abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194596983
Ik had 10 jaar geleden ooit een marktplaats account gemaakt, toen mijn paswoord vergeten en daarna een nieuwe account gemaakt. Beide emails heb ik nog en uiteindelijk door een nieuwe paswoord op te vragen, kan ik beide accounts weer gebruiken en heb ik niet echt er bij stil gestaan of dit nou mag of niet.
1 account gebruik ik om oude spulletjes te verkopen en de andere gebruik ik om nieuwe producten te verkopen.

Nu heb ik iets verkocht van 250 euro via een betaalverzoek en nu moest ik mijzelf verifieren aan Onlinebetaalplatform. Maar ik had eerder al eens geprobeerd mijzelf te verifieren bij onlinebetaalverzoek op mijn andere account wat mislukte omdat de foto van mijn paspoort volgens hun te wazig was en daarna had ik niet de moeite gedaan om een nieuwe te maken/sturen. Nu vraag ik mij af of marktplaats moeilijk gaat doen omdat ik 2 accounts heb. En of dat wel mag.
Het laatste wat ik wil doen is het product opsturen, maar niet het geld ontvangen.
Er staat op dat ik het uiterlijk morgen voor 18.00 uur ontvang dus ik moet nog even wachten voor de zekerheid, maar graag vraag ik het hier nog voor wat extra duidelijkheid. Ik heb niets kunnen vinden bij de voorwaarden op de website.

Dankuwel voor het lezen.
  maandag 17 augustus 2020 @ 00:55:43 #2
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_194596988
Nee, dat is heel, héél fout.
Ik heb al een boek.
pi_194596990
nix mag
pi_194597092
Kan gewoon
Moeten zij weten
pi_194597746
Noem 1 reden waarom het niet zou mogen? (Al zie ik de meerwaarde van 2 accounts niet in)
pi_194597771
Ik heb 2 Marktplaatsaccounts, beiden 14+ jaar oud. Toen ik vroeger nog computers kocht en weer doorverkocht was dat wel handig. Tegenwoordig wat minder nut, maar laat het lekker in stand.

Zou niet weten waarom dat een probleem moet zijn.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_194597830
Lees anders de algemene voorwaarden van Marktplaats.
pi_194597872
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 07:46 schreef C.L.Werner het volgende:
Lees anders de algemene voorwaarden van Marktplaats.
he did:

quote:
Ik heb niets kunnen vinden bij de voorwaarden op de website.
pi_194597879
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 07:18 schreef bonhoeffer het volgende:
Noem 1 reden waarom het niet zou mogen? (Al zie ik de meerwaarde van 2 accounts niet in)
Bijvoorbeeld de algemene voorwaarden van Marktplaats.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194597884
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 07:58 schreef bonhoeffer het volgende:

[..]

he did:
[..]

Okee dan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop