mooie start heb in dit geval. Nog wel iets van een half jaar nodig voordat ik het echt kan verhuren, jij hebt het gezien @:devfreak , Maar goed dit weekend wel veel vooruitgang kunnen maken eigenlijk. Nu hopen dat mijn pre-nachtbagger topics etc. wat aanslaan. En morgen begint gewoon weer de werkweek
Staat de PPA daar nou echt voor PaPoeAquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker bezig ouwe dibbes.
[ afbeelding ]
Ik heb even gekeken naar AWK, en heb er wel wat handige dingen mee kunnen doen maar had ook gelukt met GREP.
Verder nog even gekeken naar de ZSH terminal en dat ingesteld als in de afbeelding, nu autocomplete voor de terminal en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2020 21:20:36 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |