Precies. En wie zijn de partners van Bol?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dit is informatie voor partners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
Ik zou zeggen ongewijzigd en dat de genoemde link totaal irrelevant is voor TS.quote:
Exact wat ik dacht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef raptorix het volgende:
Echt als je zo dom bent dat je niet eens begrijpend kan lezen, hou dan maar op.
Wat een brutaliteit van Bol. En wat een kutservice. Niet verwacht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:11 schreef JosMert het volgende:
Update case:
Onderzoek aangevraagd bij Bol/Postnl en pakket is kwijt geraakt is de conclusie. Alleen bol weigert te vergoeden met als reden ik citeer uit de mail van vanmorgen.
“ Aangezien de verantwoordelijkheid bij de afzender ligt met betrekking tot het terugsturen en dus juist aankomen van het pakket, kunnen we helaas niks voor u als klant betekenen.”
Nou, dan verdere stappen ondernemen maar.
De retourprocedure van bol.com schrijft voor dat je de zending naar een antwoordnummer stuurt. Bol.com verstrekt jou voor dit doel een retourlabel met 3S-code. Bol.com is zeer specifiek in de instructies aan de klant mbt de wijze van retourzending.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef raptorix het volgende:
Echt als je zo dom bent dat je niet eens begrijpend kan lezen, hou dan maar op.
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wat een brutaliteit van Bol. En wat een kutservice. Niet verwacht.
Ja,dit doet TS netjes en krijgt hij zo’n antwoord. En ben je een miljoenen bedrijf qua omzet. Bah, bah.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De retourprocedure van bol.com schrijft voor dat je de zending naar een antwoordnummer stuurt. Bol.com verstrekt jou voor dit doel een retourlabel met 3S-code. Een antwoordnummer houdt in dat de ontvanger van de post betaalt voor de verzending. Dat is dus in dit geval bol.com. Dus bol.com is de klant van PostNL. PostNL zelf ziet dat ook zo.
Aanvechten..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:11 schreef JosMert het volgende:
Update case:
Onderzoek aangevraagd bij Bol/Postnl en pakket is kwijt geraakt is de conclusie. Alleen bol weigert te vergoeden met als reden ik citeer uit de mail van vanmorgen.
“ Aangezien de verantwoordelijkheid bij de afzender ligt met betrekking tot het terugsturen en dus juist aankomen van het pakket, kunnen we helaas niks voor u als klant betekenen.”
Nou, dan verdere stappen ondernemen maar.
Natuurlijk wegen ze dat af, een boek is iets anders dan een smartphone van een paar ¤100. Dan nog is dit verre van klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had precies hetzelfde met een boek dat ik had teruggestuurd. Bleef maar op die status hangen en ik moest betalen van Bol. Contact opgenomen met Bol en het uitgelegd. Ik had gewoon de verzendcode en alles, ik had hem netjes bij de AH afgeleverd. Was een gesprekje van twee minuten en ik hoefde niet te betalen.
Maar dat was een boek van twee tientjes, denk dat daar het verschil zit. Boek zweeft volgens mij nog steeds ergens rond, of de status is nooit bijgewerkt.
Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen ze dat af, een boek is iets anders dan een smartphone van een paar ¤100. Dan nog is dit verre van klantvriendelijk.
Mee eens, dat doen ze hier dus niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.
Ik ook niet. Echt boos!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:25 schreef CoExist het volgende:
Bizarre reactie van Bol. Had ik niet verwacht.
Vorige week had ik nog een positieve ervaring.
Nieuwe CD van The Killers (¤19,99) besteld en deze werd vrijdag 21-08, op de dag van release, bezorg.
Werd wakker uit mijn nachtdienst lag de CD op de deurmat. Jewelcase in gruzelementen...
Belletje naar Bolcom gedaan en kreeg direct een nieuwe CD opgestuurd. De oude CD mocht ik houden.
Ik hoop dat je je gelijk haalt TS.
Jawel, maar niet gratis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het is niet mogelijk om post aangetekend en/of verzekerd naar een antwoordnummer te sturen.
Je heb toch een track en trace van bol gekregen. Dan zien ze dat je bet bij post nl heb afgegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Dat is niet slim geweest van je inderdaad. Kan me voorstellen dat er wel wat alarmbellen afgaan als zij een smartphone sturen naar account A en dan een mailtje krijgen van account B dat de smartphone retour is gestuurd maar nooit is aangekomen. Mijn eerste gedachte als helpdeskmedewerker zou dan ook zijn dat er iets niet klopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |