Ik zit pas in week 22 dus kan mijn lol op. Heeft het bij jouw vrouw nog tot andere problemen geleid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn ex vrouw had dat ook tijdens de zwangerschap, ze hadden ook diclofenac voorgeschreven, zelf aan de bel getrokken en toen iets anders voorgeschreven gekregen. Weet niet meer wat.
Succes met de rest van je zwangerschap, dit wordt vermoedelijk erger tot de bevalling.
Had even gemist dat je zwanger bent, hoe lang al?
Nee, alleen heel veel pijn en slechte nachtrust.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zit pas in week 22 dus kan mijn lol op. Heeft het bij jouw vrouw nog tot andere problemen geleid?
Ze hebben bij mij niet gezegd dat ik dat kan krijgen. Alleen als de pijn ondraaglijk weer wordt dan mag je aan het infuus zeiden ze maar meer is er niet. Toen ik snachts opgenomen was heb ik 3 keer de alarmknop gebruikt omdat het infuus na uren nog niet werkte en ze konden niks anders doen dan een warme kruik geven en "probeer niet te focussen op de pijn"quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:41 schreef Charlie_Brown het volgende:
Zetten ze geen dubbel J katheter?
Mijn man heeft er een gehad ivm nierstenen, stuwing en littekenweefsel in de urineleider. Moest helaas wel anders hadden zijn nieren zoveel stuwing dat ze stuk zouden gaan. Raakte in het ziekenhuis al bijna in sepsis door de stuwing in combinatie met ontstoken nier.
Dank je wel. Hij zei dat door de zwangerschap inderdaad de nier in verdrukking komt. Maar er heeft alleen een gyn naar gekeken, geen uroloog. De controle afspraak heb ik ook bij de gyn. Hoop dat ik niet straks mn nier verliesquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:21 schreef Charlie_Brown het volgende:
Vreemd, weten ze wel waarom je nierstuwing hebt? Lijkt me dat de zwangerschap en groeiende baarmoeder daar iets mee te maken hebben en je moet nog wel even.
Zou het toch met de uroloog en eventueel gynecoloog over hebben want dit is ook geen doen.
Sterkte!
Ja dat moet echt onder narcose.. Ik hoop met je mee dat je nier niet beschadigd is!quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:45 schreef roos94 het volgende:
Op aanraden van vk straks consult bij huisarts om te kijken naar mogelijkheden. Vk zei dat ze waarschijnlijk katheter niet benoemden omdat dit meestal wordt gedaan onder narcose en ze dit tijdens zwangerschap zoveel mogelijk willen vermijden vanwege de risico's, tenzij het echt niet anders kan
Later deze week een echo om de nier te bekijken, ben wel zenuwachtig hoop dat het meevalt
Mehquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:11 schreef roos94 het volgende:
Ik heb vandaag controle gehad en de nier is nog steeds gigantisch vergroot, niet geslonken maar ook niet gegroeid.
Hij zegt dat we niks eraan kunnen doen en dat ik het waarschijnlijk de rest van de zwangerschap zal houden. Hij gaat geen katheter zetten ook vanwege infectiegevaar enz. Dit doen ze alleen als je dreigt de nier te verliezen.
Heb nu nog steeds heel veel last maar het is wel iets minder extreem, heb nu ongeveer 3 pijnaanvallen per dag inplaats 6/7. Wel continue zeurende pijn maar soit.
Met onze dochter gaat het gelukkig perfect en loopt zelfs voor op de groei. Ze heeft geen last van die tegenstribbelende nier.
Dus ja; pappen en nathouden zoals de gyna het zei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |