Laat maar zien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Glenda heeft een zoon. Drie keer raden wat voor teksten die via sociale media verstuurd naar bepaalde personen.
Hoezo dat? Daar wordt het toch netjes via het jeugdrecht afgehandeld?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:35 schreef sp3c het volgende:
aangifte doen tegen een joch van 13 gaat een stuk verder imo
Waarom staan ze midden op de weg danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze lijkt hoog sensitief
Als Glenda een kleine prikkel krijgt dan gaat ze helemaal los.
heeft ze zelf eigenlijk een rijbewijs? in 't verkeer kan je wat negatieve reacties verwachten van fietsers en met name wielrenners.
het ego van Glenda is te groot voor het voetpad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom staan ze midden op de weg dan![]()
![]()
![]()
Gewoon hard anaal uitwonen...leert ze het wel afquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het ego van Glenda is te groot voor het voetpad.
"Nigger, Zwarte Piet Niggaa, Tering zwarte hoer", noem jij even heel bagatelliserend "iemand aanvallen op uiterlijke kenmerken?"quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:15 schreef trippleh het volgende:
Wat een zielig gedoe zeg. Gaan huilen in een uitzending (lees ik op een nieuwssite) vanwege een opmerking. Het is niet netjes natuurlijk maar naar mijn mening niet erger dan iemand op andere uiterlijke kenmerken aanvallen zoals rood haar of flaporen.
Dat staat helemaal niet vast. Smaad is het kwaadspreken over iemand met het doel hem/haar in slecht daglicht te stellen. Glennis spreekt niet kwaad over de jongen, ze openbaart gewoon zijn eigen tekst.quote:Daarbij is wat ze doet strafbaar. Dit is smaad, en ook nog eens een minderjarig iemand.
Waar haal je vandaan dat exact diezelfde mensen die van mening zijn dat criminelen recht hebben op privacy, nu van mening zijn dat het goed is dat dit bericht openbaar is gemaakt? Zullen er vast wel een paar tussen zitten die op dit gebied niet zo consequent zijn qua mening. Maar het kan natuurlijk net zo goed, dat een groot deel v/d mensen die het openbaren van dit bericht prima vindt, ook vindt dat criminelen niet of nauwelijks recht hebben op privacy. Oftewel, je zegt iets, maar dat is puur jouw eigen totaal niet onderbouwde aanname.quote:Als linkse mensen het eens zijn maar haar vind ik dat altijd zo opvallend. Een crimineel of moordenaar heeft altijd recht op privacy in hun ogen, ook na veroordeling. En een minderjarige die in een opwelling wat stuurt heeft geen recht op privacy
Sorry hoor, maar dit is altijd zo'n domme redenatie. Beetje in de trend van: "wat zeur je nou over probleem x, er zijn wel ergere dingen in de wereld!"quote:Daarbij zijn er ergere problemen in Nederland dan wat twitterberichtjes. Denk aan de afkomst van criminelen, en het lastig vallen van blanke Nederlanders door allochtoons straattuig. En de grote golf criminaliteit die ons land kent, zie zelden dat de dader rasechte Nederlanders zijn.
Dat mag ook niet. Valt onder auteursrecht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet vast. Smaad is het kwaadspreken over iemand met het doel hem/haar in slecht daglicht te stellen. Glennis spreekt niet kwaad over de jongen, ze openbaart gewoon zijn eigen tekst.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet. Valt onder auteursrecht.
https://www.charlotteslaw(...)whatsapp-gesprekken/quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet. Valt onder auteursrecht.
Ik ben benieuwd of het openbare van zo'n bericht als smaad kan worden beschouwd. Zou wellicht kunnen, maar is volgens mij geen hard feit.quote:Auteursrecht op E-mails
Toch mag je niet zomaar e-mails doorsturen of screenshots van je e-mails of whatsapp berichten op internet publiceren. Niet vanwege een privacybelang, maar vooral vanwege het auteursrecht. Op korte stukken tekst rust niet altijd auteursrecht, omdat die zinnen vaak te banaal en triviaal zijn. Maar als er in een whatsapp bericht of e-mail enige creativiteit zit, rust er auteursrecht op die tekst. Die tekst kopiëren is een verveelvoudiging. Dat is dus een inbreuk op het auteursrecht. Plaats je het screenshot vervolgens op internet, is er sprake van openbaarmaking. Weer een inbreuk op het auteursrecht. Zonder naamsvermelding: inbreuk op een persoonlijkheidsrecht.
Privéleven en eer en goede naam
Nog een reden om niet alles zomaar online te knallen is dat je de eer en goede naam van een ander niet mag schenden. Bovendien mag je erg gevoelige gegevens ook niet zomaar delen. Maar goed, een e-mail anonimiseren is natuurlijk zo gedaan.
- Lees hier verder: https://www.charlotteslaw(...)whatsapp-gesprekken/
© Charlotte's Law
Als er concreet duidelijk is van wat voor feit ze hem beschuldigd dan waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
https://www.charlotteslaw(...)whatsapp-gesprekken/
[..]
Ik ben benieuwd of het openbare van zo'n bericht als smaad kan worden beschouwd. Zou wellicht kunnen, maar is volgens mij geen hard feit.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nu krijgt Glenda dus nog meer aandacht dankzij haar foute gedrag. Nu claimen dat ze gehacked is, dat geloofd niemand.
Aandachtsziek mens...
Dit is wel heel kort door de bocht.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:49 schreef karr-1 het volgende:
Ah ja het standaard excuus als je geen verantwoording wilt nemen "Ik ben gehackt" Is er nog iemand die daar überhaupt intrapt?
Als je zegt dat je voor een bepaalde voetbal club bent op Instagram krijg je de meest zieke doodsbedreigingen. Het probleem is voornamelijk het platform, de drempel is zeer laag om een bekend iemand aan te spreken. Een beetje zoals op datingsites waar veel gore sex verzoekjes en scheldpartijen voorkomen die mannen of vrouwen nooit in real life zouden doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger op het schoolplein was zo’n moeder die we dan gingen uitschelden. Dikzak, dikzak die ging ook altijd huilen. Raar gedrag maar dat zijn dus kinderen.
allemaal exposenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Als je zegt dat je voor een bepaalde voetbal club bent op Instagram krijg je de meest zieke doodsbedreigingen. Het probleem is voornamelijk het platform, de drempel is zeer laag om een bekend iemand aan te spreken. Een beetje zoals op datingsites waar veel gore sex verzoekjes en scheldpartijen voorkomen die mannen of vrouwen nooit in real life zouden doen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:58 schreef Poefbank het volgende:
Social media is gewoon het afvoerputje waar iedere malloot zijn ei kwijt kan. Kijk voor de grap eens bij de laatste post van Wilfred Genee. Of John de Bever die destijds bij Jinek Akwasi aansprak en zodoende een overvloed van ‘kankerracist’ op zijn bord kreeg.
Maar dan ben je een volwassen vrouw uit de Jordaan. Een échte powervrouw dat op eigen benen staat in deze moeilijke wereld. En dan ga je op tv janken omdat een paar nitwits je uitschelden. Dan melk je het helemaal uit tot op het bot. Want mensen hebben medelijden met je. Het laatste wat iemand zou moeten willen is dat men medelijden met je hebben.
Dit niet ook gewoon op Fok! per dm doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Een beetje zoals op datingsites waar veel gore sex verzoekjes en scheldpartijen voorkomen die mannen of vrouwen nooit in real life zouden doen.
Ik geloof er dus geen snars van, eerst met veel bombarie een 13 jarige "exposen" toen daar toch best wel wat commentaar op kwam was ze plotseling "gehacked" dus zal ze zelf ook wel een shitload aan kutberichten de wereld ingeslingerd hebben en daarna zat ze bij Jinek te huilen van alle berichten die ze zg. gekregen had... Right, al die berichten zal ze zelf wel inelkaar geknutseld hebben of het waren weer reacties op dat zg. gehackte account van haar om vervolgens de zieligheidskaart te kunnen trekken op TV om zo aan damage control te doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:02 schreef KreKkeR het volgende:
Dit is wel heel kort door de bocht.
Iemand die, NADAT hij/zij negatief in het nieuws is gekomen met een rare online actie, opeens zegt dat zijn/haar account gehackt wordt, die is inderdaad een stuk minder geloofwaardig.
In geval van Glennis is zij negatief in het nieuws i.v.m. het "exposen" van een 13-jarige. Hier neemt ze gewoon verantwoording voor en het is niet zo dat ze nu opeens doet alsof dit "exposen" gevolg is van een hack.
Ze geeft aan dat haar incident na dit account gehackt is. En dat is best plausibel gezien het feit dat een hoop mensen boos op haar waren. Haar bericht aan de persoon van Marokkaanse afkomst: "Kanker Marokkaantje. Je hebt geluk dat ik je niet expose met je grafbek!"... zou wel heel toevallig zijn dat ze zoiets doet vrijwel direct na alle media ophef vanwege het exposen van de 13-jarige. Kan... maar dat ze werkelijk gehackt is acht ik een stuk waarschijnlijker.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Maar Glenda ontkent toch niet dat ze die 13-jarige geschandpaald heeft? Ze ontkent berichten over/naar "de marokkaanse gemeenschap". Of begrijp ik het nou vekeerd?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof er dus geen snars van, eerst met veel bombarie een 13 jarige "exposen" toen daar toch best wel wat commentaar op kwam was ze plotseling "gehacked" dus zal ze zelf ook wel een shitload aan kutberichten de wereld ingeslingerd hebben en daarna zat ze bij Jinek te huilen van alle berichten die ze zg. gekregen had... Right, al die berichten zal ze zelf wel inelkaar geknutseld hebben om vervolgens de zieligheidskaart te kunnen trekken op TV om zo aan damage control te doen.
9/10 zit je tegen een vent te geilen ipv een vrouw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dit niet ook gewoon op Fok! per dm doen.
Ze gooit het nu over een andere boeg omdat ze zogenaamd allemaal rascistische berichten zou krijgen zodat iedereen nu begrip voor haar actie krijgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Maar Glenda ontkent toch niet dat ze die 13-jarige geschandpaald heeft? Ze ontkent berichten over/naar "de marokkaanse gemeenschap". Of begrijp ik het nou vekeerd?
Glenda Batta is in ieder geval dom genoeg om een 13-jarig kind dat zij ervan verdenkt haar uit te hebben gemaakt voor Zwarte Piet op een landelijk podium te schandpalen. Ondertussen toont de politie zelfs van verdachten die zij op beeld zware delicten zien plegen pas in een uiterste geval herkenbare beelden om hen op te kunnen sporen en worden die beelden zodra dat opsporen gelukt is weer verwijderd uit de openbaarheid.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry hoor.
Maar jullie geloven dat Glennis die berichten stuurt? Zo dom is zelfs zij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |