abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7992838
Damn wat ik nu weer had...afgelopen donderdag tijdens het uitgaan.

Zoals misschien sommigen van jullie weten zit mijn vriendje (waar ik nu 2 jaar en 3 maanden verkering mee heb) in de landmacht, dus is hij de ganze woche op de kazerne.

Ik ging dus donderdag uit, met een stel vriendinnen, hartstikke leuk allemaal. Toen waren daar ook wat klasgenootjes van het mannelijke geslacht. Ik zit op het CIOS in Goes en daar lopen nogal wat lekkertjes rond.

Maar er is er dus 1 in mijn klas en die is echt supertof en aardig enz. Toen vroeg ie opeens of ik met hem meeging op skivakantie in de meivakantie.....
Jeetje, ik zei gelijk nee.
Ik ben ook absoluut niet van plan om te gaan ( je leest het goed, ik vind het vervelend om toe te geven, maar eens een keer iemand anders zou ik nie erg vinden, maar ik zou er niet aan kunnen denken om zonder mijn huidige vriendje verder te moeten.) maar het ging me vooral om de vraag.

De jongen in kwestie staat bekend om zijn vreemdgaan gedrag enz. En dan denkt hij dat ik daarin trap.... ik bedoel ik vind hem heel aardig, maar eik is het heel respectloos tegenover mijn huidige verkering vind ik.

Nu weet ik niet hoe ik met hem om moet gaan. Vrijdag op school zei ie dat ie het allemaal niet meende, maar hij ging wel een beetje door over de skivakantie, dat ie me vanalles zou leren (op skigebied, wel teverstaan).

Ik heb echt superzin om te gaan skieen en het wordt echt niet duur, maar er is gewoon iets dat me zegt dat er iets niet klopt.

Phew dat is eruit.

Billie Holiday is Lady Day!
  Trouwste user 2022 zondag 19 januari 2003 @ 20:35:56 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_7992866
Wat een leed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 januari 2003 @ 20:36:03 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_7992871
Tja, je geeft zelf al aan dat je het niet vertrouwt! Zou er ook gewoon niet verder over nadenken hoor...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_7992880
als je gevoel zegt, niet doen, doe het dan ook niet!!!!

pi_7992889
Nou dan ga je niet mee
.
pi_7992914
Wat wil je met dit topic?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7992953
Inderdaad, je gevoel zegt heel duidelijk nee. Niet doen dus. Er komen nog kansen genoeg in je leven om te skiën.

En ik kan me voorstellen dat je het respectloos vindt tegenover je vriendje. Toch zal hij daar geen boodschap aan hebben. Hij denkt gewoon: wie niet waagt, wie niet wint. Het is aan jou om daar nee op te zeggen. Hij weet waarschijnlijk ook wel dat je weinig gelegenheid hebt om met je eigen vriend iets te doen, vindt jou aantrekkelijk en speelt daar handig op in.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 19 januari 2003 @ 20:42:07 #8
39446 303
(C) Roland
pi_7993019
vraag aan de vrouwen..

het leven is hard ----keihard

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_7993073
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:39 schreef Angeles het volgende:
Inderdaad, je gevoel zegt heel duidelijk nee. Niet doen dus. Er komen nog kansen genoeg in je leven om te skiën.

En ik kan me voorstellen dat je het respectloos vindt tegenover je vriendje. Toch zal hij daar geen boodschap aan hebben. Hij denkt gewoon: wie niet waagt, wie niet wint. Het is aan jou om daar nee op te zeggen. Hij weet waarschijnlijk ook wel dat je weinig gelegenheid hebt om met je eigen vriend iets te doen, vindt jou aantrekkelijk en speelt daar handig op in.

Precies...maar ik vind het dus wel heel erg leuk dat ik gevraagd ben maar bij nader inzien is het misschien respectloos.
Aan de andere kant wat ik al zei...waarom ook niet
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7993115
fijn dat je het meldt > dat je misschien wilt vreemdgaan
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  zondag 19 januari 2003 @ 20:46:36 #11
25873 IJskoud
Waar denk je aan?
pi_7993120
N I E T D O E N !!!!!
[i]Nergens aan...[/i]
pi_7993157
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Precies...maar ik vind het dus wel heel erg leuk dat ik gevraagd ben maar bij nader inzien is het misschien respectloos.

en andersom....zou jij het leuk vinden als jou vriend met een meisje uit zijn klas of iets dergelijks mee op vakantie gaat terwijl dat meisje de reputatie als slet heeft>
.
pi_7993183
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

1) je hebt al 2,3 jaar verkering
2) die jongen staat bekend om zijn versierende gedrag
3) zoals je zelf al zei, breng je je relatie in gevaar

Need I say more?

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  zondag 19 januari 2003 @ 20:51:20 #14
39446 303
(C) Roland
pi_7993222
He, zit een moderator hier berichten van mij en andere users te wissen?

Ik mis opeens een tweetal berichten, waarvan 1 van mij

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_7993362
ik vind ook dat je het niet moet doen. die jongen uit je klas vraagt je niet zomaar mee, en jij hebt al een vriend dus hij hoeft er niet tussentekomen!!!:W
pi_7993511
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:51 schreef 303 het volgende:
He, zit een moderator hier berichten van mij en andere users te wissen?

Ik mis opeens een tweetal berichten, waarvan 1 van mij

http://forum.fok.nl/showtopic.php/160506/1/25

En nu weer ontopic.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8025418
NIET DOEN!!

Ik zou er niet eens over nadenken! (Ik zou het nl. ook niet tof vinden als mijn vriend met een meisje op vakantie zou gaan!)

Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_8025505
Hoi Sweetsixteen16 ... dat is hetzelfde als hij zou vragen: "Heej .... neuken?"

Beetje jongen weet best dat als jezoiets vraagt, dat het dan over komt alsof er meer aan de hand is (het is nog altijd "maar" een klasgenoot), dus zal hij het niet zonder reden gedaan hebben.

pi_8030237
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Maar er is er dus 1 in mijn klas en die is echt supertof en aardig enz. Toen vroeg ie opeens of ik met hem meeging op skivakantie in de meivakantie.....
De jongen in kwestie staat bekend om zijn vreemdgaan gedrag enz.
Titel is 'met een goede vriend op vakantie...'. Dit is dus geen goede vriend. Verder weet/wist je zelf het antwoord (wel of niet meegaan) al geloof ik.
quote:
Nu weet ik niet hoe ik met hem om moet gaan. Vrijdag op school zei ie dat ie het allemaal niet meende, maar hij ging wel een beetje door over de skivakantie, dat ie me vanalles zou leren (op skigebied, wel teverstaan).
Hoe verder met hem om te gaan? Duidelijk nee zeggen op de vakantie en verder een beetje oppervlakkig en luchtig doen is waarschijnlijk het beste.
pi_8030304
Gewoon gaan. Je gaat nu niet omdat je BANG bent.. dat je relatie niet goed zit.. en het feit dat je bang bent, geeft al aan dat het zo is.

Echt slecht hoor.. je gaat het uit de weg!

pi_8030368
Vertrouw op je gevoel , als je gevoel zegt niet doen dan is daar vaak ook een reden voor . Een ding wat ik wel weet is van mezelf als ik iets niet vertrouw en geduld heb er later ook achter kom waarom het niet klopt .
Je gevoel liegt vaak niet wat dat soort dingen betreft .
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:27:33 #22
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_8030423
Joh, lekker skien, beetje wippen, wat wil je nog meer?

Gewoon gaan dus.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:27:58 #23
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_8030435
Ik zou gaan. Want die relatie is toch nix meer. Het feit alleen al dat je twijfelt.

Gewoon uitmaken en gaan. En de beest uithangen. Dan met die jongen naar bed. Gedumpt worden en achteraf beseffen dat de keus die je gemaakt hebt toch misschien niet helemaal goed was.

All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:34:35 #24
19597 Skull
Stay hungry!
pi_8030577
En die arme hardwerkende soldaat maar denken dat ie in het weekend fijn bij zijn lieve meisje kan zijn.
I don't even know what I'm doing here.
pi_8030776
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:21 schreef MoJo het volgende:
Gewoon gaan. Je gaat nu niet omdat je BANG bent.. dat je relatie niet goed zit.. en het feit dat je bang bent, geeft al aan dat het zo is.

Echt slecht hoor.. je gaat het uit de weg!

Als je een vriend hebt en een of andere jongen die er om bekend staat dat hij veel vreemdgaat en dus nogal makkelijk is in die dingen vraagt je mee op vakantie, waarom zou je het dan in godsnaam doen? Dat wil nog niet eens zeggen dat zij dan met hem vreemd wil gaan of zo, maar waarom zou je dat soort situaties opzoeken? Helemaal als je al weet met wat voor bedoeling die jongen het vraagt.

Ik vind het ook wel naïef gedacht dat in een goede relatie nooit iemand twijfelt. Volgens mij heeft elke relatie wel goed en minder goede periodes.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')