Nu had ik afgelopen vrijdag op school Galabal.
Nu had ik al een maandje of 2 a 3 een oogje op een meisje , en je raad het al , nu heb ik met der gezoend op het gala.
Nu willen we het dus verder proberen met elkaar.
Maar nu , we gaan dus morgen uit school naar mijn huis toe.
opzich al een ramp met die moeders die vragen gaan stellen , dat weet ik nou al , gaat een ramp worden.
Nou afijn , je drinkt wat beneden , en dan ga je naar je kamer toe.
En dan ?
Neuken lijk me ook niet gelijk de optie , en dat zou ik ook niet gelijk willen.
Wat moet ik dan doen ? Tv kijken ? Computeren ? samen huiswerk maken ? bij binnekomst op kamer gelijk zoenen , vervolgens op bed neer droppen en beetje aan kloten
Iemand tips ofzow :p
En ja , ik ben haar eerste vriendje enzo hou daar wel rekening mee dat ze beginner is zeg maar
Ik hoop wel wat serieuze andwoorden.
Voor de rest....succes!!
quote:hmm , dat zal inderdaad wel het beste zijn ja.
Op zondag 19 januari 2003 22:45 schreef KumA het volgende:
Wat dacht je van gewoon niet eraan denken en gewoon de dingen z'n gang laten gaanVoor de rest....succes!!
Maar hoogst waarschijnlijk gaat dit gaat neerkomen op ellenlang zoenen op bed in je kamer. En dat is ook wel eens leuk.
Ik denk nu met weemoed terug aan een aantal vriendinnetjes die ik had toen ik zo oud was als jij. Toen alles nog redelijk ongecompliceerd was en lekker makkelijk.
Veel plezier
quote:PLezier hoop ik wel te hebben jah.
Op zondag 19 januari 2003 22:48 schreef Frenkie het volgende:
Dat worden vast hele goede, diepe gesprekken die je daar gaat voeren. En je hebt natuurlijk huiswerk gedaan, tv gekeken en muziek geluisterd als je moeder het vraagt.Maar hoogst waarschijnlijk gaat dit gaat neerkomen op ellenlang zoenen op bed in je kamer. En dat is ook wel eens leuk.
Ik denk nu met weemoed terug aan een aantal vriendinnetjes die ik had toen ik zo oud was als jij. Toen alles nog redelijk ongecompliceerd was en lekker makkelijk.
Veel plezier
We kennen oook gaan msnen
[Dit bericht is gewijzigd door Galaxis op 19-01-2003 22:49]
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:49 schreef KumA het volgende:
Offtopic
Sorry maar wat klink jij als een ouwe lul zeg
Nogmaals mijn excuses voor deze opmerking
en dan zeggen dat ze zich moet uitkleden!
ontopic:
wat ik me kan herinneren, zo dicht mogelijk bij elkaar, continu zoenen... en een paal in je broek kweken waar je niks mee doet uiteindelijk!
quote:Geintje moet kunnen toch?
Op zondag 19 januari 2003 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Als ik de kinderachtige reacties op de topicstarter zo bekijk, vraag ik me af wie hier nou de puber is.
Doe eens normaal, of ga verder kloten in Onzin.
quote:'t Waren anders wel zinnige tips. En zelfs vrij on-topic.
Op zondag 19 januari 2003 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Als ik de kinderachtige reacties op de topicstarter zo bekijk, vraag ik me af wie hier nou de puber is.
Doe eens normaal, of ga verder kloten in Onzin.
Eerst gewoon es ff beneden rond hangen en daarna naar je kamer?
Dan weet zij wel wat je bedoeld....
Gewoon daar verder te kijken
quote:GVD.....had ik eens een deels normale reactie.... haal je hem weer weg.... edit hem dan gewoon...
Op zondag 19 januari 2003 23:22 schreef shmoopy het volgende:
Nu nokken.
Ik snap dat je het grappig vindt, maar in R&P wordt van je verwacht dat je een beetje normaal doet.
quote:A.K.A. Stofzuiger
Op zondag 19 januari 2003 23:25 schreef tiemo het volgende:
shmoopy topic verneuker..
quote:Ja, ik blijf aan de gang,
Op zondag 19 januari 2003 23:24 schreef VinceCarter het volgende:[..]
GVD.....had ik eens een deels normale reactie.... haal je hem weer weg.... edit hem dan gewoon...
quote:Ja baas onze excuses
Op zondag 19 januari 2003 23:27 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ja, ik blijf aan de gang,
heb gvd een heel topic moeten opschonen.
Ik vraag 2x of jullie willen kappen, nu is het wel genoeg.
quote:Je moet gewoon niet zo dom al die posten gaan veranderen
Op zondag 19 januari 2003 23:27 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ja, ik blijf aan de gang,
heb gvd een heel topic moeten opschonen.
Ik vraag 2x of jullie willen kappen, nu is het wel genoeg.
quote:En jij moet lekker opzouten als je niet normaal kunt reageren.
Op zondag 19 januari 2003 23:28 schreef tiemo het volgende:[..]
Je moet gewoon niet zo dom al die posten gaan veranderen
Anders lees je deze nog eens door !Policy mbt off-topic en onzinposts buiten onzin!
quote:Ik geloof dat dit aan het escaleren is
Op zondag 19 januari 2003 23:30 schreef shmoopy het volgende:[..]
En jij moet lekker opzouten als je niet normaal kunt reageren.
Anders lees je deze nog eens door !Policy mbt off-topic en onzinposts buiten onzin!
quote:Ik zou zeggen: helemaal niets.
Op maandag 20 januari 2003 00:03 schreef Jzz het volgende:
shmoopy shmoopy shmoopywtf is er mis met NEUKEN?????
Maar hou het hier nou een beetje leuk, en als je iets te klagen heb, zie link hierboven.
quote:Gezien je openingspost lijk jķj me eerder de beginner. Is ook geen punt hoor, maar laat de natuur zijn gang gaan. Dan komt alles goed. En anders begin je gewoon met praten.
Op zondag 19 januari 2003 22:42 schreef Galaxis het volgende:
Iemand tips ofzow :pEn ja , ik ben haar eerste vriendje enzo
hou daar wel rekening mee dat ze beginner is zeg maar
En heel veel dingen aan haar vragen, dat vinden meisjes leuk
Dan moet je natuurlijk niet ver bijelkaar vandaan zitten. Gewoon samen op bed ofzo of van de bank naar de film kijken.
En meestal komt dan alles van zelf wel. Bereid je maar vast voor op een boel kussen. Succes.
Ga een dvdtje/videotje kijken of ga een computerspelletje doen, op popcap.com bijv. heb je hele leuke simpele spelletjes die lekker verslavend zijn dat zal jullie wel even bezig houden.
Als je een beetje teveel "last" hebt van nieuwsgierige aagjes kan je ook even een blokje gaan wandelen,en dan praat je gewoon over wat in je op komt of haak je in op iets wat zij zegt.
Wees gewoon jezelf en laat de situatie je helpen zou ik zeggen...
dat is altijd het beste trust me!
Dus je hebt helemaal geen tips nodig, volg gewoon je hart mijn jong.
quote:Volgens mij ben jij ook niet echt ervaren vriend
Op zondag 19 januari 2003 22:42 schreef Galaxis het volgende:
Hallo mede fokkersNu had ik afgelopen vrijdag op school Galabal.
Nu had ik al een maandje of 2 a 3 een oogje op een meisje , en je raad het al , nu heb ik met der gezoend op het gala.
Nu willen we het dus verder proberen met elkaar.
Maar nu , we gaan dus morgen uit school naar mijn huis toe.
opzich al een ramp met die moeders die vragen gaan stellen , dat weet ik nou al , gaat een ramp worden.
Nou afijn , je drinkt wat beneden , en dan ga je naar je kamer toe.
En dan ?
Neuken lijk me ook niet gelijk de optie , en dat zou ik ook niet gelijk willen.
Wat moet ik dan doen ? Tv kijken ? Computeren ? samen huiswerk maken ? bij binnekomst op kamer gelijk zoenen , vervolgens op bed neer droppen en beetje aan kloten
Iemand tips ofzow :p
En ja , ik ben haar eerste vriendje enzo
hou daar wel rekening mee dat ze beginner is zeg maar
Ik hoop wel wat serieuze andwoorden.
quote:vroeger?? jezus, je bent nog een jaar jonger dan mij! Zit je ook al aan je pensioen te denken of zow?
Op maandag 20 januari 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
Vroegah op jou leeftijd had ik helemaal geen forum waar ik dit soort dingen uitgebreid kon vragen, en toch presteerden ik het om dit soort 'eerste keer huis bezoekjes' tot een goed einde te brengen!Dus je hebt helemaal geen tips nodig, volg gewoon je hart mijn jong.
quote:Toch al 5jaar ervarings verschil met de topic-starter
Op maandag 20 januari 2003 10:25 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
vroeger?? jezus, je bent nog een jaar jonger dan mij! Zit je ook al aan je pensioen te denken of zow?
quote:* Ziet het voor een keer door de vingers
Op maandag 20 januari 2003 11:36 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Toch al 5jaar ervarings verschil met de topic-starter
Dus ik mag in deze context al over vroeger praten
Anyway, je vertelt gewoon vriendelijk maar erg kort tegen je ouders dat je tv ofzo hebt gekeken.
Wat je echt gaat doen met haar? Sja...als er ee stilte valt ga je toch zoenen?
quote:dit vind ik wel een goed punt ja.
Op maandag 20 januari 2003 12:28 schreef Echoes het volgende:
- Ga naar buiten, wrom binnenhangen?!, ff een rondje om.
good luck!!
eerst elkaar leren kennen, veel praten, lachen en weet ik veel wat... foto's kijken..
Ik heb de eerste dag met mijn vriendin heel de dag zitten buurten op haar kamer...(studenthuis...geen last van ouders)
en 's avond was de eerste regel niet meer van toepassing..tja het gaat gewoon vanzelf...:W
quote:En dan na die tijd zoooo'n ontzettende last van je ballen dat je niet meer kunt lopen als je lang genoeg zoent....
Op zondag 19 januari 2003 22:54 schreef raampje het volgende:
Ik zou je site laten zien die je ook bij je profiel hebt staan..en dan zeggen dat ze zich moet uitkleden!
ontopic:
wat ik me kan herinneren, zo dicht mogelijk bij elkaar, continu zoenen... en een paal in je broek kweken waar je niks mee doet uiteindelijk!
eerst beneden effe wat gedronken.
Toen naar boven gegaan.
Ik stelde maar voor om een film te gaan kijken.
Vond ze wel een goed iedee .
Dus zij film uitzoeken , Cruel intensions .
had ik geen problemen mee
na die film zijn we gaan zoenen enzo op mijn bed.
Was wel relaxed enzo.
Alles is goed gekomen.
quote:Ik vind dit wel een kick ass reactie
Op maandag 20 januari 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
Vroegah op jou leeftijd had ik helemaal geen forum waar ik dit soort dingen uitgebreid kon vragen, en toch presteerden ik het om dit soort 'eerste keer huis bezoekjes' tot een goed einde te brengen!Dus je hebt helemaal geen tips nodig, volg gewoon je hart mijn jong.
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:53 schreef tvlxd het volgende:
"I love it when a plan comes together".
quote:Is dit een ontmoediging tegenover hem? Nou ja, zeg...
Op maandag 20 januari 2003 18:11 schreef Zinzi het volgende:
laat maar
Volgende keer: Meisje mee naar huis voor de 2e keer of Voor de 1ste keer naar haar huis
Ach en ongeacht je leeftijd het blijft spannend de eerste keer op haar kamer/huis etc
Je drinkt beneden even wat..vertelt aan mamslief beetje over school, mamslief stelt wat vraagjes etc etc. De intro is dan geweest, en je meldt dat julie effe naar boven gaan. Tip: neem gelijk wat te vroten en te dirnken mee, dan is het risico ook wat kleiner dat (goedbedoelende) mamslief op de deur klopt of jullie nog wat willen eten/drinken. Affijn, je kent het. Op kamer gewoon een beetje relekst zijn. Je hebt vast wat dingetjes waar jullie over gebabbeld hebben en wat je wil laten zien. (*zucht* ik weet nu al dat hier commentaar over komt )
En voor de rest, niks pushen...komt het vanzelf wel. Sleutelwoord = ontspannen, jullie zijn toch voor de lol bij mekaar?
*wuiF*
Goed afgelopen, OK dusz...
quote:LoL
Op maandag 20 januari 2003 17:45 schreef Galaxis het volgende:
OK mensen , ging wel goedDus zij film uitzoeken , Cruel intensions
.
had ik geen problemen mee
quote:Beter
Alles is goed gekomen.
Bij zulk soort dingen moet je eigenlijk niet teveel nadenken, maar soms zijn tips als het kijken van een filmpje wel handig. Soms is het leven net als acteren: je hebt een script dat je wil volgen, maar improvisatie maakt het perfect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |