abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 augustus 2020 @ 09:48:30 #101
80382 manny
30 is best veel
pi_194642831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:37 schreef Yreal het volgende:
Beetje weird om als Ajax nu blij te zijn met de uitschakeling van Lyon :')

Ja ik snap waarom, maar om nou op sociale media te roepen "cl we are back"...
normaliter idd alleen naar jezelf kijken, maar deze was nodig en lekker om nu zeker te weten dat je toffe wedstrijden krijgt (korona disclaimer) en heleboel centjes.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_194643042
https://www.telegraaf.nl/(...)olt-over-luis-suarez

quote:
Op de laatste vraag van een sidekick of hij Suarez alsjeblieft naar Ajax wil laten gaan, zei Koeman: ‘Als ik jullie daar heel blij mee maak..” De Telegraaf meldde eerder deze week dat Ajax wil stunten met de komst van de 33-jarige Uruguayaan. Het is echter zeer de vraag of die op de transfermarkt komt en of hij in dat geval financieel haalbaar is voor Ajax.
pi_194643558
Mooi Europees shirt.
pi_194643797


Like!
  donderdag 20 augustus 2020 @ 11:15:16 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194643857
quote:
zijn er maar 10.000 van dus je moet snel zijn als je er eentje wil
pi_194643940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

zijn er maar 10.000 van dus je moet snel zijn als je er eentje wil
Beste Ajaxshop.nl bezoeker,

Door de enorme interesse van alle Ajax-fans in het nieuwe tenue van AFC Ajax is Ajaxshop.nl tijdelijk niet bereikbaar. De verwachting is dat Ajaxshop.nl snel weer in de lucht is. Houd Ajaxshop.nl in de gaten.

Ik keek vanmorgen nog, toen kon ik er nog in. Niet gezien dat het beperkte oplage was. Dacht ik koop het later wel :'(

Edit: gekocht _O_

Lekker wat miljoentjes harken met dit shirt #AnnounceSuarez

[ Bericht 9% gewijzigd door Frozen-assassin op 20-08-2020 11:32:57 ]
pi_194644084
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Op basis van één oefenwedstrijd?
En wat ik ervan gelezen heb.

Maar zowel Kudus als Gravenberch mogen wel voldoende minuten krijgen van mij, misschien Taylor al af en toe. Dus één goede 6 erbij halen is wel voldoende, aangezien er wel voldoende opties ernaast zijn.
Oh.
pi_194644131
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:37 schreef Yreal het volgende:
Beetje weird om als Ajax nu blij te zijn met de uitschakeling van Lyon :')

Ja ik snap waarom, maar om nou op sociale media te roepen "cl we are back"...
Boeiend, dat was RB Salzburg vorig jaar ook toen Ajax uitgeschakeld werd en ze daardoor in het toernooi kwamen.

Dat hoort erbij met deze regeling.
Oh.
pi_194644416
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax wel al langere tijd contact heeft met Suarez hoe hij erin staat en hij heeft natuurlijk nog steeds een band met Ajax en Amsterdam. Dus het zou best kunnen dat Suarez ervoor open staat ipv destijds met Eto'o terwijl er gewoon een salarisplafond van 1 miljoen was toen.
Hebben dus een officieel bod uitgebracht?

Als hij zou komen en fit zou blijven koop je gewoon het kampioenschap met zekerheid. Mag je best 15 miljoen voor uit geven.
pi_194644818
Gvd, hoe kan zo'n grote club nou zo'n kut ticket systeem hebben.
Na 20x proberen Hertha kaarten binnen :')
pi_194645268
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hebben dus een officieel bod uitgebracht?

Als hij zou komen en fit zou blijven koop je gewoon het kampioenschap met zekerheid. Mag je best 15 miljoen voor uit geven.
Dat gerucht komt blijkbaar van een onzinbron.

Als er echt een bod zou zijn uitgebracht weten De Telegraaf en VI dat wel.
Oh.
pi_194647150
Een beetje drukte en die webshop van Ajax ligt er de hele dag uit :'). Hoe moeilijk is het om dat eens goed te regelen met wat centen.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 15:46:03 #113
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194647987
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hebben dus een officieel bod uitgebracht?

Als hij zou komen en fit zou blijven koop je gewoon het kampioenschap met zekerheid. Mag je best 15 miljoen voor uit geven.
Als je Suarez erbij hebt en een goeie 6 wordt je wel kampioen ja.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 15:46:32 #114
80382 manny
30 is best veel
pi_194647996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:55 schreef Klaphark het volgende:
Een beetje drukte en die webshop van Ajax ligt er de hele dag uit :'). Hoe moeilijk is het om dat eens goed te regelen met wat centen.
onderdeel van de hype... zoveel belangstelling dat de webshop plat ligt..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_194650464
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hebben dus een officieel bod uitgebracht?

Als hij zou komen en fit zou blijven koop je gewoon het kampioenschap met zekerheid. Mag je best 15 miljoen voor uit geven.
Zo'n grote upgrade ten opzichte van Tadic vind ik het niet. Natuurlijk is hij veel dodelijker voor de goal, maar Tadic past als aanspeelpunt veel beter in het spelletje dan eindstation Suarez.
pi_194650487
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee niet nog een 6, eentje is voldoende. Kudus ernaast zetten, helemaal prima.
Kudus is op basis van een helftje al dé oplossing voor het middenveld? Ik help het je hopen hoor, daar niet van.

Buiten dat kom je alweer bij Careltje Eiting en co. terecht als er wat wegvalt, met slechts één aanvulling erbij.
pi_194650533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

Kudus is op basis van een helftje al dé oplossing voor het middenveld? Ik help het je hopen hoor, daar niet van.

Buiten dat kom je alweer bij Careltje Eiting en co. terecht als er wat wegvalt, met slechts één aanvulling erbij.
Niet dé oplossing, er moet nog steeds een 6 worden gekocht. Maar niet nog twee aankopen voor die plek want één helft van die pivot kan wel ingevuld worden door Kudus/Gravenberch.

Eiting, Marin, Alvarez verkopen. In geval van blessures en schorsingen valt er vast iets te verzinnen.
Oh.
pi_194650657
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet dé oplossing, er moet nog steeds een 6 worden gekocht. Maar niet nog twee aankopen voor die plek want één helft van die pivot kan wel ingevuld worden door Kudus/Gravenberch.

Eiting, Marin, Alvarez verkopen. In geval van blessures en schorsingen valt er vast iets te verzinnen.
Dat zeg je op basis van (een) oefenpotjes(). Gravenberch was vorig seizoen dramatisch en Kudus was er überhaupt nog niet. Nogmaals, ik zou graag zien dat beiden het middenveld de broodnodige kwaliteitsimpuls geven.

En als je die drie spelers verkoopt wordt het wel erg dun. Of moeten we dan weer terug naar Mazraoui voor de 16e keer daar proberen, Ekkelenkamp of een jeugdspeler die helemaal onbewezen is? Dit klinkt net als de verdediging vorig seizoen, die ook wel goed genoeg bezet zou zijn. Maar waar bij het wegvallen van Veltman en/of Blind en/of Tagliafico bleek dat je letterlijk niets achter de hand had voor elk van die posities.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 18:10:26 #119
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_194650850
Godverdomme maat M is al uitverkocht bij dat zwarte shirt :(
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_194651000
quote:
Wat een heerlijk shirt!
Morgen is die binnen O+
pi_194651467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat zeg je op basis van (een) oefenpotjes(). Gravenberch was vorig seizoen dramatisch en Kudus was er überhaupt nog niet. Nogmaals, ik zou graag zien dat beiden het middenveld de broodnodige kwaliteitsimpuls geven.

En als je die drie spelers verkoopt wordt het wel erg dun. Of moeten we dan weer terug naar Mazraoui voor de 16e keer daar proberen, Ekkelenkamp of een jeugdspeler die helemaal onbewezen is? Dit klinkt net als de verdediging vorig seizoen, die ook wel goed genoeg bezet zou zijn. Maar waar bij het wegvallen van Veltman en/of Blind en/of Tagliafico bleek dat je letterlijk niets achter de hand had voor elk van die posities.
Ik vond Gravenberch absoluut niet dramatisch, ja hij heeft minpunten (vooral in de omschakeling) maar blijf het een groot talent vinden en heb genoeg van zijn talent gezien. En ik denk wel dat Ajax in Kudus een middenvelder ziet, dus geef hem maar de kans daar. Maken we wel de balans op na meerdere potjes.

En ik ging uit van het scenario als Van de Beek blijft, als hij vertrekt moet er ook een vervanger komen. Maar ik vind het dan niet zo dun bezet hoor, je kan nu eenmaal niet 6 gelijkwaardige opties voor die plek hebben. Dus op een gegeven moment zal je wel eens gaan schuiven ja, en maar hopen dat er niet zoveel blessures tegelijkertijd zijn zoals vorig jaar want daar is niet tegenop te kopen.
Oh.
pi_194651652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond Gravenberch absoluut niet dramatisch, ja hij heeft minpunten (vooral in de omschakeling) maar blijf het een groot talent vinden en heb genoeg van zijn talent gezien. En ik denk wel dat Ajax in Kudus een middenvelder ziet, dus geef hem maar de kans daar. Maken we wel de balans op na meerdere potjes.

En ik ging uit van het scenario als Van de Beek blijft, als hij vertrekt moet er ook een vervanger komen. Maar ik vind het dan niet zo dun bezet hoor, je kan nu eenmaal niet 6 gelijkwaardige opties voor die plek hebben. Dus op een gegeven moment zal je wel eens gaan schuiven ja, en maar hopen dat er niet zoveel blessures tegelijkertijd zijn zoals vorig jaar want daar is niet tegenop te kopen.
Zou kunnen dat Gravenberch daadwerkelijk het talent heeft dat hem wordt toegedicht. Voorlopig heeft hij zijn uiterste best gedaan om dat verborgen te houden. Leuk en aardig zo'n Kudus als middenvelder en dat 'de kans geven', dat kan goed uitpakken maar ook zoals de aankopen van vorig seizoen. Als je niets achter de hand hebt (hoi Erik, Schöne had je best mogen houden afgelopen seizoen) zit je meteen weer met een groot probleem.

Ik reken Van de Beek niet als (zekere) vertrekker, maar ik mag toch hopen dat die gewoon op 10 blijft en nooit meer op 6 verstoppertje mag spelen.
pi_194651777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 19:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zou kunnen dat Gravenberch daadwerkelijk het talent heeft dat hem wordt toegedicht. Voorlopig heeft hij zijn uiterste best gedaan om dat verborgen te houden. Leuk en aardig zo'n Kudus als middenvelder en dat 'de kans geven', dat kan goed uitpakken maar ook zoals de aankopen van vorig seizoen. Als je niets achter de hand hebt (hoi Erik, Schöne had je best mogen houden afgelopen seizoen) zit je meteen weer met een groot probleem.

Ik reken Van de Beek niet als (zekere) vertrekker, maar ik mag toch hopen dat die gewoon op 10 blijft en nooit meer op 6 verstoppertje mag spelen.
Als Donny blijft verwacht ik hem zeker nog vaak in de dubbele pivot te zien, want er zullen nog genoeg potjes komen waarin Tadic/Promes/Neres/Antony allemaal gaan spelen. Mocht Suárez komen (wat ik niet verwacht) gaat dat al helemaal gebeuren.

Daarom kan er best met één 6 gespeeld worden (als ze daar een goede voor kopen) met Beek/Kudus/Gravenberch als halfspelers. Misschien dat Taylor nog wel doorbreekt dit seizoen als extra optie.
Oh.
pi_194651908
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Donny blijft verwacht ik hem zeker nog vaak in de dubbele pivot te zien, want er zullen nog genoeg potjes komen waarin Tadic/Promes/Neres/Antony allemaal gaan spelen. Mocht Suárez komen (wat ik niet verwacht) gaat dat al helemaal gebeuren.

Daarom kan er best met één 6 gespeeld worden (als ze daar een goede voor kopen) met Beek/Kudus/Gravenberch als halfspelers. Misschien dat Taylor nog wel doorbreekt dit seizoen als extra optie.
Klinkt niet veelbelovend.
pi_194651994
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:18 schreef Azul het volgende:

[..]

Wat een heerlijk shirt!
Morgen is die binnen O+
Kreeg jij meteen een bevestigingsmail van je bestelling? Tenue is hier wel van mn bank afgeschreven, maar heb nog geen bevestiging via email gehad.
And so the lion fell in love with the lamb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')