SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Hier verder
Er staat nog een vraag voor u open!!
Whatever. Als je er maar blij van wordt, je moet ook doen wat je gelukkig maakt... ongeacht je leeftijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef theguyver het volgende:
Hoi Dot
Ik ben over, heb echt veel achter gelaten in mijn oude huis, dus voor mij een compleet nieuw begin.
Word nu echt tijd dat ik wat minder moet gaan feesten en meer moet gaan settelen en zo.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Whatever. Als je er maar blij van wordt, je moet ook doen wat je gelukkig maakt... ongeacht je leeftijd
Ah okquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]het is meer dat mijn werk er onder lijd
geregeld met een kegel op werk aan komen is niet zo heel erg joepiequote:
ja dat blijktquote:Op donderdag 3 september 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt het goed onder controle maat
Het is hier echt dood (in de sc). Ik denk echt dat alle users ons defenitief haten.quote:
Nee joh. Onze users liggen overhoop met elkaar 😜quote:Op zondag 6 september 2020 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is hier echt dood (in de sc). Ik denk echt dat alle users ons defenitief haten.
Hun probleemquote:Op maandag 7 september 2020 00:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee joh. Onze users liggen overhoop met elkaar 😜
Dat zeker lieverdjequote:Op maandag 7 september 2020 00:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
En ook een beetje van deze sc
En genoten?quote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef SuperHartje het volgende:
Ik kijk na een hele tijd weer eens voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |