abonnement Unibet Coolblue
pi_194660033
Zarco moet starten vanuit de pitlane... Als hij mag/gaat rijden.
Edit: Hij moet zijn volgende race vanuit de pitlane starten. Dan zou ik als ik hem was sowieso proberen te gaan rijden dit weekend.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_194660770
Aegerter 18, Bo 27e.... :N
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:43:39 #28
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_194664294
FP 2 blijft hetzelfde ongeveer. Aegerter 4 tiende sneller dan Bo, maar 8 tiende langzamer dan nummer 1.
Bo zal een berg geld moeten meenemen wil hij volgend jaar nog rijden vrees ik. (Al is hij natuurlijk wel sneller dan Raffin....)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_194664542
Overall time na FP2 blijft hetzelfde: Aeg 18e, Bo: 27e.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:17:50 #31
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_194664786
Bo, kom maar effkes wisselen jongûh.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:21:56 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194664846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 15:38 schreef Burner82 het volgende:
FP 2 blijft hetzelfde ongeveer. Aegerter 4 tiende sneller dan Bo, maar 8 tiende langzamer dan nummer 1.
Bo zal een berg geld moeten meenemen wil hij volgend jaar nog rijden vrees ik. (Al is hij natuurlijk wel sneller dan Raffin....)
Dat kon hij 2 jaar terug al niet, dus die is volgend jaar gewoon foetsie. Laat die plek ook maar naar een ander gaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194664910
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat kon hij 2 jaar terug al niet, dus die is volgend jaar gewoon foetsie. Laat die plek ook maar naar een ander gaan.
2 jaar geleden heeft hij genoeg geld meegebracht voor een 2-jarige deal. Volgens mij kon hij blijven omdat hij net de clausule haalde (minimaal 15e in kampioenschap). Maar dit jaar ligt het niveau gewoon veel hoger.

Ik denk dat het ook wel beter is voor het team om bijvoorbeeld een moto3 coureur te laten doorstromen. Daar rijdt momenteel ook wel het een en ander rond dat de overstap aankan.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:30:00 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194664928
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:28 schreef Burner82 het volgende:

[..]

2 jaar geleden heeft hij genoeg geld meegebracht voor een 2-jarige deal. Volgens mij kon hij blijven omdat hij net de clausule haalde (minimaal 15e in kampioenschap). Maar dit jaar ligt het niveau gewoon veel hoger.

Ik denk dat het ook wel beter is voor het team om bijvoorbeeld een moto3 coureur te laten doorstromen. Daar rijdt momenteel ook wel het een en ander rond dat de overstap aankan.
Twee jaar terug bracht hij niet genoeg mee maar ze kozen toch voor hem. De clausule haalde hij ook niet maar wederom besloten toch met hem door te gaan :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:34:12 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194664978
Toevoeging: hier zie je ook staan dat er wel nieuwe sponsors waren maar niet genoeg budget eigenlijk maar genoeg om er dan toch maar voor te kiezen (zijn nationaliteit heeft hier uiteraard mee te maken)

https://www.nieuwsmotor.n(...)oto2-in-2019-en-2020

En wb clausule:

Hij stond 25e toen ze toch besloten ook in 2020 met elkaar verder te gaan:

https://www.racesport.nl/(...)n-2020-samen-verder/

Uiteindelijk is dit 26e geworden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194665003
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Twee jaar terug bracht hij niet genoeg mee maar ze kozen toch voor hem. De clausule haalde hij ook niet maar wederom besloten toch met hem door te gaan :).
Ik had ergens wat anders geleden, maar ok. Het klopt wat je zegt. Wrs was het budget er toch nog naar om hem te houden.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:40:20 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194665060
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:35 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik had ergens wat anders geleden, maar ok. Het klopt wat je zegt. Wrs was het budget er toch nog naar om hem te houden.
Ja, ik denk dat het niet is wat ze eigenlijk wilden en/of nodig hadden maar NL team NL rijder speelt mee. Dan zullen ze wellicht bereid zijn om iets meer van hun eigen budget af te snoepen dan ze anders gedaan zouden hebben.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194665083
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
En wb clausule:

Hij stond 25e toen ze toch besloten ook in 2020 met elkaar verder te gaan:

https://www.racesport.nl/(...)n-2020-samen-verder/

Uiteindelijk is dit 26e geworden.
Dat had ik idd gelezen, kon het zo snel niet echt vinden.
Ik denk wel dat het ook eerlijk was... De motor was ook niet geweldig. Bo ook niet. Maar als ze dan zeggen: wij betere motor, jij betere resultaten volgend jaar, lijkt me beste deal voor beide (als het financieel mogelijk is en dat was het blijkbaar.

NL rijder voor NL team, werkt zeer zeker beter voor de PR. Maar nu valt Bo compleet door de mand. Ze halen steeds een zwakke nieuwe rijder erbij, waardoor Bo beter lijkt en de motor slecht. Ik denk dat dat spelletje wel uitgespeeld is, nu Aegerter na 1 weekend aftasten gewoon veel sneller is dan Bo.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_194677165
Masia... :|W
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_194677918
twitter
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:11:35 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194677994
Nog 2 á 3 maanden dus.....

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_194678026
En pole voor Pol! *O*

Zat er idd in voor Marc. ;( Balen wel. Maar aan de andere kant, weet niet wanneer we voor het laatst zo'n interessant seizoen aan de top hadden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_194678108
MM is pas/al 27. Dit korte seizoen zo goed als overslaan en zijn hele lichaam eens goed laten helen, kan wel een goed plan zijn. Dan kan hij nog wel een paar jaar er achteraan plakken.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:37:49 #44
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194678428
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:08 schreef shiz het volgende:
[ twitter ]
Canet, O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:40:28 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194678479
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:19 schreef Burner82 het volgende:
MM is pas/al 27. Dit korte seizoen zo goed als overslaan en zijn hele lichaam eens goed laten helen, kan wel een goed plan zijn. Dan kan hij nog wel een paar jaar er achteraan plakken.
Dit denk ik ook. Ik vraag me af of in dit besluit deels het verkorte seizoen en de coronacrisis zijn meegerekend en dat ze kiezen voor een volledig fitte Marc voor een volledig vol seizoen (2021). Sponsoren zijn toch al verneukt door de crisis, geen publiek, etc.

Niet dat ze hem anders niet hadden laten herstellen, maar dit heeft wellicht de keuze wel vergemakkelijkt.

Overigens; ik denk dat de blessure ook veel erger is dan ze in eerste instantie dachten of wilden toegeven.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:12:02 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194678994
Misschien heeft de breuk van de plaat wel zenuwschade opgeleverd?

In ander nieuws; Zarco en Bagnaia blijven nog bij Ducati maar er moet nog bekend gemaakt worden welk team (beetje weird, maar ok). En daarnaast geeft Ducati aan dat er 'voor Misano' besloten wordt (en bekendgemaakt) wie er naast Miller in de factory komt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194679880
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit denk ik ook. Ik vraag me af of in dit besluit deels het verkorte seizoen en de coronacrisis zijn meegerekend en dat ze kiezen voor een volledig fitte Marc voor een volledig vol seizoen (2021). Sponsoren zijn toch al verneukt door de crisis, geen publiek, etc.

Niet dat ze hem anders niet hadden laten herstellen, maar dit heeft wellicht de keuze wel vergemakkelijkt.

Overigens; ik denk dat de blessure ook veel erger is dan ze in eerste instantie dachten of wilden toegeven.
Maar dit seizoen laat ook wel zien dat Honda behalve MM ook niet veel heeft. Vorig jaar heeft hij ze in zijn eentje alle titels bezorgd, nu zijn ze zonder hem niks. Die gast kan straks de hoofdprijs vragen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:26:19 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194680829
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar dit seizoen laat ook wel zien dat Honda behalve MM ook niet veel heeft. Vorig jaar heeft hij ze in zijn eentje alle titels bezorgd, nu zijn ze zonder hem niks. Die gast kan straks de hoofdprijs vragen.
Denk dat hij de hoofdprijs al gevraagd heeft, ;). Zij hadden hem al meer nodig dan hij hen dus kon hij more or less eisen wat hij wilde.

En hij heeft een vierjarig contract dus een vernieuwing daarvan laat nog wel wat jaar op zich wachten, :+. Vraag me ook af of hij het wel zal afmaken bij Honda i.p.v. een keer de overstap te maken maar we’ll see.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194682669
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit denk ik ook. Ik vraag me af of in dit besluit deels het verkorte seizoen en de coronacrisis zijn meegerekend en dat ze kiezen voor een volledig fitte Marc voor een volledig vol seizoen (2021). Sponsoren zijn toch al verneukt door de crisis, geen publiek, etc.

Niet dat ze hem anders niet hadden laten herstellen, maar dit heeft wellicht de keuze wel vergemakkelijkt.

Overigens; ik denk dat de blessure ook veel erger is dan ze in eerste instantie dachten of wilden toegeven.
In een normaal seizoen, met 2 weken tussen de races, is een maand rust te overzien. Vooral voor iemand als MM. Dan rij je 1 keer niet, 1 keer moeilijk, maar wel weer in de punten.

Dit schema is niet bijna niet te doen met een zware blessure, dus dat heeft zeker meegespeeld. Als MM rijdt, verwacht men het kampioenschap, klaar. Dus hem aan de kant houden en helemaal laten herstellen, is wel de best zet.
Want zo een gozer als Marc, als hij op een motor zit, gaat hij toch weer 120% voor de winst.

En hij racet ook al op hoog niveau sinds zijn 15... ik denk dat zijn lichaam de rust ook wel kan gebruiken. Ondanks dat hij de meester is van de net-niet crashes... Als hij crasht... Ff alles laten helen, rustig weer opbouwen en door voor de andere titels.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_194682711
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien heeft de breuk van de plaat wel zenuwschade opgeleverd?

In ander nieuws; Zarco en Bagnaia blijven nog bij Ducati maar er moet nog bekend gemaakt worden welk team (beetje weird, maar ok). En daarnaast geeft Ducati aan dat er 'voor Misano' besloten wordt (en bekendgemaakt) wie er naast Miller in de factory komt.
Bedrijfstechnisch niet heel vreemd eigenlijk... Je krijgt een contract, maar op welke locatie is tbd. Mede op basis van dit seizoen. Dus dat kan ik me wel voorstellen. Ze willen ze niet kwijt, dat is het het grootste punt iig.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')