abonnement Unibet Coolblue
pi_194566593
Ok ik was hier dus niet echt naar opzoek, maar is wat je tegen komt dan en nu zie ik nog best veel wel over mensen uit usa die leven hier voor werk of helemaal geëmigreerd enzo over hoe positief ze Nederland wel vinden

Ok doe er een paartje even om het topic op gang te helpen, Veel meer al gezien. Maar post ze erbij zou ik zeggen.

Wat zijn jullie leuke filmpjes van niet Nederlanders die toch wel positief erover zijn of negatief dus? Mag beide
Posten away enzo

Fan van haar kanaal btw en komt er nog eentje meer.

Ze heeft meer videos btw die ook nog aardig grappig zijn om even het verschil tussen usa en nl cultuur te snappen.
Maargoed makkelijk op te zoeken denk

Nog wat van iemand anders dan.


Het is wel grappig had er nooit zo eigenlijk op gezocht ofzo. Maar hmm hoeveel wij ook wel kunnen klagen hier er wordt dus wel degelijk anders over gedacht internationaal.

Ok afgezien van de paar voorbeelden die ik hier neerzet. Post jullie filmpjes van youtube waarin “buitenlanders”. NL prijzen of juist niet enzo. Dat mag ook. Maar hou het beetje netjes en geen onzin graag ;)
Do what you love, love what you do!
pi_194566607
Wat trouwens teug komt in al die filmpjes en niet alleeen die paar die ik hier nu neerzet is wel.

Dat Nederlanders heel direct zijn. Ok voor ons wss normaal? Maar dat schijnt dus al een ding te zijn.
Tweede is van ja iedereen in nl kent ook gewoon engels. Of iig goed genoeg.
Drie denk Nederlanders staan open voor veel.

Nouja wat dingen wat ik dacht. Nu zijn er veel meer filmpjes over te vinden, dus ok het is beetje youtube som op enzo.
Die laatste haalt wel kerst en sinterklaas door elkaar. Maar euh jah dat is een puntje wel.
Maargoed ok maakt niet zoveel uit enzo.

Maar eigenlijk krijgen we lieve woorden wel vanuit andere landen. Go NL

Post meer graag :)
Do what you love, love what you do!
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 augustus 2020 @ 04:50:56 #3
367000 roos94
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 augustus 2020 @ 04:51:18 #4
367000 roos94
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 augustus 2020 @ 04:52:50 #5
367000 roos94
pi_194566634
Deze trouwens kennen we wel hier, Maar hoe reageren usa tieners erop?

Do what you love, love what you do!
pi_194566673
quote:
Ik vindt dat allemaal eigenlijk wel grappig om te horen he.
Weet je ze zijn mss wel overdreven positief haast? Wat er gaat hier natuurlijk genoeg fout enzo als nl zijn

Maar ok uitstraling naar de rest wereld is best positief erover en denk mjah daar kunnen we trots op zijn ook wel.
Do what you love, love what you do!
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 augustus 2020 @ 05:49:03 #9
367000 roos94
pi_194566704
quote:
Altijd amsterdam :P als je enkel daar bent heb je eigenlijk alsnog geen goed beeld van nederland
pi_194566727
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 05:49 schreef roos94 het volgende:

[..]

Altijd amsterdam :P als je enkel daar bent heb je eigenlijk alsnog geen goed beeld van nederland
Ja is wel een beetje waar natuurlijk. ;). Maar ok het geeft een idee hoe toeristen of expat denken wel min of meer. En tja die komen nu eenmaal niet naar hier in katwijk of een dorp in de Achterhoek gelijk. Nu durf ik wel te wedden dat er daar nog wel wat filmpjes over zijn enzo. Maar heb nog niet heel ver doorgezocht.

Wat me wel opvalt is hoe positief ze zijn eigenlijk. In tegen stelling trouwens tot ons die het natuurlijk geweldig vinden om het systeem af te zeiken enzo.

Mij incl btw. Maar het grappige is die filmpjes geven een ander beeld en ook wat nu dan echt eigenlijk de verschillen zijn. Nu wil ik wel eens naar de usa hoor of mss wel emigreren. Maar dan leer ik weer en zijn vooral van die eerste die ik poste wat je nu wel of niet moet doen. Voor haar he ios het hetzelfde als zeg voor mij verhuizen naar New York ofzo niet dat het nu kan maar kan me voorstellen dat je tegen dingen aanloopt wel
Do what you love, love what you do!
pi_194566730
Do what you love, love what you do!
pi_194566735
Alleen drop valt vaak niet zo in de smaak :(

Dan vraag ik mijzelf altijd af, is drop dan echt zo vies? :D
pi_194566737
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 06:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alleen drop valt vaak niet zo in de smaak :(

Dan vraag ik mijzelf altijd af, is drop dan echt zo vies? :D
Geen idee eigenlijk ik kon wat filmpjes vinden van snoep uit nederland wel trouwens;. Maar ok beetje te geproduceerd om ze hierin te zetten.

Maar als je een oprechte kunt vinden voel je vrij om het hier even te posten hoor ;)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:12:50 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194566738
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 06:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alleen drop valt vaak niet zo in de smaak :(

Dan vraag ik mijzelf altijd af, is drop dan echt zo vies? :D
Ja. Drop is fucking smerig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194566742
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 06:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja. Drop is fucking smerig.
Nou ik ben de snoepjes tijd allang al voorbij maar had nooit moeite met dropjes?
Mag btw wel ff kletsen tussendoor maar hou het beetje wel ontopic.
Do what you love, love what you do!
pi_194567139
Deze vind ik altijd wel een leuk inzicht geven over ons verkeer

pi_194567176
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 05:49 schreef roos94 het volgende:

[..]

Altijd amsterdam :P als je enkel daar bent heb je eigenlijk alsnog geen goed beeld van nederland
Dat vind ik ook het nadeel van die filmpjes. De meeste toeristen (en bovengenoemde immigranten) blijven in de randstad hangen en denken dat ze heel NL kennen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:20:14 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194567314
Bezoek het kanaal 'Jovie's home' eens; van een Amerikaanse/Canadese/Servische expat die hier sinds 2009 woont. --> https://www.youtube.com/c/JoviesHome

Het staat bomvol met zulke filmpjes. Kiezen is lastig, maar deze is iig van verleden week.

pi_194567425
Dat vooral Nederlanders naar filmpjes kijken over hoe buitenlanders over Nederland denken. We komen klaar bij internationale aandacht
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194567428
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 08:51 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat vind ik ook het nadeel van die filmpjes. De meeste toeristen (en bovengenoemde immigranten) blijven in de randstad hangen en denken dat ze heel NL kennen.
Klopt wel eens hoor. Maar de meeste die dat filmen wonen nu eenmaal of in Amsterdam of de randstad. Wellicht zijn er trouwens wel andere filmpjes hoor van bUSA mensen die wellicht ergens anders leven daarom ook beetje dit topic.

Maar we zullen zien, ik blijf ze wel grappig vinden. Wat me het meeste nog verbaasd de positive tijd die er is dan
Do what you love, love what you do!
pi_194567479
Rogan: Holland is a wild ass place


Friezin Joseffa woont met een Amerikaan in New Jersey en hij werkt bij de NBA maar weet niet dat 'Get Ready For This' een lied is en natuurlijk ook niet dat Ray en Anita Nederlanders zijn.

2:36...


[ Bericht 37% gewijzigd door Nober op 15-08-2020 09:49:59 ]
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:43:59 #22
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194567483
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 09:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat vooral Nederlanders naar filmpjes kijken over hoe buitenlanders over Nederland denken. We komen klaar bij internationale aandacht
Sommige houden je een leuk spiegeltje voor.
pi_194567557
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 09:43 schreef Nober het volgende:
Rogan: Holland is a wild ass place


Friezin Joseffa woont met een Amerikaan in New Jersey en hij werkt bij de NBA maar weet niet dat 'Get Ready For This' een lied is en natuurlijk ook niet dat Ray en Anita Nederlanders zijn.

2:36...
Wat ze zeggen in die eerste video is wel waar trouwens. Eigenlijk best raar de regelgeving daarover :D
Maar maakt Nederland wel soort van "cool" ook enzo. Messed up is het trouwens eigenlijk wel. Maarja ach denk niet dat koffieshops nu het hele grote probleem is hier.
En die tweede moest ik al lachen bij het intro alleen al haha
Ben die laatste althans ander filmpje wel eens tegengekomen die meid links is Nederlands volgens mij maar verhuisd naar usa

[ Bericht 3% gewijzigd door kree op 15-08-2020 09:58:49 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194567667

Blijf het grappig vinden wel en ze noemen dan dingen waar wij zelf van denken mjah is normaal enzo.
Maar wat voor iemand die niet van hier is en is komen wonen vanuit New York of etc heel apart en is het denk ook.\
Hoe goed ze ook hun best doen om NL te praten je kunt het makkelijk horen wel dat het Amerikaanse achtergrond is

Vraag me af en ben er nooit geweest nog wat als ik naar New York ga eens, zou ik dan hetzelfde onwijze best wel positive idee krijgen over de usa?

Deze is dan handig om even te weten voor je naar de USA gaat


[ Bericht 26% gewijzigd door kree op 15-08-2020 10:15:04 ]
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:31:48 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_194567924
quote:
Dat meisje dat de koffie opdrinkt. Wat een held O+.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194568179
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat meisje dat de koffie opdrinkt. Wat een held O+.
Rest van de dag hyper wss :P. Maar is wel schattig altijd kindjes video’s

Hoewel vindt er nog een heel fijne lijn tussen zijn hoor dat ouders min of meer kinderen gebruiken voor de views enzo want dit is duidelijk niet spontaan maar uitgedacht van te voren door ouders ofzo. En mjah echt tegen niet echt maar het is op het randje wat ik dan weer ok ga vinden wel. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_194569661
quote:
nedeeland = amsterdam volgens dit soort mensen..

geen wonder dat mensen nederland niet kennen maar amsterdam als land :')
pi_194569743
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 12:53 schreef mschol het volgende:

[..]

nedeeland = amsterdam volgens dit soort mensen..

geen wonder dat mensen nederland niet kennen maar amsterdam als land :')
Nou het is ook wel zo dat als je dan ergens ver weg in het buitenland bent voor werk of weet ik wat. Dat je zegt ja from netherlands. Ok staar in de ogen blik krijg je dan. Tot je zegt from Amsterdam man lol. Hahaha ok nouja ik kom niet uit Amsterdam. Maar als je kijkt naar andere landen dan is Amsterdam zeg maar om het hoekje in km van elke plek af. Gehehe
Do what you love, love what you do!
pi_194571233
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 12:53 schreef mschol het volgende:

[..]

nedeeland = amsterdam volgens dit soort mensen..

geen wonder dat mensen nederland niet kennen maar amsterdam als land :')
Klopt, was vorige keer met een Amerikaan aan het praten. Vroeg waar ik vandaan kwam,

Holland or Netherlands, you know that?

Euh... Dont think so haha

"Where Amsterdam is located!"

Ahhhhhhh there
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')