abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 augustus 2020 @ 21:14:14 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194594020

Ronnies zesde. *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194594100
De man is gewoon de beste ooit, punt!
pi_194594144
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:19 schreef Adrie072 het volgende:
De man is gewoon de beste ooit, punt!
Ik heb Joe en Fred Davis nooit zien spelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Faraday01 op 16-08-2020 21:29:57 ]
pi_194594315
RONNIE ^O^ *O* *O* *O*

Kyran nam het ook goed op en gelukkig geen tranen.

Ik keek naar BBC en verwachtte een interview achteraf, maar dat kwam niet. Toen naar Eurosport overgeschakeld en kon daar nog het laatste stukje meenemen.
pi_194594372
Over volgend jaar, is nog niets duidelijk?
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 augustus 2020 @ 21:38:08 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194594458
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:33 schreef Adrie072 het volgende:
Over volgend jaar, is nog niets duidelijk?
Op de normale plek in de kalender 17 april t/m 3 mei
pi_194594486
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:38 schreef borisz het volgende:

[..]

Op de normale plek in de kalender 17 april t/m 3 mei
Okee, ik kan het op de website niet vinden en de vvk start deze ook morgen zoals gebruikelijk?
pi_194595049
Ik had trouwens nog uitgekeken naar de man die er als zo'n 25 jaar bij elke wk aanwezig is. Hij draagt dan altijd een t-shirt van een voetbalclub. Maar aan zijn twitteraccount is te zien dat hij er wel was. Heeft er blijkbaar ook eens zijn vrouw ten huwelijk gevraagd.

https://twitter.com/RealCovTopBrian
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 augustus 2020 @ 22:31:19 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194595414
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:39 schreef Adrie072 het volgende:

[..]

Okee, ik kan het op de website niet vinden en de vvk start deze ook morgen zoals gebruikelijk?
Ik zie het alleen op Wiki idd en op http://www.snooker.org/res/index.asp?template=2&season=2020
Geen idee hoe het zit met de kaartverkoop.

Seizoen 2020/2021 is vooralsnog alleen EUropa.
pi_194597186
Het blijft een leuk spelletje. Jaren geleden, voordat je op elke virtuele straathoek een goede stream kon vinden heb ik nog speciaal een particuliere VPN van een britse expat aangeschaft om de bbc op mijn computertje te kunnen bekijken ipv alleen op de gewone tv via de kabel. Ik kijk al sinds de dominante jaren van Hendry toen 3 tieners aan zijn stoelpoten gingen zagen *Higgins, Williams en O Sullivan. Dat die alledrie nog steeds tot de wereldtop behoren in 2020 is verbazingwekkend.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 augustus 2020 @ 07:31:52 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194597782
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 02:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Het blijft een leuk spelletje. Jaren geleden, voordat je op elke virtuele straathoek een goede stream kon vinden heb ik nog speciaal een particuliere VPN van een britse expat aangeschaft om de bbc op mijn computertje te kunnen bekijken ipv alleen op de gewone tv via de kabel. Ik kijk al sinds de dominante jaren van Hendry toen 3 tieners aan zijn stoelpoten gingen zagen *Higgins, Williams en O Sullivan. Dat die alledrie nog steeds tot de wereldtop behoren in 2020 is verbazingwekkend.
Top 10 nu
Trump, O'Sullivan, Robertson, Selby, Allen, Wilson, Higgins, Murphy, Maguire, Williams.
TIen jaar geleden
O'Sullivan, Maguire, Murphy, Higgins, Carter, Day, Selby, Fu, Robertson, Hendry.
Williams was tien jaar geleden vijftiende :+

Maar wel eens leuk dit soort lijstjes te maken. De helft van de top tien toen staat nu ook in de top tien.
  maandag 17 augustus 2020 @ 10:34:56 #12
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_194599299
Betfred heeft toch de volledige 25k overgemaakt naar Jessie May Childrens Hospice
(ze zouden 200 pond overmaken per century en dit afronden naar 25k bij 80 centuries en die zwarte die Ronnie mistte zou de 80ste zijn geweest)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 17 augustus 2020 @ 10:37:27 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_194599320
quote:
Bij ons in Roermond hadden we een engelse basis dus we konden in de jaren 70 en 80 de britse TV ontvangen :)
Ik keek darten en snooker en dat was ook de eerste zender die Knightrider uitzond.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 07:31 schreef borisz het volgende:

[..]

Top 10 nu
Trump, O'Sullivan, Robertson, Selby, Allen, Wilson, Higgins, Murphy, Maguire, Williams.
TIen jaar geleden
O'Sullivan, Maguire, Murphy, Higgins, Carter, Day, Selby, Fu, Robertson, Hendry.
Williams was tien jaar geleden vijftiende :+

Maar wel eens leuk dit soort lijstjes te maken. De helft van de top tien toen staat nu ook in de top tien.
1992 was een goed jaar om snooker professional te worden :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_194599921
Ronnie heeft ook wel een punt met zijn kritiek op de jonge generatie. Maar wat hij niet moet vergeten is dat mensen tegenwoordig langzamer oud worden en dat snooker ook niet echt een fysieke sport is. Dus er is ook niet echt een reden waarom wereldtoppers zoals hij, Higgins en Williams na hun 40e opeens slechter zouden worden. Wel denk ik dat de jonge generatie teveel tegen hun helden opkijkt (zoals Kyren ook aangaf in zijn post-match interview) en dat ze mentaal zwakker zijn.

Het zegt op zich toch wel wat dat deze man met een ongelooflijk talent, maar veel mentale problemen zonder ooit een hele sessie zijn beste snooker gespeeld te hebben eigenlijk vrij gemakkelijk heeft kunnen winnen...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_194599928
quote:
Heb jij ee nwerkende VPN voor de BBC? Ik zit bij AirVPN, maar die werkt niet, en ExpressVPN werkt soms wel en soms niet
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_194608365
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:39 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Heb jij een werkende VPN voor de BBC? Ik zit bij AirVPN, maar die werkt niet, en ExpressVPN werkt soms wel en soms niet
Ik had er eentje, maar dat was naar een engelse particulier die het eigenlijk voor zijn eigen vakantiehuisje in SPanje ofzo gemaakt had, en wel voor 5 pond per maand een paar dozijn mensen toegang wou geven.
Ik heb nu Mullvad, en die doet het wel met iplayer (op dit moment in elk geval) als je een account maakt en aanklikt dat je een tv licence hebt..

overigens heb ik deze wk zonder vpn gewoon de eerste de beste reddit (/r/snooker) link naar bbc streams gevolgd en die deden het verbazend goed (easyview dot eu )
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_195185086
Vanavond speelt Trump tegen een jongen van 14 jaar. :)
Zie je toch bij weinig sporten dat de jeugd en volwassen spelers tegelijk, dus tegen elkaar, kunnen/mogen spelen.
pi_195185561
quote:
Oh excuses, ik zat verkeerd. Heb het nu bij het algemene topic geplaatst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')