abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194715086
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dit is informatie voor partners.
Precies. En wie zijn de partners van Bol?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194715139
Dus conclusie @baskick ?
pi_194715231
Echt als je zo dom bent dat je niet eens begrijpend kan lezen, hou dan maar op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194715450
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:51 schreef Newone82 het volgende:
Dus conclusie @:baskick ?
Ik zou zeggen ongewijzigd en dat de genoemde link totaal irrelevant is voor TS.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef raptorix het volgende:
Echt als je zo dom bent dat je niet eens begrijpend kan lezen, hou dan maar op.
Exact wat ik dacht.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194715538
Update case:

Onderzoek aangevraagd bij Bol/Postnl en pakket is kwijt geraakt is de conclusie. Alleen bol weigert te vergoeden met als reden ik citeer uit de mail van vanmorgen.

“ Aangezien de verantwoordelijkheid bij de afzender ligt met betrekking tot het terugsturen en dus juist aankomen van het pakket, kunnen we helaas niks voor u als klant betekenen.”

Nou, dan verdere stappen ondernemen maar.
pi_194715609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:11 schreef JosMert het volgende:
Update case:

Onderzoek aangevraagd bij Bol/Postnl en pakket is kwijt geraakt is de conclusie. Alleen bol weigert te vergoeden met als reden ik citeer uit de mail van vanmorgen.

“ Aangezien de verantwoordelijkheid bij de afzender ligt met betrekking tot het terugsturen en dus juist aankomen van het pakket, kunnen we helaas niks voor u als klant betekenen.”

Nou, dan verdere stappen ondernemen maar.
Wat een brutaliteit van Bol. En wat een kutservice. Niet verwacht.
pi_194715641
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef raptorix het volgende:
Echt als je zo dom bent dat je niet eens begrijpend kan lezen, hou dan maar op.
De retourprocedure van bol.com schrijft voor dat je de zending naar een antwoordnummer stuurt. Bol.com verstrekt jou voor dit doel een retourlabel met 3S-code. Bol.com is zeer specifiek in de instructies aan de klant mbt de wijze van retourzending.

De klant heeft niet de mogelijkheid om het pakket zelf naar bol.com (in Waalwijk) te brengen, of te kiezen voor een andere vervoerder dan PostNL. Het antwoordnummer van bol.com is namelijk verbonden aan een contract dat zij hiervoor met PostNL hebben. Het is niet mogelijk om post aangetekend en/of verzekerd naar een antwoordnummer te sturen.

Een antwoordnummer houdt in dat de ontvanger van de post betaalt voor de verzending. Dat is dus in dit geval bol.com. Dus bol.com is de klant van PostNL. PostNL zelf ziet dat ook zo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kramerica-Industries op 25-08-2020 17:51:06 ]
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_194715648
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:43 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Wat een brutaliteit van Bol. En wat een kutservice. Niet verwacht.
Dit dus.
pi_194715690
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

De retourprocedure van bol.com schrijft voor dat je de zending naar een antwoordnummer stuurt. Bol.com verstrekt jou voor dit doel een retourlabel met 3S-code. Een antwoordnummer houdt in dat de ontvanger van de post betaalt voor de verzending. Dat is dus in dit geval bol.com. Dus bol.com is de klant van PostNL. PostNL zelf ziet dat ook zo.
Ja,dit doet TS netjes en krijgt hij zo’n antwoord. En ben je een miljoenen bedrijf qua omzet. Bah, bah.
pi_194715704
Ik had precies hetzelfde met een boek dat ik had teruggestuurd. Bleef maar op die status hangen en ik moest betalen van Bol. Contact opgenomen met Bol en het uitgelegd. Ik had gewoon de verzendcode en alles, ik had hem netjes bij de AH afgeleverd. Was een gesprekje van twee minuten en ik hoefde niet te betalen.
Maar dat was een boek van twee tientjes, denk dat daar het verschil zit. Boek zweeft volgens mij nog steeds ergens rond, of de status is nooit bijgewerkt.
Tap tap tap
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:51:57 #236
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194715728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:11 schreef JosMert het volgende:
Update case:

Onderzoek aangevraagd bij Bol/Postnl en pakket is kwijt geraakt is de conclusie. Alleen bol weigert te vergoeden met als reden ik citeer uit de mail van vanmorgen.

“ Aangezien de verantwoordelijkheid bij de afzender ligt met betrekking tot het terugsturen en dus juist aankomen van het pakket, kunnen we helaas niks voor u als klant betekenen.”

Nou, dan verdere stappen ondernemen maar.
Aanvechten..
pi_194715804
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had precies hetzelfde met een boek dat ik had teruggestuurd. Bleef maar op die status hangen en ik moest betalen van Bol. Contact opgenomen met Bol en het uitgelegd. Ik had gewoon de verzendcode en alles, ik had hem netjes bij de AH afgeleverd. Was een gesprekje van twee minuten en ik hoefde niet te betalen.
Maar dat was een boek van twee tientjes, denk dat daar het verschil zit. Boek zweeft volgens mij nog steeds ergens rond, of de status is nooit bijgewerkt.
Natuurlijk wegen ze dat af, een boek is iets anders dan een smartphone van een paar ¤100. Dan nog is dit verre van klantvriendelijk.
pi_194715908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Natuurlijk wegen ze dat af, een boek is iets anders dan een smartphone van een paar ¤100. Dan nog is dit verre van klantvriendelijk.
Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Tap tap tap
pi_194715957
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Mee eens, dat doen ze hier dus niet.
pi_194716163
Welke telefoon was het trouwens TS?
pi_194716181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:12 schreef Newone82 het volgende:
Welke telefoon was het trouwens TS?
Deze
https://www.bol.com/nl/p/(...)js/9300000000017372/
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:14:03 #242
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194716191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.
pi_194716311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
pi_194716399
Bizarre reactie van Bol. Had ik niet verwacht.
Vorige week had ik nog een positieve ervaring.

Nieuwe CD van The Killers (¤19,99) besteld en deze werd vrijdag 21-08, op de dag van release, bezorg.
Werd wakker uit mijn nachtdienst lag de CD op de deurmat. Jewelcase in gruzelementen...
Belletje naar Bolcom gedaan en kreeg direct een nieuwe CD opgestuurd. De oude CD mocht ik houden.

Ik hoop dat je je gelijk haalt TS.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_194716535
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:25 schreef CoExist het volgende:
Bizarre reactie van Bol. Had ik niet verwacht.
Vorige week had ik nog een positieve ervaring.

Nieuwe CD van The Killers (¤19,99) besteld en deze werd vrijdag 21-08, op de dag van release, bezorg.
Werd wakker uit mijn nachtdienst lag de CD op de deurmat. Jewelcase in gruzelementen...
Belletje naar Bolcom gedaan en kreeg direct een nieuwe CD opgestuurd. De oude CD mocht ik houden.

Ik hoop dat je je gelijk haalt TS.
Ik ook niet. Echt boos!
pi_194716974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het is niet mogelijk om post aangetekend en/of verzekerd naar een antwoordnummer te sturen.
Jawel, maar niet gratis.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194717341
Ja dat je account gloedje nieuw was was niet zo handig van je TS, dat helpt zeker niet mee.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:12:01 #248
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194717353
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:

[..]

Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Je heb toch een track en trace van bol gekregen. Dan zien ze dat je bet bij post nl heb afgegeven :')
pi_194717462
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:

[..]

Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Dat is niet slim geweest van je inderdaad. Kan me voorstellen dat er wel wat alarmbellen afgaan als zij een smartphone sturen naar account A en dan een mailtje krijgen van account B dat de smartphone retour is gestuurd maar nooit is aangekomen. Mijn eerste gedachte als helpdeskmedewerker zou dan ook zijn dat er iets niet klopt.
pi_194717579
Meld je aan bij Boos (bnnvara), die hebben vrijwel altijd succes met dit soort zaken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')