abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 augustus 2020 @ 22:54:21 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194609797
Oh, ja, duur klokkie.. die moet ook.. :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194609836
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Dan toch is andere fotos maken. Doe alleen totaal niks van de andere suggesties
Gewoon een makreel kopen bij de supermarkt. Merkt niemand!
Sarcasme. Herken het.
pi_194609853
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gewoon een makreel kopen bij de supermarkt. Merkt niemand!
🤣
  maandag 17 augustus 2020 @ 23:02:15 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194609971
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Dan toch is andere fotos maken. Doe alleen totaal niks van de andere suggesties
Heel goed, want dat zijn precies de stereotype foto's die elke knakworst op zijn profiel heeft staan. Als je per sè niet wilt opvallen tussen de rest moet je die suggesties nemen ^O^

Wees gewoon creatief, het hoeft niet bijzonder.. Spontane foto's zijn het leukst, geposeerde foto's zien er vaak dom uit, er is niks mis met toffe selfies btw, maar maak er niet 5 in dezelfde straat of in dezelfde kleding, met of zonder stick, zorg dat er minimaal 2 foto's zonder zonnebril bij staan, vrouwen willen je ogen zien, laat het posen aan al die anderen over; zorg dat je erop staat als jezelf; niet als James Bond bij een Renault Clio. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 17 augustus 2020 @ 23:07:39 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194610078
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gewoon een makreel kopen bij de supermarkt. Merkt niemand!
Ik denk dat als je dat doet, en dan gewoon zo poseert, met dat ding nog in het plastic, als persiflage op die andere droeftoeters met hun karpertje, dat een hoop vrouwen de slappe lach gaan krijgen, en dan heb gegarandeerd een keer beet :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194610847
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:52 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

Man man man
:6
pi_194610853
Ik heb ondertussen al tig geliked maar 1 match nu die niks terug zegt
pi_194610976
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
Single pic profielen vind ik sowieso matig. Dan moet je een heel deftig verhaaltje hebben wil je niet op links gaan. :)

Kun je niet iemand anders een paar leuke plaatjes laten schieten? ;)

Musthaves zijn sowieso:

- minstens eentje met een afgrijselijke 3 maten te grote Patricia Plaspop zonnebril 8-) , (omdat er Gucci op staat).
- één foto liggend op je bed met een verleidelijke blik, liefst met iets van kant aan, niet té suggestief; gewoon 'zomaar' O-)
- ministens eentje van zo hoog mogelijk, brede smile, en dat je dan 'oeps, per ongeluk' zo in je trui of decolletè kunt kijken (check the boobs dude! (geen ONS/FWB!!!!!1!!1!11!einz :N )
- een voetenfoto op het strand. (geen idee waarom, maar je struikelt erover :') )
- een foto dat je je huisdier een kus geeft. (Kijk mijn weerstand is super! *O* )
- een foto van die ene keer dat je met een crossfit challenge meedeed en de modder 3 dagen later nog uit je oren kwam. (Sporty girl, maandenlang fysio achteraf, maar die foto pakken ze niet meer af :7 )
- minstens 2 vakantiefoto's, gewoon, omdat het kan. (ik hoop dat je cash hebt; ik wil nog naar Hawaii en Nieuw Zeeland w/ )
- minstens 2 of 3 van die semi geleerde tegeltjeswijsheid-spreuken uit grootmoeders tijd (èèèèèn swipe left! :W )
- een spannende yoga-pose ergens op een plek waar je naar beneden kunt flikkeren als er een wesp in je neus kruipt. (ik heb lef, maar ben niet zo slim :|W )
- foto's van je luxe (restaurant)voedsel. (Ik ben niet te paaien met sushi :{ )
- groepsfoto van een bedrijfsuitje waarop je onmogelijk te vinden bent (goede vulling 14.gif)
- een foto met de helft van je gezicht (handig als je een blauw oog hebt ofzo) is echt helemaal 'hot' momenteel. :{
- foto's van je kid(s) :N
- foto's van je honden of katten, of allebei op de bank (kijk, eigenlijk is er geeneens plek voor jou hier :@ )
- niet vergeten; een foto van jou met een glas wijn. (Echt maar een fles per dag hoor! :% )

Als je dit zo'n beetje hebt, zit je best lekker in de markt ^O^
Leuke samenvatting, al kan ik me bij die laatste zin weinig voorstellen maarja

quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ai Kurwa, heel mijn verhaal mank :|W

Naja, als leidraad voor een profiel voor een vrouw.. van mannen weet ik geloof ik ook wel een beetje wat er doorgaans een beetje in hoort..

- ontbloot bovenlijf
- foto met een dikke karper
- foto met je auto
- foto in een strak wielrenpakje op de fiets
- een klusfoto natuurlijk, wel zorgen dat het schilderijtje recht hangt.
- een handjevol met zonnebril
- vakantiefoto's
- een foto in de kroeg
- foto op de voetbal
- iets sportiefs, proeflesje will do just fine
- een foto in pak (dat je dat ding eens per 8 jaar aantrekt maakt niks uit)
- een foto dat je kookt, bij voorkeur inclusief het perfecte resultaat. (DOM, want dan ben jij de lul met koken straks)
- alles wat het haar op je borst kan laten groeien en waar vrouwen dan natuurlijk van in katzwijm vallen CQ van de bank glijden.

zo ongeveer. O-)
Bij deze ook niet, bedankt dan weet ik ten minste wat ik niet mis

[ Bericht 15% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-08-2020 00:36:42 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194610996
Werkt een gewone selfie waar je lacht niet?
pi_194611079
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 00:01 schreef Faxie het volgende:
Ik heb ondertussen al tig geliked maar 1 match nu die niks terug zegt
Komt wel. Niet zozeer deze match, maar vast wel een andere. Hoeveel zei je dat je er hebt? 37? Minstens een daarvan zal dan zeker reageren of je zelfs aanspreken.
pi_194611100
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Single pic profielen vind ik sowieso matig. Dan moet je een heel deftig verhaaltje hebben wil je niet op links gaan. :)

Kun je niet iemand anders een paar leuke plaatjes laten schieten? ;)

Musthaves zijn sowieso:

- minstens eentje met een afgrijselijke 3 maten te grote Patricia Plaspop zonnebril 8-) , (omdat er Gucci op staat).
- één foto liggend op je bed met een verleidelijke blik, liefst met iets van kant aan, niet té suggestief; gewoon 'zomaar' O-)
- ministens eentje van zo hoog mogelijk, brede smile, en dat je dan 'oeps, per ongeluk' zo in je trui of decolletè kunt kijken (check the boobs dude! (geen ONS/FWB!!!!!1!!1!11!einz :N )
- een voetenfoto op het strand. (geen idee waarom, maar je struikelt erover :') )
- een foto dat je je huisdier een kus geeft. (Kijk mijn weerstand is super! *O* )
- een foto van die ene keer dat je met een crossfit challenge meedeed en de modder 3 dagen later nog uit je oren kwam. (Sporty girl, maandenlang fysio achteraf, maar die foto pakken ze niet meer af :7 )
- minstens 2 vakantiefoto's, gewoon, omdat het kan. (ik hoop dat je cash hebt; ik wil nog naar Hawaii en Nieuw Zeeland w/ )
- minstens 2 of 3 van die semi geleerde tegeltjeswijsheid-spreuken uit grootmoeders tijd (èèèèèn swipe left! :W )
- een spannende yoga-pose ergens op een plek waar je naar beneden kunt flikkeren als er een wesp in je neus kruipt. (ik heb lef, maar ben niet zo slim :|W )
- foto's van je luxe (restaurant)voedsel. (Ik ben niet te paaien met sushi :{ )
- groepsfoto van een bedrijfsuitje waarop je onmogelijk te vinden bent (goede vulling 14.gif)
- een foto met de helft van je gezicht (handig als je een blauw oog hebt ofzo) is echt helemaal 'hot' momenteel. :{
- foto's van je kid(s) :N
- foto's van je honden of katten, of allebei op de bank (kijk, eigenlijk is er geeneens plek voor jou hier :@ )
- niet vergeten; een foto van jou met een glas wijn. (Echt maar een fles per dag hoor! :% )

Als je dit zo'n beetje hebt, zit je best lekker in de markt ^O^
Zo zien idd de meeste vrouwelijke profielen eruit en als ik de Fok!sters hier moet geloven zien de mannelijke er precies uit zoals je die hieronder hebt beschreven. _O-

quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ai Kurwa, heel mijn verhaal mank :|W

Naja, als leidraad voor een profiel voor een vrouw.. van mannen weet ik geloof ik ook wel een beetje wat er doorgaans een beetje in hoort..

- ontbloot bovenlijf
- foto met een dikke karper
- foto met je auto
- foto in een strak wielrenpakje op de fiets
- een klusfoto natuurlijk, wel zorgen dat het schilderijtje recht hangt.
- een handjevol met zonnebril
- vakantiefoto's
- een foto in de kroeg
- foto op de voetbal
- iets sportiefs, proeflesje will do just fine
- een foto in pak (dat je dat ding eens per 8 jaar aantrekt maakt niks uit)
- een foto dat je kookt, bij voorkeur inclusief het perfecte resultaat. (DOM, want dan ben jij de lul met koken straks)
- alles wat het haar op je borst kan laten groeien en waar vrouwen dan natuurlijk van in katzwijm vallen CQ van de bank glijden.

zo ongeveer. O-)
pi_194611234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 00:37 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Komt wel. Niet zozeer deze match, maar vast wel een andere. Hoeveel zei je dat je er hebt? 37? Minstens een daarvan zal dan zeker reageren of je zelfs aanspreken.
Likes. Dus of het matches worden is maar afwachten.
pi_194612219
quote:
3s.gif Op maandag 17 augustus 2020 23:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk dat als je dat doet, en dan gewoon zo poseert, met dat ding nog in het plastic, als persiflage op die andere droeftoeters met hun karpertje, dat een hoop vrouwen de slappe lach gaan krijgen, en dan heb gegarandeerd een keer beet :7
Dat was serieus mijn plan, net als zo’n snoephorloge en dan een lijstje eronder met “niet mijn vis, niet mijn horloge, etc”. Maar het was me teveel moeite :')
Sarcasme. Herken het.
pi_194612226
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 01:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Likes. Dus of het matches worden is maar afwachten.
Kwestie van zelf de juiste profielen liken.
pi_194612367
En kan soms langer duren dat je een reactie hebt bij een match. Zelf ook wel gehad dat ik tinder aan had vlak voor een teamoverleg en dan echt vlak voor het begon net een match. Meestal kon er er wel snel nog iets uit gooien maar ook wel een enkele keer dat ik echt pas na het teamoverleg dan iets kon zeggen.
pi_194614233
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 07:43 schreef xFriendx het volgende:
En kan soms langer duren dat je een reactie hebt bij een match. Zelf ook wel gehad dat ik tinder aan had vlak voor een teamoverleg en dan echt vlak voor het begon net een match. Meestal kon er er wel snel nog iets uit gooien maar ook wel een enkele keer dat ik echt pas na het teamoverleg dan iets kon zeggen.
Sowieso.. je zit niet continu online ook.
Niet tijdens werk en niet buiten werktijd.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:54:42 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194615080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Sowieso.. je zit niet continu online ook.
Niet tijdens werk en niet buiten werktijd.
Oh nee? >:) :7

Keihard aan het werk hier hoor :7 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194615220
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 11:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh nee? >:) :7

Keihard aan het werk hier hoor :7 8-)
Hier ook.. hele dag al aan het bellen.
Dus dan kan ik hier best even gluren
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:16:21 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194615437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier ook.. hele dag al aan het bellen.
Dus dan kan ik hier best even gluren
5 minuten werk, 10 minuten wachten, 2 minuten werk, 20 minuten wachten, 5 minuten werk..

Tied zát :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194615452
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

5 minuten werk, 10 minuten wachten, 2 minuten werk, 20 minuten wachten, 5 minuten werk..

Tied zát :7
Entertaining dagje dan...
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:35:41 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194615717
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Entertaining dagje dan...
Oh, zeker wel.. Kan veel erger 😋. Ik moet wel een beetje opletten wat er boven gebeurt, maar das prima te combineren :P
Alleen lig ik op mijn gemakkie horizontaal onderuit, voeten op het dash, beetje naar boven te gluren, en dan vliegt de Thalys hier op een metertje of 30 langs met 200p/u ofzo elke 20 minuten ofzo, en die zie ik niet aankomen.. Pff :%
Ik schoot net gewoon uit met swipen; helaas naar rechts, nu maar hopen dat het slachtoffer niet hapt :+ _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194616015
Haha woops

Nahja.. je kunt altijd nog claimen dat je schrok van de thalys en daarom per ongeluk naar rechts deed.
Maak je vast vrienden mee :D
pi_194616046
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 13:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Haha woops

Nahja.. je kunt altijd nog claimen dat je schrok van de thalys en daarom per ongeluk naar rechts deed.
Maak je vast vrienden mee :D
Bij een foutje gewoon verwijderen zoals "iedereen" doet.

Heb ook weleens het bericht dat er een match is, en dan is er uiteindelijk niks te zien in de app. Dan denk ik ook dat iemand een foutje maakte en mij snel weer verwijderde. (waar dat verwijderen de grootste fout is natuurlijk ;) )
pi_194616107
Per abuis superliken en liken gebeurt regelmatig toch.
Ik baal er meer van als ik net lekker alles op links aan het swipen ben dan per abuis links swipe terwijl ik rechts wilde.....

Ik heb ook wel is matches waarvan ik vermoed dat ik ze op een zaterdagnacht na iets te veel wijn geswiped heb.
Ik verwijder ze weer, ik wordt zelf ook wel is verwijderd vooral als ze dit icoontje ontdekken 👩👧.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:11:12 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194616112
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 13:05 schreef rival het volgende:

[..]

Bij een foutje gewoon verwijderen zoals "iedereen" doet.

Heb ook weleens het bericht dat er een match is, en dan is er uiteindelijk niks te zien in de app. Dan denk ik ook dat iemand een foutje maakte en mij snel weer verwijderde. (waar dat verwijderen de grootste fout is natuurlijk ;) )
Das geht nicht beim Lexa-app mein Freund ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')