Ik dus ook niet. Is een nieuwe package die alles regelt omtrent authenticatie en autorisatie. Moet er ook nog even een flinke duik in nemen.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Staat de PPA daar nou echt voor PaPoeA
Oh dat klinkt nice.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:19 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Is een nieuwe package die alles regelt omtrent authenticatie en autorisatie. Moet er ook nog even een flinke duik in nemen.
Valt wel mee toch dat je een zeikerd bent (voor zover ik je hebt meegemaakt ben je dat helemaal niet, is vast een manier om gewoon extra netjes over te komen als je kritiek geeft). Maar de GUI is geen moeite in vergelijking met de backend (althans in mijn ervaring). Ik heb een standaard GUI gemaakt die overal consistent is waardoor ik hem ook overal op dezelfde manier kan aanpassen. (of iemand anders die wel wat gevoel voor uiterlijk heeft). Het belangrijkste voor mij is de back-end, de front-end geloof ik wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hehe mensen beginnen mijn uitspraken te kopiëren. #HardcoreCoding
Maar inderdaad tof. De GUI heeft nog wel veel werk nodig, maar dat is slechts mijn mening. Ik ben daar nogal een zeikerd in. XD
Ik was het om dezelfde tijd ook even goed beu. Morgen weer verder als ik mijn dagelijkse verplichtingen volbracht heb.
Ik heb alles zelf geleerd, sinds een paar maanden mag ik me ook certified azure devops engineer expert noemen, de hoogste die je kunt halen, ben daar best trots opquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:25 schreef phoenyx het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn verbaas ik me er wat over hoeveel jullie weten. Niet omdat jullie FOK!kers zijn maar omdat ik gewoon een baan heb met een modaal salaris en dacht dat ik best wel wat wist (zonder relevante opleiding, wel alles zelf bijgeleerd wat dit betreft). Zijn dit zaken die je bij de opleiding informatica leert? Of is het dat jullie een andere functierichting hebben dan ik? Bedoel ik ben bekend met php, sql, frontend, seo, frameworks etc maar hier lijkt het net alsof C#, allerlei manieren om door de DOM te gaan etc. ook standaard is (voor jullie in ieder geval). Hebben jullie gewoon zoveel meer kennis (blijkbaar, doh maar ja) of is dit een beetje functiegericht (of zelfde functie maar gewoon veel meer jaren ervaring en hobbymatig bijgeleerd etc.)? Ben wat benieuwd
Netjesquote:
Coolquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Netjes
Ik ben gisteravond wat bezig geweest met afbeeldingen, neplogo en ander favicon
[ afbeelding ]
Ga vanavond en morgen vooral bezig om mijn code te reorganiseren
Ik heb een betaalde javascript tutorial op udemy gekocht weet ik veel hoeveel maanden geleden. Iets van 1/3e voltooid dacht ik maar ik vond het wel nuttig, mag je wel gratis volgen wat mij betreftquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:17 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Cool
Ik merkte wel dat mijn Javascript wel heel erg roestig is![]()
![]()
Ik zou een keertje goed de tijd moeten nemen om een uitgebreide tutorials te volgen.
Oh aardig, dank je welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb een betaalde javascript tutorial op udemy gekocht weet ik veel hoeveel maanden geleden. Iets van 1/3e voltooid dacht ik maar ik vond het wel nuttig, mag je wel gratis volgen wat mij betreft
Hoezo had je die cursus niet afgemaakt eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb een betaalde javascript tutorial op udemy gekocht weet ik veel hoeveel maanden geleden. Iets van 1/3e voltooid dacht ik maar ik vond het wel nuttig, mag je wel gratis volgen wat mij betreft
Denk omdat ik toen andere dingen wilde leren (javascript is niet zo belangrijk bij de banen die ik wou/wil krijgen), wilde het alleen wel meer kennen dan ik het kon omdat het wel vrij standaard terugkomt in vacatures, html css ken ik prima genoeg, javascript wist ik nog weinig van.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hoezo had je die cursus niet afgemaakt eigenlijk?
Ik had daar een react couese gedaan staan wel goede courses op udemy ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Denk omdat ik toen andere dingen wilde leren (javascript is niet zo belangrijk bij de banen die ik wou/wil krijgen), wilde het alleen wel meer kennen dan ik het kon omdat het wel vrij standaard terugkomt in vacatures, html css ken ik prima genoeg, javascript wist ik nog weinig van.
Vind het vooral erg handig bij de momenten dat ik ajax gebruik moet ik zeggen, wat dat betreft ben ik er wel erg blij om dat ik toen wel een minimale hoeveelheid tijd erin heb gestoken om de basis te leren.
https://www.udemy.com/share/101Y8qBUsfd1hWQHw=/ Het gaat om deze cursus, heb ik iets van 40% gedaan, 35 uur voor 100%
* Jaloers op je werkgeverquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Morgen en overmorgen een Angular workshop ben benieuwd.
Lekker vooruitzichtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:21 schreef phoenyx het volgende:
Nou ik ga pitten, morgen weer een werkdag en dan vrijdag nog een relaxtere werkdag en dan heb ik een lang weekend van 4 dagen
Nou, iemand was net 2 weken vrij, nu weer terug, mijn werkweken gaan supersnel, mijn 4 dagen zijn zo voorbij. Maar goed beter dan 2 dagen alsnogquote:
Ja heb ook al heel lang geen vakantie gehad, laatste keer was voor ik ging afstuderen. In december weer twee weekjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou, iemand was net 2 weken vrij, nu weer terug, mijn werkweken gaan supersnel, mijn 4 dagen zijn zo voorbij. Maar goed beter dan 2 dagen alsnog
dan zou ik javascript overslaan en typescript lerenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Morgen en overmorgen een Angular workshop ben benieuwd.
Ja typescript redelijk in de vingers ondertussen, zie mijzelf niet snel meer naar js grijpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:40 schreef ralfie het volgende:
[..]
dan zou ik javascript overslaan en typescript leren
Verschrikkelijk irritant ook vooral als je een tandje lager zou willen werken. Op één of andere manier willen ze mensen echt alleen maar op hun tenen laten lopenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef DevFreak het volgende:
Dat moment dat je ergens niet wordt aangenomen omdat je 'te gekwalificeerd' bent.![]()
Deze heb ik echt nog niet eerder meegemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |