Wat vind jii van deze foto?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? @:nogeenoudebekende @:vosss @:de_boswachter @:ezio @:hyaenidae @:maanvis @:lordofleaves @:erasmus @:viesdik @:fernweh @:verbruikersnaam @:jochemsjakie @:gehrman
8.5/10quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? @:nogeenoudebekende @:vosss @:de_boswachter @:ezio @:hyaenidae @:maanvis @:lordofleaves @:erasmus @:viesdik @:fernweh @:verbruikersnaam @:jochemsjakie @:gehrman
Ik vind er niets aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat vind jii van deze foto?
@:kerriekip
Die blijft hetzelfde toch met een nickchange?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:25 schreef Fugue het volgende:
Hij schaamt zich voor zijn postcount denk ik
Wie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die blijft hetzelfde toch met een nickchange?
Aantal forumposts966.222 (203 per dag) Tering![]()
Dan had hij zijn account op anoniem moeten laten zetten en opnieuw moeten beginnen.
Mijn botje heeft er 700.000 gepost.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die blijft hetzelfde toch met een nickchange?
Aantal forumposts966.222 (203 per dag) Tering![]()
Dan had hij zijn account op anoniem moeten laten zetten en opnieuw moeten beginnen.
Is hem gegundquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zag het, doetie lekker heuur
Komt die jongen straks weer eens online en dan heeft hij allemaal berichtjes van jou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een shirt van Azpilicueta voor de beperkte FOK! user @:Kiid
Veel gelukkiger kan je niet inloggen hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt die jongen straks weer eens online en dan heeft hij allemaal berichtjes van jou.
Nee, ik had er wel een van vennegoor of hesselinkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je een shirtje van deze beperkte spits of dat niet
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Veel gelukkiger kan je niet inloggen hoor
Oja dat stond toen heel lelijk achterop omdat het eigenlijk niet past, wel een baasje verder destijdsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, ik had er wel een van vennegoor of hesselink
Ja, mooie carrière gehadquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja dat stond toen heel lelijk achterop omdat het eigenlijk niet past, wel een baasje verder destijds
Beetje natrappen nadat hij op de grond ligt, echt zo'n Azpilicueta- streek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een shirt van Azpilicueta voor de beperkte FOK! user @:Kiid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |