Ik ook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
k heb normaal niet zoveel met kale koppen
Heb je al iets afgesproken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Roelvink heeft een kaal hoofd, ben benieuwd.
Wie is roelvink, je date?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Roelvink heeft een kaal hoofd, ben benieuwd.
Vrij nemen om te daten?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij moet vrij nemen, ik denk deze week
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer ene date ter jullie vermaak :p
Wel hier doorgeven wanneer dan hè, dan haal ik chips en flesje whiskyquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer ene date ter jullie vermaak :p
ja weekend is ook optie hoor. ,maar hij zei doordeweeks.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet in de avond of het weekend?
ja natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel hier doorgeven wanneer dan hè, dan haal ik chips en flesje whisky
Je bent niet belangrijk genoeg om zijn weekend aan te spenderenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weekend is ook optie hoor. ,maar hij zei doordeweeks.
hmm daar zal k em wel even naar vragenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet belangrijk genoeg om zijn weekend aan te spenderen
Of hij kan gewoon niet wachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wel om een dag vrij voor te nemenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog nooit een vrije dag aan een eerste date willen bestedenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wel om een dag vrij voor te nemen
Ik heb Joop zo ongeveer verboden om z'n hoofd te scheren en hij luisterde ook nog.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
k heb normaal niet zoveel met kale koppen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht nou maar eerst even af hoe de date bevalt
Mja ik moet ze toch ook maar een kans gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Joop zo ongeveer verboden om z'n hoofd te scheren en hij luisterde ook nog.
Wie weet zitten er weelderige lokken verstopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik moet ze toch ook maar een kans geven
Weet je wel meteen waar je aan toe bent als 'ie het leuk vindt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, meteen bij de ballen pakken, drie keer draaien en je andere hand op zijn keel.
Ballie weer aan de date ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht nou maar eerst even af hoe de date bevalt
gaat ze een kauwgomballenautomaat daten ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, meteen bij de ballen pakken, drie keer draaien en je andere hand op zijn keel.
Meteen een plakhandje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je wel meteen waar je aan toe bent als 'ie het leuk vindt?
wat? :pquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ballie weer aan de date ja?Straatmadelief
nee ga zoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GA je morgen naar Kijkduin?
Hoe dan ook een epische indruk achtergelaten. Positief of negatief.quote:
Het wordt nog wel warmer.quote:
weer om te friturenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:05 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het weer bij jullie? Hier 26 graden en zon.
Op dit moment 23 graden met wat sluierbewolking. Wordt 27 graden vanmiddag.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:05 schreef kwiwi het volgende:
Zelfde idee, nu een graadje of 21 in het noordwesten, maar de rest van de dag zon, dus zal vanmiddag wat warmer zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:05 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, OneDrive heeft een icoontje met een wolkje. Zit ik steeds in mijn foto-archief als ik het weer wil checken
das toch al heel lang zo?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, OneDrive heeft een icoontje met een wolkje. Zit ik steeds in mijn foto-archief als ik het weer wil checken
Oh hij heeft een vriendin dusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weekend is ook optie hoor. ,maar hij zei doordeweeks.
Idemquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:05 schreef kwiwi het volgende:
22 volgens de weer app, maar voelt warmer door de zon.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:05 schreef kwiwi het volgende:
kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hij heeft een vriendin dus
Ik moest net op de enige plek zonder zonwering wat dingen doen, dat was best warm zo dat zonnetje door het glas.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
22 volgens de weer app, maar voelt warmer door de zon.
Je bedoeld rechtsonders in de taakbalk?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf me vergissen
Nee, op mijn ipadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld rechtsonders in de taakbalk?
oeh waar is dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een prachtige plek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit op de koudste plek van het gebouw nuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest net op de enige plek zonder zonwering wat dingen doen, dat was best warm zo dat zonnetje door het glas.
Sjaal om enzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit op de koudste plek van het gebouw nu
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
dat nog net niet, maar ik zou best een truitje aan kunnenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sjaal om enzo?
Gelukkig is het waar ik nu zit aangenaam.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Brrrrquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat nog net niet, maar ik zou best een truitje aan kunnen
ja, dit kantoor is niet helemaal goed ingericht. ik zit in de kou en mijn collegas zouden het liefst de airco nog kouder zettenquote:
ja maar het weer was altijd een zonnetjequote:
Dat is wel een van mijn redenen om hier geen airco te gaan laten installeren. Over het algemeen draait 'ie toch maar twee-drie weken in het jaar, het drijft de huur meteen flink op en het is maar afwachten hoe alles bevalt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dit kantoor is niet helemaal goed ingericht. ik zit in de kou en mijn collegas zouden het liefst de airco nog kouder zetten
Degene die het filmt is ook gewoon irritant.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ze zien er ook gewoon zo zwakzinnig uit he
https://dailybuzz.nl/buzz(...)fx1_MMLnn6cJjkJDyCYk
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten, maar dit is Devon, Engeland.
Bij mij wil die op de telefoon opeens geen foto's meer uploaden in OneDrive, staat er heel de tijd zo'n rood bolletje dat er nog zoveel foto's in de wachtrij staanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Klikt op Funda.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Cary Arms & Spa in Babbacombe Bay
Het ziet er zelfs zwembaar uit?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het heet niet voor niks de English Rivièra.
Mijn ipad maakt het me wel moeilijker dan nodig. Die willen natuurlijk liever dat ik de cloud van Apple gebruikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij wil die op de telefoon opeens geen foto's meer uploaden in OneDrive, staat er heel de tijd zo'n rood bolletje dat er nog zoveel foto's in de wachtrij staan
Ja loopt bij mij ook op alles te hameren op 'icloud is bijna vol, neem nu een abonnement'quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ipad maakt het me wel moeilijker dan nodig. Die willen natuurlijk liever dat ik de cloud van Apple gebruik
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het ziet er zelfs zwembaar uit?
Mja, ik had OneDrive al voordat ik mijn eerste iphone kocht en ga die zooi echt niet overhevelenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja loopt bij mij ook op alles te hameren op 'icloud is bijna vol, neem nu een abonnement'
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik had OneDrive al voordat ik mijn eerste iphone kocht en ga die zooi echt niet overhevelen
quote:Vrouwen die besmet zijn geweest met het coronavirus, kunnen antistoffen in hun moedermelk hebben. Dat heeft onderzoek van het Emma Kinderziekenhuis van Amsterdam UMC uitgewezen. De wetenschappers gaan nu uitzoeken of de melk bruikbaar is om coronabesmettingen te voorkomen. Die zou dan in de vorm van ijsblokjes met toegevoegde smaak kunnen worden toegediend aan mensen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-in-moedermelk.html
Moedermelkijs.quote:
Sterktequote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
De grote oude baas gaat me zo bellen, kut altijd hoe ze dat aankondigen "be ready for John in ten"
En wij hier allemaal maar denken dat jij de grote baas wasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
De grote oude baas gaat me zo bellen, kut altijd hoe ze dat aankondigen "be ready for John in ten"
Maar niet de oude wellicht?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wij hier allemaal maar denken dat jij de grote baas was![]()
Trek in bitterballen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:12 schreef Zilverberk het volgende:
Lief dagboek,
Zojuist met zilverminion de ossestaart uitgepluisd, weer een stap dichterbij bitterballen.
De bouillon was nog niet koud genoeg om het vet eraf te scheppen.
was je ready voor John?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek in bitterballen.
Maar lunchgenot is pas over een uur
oh jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat US daar ready voor moet zijn?
John kan lekker te tering krijgen. John heeft gisteren getrakteerd terwijl ik niet hier wasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedereen moet ready zijn voor John.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
John kan lekker de tering krijgen. John heeft gisteren getrakteerd terwijl ik niet hier was
Verkeerde account Ballie.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Rotterdam
Genot jongens.
Wat een mooie dag
Iets met boompjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Rotterdam
Genot jongens.
Wat een mooie dag
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Rotterdam
Genot jongens.
Wat een mooie dag
UitStraling zijn anal fistbuddy. Waarschijnlijk die diplomaat waarvan hij al die dochtertjes uit elkaar getrokken heeftquote:
Nog mooie vessels gezien?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Rotterdam
Genot jongens.
Wat een mooie dag
--> ONZquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
hmm geloof te fris voor het strand
Geen stijl.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
John kan lekker te tering krijgen. John heeft gisteren getrakteerd terwijl ik niet hier was
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling zijn anal fistbuddy. Waarschijnlijk die diplomaat waarvan hij al die dochtertjes uit elkaar getrokken heeft
Omdat er blijkbaar nog altijd idioten bestaan..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom de eeuwige discussie patat-friet?
En echt patat klinkt 10x beter dan het Franse mietjes friettekes.
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Het Berlijnse Openbaar Ministerie spreekt van een moslimextremistisch motief, maar er zijn ook aanwijzingen dat de man psychische problemen had.
Pehehehe.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar nog altijd idioten bestaan..
de keerzijde van de vrijheidquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar nog altijd idioten bestaan..
Dit werkt niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah het is een geografisch ding.[ afbeelding ]
Collega had net zijn vierde kindje gehad met zijn vrouw en die nam elke dag een flesje moedermelk mee voor naar het werk voor zichzelf, kokhalzen hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WheheheWellicht kan ik mensen van latte mammamiatos voorzien.
Sorry, dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had net zijn vierde kindje gehad met zijn vrouw en die nam elke dag een flesje moedermelk mee voor naar het werk voor zichzelf, kokhalzen hier
Jij hebt echt altijd de meest bijzondere verhalen wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had net zijn vierde kindje gehad met zijn vrouw en die nam elke dag een flesje moedermelk mee voor naar het werk voor zichzelf, kokhalzen hier
Ja dag hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
wordt die duim niet enorm kapot gezogen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft er twee met een dikke laag eelt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt die duim niet enorm kapot gezogen?
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt echt altijd de meest bijzondere verhalen wel.
quote:
quote:
Toch is het zo, Limburger.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt die duim niet enorm kapot gezogen?
Tuurlijk schatjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toch is het zo, Limburger.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft er twee met een dikke laag eelt waarschijnlijk.
Nee man gore troep, Limburgs Blondquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het enige goede uit al Limburg is de vlaai
Nee, het landschap is er lelijk. Kom hier niet op vakantie!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het landschap is er ook meer dan prima
Ik heb juist het idee dat ik in het buitenland ben daar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, het landschap is er lelijk. Kom hier niet op vakantie!
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, het landschap is er lelijk. Kom hier niet op vakantie!
Zelfde, maar dan met chocopasta.quote:
Zoervleis was ook goed te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het enige goede uit al Limburg is de vlaai
Kwiwi lijkt me geen vrachtwagenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder dag kaasfondue maakt ook een vrachtwagen van je.
Dankzij de boterhammen met kaas natuurlijk!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi lijkt me geen vrachtwagen
Bestelbusje?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi lijkt me geen vrachtwagen
O jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dankzij de boterhammen met kaas natuurlijk!
D'r achterkant ziet eruit als een voorkant?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Kwiwi rare koplampen heeft?
Degene met de mooiste koplampen post hier al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Kwiwi rare koplampen heeft?
Ik had vroeger een klasgenootje die wel wat op een tractor leek. Boerenmeid. Was goed in melken, begreep ik uit de wandelgangenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene met de mooiste koplampen post hier al een tijdje niet meer.
Vertrouw het nooit als vrouwen denken dit zelf goed te kunnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenootje die wel wat op een tractor leek. Boerenmeid. Was goed in melken, begreep ik uit de wandelgangen
Je weet niet van wíe Buda het hoorde he...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertrouw het nooit als vrouwen denken dit zelf goed te kunnen.
een echte trekker dusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenootje die wel wat op een tractor leek. Boerenmeid. Was goed in melken, begreep ik uit de wandelgangen
Zo was het wel bedoeldquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, denk ik
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertrouw het nooit als vrouwen denken dit zelf goed te kunnen.
Van de ‘stieren’.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet niet van wíe Buda het hoorde he...
Ik vermoedde het.quote:
Ik ook. Toen ik er woonde..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zag ik dagelijks. Toen ik nog op kantoor zat. Vroegâh.
Da's ook alweer bijna een half jaar geleden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zag ik dagelijks. Toen ik nog op kantoor zat. Vroegâh.
Ik rij er dagelijks langs.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook alweer bijna een half jaar geleden.
Jeetje ja de tijd gaat snel, werk alweer 5.5 maand thuis.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook alweer bijna een half jaar geleden.
Jup.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Jij werkt toch weer op kantoor?
Hier ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.Collega's zitten toch standaard op genoeg ruimte al, alleen een beetje opletten met overleggen enzo.
bijna weekend.quote:
ik ben al over de helft zelfsquote:
al 5,5 maand bijna niks veranderdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje ja de tijd gaat snel, werk alweer 5.5 maand thuis.
Het leven kabbelt door, net als anders. Het is alleen wat anders dan anders.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
al 5,5 maand bijna niks veranderd
zoals ik zeg, hier nagenoeg niks veranderd: ja chauffeurs laten we zelf de pakketten binnenzetten en we letten wat meer op afstand enzo.. maar thats it..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het leven kabbelt door, net als anders. Het is alleen wat anders dan anders.
Ligt er aan wat dit is.quote:
Ik was nieuwsgierig.quote:
Jij kijkt tenminste. Je kan toch niet random een kat meenemenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig.
Volgens mij heb ik de kat in kwestie al gevonden op Facebook ook.(in een vermiste/gevonden kattengroep)
i need contextquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jij kijkt tenminste. Je kan toch niet random een kat meenemenecht debiel
Niet boeiend verder. Iemand van fok neemt een kat mee naar huis, als zijnde een zwerfkat. Post foto's, beest ziet er prima uit, heeft een bandje om.. met daarop de vraag om contact op te nemen. Nee niet doen, gewoon mee naar huis nemen en dan morgen maar f kijken van hoe of watquote:
Ohwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niet boeiend verder. Iemand van fok neemt een kat mee naar huis, als zijnde een zwerfkat. Post foto's, beest ziet er prima uit, heeft een bandje om.. met daarop de vraag om contact op te nemen. Nee niet doen, gewoon mee naar huis nemen en dan morgen maar f kijken van hoe of wat
Best kans dat die user 'm daar ook aangemeld heeft hoor (ik woon daar niet ver vandaan). Al blijft zelf een kat meenemen raar, tenzij het in overleg gaat met dierenarts of dierenambulance.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jij kijkt tenminste. Je kan toch niet random een kat meenemenecht debiel
Ik zat net in je pohi te graven.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niet boeiend verder. Iemand van fok neemt een kat mee naar huis, als zijnde een zwerfkat. Post foto's, beest ziet er prima uit, heeft een bandje om.. met daarop de vraag om contact op te nemen. Nee niet doen, gewoon mee naar huis nemen en dan morgen maar f kijken van hoe of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zat net in je pohi te graven.
gluurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfde hier hoor.quote:
Arm beest, domweg gecatnapped.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar lijkt hetzelfde beest.Al is het altijd wat lastig inschatten met een relaxter beest vs een bang beest.
Mwah, volgens het bericht op facebook liep 'ie al een paar dagen achter buurtbewoners aan te jammeren, dus even voor de zekerheid checken bij dierenambulance oid zou ik dan denk ik ook wel doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Arm beest, domweg gecatnapped.
Wel raar, in het begin zei onze CEO: ik verwacht dat we over 1.5 week wel weer naar kantoor kunnenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
al 5,5 maand bijna niks veranderd
Bij ons werken 200 van de 1200 mensen weer op kantoor in Rotterdam. De rest blijft tot het einde van het jaar thuis.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.Collega's zitten toch standaard op genoeg ruimte al, alleen een beetje opletten met overleggen enzo.
Ja, zo'n check was prima geweest. Maar oppakken & meenemen is echt te pro-actief.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, volgens het bericht op facebook liep 'ie al een paar dagen achter buurtbewoners aan te jammeren, dus even voor de zekerheid checken bij dierenambulance oid zou ik dan denk ik ook wel doen.
Dat laatste zou ik niet blij van worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons werken 200 van de 1200 mensen weer op kantoor in Rotterdam. De rest blijft tot het einde van het jaar thuis.
Ik vrees dat er een hoop leidinggevenden bazen zijn die graag hun werknemers werkvolk in de gaten houden op kantoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik geloof niet dat ik daarna ooit weer kan en wil wennen aan naar kantoor gaan
100% thuis is niet fijn. 100% op kantoor is vaak niet nodig.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet blij van worden.
Ik ben er nu aan gewend en vind het wel lekker dat ik tussen de middag even een kwartiertje in mijn bed kan kruipen en tussendoor een was kan draaien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet blij van worden.
Klopt, ik sprak vorige week een manager die "toch wel zag dat er dingen misgaan nu we niet met z'n allen op kantoor werken."quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vrees dat er een hoop leidinggevenden bazen zijn die graag hun werknemers werkvolk in de gaten houden op kantoor.
Mee eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
100% thuis is niet fijn. 100% op kantoor is vaak niet nodig.
Vier dagen thuis, één dag kantoor zou ik prima vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
100% thuis is niet fijn. 100% op kantoor is vaak niet nodig.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er nu aan gewend en vind het wel lekker dat ik tussen de middag even een kwartiertje in mijn bed kan kruipen en tussendoor een was kan draaien.
Bij ons mag tot eind van het jaar 20% op kantoor zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons werken 200 van de 1200 mensen weer op kantoor in Rotterdam. De rest blijft tot het einde van het jaar thuis.
En het grote pluspunt is dat me perfect kan concentreren als dat nodig is. Op kantoor staat er altijd wel iemand aan je bureau te ouwehoeren.quote:
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:31 schreef Karzai het volgende:
ik heb vanavond een vve vergadering met zoom kan je daarvoor gewoon de oortjes van je telefoon gebruiken?
[..]
Ik ben er nu aan gewend en vind het wel lekker dat ik tussen de middag even een kwartiertje in mijn bed kan kruipen en tussendoor een was kan draaien.
Jup!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:31 schreef Karzai het volgende:
ik heb vanavond een vve vergadering met zoom kan je daarvoor gewoon de oortjes van je telefoon gebruiken?
Dat lijkt mij ook wel wat eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier dagen thuis, één dag kantoor zou ik prima vinden.
[..]
Ja, dat is bij ons ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons mag tot eind van het jaar 20% op kantoor zijn.
Dat is inderdaad zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het grote pluspunt is dat me perfect kan concentreren als dat nodig is. Op kantoor staat er altijd wel iemand aan je bureau te ouwehoeren.
Hier ook, en IT.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is bij ons ook.Maar dat aantal gaat op aan collega's van HR en klantenservice die brieven moeten versturen.
Zijn dat van die snelle-juppen-die-willen-netwerken-werkplekken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat eigenlijk
Ik wilde altijd naar zo'n seats 2 meet-achtige omgeving maar ben lui.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik inmiddels ook. Niet meer altijd op zaterdag of na het werk boodschappen doen ook. En wassen overdag, sporten tussen de middag.. heb nog nooit zo'n lekkere work-life balance gehad
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik inmiddels ook. Niet meer altijd op zaterdag of na het werk boodschappen doen ook. En wassen overdag, sporten tussen de middag.. heb nog nooit zo'n lekkere work-life balance gehad
Die zitten toch in een café?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn dat van die snelle-juppen-die-willen-netwerken-werkplekken?
Ik kan niet eens thuiswerken... Ook het sorteren gaat veel beter op het werk dan thuisquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Ik heb geloof ik 4 dagen thuisgewerkt in al die maanden, de rest allemaal op t werk.![]()
Ergens snap ik het wel....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-piet-op-staat.html
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
strand was toch best goed te doen
Lekker, ik mis het strand. Denk dat ik de volgende keer als ik in nederland ben lekker een huisje of hotel aan het strand boek.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
strand was toch best goed te doen
Wanner is dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker, ik mis het strand. Denk dat ik de volgende keer als ik in nederland ben lekker een huisje of hotel aan het strand boek.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
oke ik neem een teckel
https://www.facebook.com/dailybuzznl/videos/757008855095618/?t=3
Leukquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker, ik mis het strand. Denk dat ik de volgende keer als ik in nederland ben lekker een huisje of hotel aan het strand boek.
altijd gedacht dat jij kaal wasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen naar de kapper onder werktijd. Lekker man
Toch wel voor na het seizoen hoop ik?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat naar een AirBnB op Texel te kijken
is dat ver huppelen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:22 schreef Karzai het volgende:
huppel zo even naar de toko, ga niet koken vandaag
In oktober?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat naar een AirBnB op Texel te kijken
Nee ik vertrek morgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch wel voor na het seizoen hoop ik?
quote:
waarom meteen weer zo onaardig?quote:
Ja dit is wel zo, hoewel je begin Oktober meestal nog net goed zit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen ben je zo afhankelijk van het weer. Als het kut met peren is, zit je binnen.
Ach gossiequote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom meteen weer zo onaardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |