Dat eerste. Ik heb eerst naar geometrie gekeken en daarna naar levertijden. Was overal drama. Dus toen maar besloten te wachten. Een andere serieuze optie kwam pas weer in aprilquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was dat de oorspronkelijke planning of hebben ze de levering uitgesteld?
Als je nu ook al 200+ rijdt, dan kun je nog wel even wachten ieder geval.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik heb eerst naar geometrie gekeken en daarna naar levertijden. Was overal drama. Dus toen maar besloten te wachten. Een andere serieuze optie kwam pas weer in aprilEn ga in winter toch wel beetje fietsen
Ja op zich wel. En de nieuwe is wel mooie vooruitgang, zowel in materiaal als in geometrie. Plus goede motivatie om in najaar flink uren te maken. Normaal zit ik eerder tegen de 100 per week aan. Dat valt mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als je nu ook al 200+ rijdt, dan kun je nog wel even wachten ieder geval.
Wat een opportunist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn hep een vlaggetje achter zijn twitternaam.
Gaat het wel goed met hem? Zijn teamnaam op CM schreeuwde rent free.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg je nu dat hij een vlaggetjesaanhanger is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn wil Lodeiro terug.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij een vlaggetjesaanhanger is?
Veldrijden, Sunweb, Achterhoek. Pas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Als ik zeg Joris Nieuwenhuis, wat zeggen jullie dan.
Grafkop.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Als ik zeg Joris Nieuwenhuis, wat zeggen jullie dan.
Deugneus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
JA MaAr WaArOm DoET ArIB GEen AanGifTe TeGen De altijd vervelende BuItenLanDerS die GrEEt beDreIgEn???
Ik word moe van dit volk.
Zit je te popelen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb me een partij zin in de Tour, dat willen jullie niet weten.
quote:
Eind augustus, begin september. Primetime.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mag wel stellen namens heel WLR, we hebben er allemaal zin in.
En Boulevard?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eind augustus, begin september. Primetime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |