quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:
Een vaccin dat een stuk DNA toevoegd... Ik sla lekker over. Dit is het begin van een zombie apocalypse.
Hoe lang geleden?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik kan me herinneren dat hier al eerder een topic poll over is geweest....
ik zal eens kijken in mijn notitieboekje dat ik bijhoud van alle posts hier op fok.quote:
Een vaccin dat een stuk DNA toevoegd... Ik sla lekker over. Dit is het begin van een zombie apocalypse.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Fugue het volgende:
Een 5G chip willen laten implanteren zodat de roverheid je 24/7 kan afluisteren
COR / Laat jij je vaccineren om ouderen te beschermen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik kan me herinneren dat hier al eerder een topic poll over is geweest....
Bij Magere Hein 😱quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:15 schreef groenen het volgende:
Ja, waar kan ik het Poetin vaccin bestellen?
Daar kan ik prima inkomen. Maar een paar wappies in dit draadje hebben echt te veel tijd op feestboek doorgebracht en mooie youtube docu's gekeken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nee, want het vaccin is nog geen eens goed getest. Ik wil geen proefkonijn zijn.
Er staat toch echt heel duidelijk in de OP dat het gaat om als het klaar is. En dat is inclusief testen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nee, want het vaccin is nog geen eens goed getest. Ik wil geen proefkonijn zijn.
Dat wil nog niet zeggen dat er goed getest is. Normaal duurt het veel langer om een vaccin goed te testen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Er staat toch echt heel duidelijk in de OP dat het gaat om als het klaar is. En dat is inclusief testen.
Haha aluhoedje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:
Nee geen haha eerder treurig wat de bezuinigen op de ggz teweegbrengen.quote:
Dit soort types zijn vaak zorgmijders.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee geen haha eerder treurig wat de bezuinigen op de ggz teweegbrengen.
Toch kom je ze tegenwoordig steeds vaker tegen. Mijn lijstje van mensen op fok die ik negeer groeit tegenwoordig ook sneller dan vtoeger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit soort types zijn vaak zorgmijders.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Fugue het volgende:
Klopt. Het verval van de Frontpage wijt ik hier aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Toch kom je ze tegenwoordig steeds vaker tegen. Mijn lijstje van mensen op fok die ik negeer groeit tegenwoordig ook sneller dan vtoeger.
Inmiddels is ook zo'n 10% van nederland wappie:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Toch kom je ze tegenwoordig steeds vaker tegen. Mijn lijstje van mensen op fok die ik negeer groeit tegenwoordig ook sneller dan vtoeger.
Daarom is het vaccin ook nog niet algemeen beschikbaar. We krijgen hem pas wanneer die goed getest is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ga weg droeftoeter, Nano onderzoekers kunnen dat soort techniek nog lang niet maken, het gedroomde "medicijn op de juiste plek bezorgen" is nog niet eens in beeld, alleen heel rudimentaire onderdeeltjes die kinetisch voortbewegen ter grootte van wat atomen kunnen ze maken, niks geen 5G chip die je onmerkbaar met een vaccin inspuit, dat is echt onwijze bullshit...quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Fugue het volgende:
Hoe wil je zonder CRISPR techniek DNA toevoegen aan levende mensen, je kijkt teveel scifi, dat kan namelijk niet, althans, niet zodat het enig effect zou hebben....quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef Fred het volgende:
Eerst maar eens zien wat de bijwerkingen zijn.
Waarom veel van deze vaccins veel sneller dan andere vaccins de testfase ingaan is omdat het transport mechanisme, dus de manier waarop het dode stukje virus wordt ingebracht tot je immuunsysteem, al in gebruik is bij andere vaccins, en juist dat is iets wat uitgebreid getest moet worden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:05 schreef laracroftonline het volgende:
Echt niet eerst maar eens kijken welke bijwerkingen er op grote schaal zich gaan voordoen alvorens ik het spuitje neem.
Het lijkt erop dat jij de mainstream media volgt en geen zelfonderzoek doet op facebookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ga weg droeftoeter, Nano onderzoekers kunnen dat soort techniek nog lang niet maken, het gedroomde "medicijn op de juiste plek bezorgen" is nog niet eens in beeld, alleen heel rudimentaire onderdeeltjes die kinetisch voortbewegen ter grootte van wat atomen kunnen ze maken, niks geen 5G chip die je onmerkbaar met een vaccin inspuit, dat is echt onwijze bullshit...
[..]
Hoe wil je zonder CRISPR techniek DNA toevoegen aan levende mensen, je kijkt teveel scifi, dat kan namelijk niet, althans, niet zodat het enig effect zou hebben....
[..]
[..]
Waarom veel van deze vaccins veel sneller dan andere vaccins de testfase ingaan is omdat het transport mechanisme, dus de manier waarop het dode stukje virus wordt ingebracht tot je immuunsysteem, al in gebruik is bij andere vaccins, en juist dat is iets wat uitgebreid getest moet worden.
Waar ze nu in de tests (want die lopen dus wel) naar kijken is of het dode virus genoeg trammelant maakt bij je immuunsysteem zodat het antistoffen aanmaakt die bij een daadwerkelijke besmetting gelijk van stal kunnen worden gehaald en hun werk gaan doen.
De bijwerkingen die dus vooral gemeld worden zijn die zoals vele andere (tropische) ziekte vaccins, dagje beroerd, lamme arm, etc. niks nieuws, en de paniek onwaardig....
Jawel hoor, en op niburu.nl, martinvrijland.nl en youtube, m'n ogen zijn open en ik ben wakker, I've taken the red pil&there is no spoonquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:08 schreef Fugue het volgende:
Het lijkt erop dat jij de mainstream media volgt en geen zelfonderzoek doet op facebook
Ja het naaldje... Dat zal 't em zijn!quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Zoveel mensen die bang voor een naaldje zijn hier
"Goed" is betrekkelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Daarom is het vaccin ook nog niet algemeen beschikbaar. We krijgen hem pas wanneer die goed getest is.
Mazelen is geen virus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:38 schreef Ixnay het volgende:
Een vaccin ontwikkelen voor een virus is nog nooit gelukt.
Voor Sars niet, voor de griep niet, HIV niet. Het gaat ze niet lukken.
De vraag is wat ze je verder inspuiten behalve een vaccin dat niet werkt.
Waar komt dat jaarlijkse griepvaccin vandaan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:38 schreef Ixnay het volgende:
Een vaccin ontwikkelen voor een virus is nog nooit gelukt.
Voor Sars niet, voor de griep niet, HIV niet. Het gaat ze niet lukken.
De vraag is wat ze je verder inspuiten behalve een vaccin dat niet werkt.
De griepprik is geen vaccin.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:51 schreef babylon het volgende:
[..]
Waar komt dat jaarlijkse griepvaccin vandaan?
Dat is wel degelijk een vaccin. Er is geen algemeen griepziekte namelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De griepprik is geen vaccin.
Je kunt alsnog gewoon de griep krijgen.
Daarom.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een vaccin. Er is geen algemeen griepziekte namelijk.
OH ja, volgens je eigen regels heb je gelijk!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daarom.
En datzelfde geldt dus voor covid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |