Is een systeem die ik zou kopen .quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet wel lukken denk ik, maar als je ook gaat opnemen is een snelle SSD ook van belang. Anders beetje kloten met de bitrate als je merkt dat het teveel van je pc vraagt. Het lijkt me dat als je met OBS dezelfde encoder settings gebruikt, het eigenlijk niet eens veel meer van je pc vraagt om het zowel te streamen als op te slaan op je pc.
Hoezo... wil je ondertussen nog meer doen? Er zijn zoveel factoren die meespelen, bitrate, encoder, resolutie.... je kan het niet zo zwart op wit zeggen. Maar als je dit systeem nog wil gaan kopen, waarom dan zo'n oude videokaart? Of had je die nog liggen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:14 schreef tommy_077 het volgende:
[..]
Is een systeem die ik zou kopen .
Zou moeten lukken is dat dan juist zwaar genoeg of heb je nog voldoende processor kracht over?
een 240GB SSD Crucial BX200
nee enkel voor het streamen en de stream op te nemen, die videokaart zit er gewoon in.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoezo... wil je ondertussen nog meer doen? Er zijn zoveel factoren die meespelen, bitrate, encoder, resolutie.... je kan het niet zo zwart op wit zeggen. Maar als je dit systeem nog wil gaan kopen, waarom dan zo'n oude videokaart? Of had je die nog liggen?
denk dat je in de problemen gaat komen qua upload snelheid. Je zult wat frames skippen hier en daar, misschien dat het net gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:48 schreef tommy_077 het volgende:
[..]
nee enkel voor het streamen en de stream op te nemen, die videokaart zit er gewoon in.
encoder X264
resolutie HD 1920 X1080
FPS 60
formaat mp4
mijn upload speed is 5,96 mbps
dus bitrate moet dan voor twitch tussen 4500 a 6000KBPS
ik zou die op 4000KBPS plaatsen wat de juiste volgens de upload speed die ik heb
400euquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:11 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
denk dat je in de problemen gaat komen qua upload snelheid. Je zult wat frames skippen hier en daar, misschien dat het net gaat.
hoeveel betaal je voor die pc? Is namelijk wel heel basis en oud
Dat is nog redelijke prijsquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:50 schreef tommy_077 het volgende:
[..]
400eu
de upload snelheid is dit niet afhankelijk van het abonnement je heb bij je provider ?
in zag deze tabel op youtube 5mbps is dan toch redelijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:16 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Dat is nog redelijke prijs
Ja klopt, vaak is kabel beter voor dat, 5mbps is wel erg traag. Dat kan laagste abbo van ziggo zijn of ADSL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |