abonnement Unibet Coolblue
pi_194696296
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:07 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Die is nu dicht. Misschien tips welke supermarkt de leukste dames aantrekt? :+
Jumbo voor grote mensen, Plus voor de wat zwaardere types, Albert Heijn voor de huiselijke types, Spar voor de permanente kersttypes, Dirk voor de budgetmensen, en Coop voor meer dan twee mensen in een relatie, Aldi/Lidl voor de grootverbruikers :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194696401
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:28 schreef Brybry het volgende:

[..]

:Y

Ik zat vandaag met een vriend over Tinder te praten en even meegekeken , nu zelf geïnstalleerd _O-
Maar het is al even geleden en wat is er veel veranderd :o

Nu zag ik dat ik een superlike had gekregen, was da? :?
Die is voor als je mij tegen komt :)
pi_194696427
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is er wel genoeg op je foto’s en bio om mee te “werken” dan.
Ik krijg zelden originele openingszinnen. Zijn meestal wel de leukste gesprekken omdat ik er zelf dan ook direct positiever insta denk ik.
Worden jullie vaak als eerst aangesproken door de vrouw?
Zelden, maar elke keer dat het gebeurd is, heeft ook tot dates geleid. Als een vrouw zelf initiatief neemt, is een goed teken.

Wat er bij mij meestal gebeurt is dat ik zie dat ik een match heb, even de foto's en bio nog wat doorneem (soms blijkt ze dan in Thailand te wonen of zo), beetje verder swipe, wat anders ga doen, en pas een paar uurtjes later een berichtje stuur. Soms is zij me dan voor geweest. Eigenlijk altijd een positief signaal.

quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:

[..]

wut :o Wat is dat toch met dat blokken.
Ja en dat is weer de andere kant van het verhaal. Gelukkig nog maar één keertje gehad. Leuk gesprek op Tinder, nummers uitgewisseld, zin om af te spreken, blablabla. Dan ineens: "Sorry maar ben druk de komende tijd". Ik: "De hele week? Jammer, de deur staat open". Gewoon sportief/positief gereageerd dacht ik. Patsboem geblokkeerd. Maar ik realiseerde me later dat ik al had verteld dat ik maar tijdelijk in haar land was en dat dat voor sommigen sowieso uitgesloten is, omdat een langetermijnrelatie er dan natuurlijk niet echt in zit. Dat was één van m'n eerste matches überhaupt, al doende leert men. :')
  zondag 23 augustus 2020 @ 22:22:18 #204
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194696461
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jumbo voor grote mensen, Plus voor de wat zwaardere types, Albert Heijn voor de huiselijke types, Spar voor de permanente kersttypes, Dirk voor de budgetmensen, en Coop voor meer dan twee mensen in een relatie, Aldi/Lidl voor de grootverbruikers :P
WTF :')²

Coop :D _O-

E_T _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194696662
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

WTF :')²

Coop :D _O-

E_T _O_
Zie nu dat ik de Nettorama vergeten ben :')

Nettorama voor al de overige mensen dan maar :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 23 augustus 2020 @ 22:45:27 #206
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194697092
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zie nu dat ik de Nettorama vergeten ben :')

Nettorama voor al de overige mensen dan maar :P
Permanente kersttypes _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194697164
Niet naar de Edah, Super de Boer, Konmar, Nieuwe Weme en Basismarkt gaan :')
pi_194697229
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:57 schreef Fugue het volgende:

[..]

Sure maar is wel een beetje de Sounddragonshow hier

Is al niet eens meer leuk om te lurken
Wil je nou lurken of wil je wat vertellen?
pi_194698330
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 18:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Awww!! Liefde O+

Wat is het verhaal trouwens achter deze date?
Via internet een vrouw ontmoet uit Odessa/Oekraine. Zelfde leeftijd en spreekt Engels/Duits vloeiend, dus doordat we makkelijk kunnen praten merkten we ook dat het snel klikte. Ben zelf half Pools, wat het naar mijn mening wat simpeler maakt trouwens.

Heb haar onlangs opgezocht en was erg leuk. Hebben wat plannen gemaakt om elkaar op korte termijn weer op te zoeken.
  zondag 23 augustus 2020 @ 23:53:32 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194698514
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 23:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Via internet een vrouw ontmoet uit Odessa/Oekraine. Zelfde leeftijd en spreekt Engels/Duits vloeiend, dus doordat we makkelijk kunnen praten merkten we ook dat het snel klikte. Ben zelf half Pools, wat het naar mijn mening wat simpeler maakt trouwens.

Heb haar onlangs opgezocht en was erg leuk. Hebben wat plannen gemaakt om elkaar op korte termijn weer op te zoeken.
Nice, dat klinkt als een goed begin ^O^

Gaat dat geen problemen opleveren in de toekomst? Oekraïne is nog geen EU toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 00:01:30 #211
441859 crew  Lenny77
pi_194698606
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:48 schreef Cockwhale het volgende:
Niet naar de Edah, Super de Boer, Konmar, Nieuwe Weme en Basismarkt gaan :')
Je vergeet de Delhaize en Carrefour! Daar ontmoet je de Belgen *O* *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194700157
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die is voor als je mij tegen komt :)
:D
pi_194700161
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 23:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Via internet een vrouw ontmoet uit Odessa/Oekraine. Zelfde leeftijd en spreekt Engels/Duits vloeiend, dus doordat we makkelijk kunnen praten merkten we ook dat het snel klikte. Ben zelf half Pools, wat het naar mijn mening wat simpeler maakt trouwens.

Heb haar onlangs opgezocht en was erg leuk. Hebben wat plannen gemaakt om elkaar op korte termijn weer op te zoeken.
Wat leuk! O+
pi_194700318
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, lang verhaal, paar aannames, maar ook een paar feitjes.. Als ik je om (gisteren) 10 uur een berichtje stuur, en er komt maar één vinkje tot een uur of één, en dan 'oh, ja, mijn telefoon stond nog op vliegtuigstand' (why the fuck doe je dat?), kan dat best, maar als het de dag erna nog een keer gebeurt, maar dan tot 3 uur 's middags, gaat dat vliegertje geen 2 keer op.. en al helemaal niet als ik je al 2 keer online zag op dating-app... Hoef je ook niks meer uit te leggen of te ja-maar'en, dan is het badpak aan, en zwemmen :W

Reden boeit niet; liegen is wegwezen, kun je nog zo geweldig lijken en een 9/10 koppie hebben, maar daar kan ik niks mee.
Beetje spuit-11, maar dude! Over verstikkend gesproken! En het dan nog verkeerd hebben ook, mogen mensen om jou heen geen leven meer hebben?
pi_194700361
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:16 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Beetje spuit-11, maar dude! Over verstikkend gesproken! En het dan nog verkeerd hebben ook, mogen mensen om jou heen geen leven meer hebben?
Nou ja, wel 2 keer online op de dating app maar de telefoon op vliegtuigstand betekent zo goed als geen interesse in de huidige chatters op de telefoon. Zegt idd toch genoeg?
pi_194700416
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:22 schreef Amee het volgende:

[..]

Nou ja, wel 2 keer online op de dating app maar de telefoon op vliegtuigstand betekent zo goed als geen interesse in de huidige chatters op de telefoon. Zegt idd toch genoeg?
Vind ik best een sterke aanname, ik krijg vaak genoeg berichtjes van mensen op een dating app en dan kijk ik even, dan ben ik ook online. Of ik nou geïnteresseerd ben of niet in die berichtjes, die notificatie wil ik weg hebben. Dus kijk ik even. Maar ondertussen kan ik ook gewoon met iemand lekker in gesprek zitten. Als ik dan erachter kom dat die mij de hele tijd in de gaten zat te houden, vind ik dat kwalijker dan dat ik even met mijn eigen leven bezig ben.
pi_194700451
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:29 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Vind ik best een sterke aanname, ik krijg vaak genoeg berichtjes van mensen op een dating app en dan kijk ik even, dan ben ik ook online. Of ik nou geïnteresseerd ben of niet in die berichtjes, die notificatie wil ik weg hebben. Dus kijk ik even. Maar ondertussen kan ik ook gewoon met iemand lekker in gesprek zitten. Als ik dan erachter kom dat die mij de hele tijd in de gaten zat te houden, vind ik dat kwalijker dan dat ik even met mijn eigen leven bezig ben.
Ik vergeet telkens dat mensen op dating apps anders daten. Ik bedoel dat ze met veel tegelijk chatten en dan ook nog steeds zoeken. :@
Mijn reacties zijn dan ook veelal op ervaringen irl gebaseerd.
pi_194700461
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:32 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik vergeet telkens dat mensen op dating apps anders daten. Ik bedoel dat ze met veel tegelijk chatten en dan ook nog steeds zoeken. :@
Mijn reacties zijn dan ook veelal op ervaringen irl gebaseerd.
Hmm.. ja, dat doe ik inderdaad niet. Ik praat het liefst met 1 tegelijk, je krijgt dan mijn volledige aandacht. Maar dat controlerende gedrag daar word ik echt misselijk van.
pi_194700493
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:34 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hmm.. ja, dat doe ik inderdaad niet. Ik praat het liefst met 1 tegelijk, je krijgt dan mijn volledige aandacht. Maar dat controlerende gedrag daar word ik echt misselijk van.
Waarom vind je dat hij controleert (ondanks zijn uitleg)?
Wanneer je met iemand chat met de bedoeling een eventuele relatie te beginnen (hij zag haar als relatiemateriaal), dan denk je natuurlijk vaker aan haar en dat je haar een bericht hebt gestuurd waar ze nog niet op heeft gereageerd. Plus dat zijn whatsapp de hele tijd open is om andere redenen.
pi_194700590
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom vind je dat hij controleert (ondanks zijn uitleg)?
Wanneer je met iemand chat met de bedoeling een eventuele relatie te beginnen (hij zag haar als relatiemateriaal), dan denk je natuurlijk vaker aan haar en dat je haar een bericht hebt gestuurd waar ze nog niet op heeft gereageerd. Plus dat zijn whatsapp de hele tijd open is om andere redenen.
Tuurlijk, en ik snap die spanning best. Maar hij zit dan toch ook op de datingapps? Hij ziet dat zij online kwam, dus hij zat ook weer daar. Of zijn intentie enkel om te controleren was, dat weet ik niet. Maar de een kwalijk nemen wat je zelf ook doet. Tja... Misschien moeten mensen gewoon wat vaker geduld hebben.

Laatst dat meisje wat mij na een uur blokte omdat ik niet reageerde, doe normaal. :')
pi_194700604
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Tuurlijk, en ik snap die spanning best. Maar hij zit dan toch ook op de datingapps? Hij ziet dat zij online kwam, dus hij zat ook weer daar. Of zijn intentie enkel om te controleren was, dat weet ik niet. Maar de een kwalijk nemen wat je zelf ook doet. Tja... Misschien moeten mensen gewoon wat vaker geduld hebben.

Laatst dat meisje wat mij na een uur blokte omdat ik niet reageerde, doe normaal. :')
Zoiets heb ik ook wel eens gehad :D

Toen kreeg ik nog een sneer erbij: "Ook geen fatsoen zie ik."

Terwijl ik heel even keek :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194700615
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Tuurlijk, en ik snap die spanning best. Maar hij zit dan toch ook op de datingapps? Hij ziet dat zij online kwam, dus hij zat ook weer daar. Of zijn intentie enkel om te controleren was, dat weet ik niet. Maar de een kwalijk nemen wat je zelf ook doet. Tja... Misschien moeten mensen gewoon wat vaker geduld hebben.

Laatst dat meisje wat mij na een uur blokte omdat ik niet reageerde, doe normaal. :')
Volgens mij ging het om de telefoon die was afgesloten van internet terwijl ze elders wel online ging :P

Ja, van dat meisje van jou is een ander verhaal :)
pi_194700628
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Volgens mij ging het om de telefoon die was afgesloten van internet terwijl ze elders wel online ging :P

Ja, van dat meisje van jou is een ander verhaal :)
Kan ze dat niet gedaan hebben via de computer? Mijn telefoon heeft ook wel eens slecht bereik.
pi_194700647
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:55 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Kan ze dat niet gedaan hebben via de computer? Mijn telefoon heeft ook wel eens slecht bereik.
Het zou onmogelijk zijn om online te komen op de telefoon die afgesloten is van internet, toch? :P
pi_194700811
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:32 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik vergeet telkens dat mensen op dating apps anders daten. Ik bedoel dat ze met veel tegelijk chatten en dan ook nog steeds zoeken. :@
Mijn reacties zijn dan ook veelal op ervaringen irl gebaseerd.
Toch ben ik het wel met jou eens... ik had dat ook irritant gevonden.

En als iemand dan gewoon eerlijk is..

Is dat toch anders.

Ik vind niet dat irl normen en waarden meteen de deur uit kunnen zodra je online bent.
Misschien ben ik ouderwets hoor...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')