abonnement Unibet Coolblue
pi_194557387
Daten, een relatie en de liefde in het algemeen zijn voor mij steeds meer ongrijpbaar aan het worden. Je bent van heel veel dingen afhankelijk waar je in mindere mate geen invloed op hebt: aantrekkingskracht, iemands type zijn, dat ze met meerdere tegelijk daten en uiteindelijk voor de ander kiezen, dat iemand je crush voor je neus wegkaapt waar je een oogje op had, dat je in de friendzone zit etc.

Maar uiteindelijk kan je niet meer doen dan jezelf te zijn. Hoe ga je om onbereikbare of onbeantwoorde crushes, het gevoel dat alle leukerds jou niet leuk genoeg vinden of dit ook gewoon zo is? Ik durf amper meer zelf een stap te zetten als ik vooraf niet weet of ze enigszins geïnteresseerd zijn en haak snel af als ik merk dat ze mij niet zien zitten of reeds bezet zijn.
pi_194557411
Heel flauw wat ik nu ga doen, maar goed; Je moet het vooral zelf niet zo belangrijk vinden.
-nee-
pi_194557797
R&P / Iemands type niet zijn...

Iemand type wel of niet zijn is inderdaad vrij vaag en heel subjectief, daar ben ik het mee eens. Maar ik denk dat dit proces van versieren, daten, met andere mannen om een vrouw concurreren etc vooral een kwestie van sociale vaardigheid is... je aantrekkelijk maken voor de vrouw. Pas daarna komen de uiterlijke aspecten.

Aan de andere kant speelt ook uiterlijk zeer zeker een rol, sommige mannen moeten nou eenmaal harder werken om vrouwelijke aandacht te krijgen.

Jij wilt toch ook geen lelijke vrouw? Vrouwen willen geen man zonder social skills. Hoe hoog leg jij de lat?
pi_194557985
Gewoon 0 fucks geven en lekker je eigen ding doen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_194558062
O+ Heerlijk topic maar volgens mij zitten we nog in de voor Hammurabi fase.
Alles over het huwelijk en scheiding enz kun je wel alvast hier teruglezen:
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-1/boek1/titel5

https://wetten.overheid.nl/BWBR0002656/2020-01-01

Dus wat bedoel je verder precies?
Hoe wordt het gehandhaafd?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194558250
Hoe mee om te gaan. Je eigenwaarde behouden ook al word je afgewezen. Niet jezelf ontnemen dat je geen risico meer neemt. Soms moet je meer moeite doen voor wat je wilt en ook moeite voor die persoon. Niet jezelf te kort doen, situaties zijn veranderlijk. Ja het is kut als het niet wederzijds is maar je kan sommige dingen niet forceren. Miss zijn er dingen die je anders kunt doen in je aanpak maar dat weet jij zelf het beste als je beetje soulsearching doet. Acceptatie helpt gewoon accepteren zoals het is zonder jezelf naar beneden te halen, dat is nergens voor nodig.

Weetje en het kan ook het gebeuren zonder dat je verwacht.. organisch ontstaan :P dat je iemand leuk vind of andersom terwijl je in bad funk zat en geen mojo meer hebt. Maar realiteit is zit jij slecht in je vel.. handel je meestal naar die negatieve gevoelens.. dat straal je uit omdat je niet zeker bent van jezelf wat dat weer inspeelt op dat je niet durft (en andere randzaken).Zelfvertrouwen hebben in jezelf en zelfliefde moet je blijven behouden. Jezelf weer herpakken met positieve energie. Vallen en opstaan.. maar blijven herpakken. Waarom vasthouden aan het onbereikbare en aan spijt (je lijd vooral)? Het brengt je niks maar ik zou denken haal er je les eruit. Wat leert het mij en wat kan ik anders doen wellicht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Borrelnootje00 op 14-08-2020 19:33:57 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_194558613
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hoe mee om te gaan. Je eigenwaarde behouden ook al word je afgewezen. Niet jezelf ontnemen dat je geen risico meer neemt. Soms moet je meer moeite doen voor wat je wilt en ook moeite voor die persoon. Niet jezelf te kort doen, situaties zijn veranderlijk. Ja het is kut als het niet wederzijds is maar je kan sommige dingen niet forceren. Miss zijn er dingen die je anders kunt doen in je aanpak maar dat weet jij zelf het beste als je beetje soulsearching doet. Acceptatie helpt gewoon accepteren zoals het is zonder jezelf naar beneden te halen, dat is nergens voor nodig.

Weetje en het kan ook het gebeuren zonder dat je verwacht.. organisch ontstaan :P dat je iemand leuk vind of andersom terwijl je in bad funk zat en geen mojo meer hebt. Maar realiteit is zit jij slecht in je vel.. handel je meestal naar die negatieve gevoelens.. dat straal je uit omdat je niet zeker bent van jezelf wat dat weer inspeelt op dat je niet durft (en andere randzaken).Zelfvertrouwen hebben in jezelf en zelfliefde moet je blijven behouden. Jezelf weer herpakken met positieve energie. Vallen en opstaan.. maar blijven herpakken. Waarom vasthouden aan het onbereikbare en aan spijt (je lijd vooral)? Het brengt je niks maar ik zou denken haal er je les eruit. Wat leert het mij en wat kan ik anders doen wellicht.
Mooi gezegd, alles. ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Weetje en het kan ook het gebeuren zonder dat je verwacht.. organisch ontstaan :P
Als het je pas overkomt wanneer je 50 bent, heb je er helemaal niks meer aan. Zeker als je kinderen had gewild en wat je ook bij familie en vrienden ziet.

Verder wel eens. Als je iets wil moet je door blijven zetten ondanks alle tegenslagen en misschien wel lelijke afwijzingen. Zitten wachten, kan je lang wachten. Dat gaat niet gelukkiger maken.
pi_194558684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Mooi gezegd, alles. ^O^
[..]

Als het je pas overkomt wanneer je 50 bent, heb je er helemaal niks meer aan. Zeker als je kinderen had gewild en wat je ook bij familie en vrienden ziet.

Verder wel eens. Als je iets wil moet je door blijven zetten ondanks alle tegenslagen en misschien wel lelijke afwijzingen. Zitten wachten, kan je lang wachten. Dat gaat niet gelukkiger maken.
Dankjewel :) ja weetje soms maken het onszelf te moeilijk door tegenslagen wat begrijpelijk is.. maar je ontneemt jezelf kansen. En kansen die komen en gaan, mis je die kans heb je spijt. Maar daar zitten meerdere kanten aan. Maar je kan zelf kansen creëren en maken en naar handelen.

Maar zelfs als je ouder bent heb je er nog wat aan, dus ben er niet helemaal mee eens (snap wel wat je bedoelt). Miss is de invulling anders dan de verwachtingen die je had maar je veranderd ook met de jaren.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_194559456
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:00 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fucks geven en lekker je eigen ding doen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ja dan geef je 0 fucks inderdaad
pi_194559551
Story of my life. Wat liefde en verlangens betreft je weet niet hoe rot ik me voel wat dit betreft. Hoe je ermee omgaat. Ik eeet het niet. Ik doe het wel en het gaat al tientallen jaren ok. Maar leuk is dit niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:00 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fucks geven en lekker je eigen ding doen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
En je moet je menselijkheid maar negeren zeker. Ik denk dat dit alleen lukt met een soort lobotomie waardoor je dus echt niks meer kunt voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TFL op 15-08-2020 00:40:54 ]
pi_194560259
Ja ik weet dat je juist die tegenslagen niet je leven moet laten bepalen. Maar sommige dingen kan je gewoon vooraf bepalen of inkopen met genoeg geld of macht, wederzijdse liefde helaas niet. Op andere punten is mijn zelfvertrouwen inderdaad omhoog gegaan de afgelopen jaren maar sociaal en op liefdesgebied is het helaas stil komen te staan. Ik weet dat je geen fuck moet geven om zelfvertrouwen te kweken en dat het dan uiteindelijk wel goed komt een keer.
pi_194560342
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ja ik weet dat je juist die tegenslagen niet je leven moet laten bepalen. Maar sommige dingen kan je gewoon vooraf bepalen of inkopen met genoeg geld of macht, wederzijdse liefde helaas niet. Op andere punten is mijn zelfvertrouwen inderdaad omhoog gegaan de afgelopen jaren maar sociaal en op liefdesgebied is het helaas stil komen te staan. Ik weet dat je geen fuck moet geven om zelfvertrouwen te kweken en dat het dan uiteindelijk wel goed komt een keer.
Geen fuck geven en zelfvertrouwen hebben is niet hetzelfde. Je moet geen totale schijt hebben (word je kill van :P).
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_194560487
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:51 schreef Gruj0 het volgende:

Verder wel eens. Als je iets wil moet je door blijven zetten ondanks alle tegenslagen en misschien wel lelijke afwijzingen. Zitten wachten, kan je lang wachten. Dat gaat niet gelukkiger maken.
Weet niet of TS ooit kinderen wilt maar ook mannen hebben hun biologische klok. Zie als 50+ maar een vrouw op vruchtbare leeftijd te vinden die met jou nog aan kinderen wil beginnen. Of je moet een arm en kwetsbaar meisje uit de Filipijnen halen...
pi_194560530
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Geen fuck geven en zelfvertrouwen hebben is niet hetzelfde. Je moet geen totale schijt hebben (word je kill van :P).
Op sommige punten ben ik dat al maar daar wordt je dus ook afstandelijk van. Ik maak sneller en makkelijker contact als ik weet dat ik niks te verkiezen heb en een leuke dame bijvoorbeeld bezet is. Wanneer ze vrijgezel zijn en ik niet weet of ze mij wel leuk vinden ben ik juist verlegen, totdat ik weet dat ze geen interesse hebben.
pi_194560568
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef osodevo het volgende:

[..]

Weet niet of TS ooit kinderen wilt maar ook mannen hebben hun biologische klok. Zie als 50+ maar een vrouw op vruchtbare leeftijd te vinden die met jou nog aan kinderen wil beginnen. Of je moet een arm en kwetsbaar meisje uit de Filipijnen halen...
Geen idee, maar om mij heen hebben mensen die ook nooit echt een relatie hebben gehad ineens binenn twee jaar een huwelijk en eerste kind onderweg. Dat zie ik ook nog niet snel gebeuren in mijn leven, en is mijn ogen ook niet gezond...
pi_194560690
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Op sommige punten ben ik dat al maar daar wordt je dus ook afstandelijk van. Ik maak sneller en makkelijker contact als ik weet dat ik niks te verkiezen heb en een leuke dame bijvoorbeeld bezet is. Wanneer ze vrijgezel zijn en ik niet weet of ze mij wel leuk vinden ben ik juist verlegen, totdat ik weet dat ze geen interesse hebben.
Ja maar dat is niet wat je wilt? Je gaat voor minder vanwege de onzekerheid die je hebt en de onzekere omstandigheden. Je gaat voor de makkelijkste optie maar die optie wil je eigenlijk niet maar bij gebrek aan beter voldoet het. Durven openstellen, flirten daarmee kan je al je meer kansen inschatten en is er een opening naar meer. Je verlegenheid speelt je parten maar daar kan je aan werken :)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_194560694
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Geen idee, maar om mij heen hebben mensen die ook nooit echt een relatie hebben gehad ineens binenn twee jaar een huwelijk en eerste kind onderweg. Dat zie ik ook nog niet snel gebeuren in mijn leven, en is mijn ogen ook niet gezond...
Nou, als ik kijk naar mijn voormalige klasgenoten van de basis en middelbare schoon hebben aardig wat al een relatie. Sommigen hebben zelfs al samen een koopwoning gekocht met nageslacht op komst. Ik kan me voorstellen dat het een beetje ongemakkelijk voelt, alsof je in een bepaald opzicht achter loopt.

Eerlijk gezegd zou ik wel nageslacht willen, voel die behoefte wel want het is toch een beetje de bevestiging dat je als man succesvol bent.
pi_194565187
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:25 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nou, als ik kijk naar mijn voormalige klasgenoten van de basis en middelbare schoon hebben aardig wat al een relatie. Sommigen hebben zelfs al samen een koopwoning gekocht met nageslacht op komst. Ik kan me voorstellen dat het een beetje ongemakkelijk voelt, alsof je in een bepaald opzicht achter loopt.

Eerlijk gezegd zou ik wel nageslacht willen, voel die behoefte wel want het is toch een beetje de bevestiging dat je als man succesvol bent.
Dat laatste gaat het mij niet om want je kan binnen twee minuten iemand zwanger maken als man dus zo succesvol is dat niet hoor. Maar ik ga er vanuit dat in jouw voorbeeld het is met iemand die totaal in je toekomstplaatje past. En in dat geval ben je toch een paar jaar verder want heb je eerst een stabiele basis nodig om te kijken of je echt in elkaars leven past...
pi_194565561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ja ik weet dat je juist die tegenslagen niet je leven moet laten bepalen. Maar sommige dingen kan je gewoon vooraf bepalen of inkopen met genoeg geld of macht, wederzijdse liefde helaas niet. Op andere punten is mijn zelfvertrouwen inderdaad omhoog gegaan de afgelopen jaren maar sociaal en op liefdesgebied is het helaas stil komen te staan. Ik weet dat je geen fuck moet geven om zelfvertrouwen te kweken en dat het dan uiteindelijk wel goed komt een keer.
Zelfvertrouwen en ergens goed in worden kweek je alleen met bet behalen van succesjes. Alleen daarna laat je brein steeds iets meer weerstand los (wat er was om je te beschermen). Dit haal ik uit allerlei tv programmmas youtube filmpjes en pubmed publicaties. Het is dus wetenschappelijk :P

[ Bericht 5% gewijzigd door TFL op 15-08-2020 00:48:47 ]
pi_194565743
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dankjewel :) ja weetje soms maken het onszelf te moeilijk door tegenslagen wat begrijpelijk is.. maar je ontneemt jezelf kansen. En kansen die komen en gaan, mis je die kans heb je spijt. Maar daar zitten meerdere kanten aan. Maar je kan zelf kansen creëren en maken en naar handelen.

Maar zelfs als je ouder bent heb je er nog wat aan, dus ben er niet helemaal mee eens (snap wel wat je bedoelt). Miss is de invulling anders dan de verwachtingen die je had maar je veranderd ook met de jaren.
Nou ja kom op. Je hebt er dan nog wat aan maar de essentie is veranderd. Toen ik een topic maakte over waarom mensen een relatie willen was seks/een gezin daar toch het voornaamste onderdeel van. Veel mensen gaan elkaar minder aantrekkelijk vinden als ze ouder worden. Worden onvruchtbaar. Ja dan blijft het samenzijn over, maar de onbevangenheid is er dan ook af. Sommige mensen gaan vooruit qua karakter als ze ouder worden, sommigen worden alleen maar zuurder. Hey ligt niet alleen aan jou. Je post was goed en er zijn meer met deze mening. Maar “het komt wel” kun je over alles zeggen, bijvoorbeeld een eerste baan kun je ook pas vinden op je 50ste. Dat neemt niet weg dat het anders is als je er zo lang op hebt moeten wachten dan wanneer dat het niet het geval was geweest.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194565799
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ja kom op. Je hebt er dan nog wat aan maar de essentie is veranderd. Toen ik een topic maakte over waarom mensen een relatie willen was seks/een gezin daar toch het voornaamste onderdeel van. Veel mensen gaan elkaar minder aantrekkelijk vinden als ze ouder worden. Worden onvruchtbaar. Ja dan blijft het samenzijn over, maar de onbevangenheid is er dan ook af. Sommige mensen gaan vooruit qua karakter als ze ouder worden, sommigen worden alleen maar zuurder. Hey ligt niet alleen aan jou. Je post was goed en er zijn meer met deze mening. Maar “het komt wel” kun je over alles zeggen, bijvoorbeeld een eerste baan kun je ook pas vinden op je 50ste. Dat neemt niet weg dat het anders is als je er zo lang op hebt moeten wachten dan wanneer dat het niet het geval was geweest.
Mijn moeder zegt tegen mij dat je als man met 80 jaar nog kinderen kunt krijgen. Dat het nog niet over is zeg maar. Maar zelf heeft ze meerdere relaties gehad natuurlijk. Buitenstaanders begrijpen vaak niet hoe schrijnend een situatie kan zijn. En ik begrijp niet waar dat dan vandaan komt. Dat zij atijd zo een positieve houding aannemen naar degenen die in een rotsituatie zitten. Terwijl ze het zelf niet meemaken.
pi_194607483
Wat doet TS zelf om vooruitgang te boeken?
pi_194608063
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Op sommige punten ben ik dat al maar daar wordt je dus ook afstandelijk van. Ik maak sneller en makkelijker contact als ik weet dat ik niks te verkiezen heb en een leuke dame bijvoorbeeld bezet is. Wanneer ze vrijgezel zijn en ik niet weet of ze mij wel leuk vinden ben ik juist verlegen, totdat ik weet dat ze geen interesse hebben.
Dus je hebt nog oefening nodig.

En wellicht ook gewoon eens met vrouwen omgaan zonder te denken ‘wie hier zou ik wel willen daten’?

Vaak gaat zoiets gepaard met wanhoop. Terwijl een beetje flirten ook heel casual kan en totaal niet hoeft te leiden tot meer dan alleen over en weer flirten. Sommige mannen gaan bij ieder beetje aandacht denken ‘hé een kans’. Dan ligt er al meteen weer zo’n druk op.

Alsof je wil leren golfen en je alleen maar inschrijft voor tournooien.
pi_194609080
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:02 schreef TFL het volgende:
Mijn moeder zegt tegen mij dat je als man met 80 jaar nog kinderen kunt krijgen. Dat het nog niet over is zeg maar. Maar zelf heeft ze meerdere relaties gehad natuurlijk. Buitenstaanders begrijpen vaak niet hoe schrijnend een situatie kan zijn. En ik begrijp niet waar dat dan vandaan komt. Dat zij atijd zo een positieve houding aannemen naar degenen die in een rotsituatie zitten. Terwijl ze het zelf niet meemaken.
Ja precies. Waarom zou je nog kinderen willen als je ze niet eens kunt zien opgroeien. Welk normaal mens wil er nou op zijn 80ste kinderen. Buiten het feit dat het niet waar is, kwaliteit van sperma neemt net zo goed af. Ja of je moet op je 80ste nog een gehandicapt kind willen krijgen dat qua zorg van jou afhankelijk is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194609830
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:48 schreef osodevo het volgende:
R&P / Iemands type niet zijn...

Iemand type wel of niet zijn is inderdaad vrij vaag en heel subjectief, daar ben ik het mee eens. Maar ik denk dat dit proces van versieren, daten, met andere mannen om een vrouw concurreren etc vooral een kwestie van sociale vaardigheid is... je aantrekkelijk maken voor de vrouw. Pas daarna komen de uiterlijke aspecten.

Aan de andere kant speelt ook uiterlijk zeer zeker een rol, sommige mannen moeten nou eenmaal harder werken om vrouwelijke aandacht te krijgen.

Jij wilt toch ook geen lelijke vrouw? Vrouwen willen geen man zonder social skills. Hoe hoog leg jij de lat?
Bullshit, vrouwen kijken net zozeer naar uiterlijk als mannen. Hetzelfde betreft persoonlijkheid, als het om relaties gaat. Dat is voor mannen net zo belangrijk als voor vrouwen.
pi_194610013
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:02 schreef TFL het volgende:

[..]

Mijn moeder zegt tegen mij dat je als man met 80 jaar nog kinderen kunt krijgen. Dat het nog niet over is zeg maar. Maar zelf heeft ze meerdere relaties gehad natuurlijk. Buitenstaanders begrijpen vaak niet hoe schrijnend een situatie kan zijn. En ik begrijp niet waar dat dan vandaan komt. Dat zij atijd zo een positieve houding aannemen naar degenen die in een rotsituatie zitten. Terwijl ze het zelf niet meemaken.
Omdat veel mensen geen werkelijk inlevingsvermogen hebben. Ze horen of lezen de woorden, maar meer is het niet voor hen. Ze ervaren het niet.

Die positieve houding is puur om jou beter te laten voelen, of om er van af te zijn. Het is ook puur de illusie in stand houden dat je 100% selfmade bent als je wel iets bereikt hebt. Skepticisme en realisme doorbreken die illusie en die werk je weg met de woorden 'zeikerd', 'slachtofferrol' en 'aansteller'. Niet om te zeggen dat die niet bestaan, maar dan betreft het gefeinsde 'klachten' om iets te bereiken.
pi_194610241
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 21:25 schreef VEM2012 het volgende:
Dus je hebt nog oefening nodig.

En wellicht ook gewoon eens met vrouwen omgaan zonder te denken ‘wie hier zou ik wel willen daten’?

Vaak gaat zoiets gepaard met wanhoop. Terwijl een beetje flirten ook heel casual kan en totaal niet hoeft te leiden tot meer dan alleen over en weer flirten. Sommige mannen gaan bij ieder beetje aandacht denken ‘hé een kans’. Dan ligt er al meteen weer zo’n druk op.

Alsof je wil leren golfen en je alleen maar inschrijft voor tournooien.
Mee eens...

quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Cockwhale het volgende:
Omdat veel mensen geen werkelijk inlevingsvermogen hebben. Ze horen of lezen de woorden, maar meer is het niet voor hen. Ze ervaren het niet.

Die positieve houding is puur om jou beter te laten voelen, of om er van af te zijn. Het is ook puur de illusie in stand houden dat je 100% selfmade bent als je wel iets bereikt hebt. Skepticisme en realisme doorbreken die illusie en die werk je weg met de woorden 'zeikerd', 'slachtofferrol' en 'aansteller'. Niet om te zeggen dat die niet bestaan, maar dan betreft het gefeinsde 'klachten' om iets te bereiken.
Je hebt bijna alle reacties in dit subforum op psychologische problemen die niet binnen 1 minuut op te lossen zijn wel goed samengevat. Alleen er verandert nooit iets. Mensen hier blijven geloven dat alles wat goed is gegaan in hun eigen leven door hun mindset veroorzaakt is en al het slechte in het leven door de mindset van de ander en de details daarbij interesseert niemand.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 03:13:08 #28
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_194611597
Het probleem is waarschijnlijk dat je lelijk bent.
Dat schijnt nogal van grote invloed te zijn op iemands type zijn en aantrekkingskracht.
Totaal oneerlijk en klote, absoluut.

Betekent niet dat je nooit iemand zal vinden maar wel dat het langer kan duren en vermoedelijk nooit iets met je crush zal krijgen.

Het klinkt allemaal vrij lullig en hard maar zo werkt het helaas wel vaak.
Je zal er mee moeten dealen. Dat is de enige manier.
pi_194612233
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 03:13 schreef SugeLucky het volgende:
Het probleem is waarschijnlijk dat je lelijk bent.
Dat schijnt nogal van grote invloed te zijn op iemands type zijn en aantrekkingskracht.
Totaal oneerlijk en klote, absoluut.

Betekent niet dat je nooit iemand zal vinden maar wel dat het langer kan duren en vermoedelijk nooit iets met je crush zal krijgen.

Het klinkt allemaal vrij lullig en hard maar zo werkt het helaas wel vaak.
Je zal er mee moeten dealen. Dat is de enige manier.
Er zijn zat lelijke kerels met hele leuke en ook hele knappe vrouwen. Natuurlijk telt uiterlijk mee, maar het draait echt niet alleen maar of grotendeels op uiterlijk.
pi_194612607
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 06:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn zat lelijke kerels met hele leuke en ook hele knappe vrouwen. Natuurlijk telt uiterlijk mee, maar het draait echt niet alleen maar of grotendeels op uiterlijk.
Nee dat kan ik beamen. Ik noem mijzelf niet de knapste maar ben ook zeker niet een lelijkerd, het is inderdaad hoe je overkomt en wat je uitstraalt. En ik heb mij vaak genoeg verbaasd over een hele knappe dame met een echt wel minder knappe man, dus het is ook maar net waar diegene op valt. Actrices hebben soms ook hele gewone mannen terwijl je zou verwachten dat ze een andere knappe acteur of fotomodel kiezen.
pi_194612718
Ik heb bij jou het idee dat je te graag wilt. Je voelt een bepaalde sociale druk en daardoor wil je heel graag iemand hebben.

Vrouwen voelen dat aan en daarom stoot je ze juist af.
pi_194613026
Aantrekkingskracht is als een waterlelie. Gesloten, negatief en ineen getrokken trekt het niet veel bekijks, al zijn de kleuren van de lelie nog zo mooi. Pas wanneer hij open staat en positief het zonlicht op haar bladeren ontvangt, krijgt de lelie de aandacht, al zijn een paar bladeren geknakt of verbleekt. Positiviteit trekt positiviteit. Niemand valt op negatief.
pi_194613235
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 22:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies. Waarom zou je nog kinderen willen als je ze niet eens kunt zien opgroeien. Welk normaal mens wil er nou op zijn 80ste kinderen. Buiten het feit dat het niet waar is, kwaliteit van sperma neemt net zo goed af. Ja of je moet op je 80ste nog een gehandicapt kind willen krijgen dat qua zorg van jou afhankelijk is.
Ben er 1 tegengekomen bij toeval, liet vol trots de foto van zijn pasgeboren dochtertje zien, Was in een winkel en de klant achter mij zei tegen de oude man voor mij, "Oh dat zal uw kleindochtertje vast leuk vinden" en vertelde hij vol trots dat hij zelf net een dochtertje had gekregen, foto erbij en weet niet wat interessanter was, de enthousiaste 82 jarige of het gezicht van die vrouw, die een mix van verbazing en walging had. Enige wat ik kon denken, die man is vast heel rijk :D :D
pi_194613379
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Daten, een relatie en de liefde in het algemeen zijn voor mij steeds meer ongrijpbaar aan het worden. Je bent van heel veel dingen afhankelijk waar je in mindere mate geen invloed op hebt: aantrekkingskracht, iemands type zijn, dat ze met meerdere tegelijk daten en uiteindelijk voor de ander kiezen, dat iemand je crush voor je neus wegkaapt waar je een oogje op had, dat je in de friendzone zit etc.

Maar uiteindelijk kan je niet meer doen dan jezelf te zijn. Hoe ga je om onbereikbare of onbeantwoorde crushes, het gevoel dat alle leukerds jou niet leuk genoeg vinden of dit ook gewoon zo is? Ik durf amper meer zelf een stap te zetten als ik vooraf niet weet of ze enigszins geïnteresseerd zijn en haak snel af als ik merk dat ze mij niet zien zitten of reeds bezet zijn.
Zo herkenbaar wat je zegt.. Ik ben een vrouw en woon in Amsterdam en heb het idee dat echte liefde hier niet meer bestaat. Er zijn hier 3 keer zoveel mannen dan vrouwen, dus dat maakt het voor vrouwen al lastiger, maar ik ben tegenwoordig ook constant bezig met 'niet desperate overkomen' en heb het idee dat ik moet strijden voor iets serieus. Mannen hoppen van de één naar de ander en zeggen vaak op de eerste date al "Ik geloof niet in monogamie" of "Ik wil eerst even zeggen dat ik geen relatie wil". En dit zijn dan mannen van begin/midden 30. Ik vind het eigenlijk zoiets triests hebben..

Ik ben opgegroeid bij liefdevolle ouders die tot hun dood bij elkaar zijn gebleven en waar monogamie heel normaal was. Tuurlijk, ze waren niet meer verliefd, maar ze waren maatjes van elkaar. En tegenwoordig moet je maar mensen tegelijk daten en niet te veel contact zoeken want dan ben je zielig ofzo. Dat idee.. zo jammer! De wereld is kapot :( smartphones hebben heel veel dingen makkelijker gemaakt, waaronder ook contact zoeken met anderen. Er is altijd wel iets beters, etc. etc.

Ik hoop ook maar gewoon dat ik eens iemand tegen kom waarmee het begint als een vriendschap en uitgroeit tot iets meer bijvoorbeeld. Denk dat dat tegenwoordig nog de meeste kans van slagen heeft!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sushilover op 18-08-2020 15:07:13 ]
pi_194614366
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 09:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ben er 1 tegengekomen bij toeval, liet vol trots de foto van zijn pasgeboren dochtertje zien, Was in een winkel en de klant achter mij zei tegen de oude man voor mij, "Oh dat zal uw kleindochtertje vast leuk vinden" en vertelde hij vol trots dat hij zelf net een dochtertje had gekregen, foto erbij en weet niet wat interessanter was, de enthousiaste 82 jarige of het gezicht van die vrouw, die een mix van verbazing en walging had. Enige wat ik kon denken, die man is vast heel rijk :D :D
Oh. Mijn . god arm kind jezus
Maar ik heb er ook wel eens van gehoord ja...jammer genoeg... 🙄
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194615650
Hoe bedoel je? Vrouwen hebben toch keuze uit tig mannen, terwijl mannen hun best moeten doen om een beetje aandacht te krijgen.
pi_194615751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 09:13 schreef Bananenpap het volgende:
Aantrekkingskracht is als een waterlelie. Gesloten, negatief en ineen getrokken trekt het niet veel bekijks, al zijn de kleuren van de lelie nog zo mooi. Pas wanneer hij open staat en positief het zonlicht op haar bladeren ontvangt, krijgt de lelie de aandacht, al zijn een paar bladeren geknakt of verbleekt. Positiviteit trekt positiviteit. Niemand valt op negatief.
In de supermarkt willen mensen ook de bananen die er het beste uitzien, de vergeelde of met donkere plekken blijven in de bak achter tot ze verrotten.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:00:47 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194615981
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef osodevo het volgende:
Hoe bedoel je? Vrouwen hebben toch keuze uit tig mannen, terwijl mannen hun best moeten doen om een beetje aandacht te krijgen.
Moeten ze helemaal niet. SOMMIGE mannen wel ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194616440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef osodevo het volgende:
Hoe bedoel je? Vrouwen hebben toch keuze uit tig mannen, terwijl mannen hun best moeten doen om een beetje aandacht te krijgen.
Jij hebt vast een heel zwaar leven.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:48:29 #40
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194616491
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:02 schreef TFL het volgende:

[..]

Mijn moeder zegt tegen mij dat je als man met 80 jaar nog kinderen kunt krijgen. Dat het nog niet over is zeg maar. Maar zelf heeft ze meerdere relaties gehad natuurlijk. Buitenstaanders begrijpen vaak niet hoe schrijnend een situatie kan zijn. En ik begrijp niet waar dat dan vandaan komt. Dat zij atijd zo een positieve houding aannemen naar degenen die in een rotsituatie zitten. Terwijl ze het zelf niet meemaken.
Is een misvatting

Mannen van 80 zijn serieus verminderd vruchtbaar en geven een veel hogere kans op problemen.

Bij mannen geld hetzelfde als bij vrouwen.
Vanaf een jaar of 35 gaat de kans op bevruchting omlaag en de kans op problemen omhoog.

Het idee dat de man tot zijn (natuurlijke) dood onbezorgd kan bevruchten is al eventjes achterhaald.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194616502
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef osodevo het volgende:

[..]

In de supermarkt willen mensen ook de bananen die er het beste uitzien, de vergeelde of met donkere plekken blijven in de bak achter tot ze verrotten.
Vrienden van mij houden van rijpe bananen.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:51:21 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194616519
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef osodevo het volgende:
Hoe bedoel je? Vrouwen hebben toch keuze uit tig mannen, terwijl mannen hun best moeten doen om een beetje aandacht te krijgen.
Er zijn echt zoveel meer mannen dan vrouwen....

Not
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194617837
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 09:13 schreef Bananenpap het volgende:
Aantrekkingskracht is als een waterlelie. Gesloten, negatief en ineen getrokken trekt het niet veel bekijks, al zijn de kleuren van de lelie nog zo mooi. Pas wanneer hij open staat en positief het zonlicht op haar bladeren ontvangt, krijgt de lelie de aandacht, al zijn een paar bladeren geknakt of verbleekt. Positiviteit trekt positiviteit. Niemand valt op negatief.
Hier ben ik het grotendeels mee eens want positief opvallen is inderdaad een goede binnenkomer en triggert sowieso mensen. Maar daarmee ben je niet automatisch iemands type... Daar zijn nog andere dingen voor nodig. Ik had jarenlang een crush op iemand en we konden het heel goed vinden samen maar ze was niet geïnteresseerd in meer dan vriendschap. En nu is ze uiteindelijk geëindigd met een heel ander type. Zie het als een eerste indruk van iemand: die kan wijzigen in de loop van tijd als je iemand beter leert kennen, zowel positief of negatief. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Soms weet je bij voorbaat al dat je die persoon niet mag.
pi_194618165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 15:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Hier ben ik het grotendeels mee eens want positief opvallen is inderdaad een goede binnenkomer en triggert sowieso mensen. Maar daarmee ben je niet automatisch iemands type... Daar zijn nog andere dingen voor nodig. Ik had jarenlang een crush op iemand en we konden het heel goed vinden samen maar ze was niet geïnteresseerd in meer dan vriendschap. En nu is ze uiteindelijk geëindigd met een heel ander type. Zie het als een eerste indruk van iemand: die kan wijzigen in de loop van tijd als je iemand beter leert kennen, zowel positief of negatief. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Soms weet je bij voorbaat al dat je die persoon niet mag.
Je bevestigt mijn punt. Aantrekkingskracht is niet alleen het uiterlijk van iemand, maar ook uitstraling en zelfverzekerdheid. Positief opvallen draagt bij aan je aantrekkelijkheid voor anderen, waardoor je wel iemands type kan zijn.
pi_194618829
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 16:11 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je bevestigt mijn punt. Aantrekkingskracht is niet alleen het uiterlijk van iemand, maar ook uitstraling en zelfverzekerdheid. Positief opvallen draagt bij aan je aantrekkelijkheid voor anderen, waardoor je wel iemands type kan zijn.
Zijn wel ja, maar worden niet toch? Je kan jezelf positiever leren opvallen maar die eerste Spark moest er sowieso wel zijn..
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:58:07 #46
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_194618834
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 06:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn zat lelijke kerels met hele leuke en ook hele knappe vrouwen. Natuurlijk telt uiterlijk mee, maar het draait echt niet alleen maar of grotendeels op uiterlijk.
Nee die zijn er niet zat, maar ze zijn er.
Over het algemeen zijn knappe mannen met knappe vrouwen en lelijke mannen met lelijke vrouwen of single.
pi_194619245
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 16:58 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Nee die zijn er niet zat, maar ze zijn er.
Over het algemeen zijn knappe mannen met knappe vrouwen en lelijke mannen met lelijke vrouwen of single.
Ik vind dat het er zat zijn. Hoe minder concurrentie voor knappe vrouwen, hoe beter.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:35:25 #48
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_194620216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 17:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind dat het er zat zijn. Hoe minder concurrentie voor knappe vrouwen, hoe beter.
Had jij geen Thaise vrouw of zo, is dat iemand anders?
pi_194621083
Als ik de OP lees ben je nogal doelgericht en/of geloof je alleen in liefde op het eerste gezicht?

Waarom begin je niet wat eenvoudiger. Probeer gewoon elke dag op zijn minst 1 iemand een goed gevoel te geven. Geen onderliggende relatie-doelstellingen maar gewoon een goed gevoel geven?

Een compliment, een goede daad, iemand voor iets bedanken wat de meeste mensen als vanzelfsprekend beschouwen, een leuke grap, wees attent.

Vroeg of laat ga je jezelf ermee onderscheiden, gewoon omdat het mensen gaat opvallen. Mensen die je eerder zou afschrijven omdat ze niet geïnteresseerd leken gaan zich dan opeens voor je open stellen. Mensen praten positief over jou in het bijzijn van anderen. Voor je het weet gaat "de liefde" opeens vanzelf.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194622182
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 16:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Zijn wel ja, maar worden niet toch? Je kan jezelf positiever leren opvallen maar die eerste Spark moest er sowieso wel zijn..
Ik denk dat er inderdaad vanaf het eerste moment wel een aantrekkingskracht moet zijn. Toch kan het veranderen hoor.
pi_194668441
Begin eerst om meer vrouwen aan te spreken
pi_194671154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:18 schreef osodevo het volgende:
Begin eerst om meer vrouwen aan te spreken
Daar ligt het probleem niet, dat doe ik genoeg ;)
pi_194671753
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem niet, dat doe ik genoeg ;)
Vroeg of laat moet het lukken, kan niet anders. Anders doe je wat fout.
pi_194672061
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef osodevo het volgende:

[..]

Vroeg of laat moet het lukken, kan niet anders. Anders doe je wat fout.
Wat ik fout doe is niet doorpakken. Ik probeer steeds een beetje meer informatie te krijgen, goede sfeer te creëren. Maar dan blijf je dus aardige guy in plaats van aantrekkelijke guy.
pi_194672493
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wat ik fout doe is niet doorpakken. Ik probeer steeds een beetje meer informatie te krijgen, goede sfeer te creëren. Maar dan blijf je dus aardige guy in plaats van aantrekkelijke guy.
bij gewone marketing moet je ook precies je doelgroep kunnen bepalen. Waarom bij daten dan niet? :?
Begin eerst eens met in detail beschrijven wie jouw doelgroep is en waarom ze juist op jou zitten te wachten. Vooral kwalitatief onderzoek onder de doelgroep helpt hierbij, probeer eens een focusgroep te houden onder een paar representatieve leden van de doelgroep om erachter te komen wat ze nou echt willen. Succes
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194672963
Elke man wilt wel een vriendin, dus dan zul je moeten concurreren. Dat zij niet voor jou kiest is kut maar zolang je voldoende nieuwe aanwas hebt is er weinig aan de hand.

TS zit in een luxepositie maar heeft gewoon geen zin om er energie in te steken.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:30:13 #57
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194681733
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef osodevo het volgende:

[..]

Vroeg of laat moet het lukken, kan niet anders. Anders doe je wat fout.
Bij sommige lukt het nooit.

Overigens heel typerend dat uitgerekend deze reactie van jou moet komen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194681742
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:30 schreef M1stral het volgende:

[..]

Bij sommige lukt het nooit.

Overigens heel typerend dat uitgerekend deze reactie van jou moet komen.
Is versieren hogere wiskunde dan?
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:34:26 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194681800
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:30 schreef osodevo het volgende:

[..]

Is versieren hogere wiskunde dan?
Nee. Maar neuken ook niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194700660
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

bij gewone marketing moet je ook precies je doelgroep kunnen bepalen. Waarom bij daten dan niet? :?
Begin eerst eens met in detail beschrijven wie jouw doelgroep is en waarom ze juist op jou zitten te wachten. Vooral kwalitatief onderzoek onder de doelgroep helpt hierbij, probeer eens een focusgroep te houden onder een paar representatieve leden van de doelgroep om erachter te komen wat ze nou echt willen. Succes
:')!!!
pi_194700670
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Wat ik fout doe is niet doorpakken. Ik probeer steeds een beetje meer informatie te krijgen, goede sfeer te creëren. Maar dan blijf je dus aardige guy in plaats van aantrekkelijke guy.
Dus je topic kan nu dicht?
pi_194701111
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Wat ik fout doe is niet doorpakken. Ik probeer steeds een beetje meer informatie te krijgen, goede sfeer te creëren. Maar dan blijf je dus aardige guy in plaats van aantrekkelijke guy.
Je doet niets.
pi_194701124
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dus je topic kan nu dicht?
Was het maar zo'n feest...
pi_194701166
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest...
Maar je hebt je oplossing toch? Wat let je om door te pakken? Kan mij herinneren dat je met die datingapps wel assertiviteit toonde.
pi_194701478
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:37 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar je hebt je oplossing toch? Wat let je om door te pakken? Kan mij herinneren dat je met die datingapps wel assertiviteit toonde.
Ik denk dat hij in de zogeheten pit of despair is beland is, meer depressief is dan opzoek naar een vrouw. Anders was hij allang aan het daten geslagen.
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:45:41 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194702115
Tja, alles is wel gezegd. Dus TS moet gewoon eens wat gaan doen dan steeds weer hetzelfde topic openen.
pi_194702331
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik denk dat ik in de zogeheten pit of despair ben beland, meer depressief ben dan opzoek naar een vrouw. Anders was ik allang aan het daten geslagen.
Even je post aangepast. ;)
  maandag 24 augustus 2020 @ 11:07:54 #68
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194702411
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Tja, alles is wel gezegd. Dus TS moet gewoon eens wat gaan doen dan steeds weer hetzelfde topic openen.
Woord! Alleen worden zijn topictitels wel steeds dramatischer. "wetten van de liefde", wat een pathos!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_194702532
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:02 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Even je post aangepast. ;)
Ik heb momenteel lichamelijke problemen die dat nog even belemmeren.
pi_194702625
Probleem is denk ik een vicieuze cirkel?

Om te kunnen vertrouwen op je eigen aantrekkingskracht heb je op een gegeven moment de bevestiging en erkenning van een ander nodig. Bijvoorbeeld een succesvolle date ervaringen.

De meeste mensen voelen zich echter niet aangetrokken tot iemand die niet goed voor zichzelf kunnen zorgen. Een manier waarop zich dit uit is er niet in slagen een bevestiging en erkenning van een ander te krijgen dat ze er toe doen.

Kan alleen maar zeggen probeer je aantrekkingskracht te blijven voeden met dingen die je meer in eigen hand hebt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194703127
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:21 schreef Koral het volgende:
Probleem is denk ik een vicieuze cirkel?

Om te kunnen vertrouwen op je eigen aantrekkingskracht heb je op een gegeven moment de bevestiging en erkenning van een ander nodig. Bijvoorbeeld een succesvolle date ervaringen.

De meeste mensen voelen zich echter niet aangetrokken tot iemand die niet goed voor zichzelf kunnen zorgen. Een manier waarop zich dit uit is er niet in slagen een bevestiging en erkenning van een ander te krijgen dat ze er toe doen.

Kan alleen maar zeggen probeer je aantrekkingskracht te blijven voeden met dingen die je meer in eigen hand hebt.
Interessant wat je zegt. Iemand die nooit complimenten krijgt bij zijn baan, weet niet of hij zijn werk goed doet. Wellicht zou ts eens moeten daten met iemand die niet out of zijn league is.
pi_194704959
Ik vind het wel wrang dat ondanks dat TS in significant betere positie zit (woont in mooi huis, werk, stad) zelfs hij niet in staat is om een vriendin te krijgen. Dit stemt mij wel triest.

Kan wel begrijpen als je ontzettend veel inzet toont, dit niet wordt beloond dat de moed je in je schoenen gaat zitten.
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 16:01:03 #73
441859 crew  Lenny77
pi_194705541
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:49 schreef osodevo het volgende:
Ik vind het wel wrang dat ondanks dat TS in significant betere positie zit (woont in mooi huis, werk, stad) zelfs hij niet in staat is om een vriendin te krijgen. Dit stemt mij wel triest.

Kan wel begrijpen als je ontzettend veel inzet toont, dit niet wordt beloond dat de moed je in je schoenen gaat zitten.
Hij geeft zelf aan wat hem afremt he. Dus het zou gewoon wel kunnen als hij dat punt onder handen neem.
Net zoals het jou ook zou lukken en misschien zelfs al een beetje is aan het lukken maar jouw excuus is dan weer het hebben van lichamelijke belemmeringen.

Niets is jullie aan het tegenhouden, behalve jullie zelf.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194706962
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 16:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hij geeft zelf aan wat hem afremt he. Dus het zou gewoon wel kunnen als hij dat punt onder handen neem.
Net zoals het jou ook zou lukken en misschien zelfs al een beetje is aan het lukken maar jouw excuus is dan weer het hebben van lichamelijke belemmeringen.

Niets is jullie aan het tegenhouden, behalve jullie zelf.
Nou ja wat hierboven staat over succeservaringen klopt wel. Ik weet dat ik niet lelijk ben dus over dat punt maak ik mij ook niet zozeer zorgen. Maar wel over dat ik blijkbaar op een ander punt niet aantrekkelijk genoeg ben om verder te komen dan de friendzone.
pi_194707257
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:49 schreef osodevo het volgende:
Ik vind het wel wrang dat ondanks dat TS in significant betere positie zit (woont in mooi huis, werk, stad) zelfs hij niet in staat is om een vriendin te krijgen. Dit stemt mij wel triest.

Kan wel begrijpen als je ontzettend veel inzet toont, dit niet wordt beloond dat de moed je in je schoenen gaat zitten.
Eehh pardon? Alleen in jouw wereld zouden vrouwen dan moeten denken “wow, hij is helemaal aan het werk gegaan en in een mooi huis gaan wonen om indruk op mij te maken, hij heeft zoveel voor me over!”
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194708083
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 19:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Eehh pardon? Alleen in jouw wereld zouden vrouwen dan moeten denken “wow, hij is helemaal aan het werk gegaan en in een mooi huis gaan wonen om indruk op mij te maken, hij heeft zoveel voor me over!”
Toe nou :') die jongen bivakkeert echt niet voor zijn lol in een van de laagste sociale klassen. Vind daar maar eens een premium studente die geen probleem heeft met onder daten. }:|
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194725463
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 09:45 schreef Sushilover het volgende:
Mannen hoppen van de één naar de ander en zeggen vaak op de eerste date al "Ik geloof niet in monogamie" of "Ik wil eerst even zeggen dat ik geen relatie wil". En dit zijn dan mannen van begin/midden 30. Ik vind het eigenlijk zoiets triests hebben..
Vooral mannen die goed in de markt liggen gedragen zich vaak zo. Ik denk dat het vrij logisch is, want als je jezelf rijkt rekent dan gedraag je je er tenslotte ook naar (in het algemeen). Die vaste relatie en kinderen komen later wel eens wanneer ze uitgeneukt zijn en carriere gemaakt hebben.

En ja, mannen begin/midden dertig zitten op hun piek. Dat is het moment om kieskeurig te zijn.
pi_194797586
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:39 schreef Koral het volgende:

[..]

Toe nou :') die jongen bivakkeert echt niet voor zijn lol in een van de laagste sociale klassen. Vind daar maar eens een premium studente die geen probleem heeft met onder daten. }:|
Ja, ik zit niet voor mijn lol in de laagste sociale klasse. Dat houdt in dat bijna elke man wel meer te bieden heeft, dus een slechtere positie in een competitieve markt.

Maar er zit wel een groot verschil tussen een fwb of lol voor een nacht en relatie met kinderen et cetera. :)
pi_194797748
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:20 schreef osodevo het volgende:

Ja, ik zit niet voor mijn lol in de laagste sociale klasse. Dat houdt in dat bijna elke man wel meer te bieden heeft, dus een slechtere positie in een competitieve markt.
Doe er iets aan zou ik zeggen.
pi_194799514
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:39 schreef Koral het volgende:
Toe nou :') die jongen bivakkeert echt niet voor zijn lol in een van de laagste sociale klassen. Vind daar maar eens een premium studente die geen probleem heeft met onder daten. }:|
Nou, als zijn chatlove hem wil, kan hij wel vlogger worden voor incels. Weet alleen niet of het uwv dat als werk ziet.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:47 schreef Joppiez het volgende:
Vooral mannen die goed in de markt liggen gedragen zich vaak zo. Ik denk dat het vrij logisch is, want als je jezelf rijkt rekent dan gedraag je je er tenslotte ook naar (in het algemeen). Die vaste relatie en kinderen komen later wel eens wanneer ze uitgeneukt zijn en carriere gemaakt hebben.

En ja, mannen begin/midden dertig zitten op hun piek. Dat is het moment om kieskeurig te zijn.
Ja, bij mannen is het doodnormaal dat ze kieskeurig zijn he! Maar een vrouw wordt daarvoor digitaal gestenigd.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 20:42:42 #81
441859 crew  Lenny77
pi_194801043
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:20 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ja, ik zit niet voor mijn lol in de laagste sociale klasse. Dat houdt in dat bijna elke man wel meer te bieden heeft, dus een slechtere positie in een competitieve markt.

Maar er zit wel een groot verschil tussen een fwb of lol voor een nacht en relatie met kinderen et cetera. :)
Sorry, maar bij de FWB of de ONS telt het uiterlijk net dubbel zo hard.
Bij de zoektocht naar een relatie en zeker naar een partner gaat dat karakter een veel hogere waarde hebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194801156
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:20 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ja, ik zit niet voor mijn lol in de laagste sociale klasse. Dat houdt in dat bijna elke man wel meer te bieden heeft, dus een slechtere positie in een competitieve markt.

Maar er zit wel een groot verschil tussen een fwb of lol voor een nacht en relatie met kinderen et cetera. :)
Wat denk je dat je sterkste troef is qua wat jij te bieden hebt voor een lol voor een nacht? En welke extra troef erbij zou het meest reëel zijn om te kunnen bereiken?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194809350
Maar dat is allemaal ;wat als'. Eerst maar eens zorgen dat ik een date fix, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik lees ook mee in het date topic en verbaas me dat @Avianflu de ene date na de andere heeft. Dat zegt toch genoeg over het voordeel dat vrouwen hebben, zij overspoeld worden met allerlei verzoeken terwijl mannen zich suf moeten swipen voor een match.
pi_194809377
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Daten, een relatie en de liefde in het algemeen zijn voor mij steeds meer ongrijpbaar aan het worden. Je bent van heel veel dingen afhankelijk waar je in mindere mate geen invloed op hebt: aantrekkingskracht, iemands type zijn, dat ze met meerdere tegelijk daten en uiteindelijk voor de ander kiezen, dat iemand je crush voor je neus wegkaapt waar je een oogje op had, dat je in de friendzone zit etc.

Maar uiteindelijk kan je niet meer doen dan jezelf te zijn. Hoe ga je om onbereikbare of onbeantwoorde crushes, het gevoel dat alle leukerds jou niet leuk genoeg vinden of dit ook gewoon zo is? Ik durf amper meer zelf een stap te zetten als ik vooraf niet weet of ze enigszins geïnteresseerd zijn en haak snel af als ik merk dat ze mij niet zien zitten of reeds bezet zijn.
Maar wat heb jij in de tussentijd gedaan? Wanneer was je laatste date?
pi_194809888
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:33 schreef osodevo het volgende:
Maar dat is allemaal ;wat als'. Eerst maar eens zorgen dat ik een date fix, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik lees ook mee in het date topic en verbaas me dat @:avianflu de ene date na de andere heeft. Dat zegt toch genoeg over het voordeel dat vrouwen hebben, zij overspoeld worden met allerlei verzoeken terwijl mannen zich suf moeten swipen voor een match.
:@ , ik vind het wel meevallen. Nu wat extra dates “geregeld” na het breken met mijn FWB waar ik gevoel voor had ontwikkeld.
Maar besef mij dat het inderdaad makkelijk is om een date te “regelen”. Zeker gezien er gewoon leuke mannen op Tinder staan die denk ik toch ook keuze hebben.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 31 augustus 2020 @ 20:07:49 #86
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194815548
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef osodevo het volgende:

[..]

Weet niet of TS ooit kinderen wilt maar ook mannen hebben hun biologische klok. Zie als 50+ maar een vrouw op vruchtbare leeftijd te vinden die met jou nog aan kinderen wil beginnen. Of je moet een arm en kwetsbaar meisje uit de Filipijnen halen...
Je kunt ook een sterke en rijke vrouw uit de Filipijnen halen. Of elders vandaan. Wat een vreemde redenaties.
Begin met vooral jezelf goed te kennen, wat zijn je zwakke "punten" maar ook wat zijn je sterke.
En ga dan met die kennis op zoek naar mensen, daar waar en waarbij jouw sterke punten geliefd zijn. En aan veel zwakke punten kun je gewoon iets doen,verbeteren, of afzwakken. En een aantal zwakke punten zitten sowieso alleen maar tussen je oren.
Zie in mijn onderschrift (ik citeer mijzelf)

Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 31 augustus 2020 @ 20:14:02 #87
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194815683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Mooi gezegd, alles. ^O^
[..]

Als het je pas overkomt wanneer je 50 bent, heb je er helemaal niks meer aan. Zeker als je kinderen had gewild en wat je ook bij familie en vrienden ziet.

Verder wel eens. Als je iets wil moet je door blijven zetten ondanks alle tegenslagen en misschien wel lelijke afwijzingen. Zitten wachten, kan je lang wachten. Dat gaat niet gelukkiger maken.
Zo is het leven niet jongeman. Als het optimum van wat je wilt er niet in zit, dan probeer er zo dicht mogelijk bij te komen en wees daar dan tevreden mee. Vaak is geluk gewoon tevreden zijn en er verder het beste van proberen te maken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 31 augustus 2020 @ 20:21:39 #88
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194815867
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Geen idee, maar om mij heen hebben mensen die ook nooit echt een relatie hebben gehad ineens binnen twee jaar een huwelijk en eerste kind onderweg. Dat zie ik ook nog niet snel gebeuren in mijn leven, en is mijn ogen ook niet gezond...
:? :? :?

Ja, wat wil je nou. Je wilt iets en schrijft dan dat als het zou gebeuren dat misschien niet gezond is. Misschien is een van je problemen dat je wat veel piekert en nergens echt voor durft te gaan. Echte commitment heb je nodig in en voor een relatie, niet allemaal dat lauw lauw gedoe en hopen dat alles gaat zoals in een sprookje dat opeens jou overkomt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 31 augustus 2020 @ 20:34:22 #89
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194816133
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ja ik weet dat je juist die tegenslagen niet je leven moet laten bepalen. Maar sommige dingen kan je gewoon vooraf bepalen of inkopen met genoeg geld of macht, wederzijdse liefde helaas niet. Op andere punten is mijn zelfvertrouwen inderdaad omhoog gegaan de afgelopen jaren maar sociaal en op liefdesgebied is het helaas stil komen te staan. Ik weet dat je geen fuck moet geven om zelfvertrouwen te kweken en dat het dan uiteindelijk wel goed komt een keer.
Je moet wel een fuck geven. (Wat een taalgebruik !! Een fuck wel of nie geven om een fuck te kunnen maken of zo !?)

Geef er wel een fuck om en doe er dus ook iets voor. Nummer één, blijf proberen, blijf contacten leggen, mensen treffen, zien. Liefst in verschillende sociale groepen je bewegen. En geef een fuck bv. om je uiterlijk, beetje normaal tot leuk je kleden, kapper. Een baard of niet een baard, wat jou het beste staat. Niet kijken wat anderen doen, jezelf zijn maar in een wat leukere uitvoering.
Zo ook met zaken die niet met uiterlijk te maken hebben. Wees niet die man die maar over één of twee onderwerpen kan meespreken maar kijk ook eens buiten je normale interessesfeer.
En .... uiteraard ... zie de positieve kanten van en in het leven, je leven, in situaties en vooral in anderen. Maak dáár een gewoonte van !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 31 augustus 2020 @ 20:43:32 #90
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194816267
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 21:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus je hebt nog oefening nodig.

En wellicht ook gewoon eens met vrouwen omgaan zonder te denken ‘wie hier zou ik wel willen daten’?

Vaak gaat zoiets gepaard met wanhoop. Terwijl een beetje flirten ook heel casual kan en totaal niet hoeft te leiden tot meer dan alleen over en weer flirten. Sommige mannen gaan bij ieder beetje aandacht denken ‘hé een kans’. Dan ligt er al meteen weer zo’n druk op.

Alsof je wil leren golfen en je alleen maar inschrijft voor tournooien.
Vind ik een heel goede !!! Gewoon praten met mensen. Met vrouwen, maar ook met mannen. Met leuke jonge meiden, maar over iets neutraals. Met ouderen. Oefenen baart kunst. En als je een keer een man of vrouw tegenkomt die daar erg geïrriteerd en negatief op reageert, dan ligt dat aan hem, haar. Niet aan jou. Op een vriendelijke en nette manier een gesprekje aanknopen is niets fouts aan. Denk dan, die heeft zijn / haar dag niet, of denk gewoon, val dood. Volgende keer beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 31-08-2020 21:19:08 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 31 augustus 2020 @ 20:59:05 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194816564
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 18:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nou ja wat hierboven staat over succeservaringen klopt wel. Ik weet dat ik niet lelijk ben dus over dat punt maak ik mij ook niet zozeer zorgen. Maar wel over dat ik blijkbaar op een ander punt niet aantrekkelijk genoeg ben om verder te komen dan de friendzone.
Laat je ook wel eens merken dat je verder wilt dan friendzone.
En ik lees dat je er redelijk uit ziet, werk en huis hebt .... Hoe oud ben je ongeveer?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 31 augustus 2020 @ 21:02:35 #92
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194816640
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

bij gewone marketing moet je ook precies je doelgroep kunnen bepalen. Waarom bij daten dan niet? :?
Begin eerst eens met in detail beschrijven wie jouw doelgroep is en waarom ze juist op jou zitten te wachten. Vooral kwalitatief onderzoek onder de doelgroep helpt hierbij, probeer eens een focusgroep te houden onder een paar representatieve leden van de doelgroep om erachter te komen wat ze nou echt willen. Succes
Okay, heb je geduimd :)
Maar, dan moet het toch nog klikken. en moet hij niet weer in die friend zone blijven hangen. Dus het geeft geen zekerheid, MAAR vergroot wel beslist de kans op succesjes of een relatie.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194825049
Waar is TS?
pi_194825499
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, bij mannen is het doodnormaal dat ze kieskeurig zijn he! Maar een vrouw wordt daarvoor digitaal gestenigd.
Bij lange na niet (meer). Vrouwen zijn best wel verwend hier in Nederland / het westen. Als middelmoot kun je best makkelijk een leuke man scoren. Dat zien ze helaas niet meer, want de eisen/verwachtingen zijn meegegroeid.
pi_194825572
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 21:02 schreef LeesFoknl het volgende:
Okay, heb je geduimd :)
Maar, dan moet het toch nog klikken. en moet hij niet weer in die friend zone blijven hangen. Dus het geeft geen zekerheid, MAAR vergroot wel beslist de kans op succesjes of een relatie.
Thanks, tja ik vind gewoon: apps en de hele mentaliteit is erop gericht om mensen als producten te zien. Dus dan past het niet meer om het versieren zo niet-zakelijk te benaderen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:18 schreef Joppiez het volgende:
Bij lange na niet (meer). Vrouwen zijn best wel verwend hier in Nederland / het westen. Als middelmoot kun je best makkelijk een leuke man scoren. Dat zien ze helaas niet meer, want de eisen/verwachtingen zijn meegegroeid.
Oh, jij hebt dus echt wel verstand van wat een leuke man is? Als ze zo leuk zijn en jij hebt zoveel last van de eisen/verwachtingen van vrouwen, is het dan misschien niet een idee om zelf voor die man die jij zo leuk vindt te gaan, maar dan de gay versie ervan. Die kun je WEL makkelijk scoren en die is ten minste niet zo over het paard getild, eind goed al goed *;
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194825767
Wat ik wel geleerd heb bij het "daten" (ik date eerder voor een leuke connectie, dan relatie (mag vriendschap zijn ONS of FBW)) is dat je voor niemand "speciaal" bent. Of je bent op een bepaalde manier speciaal, maar niet "the one and only" met wie men date, en dat moet je niet eens willen zijn in de date fase.

Er wordt al zo veel druk op je gelegd als er gezegd wordt "Ik zoek een relatie" alsof je meteen naar een doel moet werken en alles daar onder niet acceptabel is. Daarom zeg ik, ik zoek een leuke connectie, van daar uit kan je zelf wel kijken waar het heen groeit. Ik denk dat het ook een grote denkfout is wanneer men zegt "ik zoek een relatie". Dan ben is de lat meteen al heel hoog en moet je meteen aan zoveel voorwaarden voor een ander voldoen die anders wel makkelijker worden geaccepteerd of op den duur geaccepteerd worden.
pi_194825771
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh, jij hebt dus echt wel verstand van wat een leuke man is? Als ze zo leuk zijn en jij hebt zoveel last van de eisen/verwachtingen van vrouwen, is het dan misschien niet een idee om zelf voor die man die jij zo leuk vindt te gaan, maar dan de gay versie ervan. Die kun je WEL makkelijk scoren en die is ten minste niet zo over het paard getild, eind goed al goed *;
Het is meer een observatie dat niet per se vrouwen maar ook mannen tegenwoordig onverzadigbaar zijn. Of het nu te maken heeft met carriere of met een relatie. Ik denk dat het aan de mogelijkheden ligt en toch wel algemene niveau van welvaart/geluk wat natuurlijk erg hoog is (al wordt dat niet actief door iedereen zo gevoeld).
pi_194825897
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:34 schreef Grayfoxhound het volgende:
Wat ik wel geleerd heb bij het "daten" (ik date eerder voor een leuke connectie, dan relatie (mag vriendschap zijn ONS of FBW)) is dat je voor niemand "speciaal" bent. Of je bent op een bepaalde manier speciaal, maar niet "the one and only" met wie men date, en dat moet je niet eens willen zijn in de date fase.

Er wordt al zo veel druk op je gelegd als er gezegd wordt "Ik zoek een relatie" alsof je meteen naar een doel moet werken en alles daar onder niet acceptabel is. Daarom zeg ik, ik zoek een leuke connectie, van daar uit kan je zelf wel kijken waar het heen groeit. Ik denk dat het ook een grote denkfout is wanneer men zegt "ik zoek een relatie". Dan ben is de lat meteen al heel hoog en moet je meteen aan zoveel voorwaarden voor een ander voldoen die anders wel makkelijker worden geaccepteerd of op den duur geaccepteerd worden.
Mee eens. Met het gebruik van apps als Tinder/Badoo viel het mij op dat er tal van profielen zijn die nadrukkelijk vermelden alleen open te staan voor een relatie en niet voor seks/ons bijvoorbeeld. Toch op de manier waarop er dan foto's worden geplaatst denk ik dat ze wel open staan voor alleen seks als je maar knap genoeg bent. :-)
pi_194825993
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:34 schreef Joppiez het volgende:
Het is meer een observatie dat niet per se vrouwen maar ook mannen tegenwoordig onverzadigbaar zijn. Of het nu te maken heeft met carriere of met een relatie. Ik denk dat het aan de mogelijkheden ligt en toch wel algemene niveau van welvaart/geluk wat natuurlijk erg hoog is (al wordt dat niet actief door iedereen zo gevoeld).
Wat bedoel je precies met onverzadigbaar? En als zowel mannen als vrouwen dat zijn, waarom begon je dan eerst alleen over de vrouwen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194826130
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met onverzadigbaar? En als zowel mannen als vrouwen dat zijn, waarom begon je dan eerst alleen over de vrouwen?
Dat er simpelweg altijd een wens is/blijft naar meer en beter. Als ik een opmerking maak over vrouwen betekent het ook niet dat ik mannen uitsluit. Sterker nog, als mannen nou eens stoppen zo hongerig te zijn naar vrouwen/seks/aandacht, dan zullen een hoop problemen de wereld worden uitgeholpen.
pi_194826440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:40 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Mee eens. Met het gebruik van apps als Tinder/Badoo viel het mij op dat er tal van profielen zijn die nadrukkelijk vermelden alleen open te staan voor een relatie en niet voor seks/ons bijvoorbeeld. Toch op de manier waarop er dan foto's worden geplaatst denk ik dat ze wel open staan voor alleen seks als je maar knap genoeg bent. :-)
Ook dit, maar ik denk dat dat ook meer te maken heeft met het stigma "slet" wat men er niet op wilt hebben. Je lijkt meer ontvankelijk (maatschappelijk gezien) door "relatie" er op te zetten, maar aan het eind van de rit zitten we allemaal wat meer op de apps voor een meer sexgedreven connectie dan een relatiegedreven connectie, dan dat we toe zouden willen geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')