WTF heeft een kat die een spuitje krijgt met dat spul te maken? Ik vind dat ze nu toch wel heel erg laag gezonken zijn met die reclame. "ja, hij krijgt zo'n ding om z'n tranen te verbergen"
Die reclamemakers moeten ze een spuitje geven. Het overlijden van een dier of dierenleed koppelen met een reclame, het is gewoon te triest voor woorden zoiets....
Maar dit is gewoon walgelijk.
"de mand gaat mee, de inhoud blijft daar". Je doet je huisdier toch niet af als 'inhoud' ?
Fishermannetje dan maar
quote:Wil je ook een spuitje??
Op zondag 19 januari 2003 20:14 schreef milagro het volgende:
Fishermannetje dan maar
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar volgens mij is het thema van de Fishermans Friend al JARENLANG:
"Het verbergen van je oprechte verdriet door Fishermans Friend als excuus te gebruiken"
Stelletje moraalridders. Ontgaat het iedereen dat die jongen juist wel onwijs verdrietig was over z'n kat, en dat hij het stoer probeert te verbergen door te zeggen 'het was maar een kat' om vervolgens Fishermans Friend te gebruiken als excuus voor z'n tranen?
Nee, ik zal het wel verkeerd zien....
quote:Waar maken je je in hemelsnaam druk om? Waarschijnlijk heeft 90% van Nederland ooit wel eens een huisdier laten inslapen bij de dierenarts omdat het leed ondragelijk was ...
Op zondag 19 januari 2003 19:55 schreef fokkerATwork het volgende:het meest walgelijke is, dat na al die trouwe "dienstjaren", die kat wordt achtergelaten alsof het oud vuil is..![]()
quote:It is only tv, man and your missing the point
Op zondag 19 januari 2003 20:18 schreef MSXUser het volgende:[..]
Wil je ook een spuitje??
(de mand gaat mee en jij blijft daar)
Oh en ik heb een kat, al 16 jaar en als hem wat overkomt huil ik tranen met tuiten.
Maar kom op zeg , stelletje aanstellers
Echt een leuke reclame...
is dat liedje in de reclame gezongen door Jochem Fluitsma en Eric van Tijn??
vind het zo 15 miljoen mensen achtig klinken, zelfde stemmen
quote:Ik luisterde en ik dacht het ook. we zullen zien...
Op maandag 20 januari 2003 00:50 schreef ImPrEzA het volgende:
trouwens:is dat liedje in de reclame gezongen door Jochem Fluitsma en Eric van Tijn??
vind het zo 15 miljoen mensen achtig klinken, zelfde stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |