Geen idee meer wat in die brief stond, dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus je mag dan vrijwillig mee doen?
als de oorlog uitbreekt jaquote:Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus je mag dan vrijwillig mee doen?
Sowieso teamleidersquote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Dit is dan geen linkedin verhaal maar dit verhaal in combinatie me die super geposeerde foto'sKijk ons eens lol hebben en het goed met elkaar kunnen vinden
![]()
[ afbeelding ]
Dat is bijna overal zo. Het is gewoon onderdeel van het kantoorleven.quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Dit is dan geen linkedin verhaal maar dit verhaal in combinatie me die super geposeerde foto'sKijk ons eens lol hebben en het goed met elkaar kunnen vinden
![]()
[ afbeelding ]
Als je slim bent, dan hoef je echt niet hard te werken om vwo te halen. Ik spreek uit ervaring. De tijd dat vwo voor 'nerdjes' was is allang voorbij. Vwo/universiteit zit tegenwoordig vol met kansenparels, omdat het niveau niks meer voorstelt. Daarom neem ik die mensen niet serieus, omdat ik weet dat het geen grote prestatie is om een universitaire diploma te halen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.
Dit topic niet snappenquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dat is bijna overal zo. Het is gewoon onderdeel van het kantoorleven.
En buiten kantoor roddelt iedereen over elkaar, omdat ze elkaar eigenlijk niet kunnen uitstaan.
Ze lachen dat sletje uit?quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het valt mij op dat zulke CoAcH figuren echt hinderlijk zijn op LinkedIn. Betweterig overkomen, kutverhalen ophangen en zogenaamd begaan zijn met de HeLe WeReLd. Flikker toch op.quote:
Dat 'interview'quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Kun je nagaan hoe irritant hij op z'n werk is.quote:Op maandag 9 november 2020 17:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]![]()
Die Faraz is dus nu aan zijn vierde baan sinds 2018als je zijn linkedin mag geloven
Is toch geen goed teken als je een gemiddelde hebt van 6 maanden per baan?
Of incompetent, alhoewel incompetente mensen zijn rete irritantquote:Op maandag 9 november 2020 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe irritant hij op z'n werk is.
Whehe, daar zit Nederland vol mee.quote:Op maandag 9 november 2020 19:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Of incompetent, alhoewel incompetente mensen zijn rete irritant
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterktequote:Op maandag 9 november 2020 20:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja idd, teveel mensen doen alsof LinkedIn het nieuwe facebook is.
Laatst zag ik dat iemand vian LinkedIn meldde dat zijn kind was overleden. Koekkoek. Dat zet je daar toch niet op?
Was hij ondertussen al dood ?quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterkte
quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterkte
Ik ben zelf bezig met vmbo > mbo > hbo > pre-Master > Master > PhD. En zit nu in het vierde jaar van mijn PhD en probeer mijn thesis te schrijven en het af te ronden. En je kan over beide wegen wel positieve dingen zeggen. Zo denk ik dat iemand die vwo > PhD doet over het algemeen een hogere intelligentie heeft en dit ook laat zien omdat ie er waarschijnlijk minder lang over gedaan heeft. Terwijl iemand die vmbo > PhD doet waarschijnlijk meer doorzettingsvermogen heeft, misschien ook meer geduld en het onderwerp iets interessanter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.
Maar is hij er wel weer bovenop gekomen?quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |