Ik ook! En de kleinschalige bijeenkomsten blijven over en die vind ik veel leuker. Zaterdag gaan we bbq en bij vrienden. Gewoon met zijn viertjes, heel gezelligquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:34 schreef Em31 het volgende:
Vind het echt heerlijk dat je ineens naar veel minder verjaardagen hoeft![]()
Slaapt een stuk lekkerderquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:34 schreef Arizona het volgende:
Moguh! Wat is het toch fijn dat de nachten weer koeler zijn
Dankjewelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook! En de kleinschalige bijeenkomsten blijven over en die vind ik veel leuker. Zaterdag gaan we bbq en bij vrienden. Gewoon met zijn viertjes, heel gezellig![]()
@:luctor.et.emergo sterkte vandaag!
Ja zulke dingen vind ik ook vaak veel gezelligerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook! En de kleinschalige bijeenkomsten blijven over en die vind ik veel leuker. Zaterdag gaan we bbq en bij vrienden. Gewoon met zijn viertjes, heel gezellig![]()
@:luctor.et.emergo sterkte vandaag!
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een van de mailtjes is van de receptie over wie er chocolademelk op een bepaalde dag heeft gedronken.
Een van de mailtjes is van de receptie over wie er chocolademelk op een bepaalde dag heeft gedronken.
Er stond bij: "Ik heb daar een vraag over".quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven.
AOIquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven.
Ja, dat klopt, dus ik heb het mailtje maar gelijk verwijderd.quote:
Sterktequote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:34 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen, helaas met zorgen.
Mijn vader gaat zich vandaag laten testen op Covid. Hij is ook echt niet fit, met hoofdpijn en koorts en niet kunnen slapen. Ik vind het spannend,
Dank je, het doet mij toch meer dan dat ik eerst altijd dacht.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SterkteIk hoop voor jullie dat de uitslag negatief is!
sterkte.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:34 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn vader gaat zich vandaag laten testen op Covid. Hij is ook echt niet fit, met hoofdpijn en koorts en niet kunnen slapen. Ik vind het spannend,
Wat het ook is, beterschap voor je vader!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:34 schreef Meridiaan het volgende:
Oh nee. Sterkte. Hopelijk is het allemaal minder erg dan het lijktquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:34 schreef Meridiaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |