abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 24 augustus 2020 @ 21:42:20 #76
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194708146
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:39 schreef Puala het volgende:
En, gelukt @:dagoduck?
Was te laat wakker vandaag, morgen weer een poging.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:52:06 #77
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194711775
Hebbes. Op naar de volgende locatie.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194712008
Ik ben benieuwd :D
pi_194712190
op naar de bewoonde wereld met de stok :D
Hooray for boobies!
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:52:30 #80
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194712355
Eerst even eten.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194712535
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Eerst even eten.

[ afbeelding ]
Heel belangrijk na zo een lange reis ^O^
pi_194714429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hebbes. Op naar de volgende locatie.

[ afbeelding ]
*O* *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Eerst even eten.

[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit :Y) :9
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:37:08 #83
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194717810
Eerst nog even een keer eten.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194718113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
Eerst nog even een keer eten.
:D
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:20:20 #85
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194719139
Van bijna in Aagtekerke naar...

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194719615
Hey dat is dichtbij
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:32:20 #87
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194720579
Ik heb de Stok gehaald, ben daarna via Zoutelande en Domburg gereden. Toen gegeten in Burgh-Haamstede bij La Baguette (aanrader, had er afgelopen februari ook al eens gegeten) toen via Nieuw-Haamstede naar Koudkerke, daar de Plompe toren bekeken. Toen naar Pernis, Rhoon en Charlois (zijn voorouders van me geboren).

Toen bij Hoek van Holland het veel te commerciële strand bekeken, daarna via Westland en Monster naar Den Haag, Scheveningen Boulevard. Toen via Wassenaar naar Katwijk aan Zee en Noordwijk. Bloemendaal en Zantvoort overgeslagen want daar was ik al eens geweest.

Toen wist ik even niet waar mijn navigatiesysteem me heenstuurde, kwam ik ineens het bord van Bennebroek tegen waar ik de Stok ook een keer weggelegd heb. Even gegeten in IJmuiden en rondje IJmuiderslag gedaan, verder oud-Velsen bekeken. Pontje was net weg dus toch maar via de snelweg naar Wijk aan Zee, wat erg leuk tegen de duinen ligt. Toen via Castricum aan Zee, wat niets voorstelde, naar Egmond aan Zee. Bergen aan zee overgeslagen (ook al eens geweest, stok weggelegd ooit) en richting Schoorl gereden, daar de Stok weggelegd. Is er leuk rijden met die bochtjes, jammer van die Duitser voor me. Toen verder langs de kust naar huis. :)

640 kilometer gereden, waarvan maar 140 op een autosnelweg. :+ Elf vuurtorens gezien vandaag!

[ Bericht 9% gewijzigd door Dagoduck op 26-08-2020 10:35:46 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194722540
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de Stok gehaald, ben daarna via Zoutelande en Domburg gereden. Toen gegeten in Burgh-Haamstede bij La Baguette (aanrader, had er afgelopen februari ook al eens gegeten) toen via Nieuw-Haamstede naar Koudkerke, daar de Plompe toren bekeken. Toen naar Pernis, Rhoon en Charlois (zijn voorouders van me geboren).

Toen bij Hoek van Holland het veel te commerciële strand bekeken, daarna via Westland en Monster naar Den Haag, Scheveningen Boulevard. Toen via Wassenaar naar Katwijk aan Zee en Noordwijk. Bloemendaal en Zantvoort overgeslagen want daar was ik al eens geweest.

Toen wist ik even niet waar mijn navigatiesysteem me heenstuurde, kwam ik ineens het bord van Bennebroek tegen waar ik de Stok ook een keer weggelegd heb. Even gegeten in IJmuiden en rondje IJmuiderslag gedaan, verder oud-Velsen bekeken. Pontje was net weg dus toch maar via de snelweg naar Wijk aan Zee, wat erg leuk tegen de duinen ligt. Toen via Castricum aan Zee, wat niets voorstelde, naar Egmond aan

640 kilometer gereden, waarvan maar 140 op een autosnelweg. :+ Elf vuurtorens gezien vandaag!
_O_
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 26 augustus 2020 @ 10:36:15 #89
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194724540
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 05:59 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

_O_
Blijkbaar was bij een edit het gedeelte vanaf Egmond verdwenen :( Maar het staat er weer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194724677
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:36 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Blijkbaar was bij een edit het gedeelte vanaf Egmond verdwenen :( Maar het staat er weer.
Dat was een mooi ritje *O*
pi_194724779
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de Stok gehaald, ben daarna via Zoutelande en Domburg gereden. Toen gegeten in Burgh-Haamstede bij La Baguette (aanrader, had er afgelopen februari ook al eens gegeten) [knip] [/knip]
Kijk daar heb ik wat aan.. La Baguette Burgh-Haamstede..
Ik moet over een paar weken naar Arnemuiden dan weet ik waar ik even voor moet "omrijden" :)
Tenminste als dat het broodje is wat ik zag. beloofd wel wat :)
  woensdag 26 augustus 2020 @ 11:10:38 #92
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194724998
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:53 schreef Rob het volgende:

[..]

Kijk daar heb ik wat aan.. La Baguette Burgh-Haamstede..
Ik moet over een paar weken naar Arnemuiden dan weet ik waar ik even voor moet "omrijden" :)
Tenminste als dat het broodje is wat ik zag. beloofd wel wat :)
Staat blijkbaar bekend om de appeltaarten.

Oja: kolere wat is die N57 een balleweg. Niet alleen Duitsers maar ook Nederlanders die 70/80 gaan rijden waar je 100 mag, en je kan bijna nergens inhalen. Bijna nog erger dan de N99 of N9.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194725096
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de Stok gehaald, ben daarna via Zoutelande en Domburg gereden. Toen gegeten in Burgh-Haamstede bij La Baguette (aanrader, had er afgelopen februari ook al eens gegeten) toen via Nieuw-Haamstede naar Koudkerke, daar de Plompe toren bekeken. Toen naar Pernis, Rhoon en Charlois (zijn voorouders van me geboren).

Toen bij Hoek van Holland het veel te commerciële strand bekeken, daarna via Westland en Monster naar Den Haag, Scheveningen Boulevard. Toen via Wassenaar naar Katwijk aan Zee en Noordwijk. Bloemendaal en Zantvoort overgeslagen want daar was ik al eens geweest.

Toen wist ik even niet waar mijn navigatiesysteem me heenstuurde, kwam ik ineens het bord van Bennebroek tegen waar ik de Stok ook een keer weggelegd heb. Even gegeten in IJmuiden en rondje IJmuiderslag gedaan, verder oud-Velsen bekeken. Pontje was net weg dus toch maar via de snelweg naar Wijk aan Zee, wat erg leuk tegen de duinen ligt. Toen via Castricum aan Zee, wat niets voorstelde, naar Egmond aan Zee. Bergen aan zee overgeslagen (ook al eens geweest, stok weggelegd ooit) en richting Schoorl gereden, daar de Stok weggelegd. Is er leuk rijden met die bochtjes, jammer van die Duitser voor me. Toen verder langs de kust naar huis. :)

640 kilometer gereden, waarvan maar 140 op een autosnelweg. :+ Elf vuurtorens gezien vandaag!
denk je wel even aan de co² uitstoot duck
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 26 augustus 2020 @ 11:26:00 #94
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194725196
quote:
87s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

denk je wel even aan de co² uitstoot duck
Ja, heb er even aan gedacht tijdens het rijden :Y Diesel hè, alle NOx door de natuurgebieden ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194726094
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:10 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Staat blijkbaar bekend om de appeltaarten.

Oja: kolere wat is die N57 een balleweg. Niet alleen Duitsers maar ook Nederlanders die 70/80 gaan rijden waar je 100 mag, en je kan bijna nergens inhalen. Bijna nog erger dan de N99 of N9.
N57 wel een mooie weg (omgeving) toch .. Wel de windmolens wegdenken :)
  woensdag 26 augustus 2020 @ 16:48:35 #96
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194730418
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:25 schreef Rob het volgende:

[..]

N57 wel een mooie weg (omgeving) toch .. Wel de windmolens wegdenken :)
Mwah, gaat wel, rondom de zeeweringen is erg gaaf natuurlijk, Haringvliet vooral. Maar de rest is niet heel bijzonder. Vind ik de buitendijkse wegen in Zeeland waar je met de auto mag komen leuker.

Vergeleken met het Wieringermeer vallen de windturbines daar wel mee trouwens.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194748491
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:26 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ja, heb er even aan gedacht tijdens het rijden :Y Diesel hè, alle NOx door de natuurgebieden ;(
Precies weg met die milieu goeroes
pi_194750714
Hey kijk nou.... een stok :P
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_194750955
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey kijk nou.... een stok :P
Waar?!
pi_194751551
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:14 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Waar?!

:')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')