heeft dit jaar nog geen enkele top 10 finish gehadquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:45 schreef Fretwork het volgende:
Mark Cavendish is altijd garantie voor zeges
Dan weet ik het ook niet meer, is Meintjes geselecteerd?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heeft dit jaar nog geen enkele top 10 finish gehad
Tegenwoordig moet je voor garantie op succes een Nederlandse sprinter hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer, is Meintjes geselecteerd?
in de dauphine was hij in de eerste (heuvel) rit nog 4de, achter v eart, bernal en impey. Misschien voor een succesje/dagetappe, maar verwacht het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat denken jullie van Valverde? In een tour als deze zou ik m 3 jaar geleden blindelings meenemen voor de punten maar ja, 40 jaar, is t de moeite voor het geld dat ie bij Scorito nog altijd kost? (2,5 miljoen)
Verwacht er weinig van. Had eerder gekozen voor een renner als Formolo of Mollema redelijk vergelijkbare renners alleen veel beter in vorm dan Valverde. Benoot verwacht ik ook wel mee in een aantal ontsnappingen. Reed een ijzersterk voorseizoen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat denken jullie van Valverde? In een tour als deze zou ik m 3 jaar geleden blindelings meenemen voor de punten maar ja, 40 jaar, is t de moeite voor het geld dat ie bij Scorito nog altijd kost? (2,5 miljoen)
Geen idee om welk spel het gaat en hoe je daar dus punten kan pakken, maar de kans op een goed klassement van Sivakov en om dagsuccessen is behoorlijk geslonken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:42 schreef Belgosome het volgende:
Sivakov transferen? Of komt hij er nog terug bovenop van zijn val?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |