abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:33:15 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194576434
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 19:58 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Parijs is roodvoor Frankrijk . Seine en Marne niet
Ja dat weet ik.
De vraag is voor mij of dat ook voor onze RIVM geldt
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_194577834
Ik ben totaal niet van de conspiracy theories enzo, maar vind het wel verdomd toevallig dat nu de zomervakantie zo goed als voorbij is, er weer allerlei gebieden (bijna) op slot gaan. Gevalletje "ff laten vakantiegangen voor de economie en als hoogseizoen voorbij is dicht".
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:48:08 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194603952
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:41 schreef Randier het volgende:
Ik ben totaal niet van de conspiracy theories enzo, maar vind het wel verdomd toevallig dat nu de zomervakantie zo goed als voorbij is, er weer allerlei gebieden (bijna) op slot gaan. Gevalletje "ff laten vakantiegangen voor de economie en als hoogseizoen voorbij is dicht".
Spanje hoeft het maar open te gooien en als Italie en Griekenland kan je niet achter blijven dan
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_194605048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:41 schreef Randier het volgende:
Ik ben totaal niet van de conspiracy theories enzo, maar vind het wel verdomd toevallig dat nu de zomervakantie zo goed als voorbij is, er weer allerlei gebieden (bijna) op slot gaan. Gevalletje "ff laten vakantiegangen voor de economie en als hoogseizoen voorbij is dicht".
dit speelt zeker een rol.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')