abonnement Unibet Coolblue
pi_194739129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:12 schreef sp3c het volgende:
hij is er weer *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:12 schreef sp3c het volgende:
the fuck?
:D

Magische krachten *O*
pi_194739133
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:13 schreef epicbeardman het volgende:
Beter komt Trumpgod ons verlossen van de Turken. Of nog beter, Trump Europa aanvalt en van Europa ook Amerika maakt. Al zal hij deze zooi van Europa ook niet op zijn bord geworpen willen hebben, want hij kan niet de hele wereld great maken.
Of Mr. Panos
pi_194739144



[ Bericht 40% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 27-08-2020 01:41:44 ]
pi_194739152
Maar goed... ja grapje... voor de rest is het allemaal kut natuurlijk........
pi_194739300
Zijn de Knights Templar te beschouwen als Special Forces?
De Turken gaan daar wel last van hebben, snap de Franse en Italiaanse betrokkenheid steeds beter.
Heb vorige week Knightfall op Netflix gekeken en krijg die Bazen maar niet uit mijn gedachten.
pi_194739358
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn de Knights Templar te beschouwen als Special Forces?
De Turken gaan daar wel last van hebben, snap de Franse en Italiaanse betrokkenheid steeds beter.
Heb vorige week Knightfall op Netflix gekeken en krijg die Bazen maar niet uit mijn gedachten.
Knights templar is vaticaan shit, geen special forces, wel men on a special mission.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194739821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:13 schreef epicbeardman het volgende:
Beter komt Trumpgod ons verlossen van de Turken. Of nog beter, Trump Europa aanvalt en van Europa ook Amerika maakt. Al zal hij deze zooi van Europa ook niet op zijn bord geworpen willen hebben, want hij kan niet de hele wereld great maken.
Trump heeft het te druk met China.
pi_194740081
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 05:51 schreef quirina het volgende:

[..]

Trump heeft het te druk met Twitter.
Fixed :P
pi_194740122
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 02:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Knights templar is vaticaan shit, geen special forces, wel men on a special mission.
Uh zij stonden niet in dienst van het vaticaan maar behartigde wel de belangen destijds.. zolang de relatie nog goed was.
Het was dan ook de paus wat ons "vrijdag de 13de" heeft bezorgd door de aanval en moord in te zetten op de tempeliers want "moneyyyyy".. jezus doesnt approve.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 08:01:31 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194740298
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

En Europa kan zo de stekker uit de Turkse economie trekken, eens kijken wie dat het langst gaat volhouden dan.
Dan laat Erdogan zo 1 of 2 miljoen Turken de grens over trekken. Kijken wie dat het langst volhoud.Europa is volstrekt weerloos met haar zachte onderbuik. We kunnen niets. Als de Turken in de Europese steden gaan rellen zijn we al verloren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194740335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 08:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan laat Erdogan zo 1 of 2 miljoen Turken de grens over trekken. Kijken wie dat het langst volhoud.Europa is volstrekt weerloos met haar zachte onderbuik. We kunnen niets. Als de Turken in de Europese steden gaan rellen zijn we al verloren.
Je geeft ze teveel credit.
Al die vluchtelingen bij de grens van Griekenland worden ook voor 90% tegengehouden als het niet 100% is op het moment.

En in de steden, met alle respect, als puntje bij paaltje komt slaan overheden dat zo neer.
Dat we dat eigenlijk nooit doen lijkt allemaal wat zwak, maar zo'n situatie als in grootschalige zeer gewelddadige rellen zou dan ook een extreem antwoord krijgen.
pi_194740350
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 08:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan laat Erdogan zo 1 of 2 miljoen Turken de grens over trekken. Kijken wie dat het langst volhoud.Europa is volstrekt weerloos met haar zachte onderbuik. We kunnen niets. Als de Turken in de Europese steden gaan rellen zijn we al verloren.
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194740382



Misschien moeten die kut grieken eens beginnen met het terugbetalen van 300 miljard euro aan schulden ipv “landjepik” te gaan doen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:08:45 #189
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194740673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 08:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je geeft ze teveel credit.
Al die vluchtelingen bij de grens van Griekenland worden ook voor 90% tegengehouden als het niet 100% is op het moment.

En in de steden, met alle respect, als puntje bij paaltje komt slaan overheden dat zo neer.
Dat we dat eigenlijk nooit doen lijkt allemaal wat zwak, maar zo'n situatie als in grootschalige zeer gewelddadige rellen zou dan ook een extreem antwoord krijgen.
De Europese overheden kunnen echt heel weinig. Verwacht daar niet te veel van. Ze kunnen niet eens ongewapende vluchtelingen buiten het continent houden. Terwijl ze daar alle recht toe hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194740730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Europese overheden kunnen echt heel weinig. Verwacht daar niet te veel van. Ze kunnen niet eens ongewapende vluchtelingen buiten het continent houden. Terwijl ze daar alle recht toe hebben.
Dat is een politiek besluit, maw er is geen wil om daar wat aan te doen op politiek vlak.

Maar als jij serieus denkt dat overheden rustig gaan toekijken hoe turken steden zouden gaan plunderen (wat nog best mee kan vallen trouwens qua ernst) dan weet ik eigenlijk niet in wat voor een fantasiewereld jij leeft wat dat betreft.

En al zou je gelijk hebben.. dan maakt de plaatselijke bevolking uiteindelijk korte metten er mee als het allemaal te ver zou gaan.
pi_194740733
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Europese overheden kunnen echt heel weinig. Verwacht daar niet te veel van. Ze kunnen niet eens ongewapende vluchtelingen buiten het continent houden. Terwijl ze daar alle recht toe hebben.
het is geen kwestie van wel of niet kunnen, het is een kwestie van willen, en de wil om het te stoppen ontbreekt gewoon.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:15:26 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194740750
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is een politiek besluit, maw er is geen wil om daar wat aan te doen op politiek vlak.

Maar als jij serieus denkt dat overheden rustig gaan toekijken hoe turken steden zouden gaan plunderen (wat nog best mee kan vallen trouwens qua ernst) dan weet ik eigenlijk niet in wat voor een fantasiewereld jij leeft wat dat betreft.

En al zou je gelijk hebben.. dan maakt de plaatselijke bevolking uiteindelijk korte metten er mee als het allemaal te ver zou gaan.
Turkije (Erdogan) zit helemaal niet in zo'n zwakke positie tov Europa als hier beweerd wordt. Hij kan ons het leven hier heel lasti gmaken, en wij zijn maar heel beperkt daar iets tegen te doen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:15:52 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194740758
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

het is geen kwestie van wel of niet kunnen, het is een kwestie van willen, en de wil om het te stoppen ontbreekt gewoon.
Dat klopt. En de wil om te vechten ook.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194740774
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. En de wil om te vechten ook.
Dat komt vanzelf wel, als men met de rug tegen de muur word gezet, en er verder weinig meer te verliezen valt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:18:42 #195
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194740792
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf wel, als men met de rug tegen de muur word gezet, en er verder weinig meer te verliezen valt.
Er wordt iedere keer gekozen voor de makkelijke en pijnloze oplossing. Dat zal nu ook wel gebeuren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194740824
twitter
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:30:48 #197
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_194740906
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 00:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

koekoek _O-
Ja, Erdogan is net zo koekoek als die Oostenrijker.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 27 augustus 2020 @ 09:35:59 #198
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_194740954
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:13 schreef epicbeardman het volgende:
Beter komt Trumpgod ons verlossen van de Turken. Of nog beter, Trump Europa aanvalt en van Europa ook Amerika maakt. Al zal hij deze zooi van Europa ook niet op zijn bord geworpen willen hebben, want hij kan niet de hele wereld great maken.
Trumpgod is in Syrië geweken voor de Turken, want Trumpgod staat eerder achter Turkije om ze in de NAVO te houden. Als daarvoor een paar Griekse eilanden opgeofferd moeten worden, het zij zo. Ik hoor velen zeggen dat Turkije uit de NAVO getrapt moet worden, maar volgens mij overzie jij de gevolgen niet. Dacht je nu werkelijk dat Turkije er alleen voor staat dan? Weet jij echt helemaal niet welke bondgenootschappen er dan ontstaan?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_194741048
Turkije heeft Rusland, Assad, Iran en Hezbollah in Idlib in de pan gehakt.
Turkije heeft Haftar gesteund door Rusland, Frankrijk, Egypte en VAE in Libië een pak slaag gegeven en 400 km terug geslagen.

Maar er zijn mensen die denken dat Griekenland met zijn verouderde bevolking van 10 miljoen van Turkije gaat winnen.
pi_194741056
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Turkije (Erdogan) zit helemaal niet in zo'n zwakke positie tov Europa als hier beweerd wordt. Hij kan ons het leven hier heel lasti gmaken, en wij zijn maar heel beperkt daar iets tegen te doen.
Turkije kan helemaal niets.
Erdolf had het geprobeerd door "vluchtelingen" op te jutten richting de Griekse grens en dat heeft gefaald en niet zo'n klein beetje ook.

Hij wilde Noord-Syrië innemen en dat heeft gefaald want zelfs nieuwe buddy Rusland wil dat niet en toen hield het op.

Ze kloten nu wat in Libië maar daar valt eigenlijk niets te winnen want Libië.

Turkije heeft veel militair talent verloren na de "coup", dus groot leger maar ernstig verzwakt.
Economie is ernstig verzwakt en dan hebben we nog het hele corona verhaal, toerisme is praktisch weg.

Griekenland staat er, als je dit als conflict moet zien, er vele malen beter voor al is het maar omdat Frankrijk en Italië en Israël al kant hebben gekozen.

Game over voor Turkije als puntje bij paaltje zou komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')