Gister kwamen mij enkele zaken ter ore die zouden suggereren dat Robin vandaag het BB huis zal moeten verlaten.
Ik begrijp dat jullie nu precies willen weten hoe de vork in de steel zit en wat ik weet .... maar ik vind dat waneer je iets in vertrouwen hoort je dat vertrouwen ook niet moet beschamen en je die informatie voor je moet houden.
Ik houd het er dus voorlopig bij dat Robin vanavond het huis gaat verlaten (Ik meld dit hier wel aangezien ik dan mbv de tijd van deze posting kan bewijzen dat ik het vantevoren gemeld heb...)
Vanavond na de uitzending zal ik in dit topic:
A- Vertellen dat er een heeele grote kans is dat Veronica gister al wist (of had beslist) dat Robin eruit moest
B- Dat ik een foute inschatting heb gemaakt en dat de informatie die ik kreeg betrekking had op Ferdi en niet op Robin maar dat er wel een heeeeeele grote kans is dan Veronica gister al wist dat hij eruit moest
C Dat ik het fout had en dat Veronica gewoon eerlijk is en keurig stemmen telt en 's avond om 9 uur de telling sluit en dan de democratische winnaar (of verliezer, hoe je het ook maar bekijkt) het huis uitzet.
The truth is out there
quote:das de verkeerde serie Dale
Op 07 december 2000 17:51 schreef dalecooper het volgende:The truth is out there
ik denk optie B
quote:Je heb zojuist het vertrouwen beschaamd door dit Topic te openen!
Op 07 december 2000 17:51 schreef dalecooper het volgende:
Tsja hoe zal ik dit eens even brengen...Gister kwamen mij enkele zaken ter ore die zouden suggereren dat Robin vandaag het BB huis zal moeten verlaten.
Ik begrijp dat jullie nu precies willen weten hoe de vork in de steel zit en wat ik weet .... maar ik vind dat waneer je iets in vertrouwen hoort je dat vertrouwen ook niet moet beschamen en je die informatie voor je moet houden.
The truth is out there
Best wel veel toch ??
R@b
quote:Ja dat vind ik ook ja. Maar jij dus niet. Had het nou toch maar wel gedaan. Want ik wil, ja en let wel vooooor de uitzending, ff zeggen dat je er niet verder naast had kunnen zitten. Robin gaat minder bellers op z'n dak krijgen dan hij ooit heeft gehad namelijk.
maar ik vind dat waneer je iets in vertrouwen hoort je dat vertrouwen ook niet moet beschamen en je die informatie voor je moet houden.
Ramptoerist.
quote:.. en dan wil ik graag *alles* weten van DaleCooper. Want als Robin er echt uit moet, is er ZEKER gesjoemeld.
Op 07 december 2000 18:44 schreef Jane het volgende:
Ik weet niets van de integriteit of beweegredenen van de poster, maar één ding weet ik wel zeker:
Als Robin er vanavond uit moet haak ik accuut af.
quote:*Just Me is het helemaal met Jane eens
Op 07 december 2000 18:44 schreef Jane het volgende:
Ik weet niets van de integriteit of beweegredenen van de poster, maar één ding weet ik wel zeker:
Als Robin er vanavond uit moet haak ik accuut af. Al het kijkplezier zou dan nog van Koos af moeten komen en dat is toch wel een beetje teveel gevraagd!
quote:Dus jou informatie zou ook op Ferdi kunnen slaan
B- Dat ik een foute inschatting heb gemaakt en dat de informatie die ik kreeg betrekking had op Ferdi en niet op Robin maar dat er wel een heeeeeele grote kans is dan Veronica gister al wist dat hij eruit moest
Ben je niet vergeten Koos ook te noemen
Ik begrijp hieruit dat er geen naam door jou informant is genoemd; lekker be...trouwbaar!!!
IK PIK DAT NIET .. als het waar is wat je zegt ga ik zeker actie ondernemen
quote:Het probleem met vertrouwelijke bronnen is dat ze vertrouwelijk zijn. Op zich steekt Dale zijn nek uit door hier een volstrekt ongeloofwaardige uitslag te voorspellen, namelijk dat Robin eruit gaat.
Op 07 december 2000 19:59 schreef bonnie het volgende:
je bent er zelf over begonnen dale dus moet je ook maar zeggen hoe de vork in de steel zit !!!
Als het waar is, dan is het goed dat hij het alvast hier heeft vermeld. Dat staat sterker dan achteraf roepen dat je het wel wist.
En bovendien is het, mocht Robin inderdaad weg moeten, voor ons HET bewijs dat er vreselijk gesjoemeld wordt. Niet alleen omdat volgens alle polls Robin ruim onderaan staat, maar ook nog eens omdat iemand hier van tevoren al gemeld heeft dat dit zou gebeuren.
Toegegeven, dat kan iedereen wel roepen. Maar we hebben hier wel te maken met mr. Cooper.
En als het niet zo blijkt te zijn, komt Dale hier om zijn ongelijk toe te geven, daar heb ik niet zoveel problemen mee.
Maar blijf hopen dat het Koos wordt maar ben bang dat de meesten hier op fok in juich stemming zullen verkeren.
Het gaat er hier niet om wat ik persoonlijk wil dat is namelijk dat Koos eruit gaat(Veronica gaat dan Ferdi geheid nog een paar keer dronken voeren(=leuke televisie) en Robin is mijn persoonlijke favoriet). Het gaat erom dat uit bepaalde dingen die ik gister gehoord heb zou kunnen blijken dat Veronica gister al wist dat Robin (of Ferdi maar zeker geen Koos) eruit gaat....
Ik begrijp dat mensen nu zeggen:" mooie lul ben jij, da's 66% kans" En ik begrijp ook dat het inderdaad lijkt alsof ik praatjes aan het maken ben...
Ik volg dit jaar (net als vorig jaar) uitermate intensief BB. Niet alleen op TV maar ook via BBspy en de diverse Forums op internet. Ik vind het ontzettend jammer dat Veronica zoveel invloed uitoefend op de gebeurtenissen in het huis, zowel door de gesprekken die in de dagboekkamer worden gevoerd als door het geven van zaken aan bewoners (Honden, drank noem maar op).
Ik heb altijd getwijfeld aan de verhalen over valse tellingen en Manipulatie door Veronica door allang te weten wie er zal winnen en het huis uit zal moeten (ook al ben ik ooit erg verrast geweest door de uitspraak van Hummie vorig jaar, ver voor het einde van de serie, bij barend en van dorp, dat ze Bart het leukste vond....).
Groot was mijn verbazing dan ook toen mij gisteren bepaalde informatie ter ore kwam die toch wel in die richting wijst. Helemaal omdat ik me geen reden kan voorstellen waarom Veronica Robin uit het huis zou willen zetten
Ik hoop dan ook dat ik ongelijk heb en Koos vanavond het veld moet ruimen. Nog ruim een uur wachten en we zullen het weten....
quote:Dan doe ik met mee,
Op 07 december 2000 19:56 schreef bonnie het volgende:
robin had in alle polls gemiddeld zo'n 18% van de stemmen !!! als hij er vanavond uitgestemd wordt dan is dat doorgestoken kaart !!!ZEKER TE WETEN!!!!!!!
IK PIK DAT NIET .. als het waar is wat je zegt ga ik zeker actie ondernemen
quote:Het een sluit het ander niet uit. Het is heel goed mogelijk dat (a) Veronica helemaal eerlijk is, en dat (b) de redactie een paar dagen van te voren al weet wie er uit moet. Dat is simpele statistiek.
Op 07 december 2000 21:08 schreef dalecooper het volgende:
Ik heb altijd getwijfeld aan de verhalen over valse tellingen en Manipulatie door Veronica door allang te weten wie er zal winnen en het huis uit zal moeten (ook al ben ik ooit erg verrast geweest door de uitspraak van Hummie vorig jaar, ver voor het einde van de serie, bij barend en van dorp, dat ze Bart het leukste vond....).Groot was mijn verbazing dan ook toen mij gisteren bepaalde informatie ter ore kwam die toch wel in die richting wijst. Helemaal omdat ik me geen reden kan voorstellen waarom Veronica Robin uit het huis zou willen zetten
Daarbij heeft Canon nog iets met Koos de stalkerazzi in petto en heineken met Fewdi....
iedereen met gezond verstand en een internet-aansluiting weet dit hoor.....
Let op de tijd van deze posting en besef dat dit voor het tonen van het kado gepost is !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |