Mergen ze daar wel de topics?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netflix tip: High Score.
Beetje geschiedenis over onze favoriete hobby. En daarmee bedoel ik dus videogames spelen. Stelletje schavuiten.
Zeker. Arcade, consoles, handhelds, reports, alles komt langs.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mergen ze daar wel de topics?
Nice. Die ga ik dan een keer kijken Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker. Arcade, consoles, handhelds, reports, alles komt langs.
En het is helemaal 2020 proof door de zwarte uitvinder van cartridges te benoemen.
Vandaag ep 1 gezien. Ziek hoe die gasten die enhancements kits maakte om arcades moeilijker te makenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje geschiedenis over onze favoriete hobby. En daarmee bedoel ik dus videogames spelen. Stelletje schavuiten.
die kwam toch vrijdag pas? wel nicequote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel het niet zo heel vaak meer tegenwoordig maar zit qua difficulty op emperor en dat is te merken ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes, mijn eerste.
Ik begon al op de laagste. Settler.
Maar na even bijlezen en wat uitproberen, heb ik een potje op deze moeilijkheidsgraad gewonnen. Als Amerika, een Culture overwinning.
Ik ga deze week nog proberen op 1 moeilijkheidsgraad moeilijker, voor een Science win. Ben aan het kijken wie ik zal nemen. Denk de Sumeriërs.
Je krijgt een gratis crown bij level 5, 20 en 32.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb fall guys weinig gespeeld en opeens zie ik een 1 crown staan. Heb voor mijn gevoel nooit een potje gewonnen
Aha tnxquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je krijgt een gratis crown bij level 5, 20 en 32.
Acht miljoen miljard telefoontjes gedaan enzo en nu in de dierentuin chillen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:44 schreef Jimbo het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb zojuist een nootje omhoog weten te spugen en weer op weten te vangen.
Totzover mijn dag, Hoe was jullie dag?
blijdorp?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Acht miljoen miljard telefoontjes gedaan enzo en nu in de dierentuin chillen.
Vanavond weer verder met Chloe om schatten te verzamelen
Amersfoort. Ga toch geen fucking uur rijden naar een dierentuin voor een paar uurtjes.quote:
blijdorp > allesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Amersfoort. Ga toch geen fucking uur rijden naar een dierentuin voor een paar uurtjes.
Blijdorp heeft geen klimroutes en dinosaurussen voor die kleine van mequote:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |