Wat een klapsonesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:30 schreef Gruj0 het volgende:
TT By Gruj0
@:Boca_Raton moet trots zijn!
En jij moet een klap voor je bek krijgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:30 schreef Gruj0 het volgende:
TT By Gruj0
Zelf de fipo pakken, en op deze wijzequote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:30 schreef Gruj0 het volgende:
TT By Gruj0
Dan had je de lapo moeten hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik wilde ook een x.
Het is mij gegund!
Denk aan de kinderen in Somalië!quote:
Wat is een lapo?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan had je de lapo moeten hebben.
Oh ja, sorry, ik heb honger.quote:
Dom grapje over Fransen en hun voorliefde om snel op te geven in de oorlog (WO2).quote:
Dankquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik heb honger.
@Boca_Ratonquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:30 schreef Gruj0 het volgende:
TT By Gruj0
Ik mis een optie "had het nieuwe topic aan de laatste poster moeten laten".quote:
True, niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis een optie "had het nieuwe topic aan de laatste poster moeten laten".
Gewoon niet meer doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
True, niks meer aan te doen.![]()
Naja, iemand had 1x mijn lapo gekaapt. Revengewel bij de verkeerde maar goed.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En jij moet een klap voor je bek krijgen.
Lifegoalsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
True, niks meer aan te doen.![]()
Naja, iemand had 1x mijn lapo gekaapt. Revengewel bij de verkeerde maar goed.
Valt er iig nog íets te palen!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Allemaal grote mijlpalen in mijn leven.
Offlinezequote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt er iig nog íets te palen!
Ik ga eens offline, doei!
Tjuusquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt er iig nog íets te palen!
Ik ga eens offline, doei!
Nu je het zegt.quote:
Ze was toch dokter etcquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Ze staat nog wel op de kaart.
Nope, net gechecktquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:51 schreef Gruj0 het volgende:
Ik denk dat het bij het alfabetiseren is gebeurd.
Lekker bezig jij!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb @:Molo toegevoegd door haar over te nemen uit de KSC "Koffie en eieren" ofzo.
Staat nu tussen @:-Miauw- en @:Mschol
Huh stond dat bij jou danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gelijk mezelf even aangepast. Ben geen wielrenner
We hadden het toen over wielrennen en het nut van benen scheren, dus toen zette Molo er "waarschijnlijk zonder beenhaar" in oid.quote:
Ahhhh ach soquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
We hadden het toen over wielrennen en het nut van benen scheren, dus toen zette Molo er "waarschijnlijk zonder beenhaar" in oid.
Ook nog elders gepost naast KSC? Je totaal is 386quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
God ik wil niet weten hoeveel ik gepost hebHeb serieus RSI.
Hoe bereken je dit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook nog elders gepost naast KSC? Je totaal is 386
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook nog elders gepost naast KSC? Je totaal is 386
Oh ben je op vakantie? Waar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Naja, mobiel en op vakantie is 97 al best veel
Op dit moment nog Oostenrijk, Kirchberg. Daarvoor in Italië en Duitslandquote:
Oh lekker man!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op dit moment nog Oostenrijk, Kirchberg. Daarvoor in Italië en Duitsland
Oh daar kun je wel leuk skiënquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben oude KSC-gesprekken met MO aan het teruglezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu niet echtquote:
Ik las gisteren wel oude DM gesprekken terug die ik met hem had. Blijft triest dat ie op deze manier en zo snel is gegaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben oude KSC-gesprekken met MO aan het teruglezen![]()
Wat een figuur was het toch ook!
Ja echt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik las gisteren wel oude DM gesprekken terug die ik met hem had. Blijft triest dat ie op deze manier en zo snel is gegaan
Och ja, alsof de tijd heeft stilgestaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Liep gisteren langs een lange rij feestcafés hier, de affiches met Nederlandse artiesten hingen er nog volop van afgelopen winter
Ben benieuwd of en wat er van opengaat komend wintersport seizoen, zeker gezien de reputatie van extreme corona verspreider afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Och ja, alsof de tijd heeft stilgestaan.
Nou het zal met flink wat maatregelen gepaard gaan als het al zover komt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:34 schreef Koen66 het volgende:
0s.gif
Op vrijdag 21 augustus 2020 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Och ja, alsof de tijd heeft stilgestaan.
Ja, het was echt een user waar je het goed mee kon vinden of die je vreselijk vond. Ik kon hem meestal geweldig waarderenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt!
Af en toe kon ik 'm wel wat met zijn adviezen, al had hij soms ook wel gelijk![]()
Maar ik vond hem een leuke user, heel eigen, grappig ook wel. Wel echt zo'n persoon die opvalt omdat hij er niet meer is.
Ja ik ook. Ik kon vaak wel met hem lachen en ook lachen om zijn gedoe. Drama als hij weer naar de Jumbo moestquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, het was echt een user waar je het goed mee kon vinden of die je vreselijk vond. Ik kon hem meestal geweldig waarderen
Oostenrijk is qua maatregelen wel apart hoor, je zou zeggen dat ze die hele uitbraak mee hebben gemaakt en extreem voorzichtig zouden zijn, maar als ik zie hoe ze er in dit hotel mee omgaan dan lijkt het vrijwel of corona nauwelijks bestaat hier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het zal met flink wat maatregelen gepaard gaan als het al zover komt.
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oostenrijk is qua maatregelen wel apart hoor, je zou zeggen dat ze die hele uitbraak mee hebben gemaakt en extreem voorzichtig zouden zijn, maar als ik zie hoe ze er in dit hotel mee omgaan dan lijkt het vrijwel of corona nauwelijks bestaat hier.
Yep. Het is niet dat ik me niet veilig voel ofzo, en we houden zelf goed afstand. Maar het personeel hier doet dat totaal niet, tafels staan niet op afstand van elkaar, en er is gewoon een lopend buffet. Je zou hier spontaan vergeten dat Corona überhaupt bestaatquote:
Oh wat slecht zegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep. Het is niet dat ik me niet veilig voel ofzo, en we houden zelf goed afstand. Maar het personeel hier doet dat totaal niet, tafels staan niet op afstand van elkaar, en er is gewoon een lopend buffet. Je zou hier spontaan vergeten dat Corona überhaupt bestaat
Meid toch, zoals overalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep. Het is niet dat ik me niet veilig voel ofzo, en we houden zelf goed afstand. Maar het personeel hier doet dat totaal niet, tafels staan niet op afstand van elkaar, en er is gewoon een lopend buffet. Je zou hier spontaan vergeten dat Corona überhaupt bestaat
Nah in NL wordt je er toch stukken meer aan herinnerd.quote:
dat zag ik ook grotendeels in mijn hotel paar weken terug..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland is een laf land, hangend aan de touwtjes van Brussel. Tsja, zo is het.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nah in NL wordt je er toch stukken meer aan herinnerd.
Hier hangen er alweer posters van festiviteiten en optredens, terwijl in NL nu al gesuggereerd wordt Carnaval nu alvast maar te cancellen
Blaahblaahquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nederland is een laf land, hangend aan de touwtjes van Brussel. Tsja, zo is het.
Eens welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nederland is een laf land, hangend aan de touwtjes van Brussel. Tsja, zo is het.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ja goed idee wel, ik wacht wel even.
O ja dat viel me laatst ook op in Oostenrijk, zelfs mondkapjes werden in winkels niet gedragen - ook niet door personeel - terwijl het in ieder geval op dat moment nog verplicht was. En inderdaad tafeltjes op terrasjes dicht bij elkaar.. Was wel apart, ze waren als een van de eersten heel streng met regels.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oostenrijk is qua maatregelen wel apart hoor, je zou zeggen dat ze die hele uitbraak mee hebben gemaakt en extreem voorzichtig zouden zijn, maar als ik zie hoe ze er in dit hotel mee omgaan dan lijkt het vrijwel of corona nauwelijks bestaat hier.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De 'o' achter 'Ey' is ook verloren gegaan bij de naamsverandering?
Is het nodig?quote:
quote:
Jij begrijpt wat ik nodig hebquote:
Is je Clo(w)ne gebanned haags ?quote:
Gvd 26 gradenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Veel te vroeg![]()
Maar heerlijk herfsterig stormweer
dit is echt een rampjaar aan het worden zoquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Veel te vroeg![]()
Maar heerlijk herfsterig stormweer
Er bestaan geen rampjaren, gewoon de tering naar de nering zettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is echt een rampjaar aan het worden zo
Niks nieuwquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dramaqueenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je nu pas mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is het weer zo ver.quote:
Het zijn echt gouden tijden voor mensen met een koophuis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren naar de bank geweest voor een verbouwing en nieuwe hypotheek.
Kan en de verbouwing financieren en de hypotheek aanpassen, terwijl ik ¤500 minder betaal per maand.
En toch zelfde aflos enzo.
Blij en genaaid gevoel tegelijk.
dat valt best mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het zijn echt gouden tijden voor mensen met een koophuis.
Jij laat je rente niet tussentijds aanpassen etc?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gewoon een koophuis. Gouden tijden?Meh.
Gistermiddag al gedaan. goede luchtvochtigheid ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou vanmiddag gaan fietsen maar het wordt lekker warmLaatste warme dag mensen.
Ja dus heb er eigenlijk niet zo'n zin inquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gistermiddag al gedaan. goede luchtvochtigheid ook
Nee. Heb ik destijds voor gekozen. Gewoon geen gezeik. Ja gezien de afgelopen tien jaar had ik het beter anders kunnen doen. Maar ja. Achteraf kijk je een koe in de kont.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij laat je rente niet tussentijds aanpassen etc?
Blijft het bij jullie droog vandaag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus heb er eigenlijk niet zo'n zin in
Ja, dat is een keuze.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Heb ik destijds voor gekozen. Gewoon geen gezeik. Ja gezien de afgelopen tien jaar had ik het beter anders kunnen doen. Maar ja. Achteraf kijk je een koe in de kont.
Ik twijfel nog of ik het nu voor 20 jaar of maar meteen voor 30 jaar ga laten vast zettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij laat je rente niet tussentijds aanpassen etc?
ja ik wou vanochtend gaan wandelen maar nu dus regen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou vanmiddag gaan fietsen maar het wordt lekker warmLaatste warme dag mensen.
Nu niet, over een uurtje of twee wel als ik buienradar moet geloven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijft het bij jullie droog vandaag?
30 jaar? Bedoel je niet 10 of 20?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het nu voor 20 jaar of maar meteen voor 30 jaar ga laten vast zetten
Los van dat het bij mij dus helemaal niet kan, is het maar helemaal de vraag of het wel voordelig zou zijn aangezien ik een spaarhypotheek heb. Maar dat kan tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het nu voor 20 jaar of maar meteen voor 30 jaar ga laten vast zetten
Nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
30 jaar? Bedoel je niet 10 of 20?
Ik zit ook te kijken of ik het naar 20 aan kan laten passen. Maar lijkt erop dat het niet veel scheelt met wat ik dan nu al heb.
maar 30? Ga je net nu kopen of zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee.
Veel meer zakken kan het toch niet, dus beter langer vast zetten.
jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar 30? Ga je net nu kopen of zo?
Je gemoedtoestand door het weer laten beinvloeden is wel heel erg glas halfvol, zet gewoon de tering naar de nering en geniet van je vakantie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik wou vanochtend gaan wandelen maar nu dus regen.
En misschien is 20 graden ook wel uitstekend wandelweer de komende tijd hoor, kan best meevallen nog. Maar het voelt gewoon slecht. Hele tijd warm zomerweer en dan heb ik eindelijk ook eens vakantie nadat iedereen al geweest is, en dan PRECIES op dat moment klapt het weer in elkaar. Dat voelt slecht.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgische huisartsen willen ook thuis mondkapjesplicht
Tsja, het blijven Belgen natuurlijk...
Niet bang zijn. Gewoon 10 jaar max pakken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit juist te hopen dat de temperatuur niet meer stijgt voordat ik over twee weken mag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik wou vanochtend gaan wandelen maar nu dus regen.
En misschien is 20 graden ook wel uitstekend wandelweer de komende tijd hoor, kan best meevallen nog. Maar het voelt gewoon slecht. Hele tijd warm zomerweer en dan heb ik eindelijk ook eens vakantie nadat iedereen al geweest is, en dan PRECIES op dat moment klapt het weer in elkaar. Dat voelt slecht.
Kan het eens vragen, maar lijkt me niet. Los daarvan, ik heb er destijds ook voor gekozen om er nooit gezeik mee te hebben. Als het over 10 jaar weer 15 % is (quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:10 schreef FranticDJ het volgende:
@:Dr_flash oversluiten is geen optie?
Ja bizar, straks verzinnen ze dat je ook maar beter kunt slapen met zo’n ding op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Belgische huisartsen willen ook thuis mondkapjesplicht
Tsja, het blijven Belgen natuurlijk...
Belgen moeten even niet zo raar doen gewoon.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar, straks verzinnen ze dat je ook maar beter kunt slapen met zo’n ding op.
Eensmquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee.
Veel meer zakken kan het toch niet, dus beter langer vast zetten.
Krijg je ineens allemaal hitsige DM's van huisvrouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:45 schreef kwiwi het volgende:
Misschien ga ik wel een naamsverandering aanvragen ook.. naar haags_kwartiertje.
Doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:45 schreef kwiwi het volgende:
Misschien ga ik wel een naamsverandering aanvragen ook.. naar haags_kwartiertje.
Dan kan ik jou aanbiddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:45 schreef kwiwi het volgende:
en EYO nicequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan kan ik "BUDAAAAA" roepen elke ochtend.
Zo zag ik op Facebook recent ook iets langs komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Iemand op instagram deelt triggers voor mensen met een bipolaire stoornis, en dat zijn van die algemene dingen dat ik zo'n idee heb dat niemand daar heel goed op gaatSchei uit met die lijstjes.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zag ik op Facebook recent ook iets langs komen"Herken JIJ signalen van stress bij je collega's?"
en dat zouden dan dingen moeten zijn als:
- Bedreigend gedrag
- Onredelijke agressie
- Uitval van lichaamsfuncties
echt van die dingen waar iedereen al meteen 112 van gaat bellen zeg maar![]()
"Maar jeej kijk ons het warm water uitgevonden hebben, het kan ook op stress duiden!"
Ik ben standaard onredelijk agressief op het werk, kijken ze niet eens meer van op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zag ik op Facebook recent ook iets langs komen"Herken JIJ signalen van stress bij je collega's?"
en dat zouden dan dingen moeten zijn als:
- Bedreigend gedrag
- Onredelijke agressie
- Uitval van lichaamsfuncties
echt van die dingen waar iedereen al meteen 112 van gaat bellen zeg maar![]()
"Maar jeej kijk ons het warm water uitgevonden hebben, het kan ook op stress duiden!"
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan kan ik "BUDAAAAA" roepen elke ochtend.
Wat zeg je me nouquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De waardering die ik voor Kwiwi voel valt in het niet bij mijn totale devotie voor Haags
spemmers plagen kusjes vragenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De waardering die ik voor Kwiwi voel valt in het niet bij mijn totale devotie voor Haags
Wtfquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joeee![]()
Ben je al aan het inpakken/weggooien eigenlijk?
Gadverdamme, houd zulke details even lekker privéquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja sorry KwiwiHaagsgodbotmod en ik hebben een bromance die diep gaat huehue.
Als je een collega was zou ik stress herkennen nu.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja sorry KwiwiHaagsgodbotmod en ik hebben een bromance die diep gaat huehue.
Hommofoobquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gadverdamme, houd zulke details even lekker privé
Dieper in elk gevalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit een eenzijdige diepgaande bromance? Alleen Buda gaat diep?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit een eenzijdige diepgaande bromance? Alleen Buda gaat diep?
Hmmmquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werken
Maar nee, inpakken nog niet. Heb het nog te druk met andere dingen.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werken
Maar nee, inpakken nog niet. Heb het nog te druk met andere dingen.
Het is maar goed dat ik niet weet hoe Buda en Haags eruit zien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dit gaat zelfs mij nu te ver/mental images
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dit gaat zelfs mij nu te ver/mental images
Ik hoef ook niet heel veel in te pakken, het hoeft maar 1 straat verderop he.quote:
Da's technisch gezien nog steeds inpakken toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet heel veel in te pakken, het hoeft maar 1 straat verderop he.
Ik gooi alles in kratjes, rij mn steekwagentje de straat af, kiep de kratjes om en loop weer terug
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet heel veel in te pakken, het hoeft maar 1 straat verderop he.
Ik gooi alles in kratjes, rij mn steekwagentje de straat af, kiep de kratjes om en loop weer terug
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags is vertrokken, just in case
Te matig dit. TR voor meegepakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags is vertrokken, just in case
True.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's technisch gezien nog steeds inpakken toch?
Al zal je er wel al in kunnen denk ik?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En jongens, wees trots, ik ben eindelijk m'n laatste verhuisdozen aan het wegwerken.
Ok, wauw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En jongens, wees trots, ik ben eindelijk m'n laatste verhuisdozen aan het wegwerken.
Heb je nog lege dozen over?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, logisch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True.
Ja, ik kan zeker al spullen er naar toe brengen, maar daar wil ik pas mee beginnen als de katten weg zijn
Woon er pas drie jaar. Denk ik. Geloof ik. Tijd is wazig.quote:
Pics van je katten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True.
Ja, ik kan zeker al spullen er naar toe brengen, maar daar wil ik pas mee beginnen als de katten weg zijn
Volgens mij woon je er drie jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woon er pas drie jaar. Denk ik. Geloof ik. Tijd is wazig.
Niet echt, ik heb het op ongeveer dezelfde manier gedaan als jij.quote:
al langquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Te matig dit. TR voor meegepakt.
Overigens wel een tablet gekocht o.b.v. jouw post.
@:dr_flash had je deze al?
Die hele username is matig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Te matig dit. TR voor meegepakt.
Overigens wel een tablet gekocht o.b.v. jouw post.
@:dr_flash had je deze al?
Ik heb geen katten.quote:
Tis toch godgeklaagd!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True.
Katten mogen alleen blijven als er ook een verzorgster bij komt.quote:
Een cat-nannyquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Katten mogen alleen blijven als er ook een verzorgster bij komt.
Iets voor jou?quote:
is vrij makkelijk hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jouw katten mij verstaan
Ik heb nu een MI van een hond die het huishouden doet...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. vloer is gestofzuigd en gedweild.
Door beaglemans uiteraard
miauwquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van een hond die het huishouden doet...
ja zoietsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eens. Mensen die usernames veranderen. Daar vind ik wat van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hele username is matig.Ik wil Haags terug.
Zo'n hond wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is vrij makkelijk hoor
overal een vraagteken achter plakken en klinkers een beetje uitrekken
Maakt niet uit, zodra je met de voerbak rammelt komen ze vanzelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jouw katten mij verstaan
Ik wist niet dat je op Justin Timberlakequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jusssssttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinn
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op Justin Timberlake
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zodra je met de voerbak rammelt komen ze vanzelf.
Nee, Djustin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jusssssttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinn
Ok ja maar is er nog iets mee gebeurd of was het meer een constatering?quote:
Hij liep langzaam leeg toen ik ging plassen. Hahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok ja maar is er nog iets mee gebeurd of was het meer een constatering?
Gezien de ontwikkelingen hier denk ik dat Buda er plezier van heeft gehadquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok ja maar is er nog iets mee gebeurd of was het meer een constatering?
Ehm....... mijn naam is haa(g)s.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezien de ontwikkelingen hier denk ik dat Buda er plezier van heeft gehad![]()
Dat is je naam helemaal niet, newbiequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ehm....... mijn naam is haa(g)s.
Wat saai!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hij liep langzaam leeg toen ik ging plassen. Haha
Nee helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat saai!
Hopelijk staat er vanavond macaroni op het menu.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spannend hoor!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klein beetje. 2 op IC nu (met COVID-19).
Vanmiddag zelf een testje.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yikesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klein beetje. 2 op IC nu (met COVID-19).
Vanmiddag zelf een testje.
Valt opzich mee. Heb niet echt klachten, maar als zorgmedewerker wil je niet besmet in het ziekenhuis rond blijven lopen. Dus meer voor de zekerheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |