Jezus! Suitsquote:
Zeg maar gewoon God hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 01:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jezus! Suits [ link | afbeelding ]
Nu heb ik weer zin om van alles te gaan kijken!
Ik vind het toch altijd nog leuk om de Princes van de UK schaarsgekleed rond te zien scharrelen in die serie. Geeft net wat extrasquote:
Google het maar nietquote:
Vroegahquote:
quote:
Hahahaha impressed by that death dropquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Danst mee als dat rechtste mannetje in het blauw.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gaat op de stapel met lekker.
Hahaha teveel slechte liedjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha impressed by that death drop
Ik kijk het eigenlijk nooit en nu vraag ik me af waarom 😂
Nouja, 1x toen ik met mijn studiegenoten in St Petersburg was terwijl het songfestival in Rusland plaats vond.. en we hadden besloten voor elk slecht liedje een shotje vodka te drinken. Slecht idee was dat. Hoopjes ellende in het vliegtuig de volgende dag. :’)
Alleen maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha teveel slechte liedjes![]()
Als er meer van dit soort totale onzin meedoet ga ik ook kijken
Vodka helps.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Alleen maar
En ik denk dat je dat wel mag verwachten, ja.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Al een leven lang verliefd op de mens Robert.
Bwoahquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haat aan katers ja, nou ja poezen zijn superleuk natuurlijk maar katers
Moest ik ook aan denken ja!quote:
Ik gok 10% Altijd mooi halfbloedjes!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel procent indonesisch zou zij zijn?
Alleen als er nog iets anders Aziatisch doorheen zit. Ik ben al 16% en een bleekscheetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik gok 10% Altijd mooi halfbloedjes!
Naja Aziatisch gecombineerd met een Zuid Amerikaans temperament lijkt mij ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Alleen als er nog iets anders Aziatisch doorheen zit. Ik ben al 16% en een bleekscheet
Oh dat is een gevaarlijke mix denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Naja Aziatisch gecombineerd met een Zuid Amerikaans temperament lijkt mij ook niet verkeerd
Naja bijna alle aziatische vrouwen willen zo blank mogelijk zijn en mijden daardoor de zon. Veel jaloerse gezichten naar jou toe danquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh dat is een gevaarlijke mix denk ikWel mooi
Slechter kan niet maar deze dude is dus ooit de reden geweest waarom ik zes weken met wat vrienden Japan ben doorgetrokken, wilde dit nadoen met mijn maatjes, helemaal gelukt inclusief dansje op 1.31quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Naja Aziatisch gecombineerd met een Zuid Amerikaans temperament lijkt mij ook niet verkeerd
Ze zijn gekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Naja bijna alle aziatische vrouwen willen zo blank mogelijk zijn en mijden daardoor de zon. Veel jaloerse gezichten naar jou toe dan
Ja hallo! Nu wil ik dat wel zien natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechter kan niet maar deze dude is dus ooit de reden geweest waarom ik zes weken met wat vrienden Japan ben doorgetrokken, wilde dit nadoen met mijn maatjes, helemaal gelukt inclusief dansje op 1.31![]()
Heb daar nog wel beelden van als ik die opvraag, had ze zelf verwijderd wegens wansmaakquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja hallo! Nu wil ik dat wel zien natuurlijk
Hahah fantastisch toch dat dat de reden is om Japan te doorkruizen, staat ook nog op mijn bucketlist. Volgens mij zijn die japanners de meest leipe mensen. Lijkt me een bizarre wereld waar je in kan onder duiken!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechter kan niet maar deze dude is dus ooit de reden geweest waarom ik zes weken met wat vrienden Japan ben doorgetrokken, wilde dit nadoen met mijn maatjes, helemaal gelukt inclusief dansje op 1.31![]()
Zeker wel, twee dagen naar dat jurkje gezocht en we hebben de tijd van ons leven gehad, ik was wel iets te uitbundig voor die maatschappij maar goed, ze hebben het overleefdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hahah fantastisch toch dat dat de reden is om Japan te doorkruizen, staat ook nog op mijn bucketlist. Volgens mij zijn die japanners de meest leipe mensen. Lijkt me een bizarre wereld waar je in kan onder duiken!
Het dansje toch wel in het openbaar gedaan, met dezelfde kleren aan? [ link | afbeelding ]
Aan de buitenkant lijkt het een heel beleefde samenleving, maar het diepere uitgaansleven totaal van de pot geruktquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, twee dagen naar dat jurkje gezocht en we hebben de tijd van ons leven gehad, ik was wel iets te uitbundig voor die maatschappij maar goed, ze hebben het overleefd
Eeuwig zondequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar nog wel beelden van als ik die opvraag, had ze zelf verwijderd wegens wansmaak
Ey maatjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, twee dagen naar dat jurkje gezocht en we hebben de tijd van ons leven gehad, ik was wel iets te uitbundig voor die maatschappij maar goed, ze hebben het overleefd
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet van de pot gerukt maar dan ook compleet ook, ik trek dat aan ook dus ik was wel een wandelende attractie als de Japanners een sake of twee op hadden, maar wel lol gehad tot en met huilende Jappen op schoot dat blanken helemaal niet zo erg en eng zijn als ze dachtenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Aan de buitenkant lijkt het een heel beleefde samenleving, maar het diepere uitgaansleven totaal van de pot gerukt(Dat hoop ik tenminste)
Russen zijn ook best wappie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:02 schreef cosmosis het volgende:
Door dit nummer krijg ik altijd zin om een rondreis door Rusland te maken. Geen idee waarom
Haha jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Russen zijn ook best wappie.But in a good way
Behalve in resorts :’)
Ahhh! Liefde!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet van de pot gerukt maar dan ook compleet ook, ik trek dat aan ook dus ik was wel een wandelende attractie als de Japanners een sake of twee op hadden, maar wel lol gehad tot en met huilende Jappen op schoot dat blanken helemaal niet zo erg en eng zijn als ze dachten
Echt, de kan koffie voor je neus weg pakken terwijl je aan tafel zit hequote:
Och ja, help me ff, hoe kwam ik dit liedje laatst toch tegen? Trivia....vertel...quote:
Inderdaad, Egypte gaat er kapot aan, maar dat zijn dan de rijke dikke vatsige Russen die om 8 uur al aan de drank zitten in hun All-Inclusive " alles is gratis dus ik zuip me lam" resort.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Russen zijn ook best wappie.But in a good way
Behalve in resorts :’)
Ja had wel wat joh, ook genoeg haat en angst gezien, ik vond het zo stil in de metro dus ik speelde vaak op mijn gitaar deze plaat in de metro en mijn zangstem is gewoon zwaar kut dus we hadden vaak alle ruimte voor ons zelf, liep helemaal leeg op de gekkies naquote:
Ja die ja haha! Rusvrije hotels en alquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Inderdaad, Egypte gaat er kapot aan, maar dat zijn dan de rijke dikke vatsige Russen die om 8 uur al aan de drank zitten in hun All-Inclusive " alles is gratis dus ik zuip me lam" resort.
Denk dat ik compleet berserk ga als een Rus mijn koffie afpakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt, de kan koffie voor je neus weg pakken terwijl je aan tafel zit heNu is koffie de as van het kwaad, maar het gaat om het principe.
Ik moest wel lachen
Heb in zo'n fout resort in Turkije wel eens een Svetlana achter me aan gehad, die vriend werd me toch boos op mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja die ja haha! Rusvrije hotels en al
En echt al het eten opscheppen terwijl je erachter staat te wachten, de hele tafel vol proppen, twee hapjes nemen en weer zuipen op ‘t strand.
snap ik nou nooit. In plaats dat die vriend kwaad op HAAR wordtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb in zo'n fout resort in Turkije wel eens een Svetlana achter me aan gehad, die vriend werd me toch boos op mij
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
snap ik nou nooit. In plaats dat die vriend kwaad op HAAR wordt![]()
Zo'n svetlana heb ik ook eens achter me aan gehad trouwens. Was best lachein de bar van een nachttrein
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had wel wat joh, ook genoeg haat en angst gezien, ik vond het zo stil in de metro dus ik speelde vaak op mijn gitaar deze plaat in de metro en mijn zangstem is gewoon zwaar kut dus we hadden vaak alle ruimte voor ons zelf, liep helemaal leeg op de gekkies na![]()
Kreeg die daar in mijn hoofd en kon me niet inhouden![]()
Ja raar joh, hing ik daar in de touwen in de metro, werkelijk als sardines opeengepakt en kreeg ik constant de neiging om die plaat te zingen, begon meestal rustig tegen iemand op 2 of 3 centimeter afstandquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik compleet berserk ga als een Rus mijn koffie afpakt.
Omdat je niet betaald had misschienquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb in zo'n fout resort in Turkije wel eens een Svetlana achter me aan gehad, die vriend werd me toch boos op mij
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Omdat je niet betaald had misschien
Ga ik met je mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef cosmosis het volgende:
Als de wereld niet zo'n tyfus bende was, zou ik hier nog wel eens naar toe willen!
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Moet zo hard aan die dude van the IT crowd denken nu
Ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef cosmosis het volgende:
Als de wereld niet zo'n tyfus bende was, zou ik hier nog wel eens naar toe willen!
Ik voel me superaangesprokenquote:
quote:
Jaa complete crew, ready to party een week lang lijp zijn! Volgend jaar dan heh.quote:
Oh wow, ik was die helemaal vergetenquote:
Positievelingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Jaa complete crew, ready to party een week lang lijp zijn! Volgend jaar dan heh.
Ja die moest uit mijn kleine teen komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh wow, ik was die helemaal vergeten*stuitert*
Yaaaaaaassssquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef jerney het volgende:
[..]
YaaaaaaassssSorry ik ben hyper opeens
Oh sorry ik wist niet dat jullie samen een dingetje haddenquote:
Nee ik bedoel meer wat mijn type is haha! Altijd 🥳quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat jullie samen een dingetje haddenGa lekker je gang
Nee ik ken je totaal niet, daar heb je gelijk in. Ik ga natquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer wat mijn type is haha! Altijd 🥳
Ok ik ga een scherp voorwerp in beide oren steken.quote:
Lieve man jij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ken je totaal niet, daar heb je gelijk in. Ik ga nat
Haha wat.. zo'n Nightrider / Baywatch held en begenadigd zanger, wat een koning!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ga een scherp voorwerp in beide oren steken.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ken je totaal niet, daar heb je gelijk in. Ik ga nat
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:17 schreef jerney het volgende:
[..]Jij klinkt ook wel als mijn type
Als je een meisjesband begint maar je moet van je moeder je gekke broertje meenemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha wat.. zo'n Nightrider / Baywatch held en begenadigd zanger, wat een koning!
Onderschat bobby niet hequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een meisjesband begint maar je moet van je moeder je gekke broertje meenemen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een meisjesband begint maar je moet van je moeder je gekke broertje meenemen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:20 schreef jerney het volgende:
In de ban van deze de afgelopen twee dagen :’)
Haha jij hebt smaak! Wat een legende! Hier is hij ook zo goed.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb je onbedoeld gerapporteerd net geloof ikModjes! Ik meende het niet zo!!
Echt hehquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha jij hebt smaak! Wat een legende! Hier is hij ook zo goed.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb je onbedoeld gerapporteerd net geloof ikModjes! Ik meende het niet zo!!
Whehehe you and I know better than thatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Schaak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
Mysterieus. melodieus, vleugje Oosters, kitsch, wiedergutmachungsschnitzel, de beste dansmeneer ooit, sowieso de beste dansmoves ooit, liefde, hier zit echt alles in![]()
Jajaja het gekke broertje blijkt uiteindelijk de show te stelen!quote:
UIquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Belinda Carlisle, ooit jarenlang de allermooiste vrouw te land ter zee en in de lucht![]()
Ohhh memories hahahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
Mysterieus. melodieus, vleugje Oosters, kitsch, wiedergutmachungsschnitzel, de beste dansmeneer ooit, sowieso de beste dansmoves ooit, liefde, hier zit echt alles in![]()
Stokertquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe you and I know better than that
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Belinda Carlisle, ooit jarenlang de allermooiste vrouw te land ter zee en in de lucht![]()
Hoezo opeens??quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jajaja het gekke broertje blijkt uiteindelijk de show te stelen!
Nee hij is geniaal. Ik heb er ooit een hele avond op zitten ploeteren om het tot op de honderdste seconde in sync te krijgenquote:
Nena variant is ook niet te versmadenquote:
Je hebt hier de Orangerie, oude kerk die is omgebouwd tot danspaleis voor mensen die naast de pot gepist hebben of overgebleven zijn in het slagveld der liefde, deze draaien ze altijd als afsluiter, zie je mensen werkelijk rennen naar elkaar om nog wat te scoren, mooi om te zien welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jajaja het gekke broertje blijkt uiteindelijk de show te stelen!
oh er zit logica inquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij is geniaal. Ik heb er ooit een hele avond op zitten ploeteren om het tot op de honderdste seconde in sync te krijgen
Uuuh oooh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:jerney lijkt het verschil tussen reageren en een TR niet te snappen
Nou, hij is......ietsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij is geniaal. Ik heb er ooit een hele avond op zitten ploeteren om het tot op de honderdste seconde in sync te krijgen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Owwww Shakira, het beste wat Colombia heeft gemaakt!quote:
Ik had al gebiechtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nena variant is ook niet te versmaden
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:37 schreef UitStraling het volgende:
Beetje chaos qua muziek hier vanavond.
Moet t op alfabet danquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me thuisquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:37 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat doet die stropdas er tussen? Dit is zo vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |