quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga op de fiets stappenTot later vanavond!
MEN / Even naar 400.000 tellen #1047 en doorquote:
Waaromquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MEN / Even naar 400.000 tellen #1047 en door
De lol ervan ontgaat me een beetje, maar ze houden het al een flinke tijd vol
Ja geen idee. Er staan daar wel meer topicreeksen waarin het heel makkelijk is om je postaantal op te krikken (zoals de vele lepeltopics) maar daar moet je nog een béétje creatief voor doen.quote:
Maar je zit toch niet op een forum om je postaantal op te krikkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er staan daar wel meer topicreeksen waarin het heel makkelijk is om je postaantal op te krikken (zoals de vele lepeltopics) maar daar moet je nog een béétje creatief voor doen.
Da's voor mij niet het hoofddoel neequote:Op maandag 17 augustus 2020 19:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je zit toch niet op een forum om je postaantal op te krikken(behalve Jobi
)
Een prachtige post uit NWS over Loekasjenko die ik jullie niet wilde onthoudenquote:Ik snap dictators echt niet. Dat ze zo willen blijven zitten. Als ik zo'n iemand was zou ik lekker met pensioen gaan en een leuk huisje kopen bij een klen dorp in Frankrijk. En dan 's morgens lekker sjokken naar de boulangerie en een stokbrood kopen met een stuk Franse kaas.
En dan terug sjokken.
En dan lekker aan een tafeltje met uitzicht thuis lekker eten en 's avonds met een flesje wijn.
Genieten.
En niemand naait je.
Hehe, tja. Alleen zullen ze wel al hun beveiliging mee moeten nemen voor elke wandeling want ze zullen nog wel wat boze tegenstanders hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een prachtige post uit NWS over Loekasjenko die ik jullie niet wilde onthouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |