Je bent wel echt de hoer van FOK! hè?quote:Op zondag 22 november 2020 15:52 schreef Paul het volgende:
BREKEND. Mrslove wil me een kans geven in 2021 💗💖💓💕💗💖💕💗💓💓💓💗
Ze wil het toch niet, ik ben in rouwquote:Op zondag 22 november 2020 15:52 schreef Paul het volgende:
BREKEND. Mrslove wil me een kans geven in 2021 💗💖💓💕💗💖💕💗💓💓💓💗
De tandeloze heks heeft ook met haar inmiddels ex gebroken. Wil je samen met haar rouwen? Wie weet groeit daar iets moois uit.quote:
Mooi gedichtje, heeft @Mrsloveable het wel gelezen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:52 schreef Paul het volgende:
Lieve Mrsloveable
Het is geen lied
Geen patat of friet
Maar een gedicht voor jou
Omdat ik zo van je hou
Jij bent voor mij mijn enige echte honingdropje
Met het meest mooie knappe kopje!
Sorry dat ik na onze verkering op zoek ging naar een andere vrouw
Maar, je moet weten, ik wil alleen jou
De vrouwen na jou waren niet van de pure kwaliteit zoals jij
Mrslove, je bent gewoon een kei
Ik hoop, dat we weer ooit kunnen verkeren, samen zwemmen en naar de bios gaan
Dat wil ik het liefste, van hier tot aan de maan.
Kus Paul
Had het nog niet gelezen neequote:Op maandag 30 november 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi gedichtje, heeft @:mrsloveable het wel gelezen?
Gaan we verkeren?quote:Op maandag 30 november 2020 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had het nog niet gelezen nee
Mooi gedicht @:Paul
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:32 schreef Paul het volgende:
Morgen na oud en nieuw zal Mrslove niet laten weten wat het voor ons gaat betekenen in 2021
Een algeheel contactverbod voor jou?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:32 schreef Paul het volgende:
Morgen na oud en nieuw zal Mrslove laten weten wat het voor ons gaat betekenen in 2021
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
PAUL BIJ DEZE LAAT IK JE WETEN DAT WIJ NIET GAAN VERKEREN IN 2021, IK WENS DUS BIJ DEZE ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |