Ik heb Joe en Fred Davis nooit zien spelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:19 schreef Adrie072 het volgende:
De man is gewoon de beste ooit, punt!
Op de normale plek in de kalender 17 april t/m 3 meiquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:33 schreef Adrie072 het volgende:
Over volgend jaar, is nog niets duidelijk?
Okee, ik kan het op de website niet vinden en de vvk start deze ook morgen zoals gebruikelijk?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de normale plek in de kalender 17 april t/m 3 mei
Ik zie het alleen op Wiki idd en op http://www.snooker.org/res/index.asp?template=2&season=2020quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:39 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Okee, ik kan het op de website niet vinden en de vvk start deze ook morgen zoals gebruikelijk?
Top 10 nuquote:Op maandag 17 augustus 2020 02:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Het blijft een leuk spelletje. Jaren geleden, voordat je op elke virtuele straathoek een goede stream kon vinden heb ik nog speciaal een particuliere VPN van een britse expat aangeschaft om de bbc op mijn computertje te kunnen bekijken ipv alleen op de gewone tv via de kabel. Ik kijk al sinds de dominante jaren van Hendry toen 3 tieners aan zijn stoelpoten gingen zagen *Higgins, Williams en O Sullivan. Dat die alledrie nog steeds tot de wereldtop behoren in 2020 is verbazingwekkend.
Bij ons in Roermond hadden we een engelse basis dus we konden in de jaren 70 en 80 de britse TV ontvangenquote:Op maandag 17 augustus 2020 02:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Het blijft een leuk spelletje. Jaren geleden, voordat je op elke virtuele straathoek een goede stream kon vinden heb ik nog speciaal een particuliere VPN van een britse expat aangeschaft om de bbc op mijn computertje te kunnen bekijken ipv alleen op de gewone tv via de kabel. Ik kijk al sinds de dominante jaren van Hendry toen 3 tieners aan zijn stoelpoten gingen zagen *Higgins, Williams en O Sullivan. Dat die alledrie nog steeds tot de wereldtop behoren in 2020 is verbazingwekkend.
1992 was een goed jaar om snooker professional te wordenquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Top 10 nu
Trump, O'Sullivan, Robertson, Selby, Allen, Wilson, Higgins, Murphy, Maguire, Williams.
TIen jaar geleden
O'Sullivan, Maguire, Murphy, Higgins, Carter, Day, Selby, Fu, Robertson, Hendry.
Williams was tien jaar geleden vijftiende
Maar wel eens leuk dit soort lijstjes te maken. De helft van de top tien toen staat nu ook in de top tien.
Heb jij ee nwerkende VPN voor de BBC? Ik zit bij AirVPN, maar die werkt niet, en ExpressVPN werkt soms wel en soms nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 02:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik had er eentje, maar dat was naar een engelse particulier die het eigenlijk voor zijn eigen vakantiehuisje in SPanje ofzo gemaakt had, en wel voor 5 pond per maand een paar dozijn mensen toegang wou geven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Heb jij een werkende VPN voor de BBC? Ik zit bij AirVPN, maar die werkt niet, en ExpressVPN werkt soms wel en soms niet
Oh excuses, ik zat verkeerd. Heb het nu bij het algemene topic geplaatst.quote:Op maandag 21 september 2020 19:39 schreef Modus het volgende:
^^ SPT / [Snooker] Algemeen topic #7: Ronnie op de brommer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |