abonnement Unibet Coolblue
pi_194543611
Boys, heb ff jullie hulp nodig...

Geen zin om uit te leggen van hoe of wat, maar ik ben 29 en nog maagd. Mijn voorhuid kan in harde staat niet over mijn eikel, in slappe stand wel. Volgens mij is mijn geval niet zo extreem als sommige anderen. Rukken gaat altijd prima, nooit pijn of wat gehad, nooit problemen.

Anyway, heb een gelegenheid om binnenkort een chick te neuken. Heb gelezen dat mijn situatie geen probleem zou moeten zijn als je een condoom gebruikt, aangezien de voorhuid dan niet beweegt. Maar we willen ook bare.

Heeft iemand hier ervaring mee die weet of je dan problemen kan hebben tijdens het neuken? Wel of geen pijn etc? Reacties van mannen (of vrouwen) met ervaring worden gewaardeerd.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:33:18 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_194543771
Hoe lang heb je nog? Zou z.s.m. laten knippen.
-nee-
pi_194543865
Niet lang, dus knippen gaat hem niet worden (en wss sws niet want heb weinig zin om de rest van m’n leven met ontblootte eikel rond te lopen)
pi_194543924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:41 schreef fsociety59 het volgende:
Niet lang, dus knippen gaat hem niet worden (en wss sws niet want heb weinig zin om de rest van m’n leven met ontblootte eikel rond te lopen)
Miljoenen gingen je voor, zo eeg kan het toch niet zijn?
-nee-
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:51:54 #6
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_194544033
Ben je in je pubertijd blijven hangen? 29 en dan "een chick te neuken" misschien maar beter die strakke voorhuid houden.
🙈 🙉 🙊
pi_194544515
Als je geen last hebt is er ook geen probleem
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194544677
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je geen last hebt is er ook geen probleem
Niet bij erecties of tijdens het rukken, maar mss is het bij neuken anders? I dunno
pi_194544694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:24 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Niet bij erecties of tijdens het rukken, maar mss is het bij neuken anders? I dunno
Er is maar 1 manier om daar achter te komen, ik kan jouw penis niet testen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194544716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:24 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Niet bij erecties of tijdens het rukken, maar mss is het bij neuken anders? I dunno
Ik denk dat als je last zou kunnen ervaren het bij het neuken nog minder zou zijn. Behalve als je m droog in de poepert steekt, maar als je dat bij je ontmaagding zou doen ben je wel een fakking koning
-nee-
pi_194544736
Scheurt vanzelf
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:28:09 #12
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194544744
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:27 schreef fsociety59 het volgende:
Boys, heb ff jullie hulp nodig...

Geen zin om uit te leggen van hoe of wat, maar ik ben 29 en nog maagd. Mijn voorhuid kan in harde staat niet over mijn eikel, in slappe stand wel. Volgens mij is mijn geval niet zo extreem als sommige anderen. Rukken gaat altijd prima, nooit pijn of wat gehad, nooit problemen.

Anyway, heb een gelegenheid om binnenkort een chick te neuken. Heb gelezen dat mijn situatie geen probleem zou moeten zijn als je een condoom gebruikt, aangezien de voorhuid dan niet beweegt. Maar we willen ook bare.

Heeft iemand hier ervaring mee die weet of je dan problemen kan hebben tijdens het neuken? Wel of geen pijn etc? Reacties van mannen (of vrouwen) met ervaring worden gewaardeerd.
Serieus antwoord:

Seks daarmee is onmogelijk, omdat bij het binnengaan in de vagina de hele voorhuid naar achteren wordt getrokken en dat is in dit geval zeer pijnlijk en dodelijk voor de erectie. Ook ontstaan er scheurtjes in de huid, waardoor het gaat bloeden. Heel erg vervelend.

Oplossing: je gaat naar de huisarts en dan krijg je een verwijzing naar een uroloog. Daar ga je onder het mes met plaatselijke verdoving. Het voorste stukje van je voorhuid wordt weggesneden en de plooi wordt gehecht. Na enkele dagen controle of de wond goed hersteld.

Je penis wordt er niet fraaier op, je blijft het zien. Maar daar staat tegenover dat je normaal seks kunt hebben. Je zult het wel even moeten uitleggen aan je vriendin, maar die zal er vast geen moeite mee hebben.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194544774
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:28 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Serieus antwoord:

Seks daarmee is onmogelijk, omdat bij het binnengaan in de vagina de hele voorhuid naar achteren wordt getrokken en dat is in dit geval zeer pijnlijk en dodelijk voor de erectie. Ook ontstaan er scheurtjes in de huid, waardoor het gaat bloeden. Heel erg vervelend.

Oplossing: je gaat naar de huisarts en dan krijg je een verwijzing naar een uroloog. Daar ga je onder het mes met plaatselijke verdoving. Het voorste stukje van je voorhuid wordt weggesneden en de plooi wordt gehecht. Na enkele dagen controle of de wond goed hersteld.

Je penis wordt er niet fraaier op, je blijft het zien. Maar daar staat tegenover dat je normaal seks kunt hebben. Je zult het wel even moeten uitleggen aan je vriendin, maar die zal er vast geen moeite mee hebben.
Ja maar scheepskok, denk je niet dat als de voorhuid zo strak is, deze gewoon op z'n plek blijft?
-nee-
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:34:48 #14
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_194544886
Joh, ga naar de huisarts. Je hebt namelijk ook crèmes te koop die de voorhuid losser kunnen maken. Als je liever maagd blijft mét voorhuid is dat ook gewoon jouw keuze, die je zelf mag maken. De huisarts zal je nergens toe dwingen.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_194544893
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:28 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Serieus antwoord:

Seks daarmee is onmogelijk, omdat bij het binnengaan in de vagina de hele voorhuid naar achteren wordt getrokken en dat is in dit geval zeer pijnlijk en dodelijk voor de erectie. Ook ontstaan er scheurtjes in de huid, waardoor het gaat bloeden. Heel erg vervelend.

Oplossing: je gaat naar de huisarts en dan krijg je een verwijzing naar een uroloog. Daar ga je onder het mes met plaatselijke verdoving. Het voorste stukje van je voorhuid wordt weggesneden en de plooi wordt gehecht. Na enkele dagen controle of de wond goed hersteld.

Je penis wordt er niet fraaier op, je blijft het zien. Maar daar staat tegenover dat je normaal seks kunt hebben. Je zult het wel even moeten uitleggen aan je vriendin, maar die zal er vast geen moeite mee hebben.
Precies dit.

Ik zou vragen of ze nog heel even in Polen wil blijven totdat je bent hersteld van de ingreep.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:37:10 #16
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194544948
Zou echt wel proberen te gaan voor een smeerseltje gaan wat het oprekt ipv een operatie waarna je zo’n lelijk litteken op je schwanz krijgt...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:38:11 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194544972
Weet niet hoe het precies bij jou zit.
Maar met een nauwe voorhuid kan er bij seks een Spaanse kraag ontstaan.
Dat wil zeggen dat de voorhuid toch naar achteren gaat en niet meer terug kan. De eikel afknelt (en dikker maakt waardoor het snel kan escaleren in er is directe hulp nodig).

Dat is pijnlijk en op de langere duur (uren, geen dagen) schadelijk.

Wat ook kan gebeuren dat er wat scheurt, maar aangezien rukken wel lukt doe ik de aanname dat de kans daarop klein is.
Toompje of schade in de voorhuid zelf (alhoewel bij schade aan de voorhuid geld dan vooral bindweefsel schade. Litteken vorming in dat deel...

Ik zou als ik jou was zou ik een besnijdenis wel degelijk overwegen. Een nauwe voorhuid is een gedegen medische reden.

Als het vrij mild is zijn er ook crèmes ed die kunnen helpen om de voorhuid losser te krijgen.
Waardoor hij wel weer terug kan als hij toch perongelijk net over het randje van de eikel schiet.

Voor nu gebruik dat condoom.
Ga naar de huisarts en bespreek de opties.
Ook bij een besnijdenis hoeft het niet te gaan over de voorhuid helemaal weg.
Insnijden, een losse besnijdenis, een strakke besnijdenis. Er zijn verschillende opties waarbij het situatie afhankelijk is wat het beste is voor jou.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:38:59 #18
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194544990
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja maar scheepskok, denk je niet dat als de voorhuid zo strak is, deze gewoon op z'n plek blijft?
Nee. In mijn ervaring niet. Ik had hetzelfde probleem en ik dacht, het zal wel los lopen. Tot ik mijn alleerste vriendin kreeg en dan gaat het mis. Je voorhuid wordt bij het binnengaan van de vagina absoluut helemaal naar achteren getrokken en dan begint de ellende. Maar goed, misschien tref je een vriendin die wat wijder is, dat weet ik niet. Maar het is sowieso niet leuk als je samen aan het spelen bent en het ontbloten, zal ik maar zeggen, wordt een pijnlijke geschiedenis. Is voor beiden niet leuk.

Je kunt natuurlijk altijd afwachten tot de eerste keer, misschien valt het bij jou wel mee, daar kan ik niet over oordelen.
Praat over de hel en je komt er.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:39:38 #19
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194544999
Ik bedoel jou=TS
Praat over de hel en je komt er.
pi_194545107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:24 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Niet bij erecties of tijdens het rukken, maar mss is het bij neuken anders? I dunno
Ik weet niet hoe jij aan jezelf zit (hoef ik ook niet perse te weten) maar het lijkt me als je problemen zou hebben met 'bewegen' van dat ding, dat je dat dan allang zou hebben gemerkt dan. Dus ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Een vagina is vaak nog zachter dan je eigen hand, om het zo maar te zeggen.
pi_194545233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij aan jezelf zit (hoef ik ook niet perse te weten) maar het lijkt me als je problemen zou hebben met 'bewegen' van dat ding, dat je dat dan allang zou hebben gemerkt dan. Dus ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Een vagina is vaak nog zachter dan je eigen hand, om het zo maar te zeggen.
Bij aftrekken vouw je je hand om de penis en ga je een stukje heen en weer.

Bij penetratie moet de penis eerst een heel eind naar binnen. Waarbij er aan de voorhuid wordt getrokken wat dus erg pijnlijk kan zijn.

Dit is niet te vergelijken met elkaar.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:50:48 #22
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194545330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij aan jezelf zit (hoef ik ook niet perse te weten) maar het lijkt me als je problemen zou hebben met 'bewegen' van dat ding, dat je dat dan allang zou hebben gemerkt dan. Dus ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Een vagina is vaak nog zachter dan je eigen hand, om het zo maar te zeggen.
Ehm, zo werkt dat niet. Is mijn ervaring. Een vagina is erg strak en dan gaat de voorhuid echt helemaal naar achteren. Echt...
Praat over de hel en je komt er.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:52:21 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194545365
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja maar scheepskok, denk je niet dat als de voorhuid zo strak is, deze gewoon op z'n plek blijft?
Dat zal ook al niet fijn zijn.
Maar de kans bestaat dat de voorhuid in die omstandigheden toch net achter de eikel schiet.
Of igg ergens tijdens de seks.

En dan ben je, vrij letterlijk, de lul.
Dan heb je een soort van cockring achter je eikel die je niet zomaar meer eraf krijgt. En waar gevoel in zit...

Bij rukken is het anders, dan leer je al vroeg eromheen te werken zeg maar.

Ts?
Als je rukt kan je dan, met een glijmiddel bij voorkeur, van boven naar beneden rukken?
Ipv je pik vastpakken en op en neer bewegen je handen glad maken en hand over hand van de top van je penis naar de basis en ballen toe?
Evt met een (licht) draaiende beweging naar beneden toe?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194545369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:50 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Ehm, zo werkt dat niet. Is mijn ervaring. Een vagina is erg strak en dan gaat de voorhuid echt helemaal naar achteren. Echt...
Hmm, fair enough. Las ook later pas de comments hierboven. Maar ik hoorde dus altijd dacht het 'zachter' was dan je eigen hand (wel strakker, maar zachter).

Als ik de rest van de comments zo lees zou ik het TS ook aanbevelen om toch eerst het probleem op te laten lossen en dan pas aan seks te beginnen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:56:04 #25
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194545472
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Hmm, fair enough. Las ook later pas de comments hierboven. Maar ik hoorde dus altijd dacht het 'zachter' was dan je eigen hand (wel strakker, maar zachter).

Als ik de rest van de comments zo lees zou ik het TS ook aanbevelen om toch eerst het probleem op te laten lossen en dan pas aan seks te beginnen.
Er zit ook iets van een botje waar je voorbij moet, of een spier of zo, maar nou ga ik wel heel erg ver in mijn uitleg. 😬

Maar inderdaad, ik zou gewoon eerst naar de huisarts gaan.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194545491
Mocht je op korte termijn niet onder de seks uit kunnen TS ( ;) ) dan kan dit ook zonder penetratie hè. Leg de situatie uit en gebruik jullie creativiteit...
pi_194545508
Gezien het je eerste keer is kom je waarschijnlijk toch binnen 3 seconde klaar, dus maak je niet al te veel zorgen ^O^
  donderdag 13 augustus 2020 @ 23:02:39 #28
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194545636
De huisarts bekijkt het en hij kan zien of er sprake is van vernauwing of niet. Zo ja, dan krijg je een verwijsbriefje naar de uroloog.
Het is even vervelend en de hersteltijd is enkele weken (hechting van de huidplooien), maar even doorbijten.
Je voorhuid blijft.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194545758
Ik heb dit probleem helaas ook, maar pas sinds een jaar of 10.

Sex gaat prima, maar je moet wel nadenken bij wat je doet zolang het nat / glad genoeg is gaat het (bij mij) prima.
Er zijn bij penetratie 2 bewegingen tegelijk; penis in vagina en het vel van de penis wat heen en weer gaat. Wanneer de eerste niet goed glijd dan gaat het bij de tweede wat verder dan gewenst en dat gaat pijn doen.

Doet me er aan denken dat ik eens moet gaan smeren met een oprekkende crème, wat ik al een jaar uitstel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sometimes op 14-08-2020 06:44:30 ]
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_194547395
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:56 schreef spinazieruiker het volgende:
Mocht je op korte termijn niet onder de seks uit kunnen TS ( ;) ) dan kan dit ook zonder penetratie hè. Leg de situatie uit en gebruik jullie creativiteit...
Ja hier zit ik ook aan te denken. Als het niet anders kan dan moet het maar zo.

Ik ga binnenkort toch maar ff langs de huisarts. Om eerlijk te zijn, de enige reden dat ik het nog nooit gedaan heb is omdat het me chanant lijkt om in je blote pikkie voor de huisarts te staan. Al is dat natuurlijk onzin. Alleen waar ik woon zijn alleen maar vrouwelijke huisartsen, is het raar om naar een vrouwelijke huisarts te gaan hiermee? Willen ze ook je erectie zien denk je? Want dat wordt lastig op commando :')

Beter geeft ze me wel zo'n creampie ipv een doorverwijzing naar de uroloog, want ik heb nog steeds niet veel zin dat ze in m'n lul gaan snijden.
  Miss 200.000.000! vrijdag 14 augustus 2020 @ 03:25:26 #31
367000 roos94
pi_194547422
Nee je hoeft geen erectie mafkees
En wees blij dat je geen vrouw bent, gynaecologisch onderzoek is 5000 keer erger en heb dat vaak gehaddus niet zeiken
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 07:30:45 #32
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_194547951
Chanant dat jij een creampie van je huisarts wil, i.p.v. andersom.
Verder maak je je uiteraard veel te druk, als jij er in je eentje geen problemen mee hebt zal het echt geen ramp zijn; en als het wel in de weg zit (letterlijk) dan ga je daarna naar je huisarts.
WFPB!
pi_194547969
Iemand die dat ook had zei dat hij moeilijk daardoor kon klaarkomen. Hij heeft zich laten besnijden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2020 07:33:24 ]
pi_194548318
Bij een vrouwelijke huisarts krijg je hem toch juist wel makkelijk omhoog?
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:34:31 #35
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_194548583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 07:30 schreef Dizorn het volgende:
Chanant dat jij een creampie van je huisarts wil, i.p.v. andersom.
l


_O-
pi_194549363
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 07:33 schreef Amee het volgende:
Iemand die dat ook had zei dat hij moeilijk daardoor kon klaarkomen. Hij heeft zich laten besnijden.
Das toch alleen maar een voordeel? Des te langer je kan neuken.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:36:12 #37
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_194551313
Hoe kan het een voordeel zijn als je niet kan klaarkomen? Maar maak je niet teveel zorgen, de huisarts heeft dit probleem ontelbaar vaak gezien hoor. Je hoeft geen erectie te hebben en ze zal maar kort je probleemgebied hoeven te bekijken. Met een corticosteroidzalf is het vaak op te lossen en is besnijden niet eens nodig. Google het maar een beetje, de succes cijfers zijn erg goed met deze crème.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_194551706
Succes met de kloven die je in je voorhuid krijgt welke geconfronteerd worden met de zuurtegraad van de vrouw! Besnijden! Na een weekje kun je al met condoom aan de slag (anders raak je hechtingen kwijt :D )
pi_194551733
Probeer het eerst met een meloen of een dode kip ofzo.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:46:06 #40
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194557750
Zalfje, binnen paar weken ben je er vanaf.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:15:23 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194558179
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:27 schreef fsociety59 het volgende:
Boys, heb ff jullie hulp nodig...

Geen zin om uit te leggen van hoe of wat, maar ik ben 29 en nog maagd. Mijn voorhuid kan in harde staat niet over mijn eikel, in slappe stand wel. Volgens mij is mijn geval niet zo extreem als sommige anderen. Rukken gaat altijd prima, nooit pijn of wat gehad, nooit problemen.

Anyway, heb een gelegenheid om binnenkort een chick te neuken. Heb gelezen dat mijn situatie geen probleem zou moeten zijn als je een condoom gebruikt, aangezien de voorhuid dan niet beweegt. Maar we willen ook bare.

Heeft iemand hier ervaring mee die weet of je dan problemen kan hebben tijdens het neuken? Wel of geen pijn etc? Reacties van mannen (of vrouwen) met ervaring worden gewaardeerd.
Heb het zelf ook. Kan er wel mee seks mee hebben btw. Je moet wel wat voorzichtig doen. :P
soooo, da's mooi!
pi_194558273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Heb het zelf ook. Kan er wel mee seks mee hebben btw. Je moet wel wat voorzichtig doen. :P
Wat bedoel je precies met voorzichtig? Je kan niet hard neuken etc? Want dat schijnen sommige vrouwen wel lekker te vinden
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:23:00 #43
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194558282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:22 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met voorzichtig? Je kan niet hard neuken etc? Want dat schijnen sommige vrouwen wel lekker te vinden
Hard neuken zit er niet in nee. Ik laat er nog wel wat aan doen in ieder geval.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:30:37 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_194558374
Ik heb wel eens een porno met iemand met een phimosis gezien dus het kan wel, koop wat glijmiddel voor de eerste keer, of waarschijnlijk gebruik je toch een condoom. Denk niet dat het dan een probleem is. Op den duur zou ik me wel laten besnijden. De wondjes die je op je voorhuid kan krijgen door een phimosis kunnen tot peniskanker leiden (zeker in combinatie met HPV, die je ook veel waarschijnlijker tegen gaat komen naarmate je ouder wordt en oudere singles date). Ik heb zelf op mijn 19e de knoop doorgehakt (nouja niet alleen de knoop if you catch my drift). Heb nog nooit van een vrouw gehoord dat ze het vervelend vindt om geen smegma meer te ruiken / proeven omdat je geen voorhuid hebt die het aan kan maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194558408
Persoonlijk zou ik het niet waarderen dat iemand het risico neemt om zonder condoom in mijn vagina te gaan zitten bloeden.

Bloed van anderen in je bloedbaan kan nogal gevolgen hebben in de toekomst o.a. tijdens een zwangerschap en bij bloedtransfusies. Beetje lullig het risico te nemen om daar een “chick die je kan neuken” mee op te zadelen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Azula op 14-08-2020 19:42:22 ]
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:44:23 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194559451
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:33 schreef Azula het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet waarderen dat iemand het risico neemt om zonder condoom in mijn vagina te gaan zitten bloeden.

Bloed van anderen in je bloedbaan kan nogal gevolgen hebben in de toekomst o.a. tijdens een zwangerschap en bij bloedtransfusies. Beetje lullig het risico te nemen om daar een “chick die je kan neuken” mee op te zadelen.
Zou dat ook niet kunnen waarderen nee. Is goor en link mbt ziektes.
Maar dat bloed komt niet in je bloedbaan hoor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:47:27 #47
491910 LaatsteAvondmaal
Neem mezelf ook niet serieus
pi_194559534
Ik heb een ex die dat ook had. Het is alweer lang geleden, maar volgens mij had hij er geen grote last van. Wel voorzichtig doen, dus je moet niet een extreme Tarzan uithangen onder de lakens.

Het kan je helpen om extra veel glijmiddel te gebruiken. En als je naar binnen gaat, zelf met je hand extra stimuleren bij het naar binnen gaan, zodat huid en al gezamenlijk naar binnen gaat.

Heb je al eens geprobeerd met een condoom te rukken? En dan alleen van boven naar onder bewegen (dus niet richting de eikel). Dan kan je uitproberen vanaf wanneer het ongemakkelijk/pijn gaat doen.

Wat je ook kan proberen, is met zo'n koker, dus zo'n andersom-dildo. Geen idee wat de professionele naam is, daar ben ik niet zo in thuis. Die zie ik af en toe wel eens in vieze filmpjes.

Je kan beter van tevoren dingen uitproberen en een crème vragen bij de huisarts, dan dat je bij je date onvoorbereid te werk gaat. Op het moment suprême moet het natuurlijk wel leuk zijn, en niet nerveus en ongemakkelijk.
Don't be a defeatist, it's very middle class - Lady Violet
pi_194559774
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:33 schreef Azula het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet waarderen dat iemand het risico neemt om zonder condoom in mijn vagina te gaan zitten bloeden.

Bloed van anderen in je bloedbaan kan nogal gevolgen hebben in de toekomst o.a. tijdens een zwangerschap en bij bloedtransfusies. Beetje lullig het risico te nemen om daar een “chick die je kan neuken” mee op te zadelen.
Ja is ook zo. Misschien maar ff een rubbertje of desnoods nog niet neuken tot ik er wat aan laat doen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:11:20 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194560267
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:57 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Ja is ook zo. Misschien maar ff een rubbertje of desnoods nog niet neuken tot ik er wat aan laat doen.
En testen.

Ga met jezelf spelen en probeer eens wat er gebeurd als je vanaf je eikel naar beneden speelt.
Sluit je hand losjes en vaster als je op de top van je eikel begint.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194560275
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zou dat ook niet kunnen waarderen nee. Is goor en link mbt ziektes.
Maar dat bloed komt niet in je bloedbaan hoor.
Wel als je zelf ook schade oploopt. ;)

Ik heb zelf op die wijze even peentjes gezweet toen tijdens mijn zwangerschap bleek dat ik irregulaire antistoffen had. In dit geval was het geen probleem voor mijn baby maar met pech als de vader van je kind soortgelijk bloed heeft kan je lichaam je kind gaan afstoten.

Ik mag ook niet zomaar wat bloed gedoneerd krijgen.
pi_194560307
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:27 schreef Jordy-B het volgende:
Scheurt vanzelf
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:22:28 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_194560622
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:11 schreef Azula het volgende:

[..]

Wel als je zelf ook schade oploopt. ;)

Ik heb zelf op die wijze even peentjes gezweet toen tijdens mijn zwangerschap bleek dat ik irregulaire antistoffen had. In dit geval was het geen probleem voor mijn baby maar met pech als de vader van je kind soortgelijk bloed heeft kan je lichaam je kind gaan afstoten.

Ik mag ook niet zomaar wat bloed gedoneerd krijgen.
Dat is een ding bij bloedtransfusies, en inderdaad als je zwanger bent en je bent als vrouw rhesus D negatief, kan dit tot een rhesus baby leiden. Ik heb nog nooit gehoord dat het tot een probleem zou leiden bij wond contact.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194560731
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is een ding bij bloedtransfusies, en inderdaad als je zwanger bent en je bent als vrouw rhesus D negatief, kan dit tot een rhesus baby leiden. Ik heb nog nooit gehoord dat het tot een probleem zou leiden bij wond contact.
De oorzaak ervan was wondcontact. :+
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:27:14 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_194560753
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:26 schreef Azula het volgende:

[..]

De oorzaak ervan was wondcontact. :+
Ja, met de baby neem ik aan?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194561052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, met de baby neem ik aan?
Dat neem je verkeerd aan.

Kan me nog heugen als de dag van gisteren. Hij bloed. Ik bloed. Laken bloed. Overal bloed. _O-

Verloskundige van Hmm hoe kom je hier aan. Het is niet van de vader en niet van het kind. Ik zo van ja geen idee zeg. Maargoed. Gewoon voorzichtig zijn met zulke dingen. Ik heb er twee overigens. e en C. Precies twee kutte. :+

[ Bericht 36% gewijzigd door Azula op 14-08-2020 21:44:52 ]
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:39:13 #56
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194561148
Voor dat ie stijf wordt je voorhuis naar achteren trekken.... kan wel lastig zijn met terug doen er na dus test dit eerst.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_194561202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En testen.

Ga met jezelf spelen en probeer eens wat er gebeurd als je vanaf je eikel naar beneden speelt.
Sluit je hand losjes en vaster als je op de top van je eikel begint.
Wat bedoel je daarmee? Ik ga niet met mijn handen aan mijn eikel zitten, dat doet pijn :{
pi_194561332
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:39 schreef nils7 het volgende:
Voor dat ie stijf wordt je voorhuis naar achteren trekken.... kan wel lastig zijn met terug doen er na dus test dit eerst.
Dat is een heel onverstandig advies.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_194561400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:39 schreef nils7 het volgende:
Voor dat ie stijf wordt je voorhuis naar achteren trekken.... kan wel lastig zijn met terug doen er na dus test dit eerst.
Lijkt me ook wel goede tip maar als ie zo strak is gaat helemaal stijf geen pretje worden dan denk ik. Kan wel kijken hoe ver mogelijk is.

Op die manier is het voor een deel ook wel te rekken, denk ik, als je dit gedurende een lange periode regelmatig probeert. En dan bedoel ik maanden, niet uren.
pi_194562598
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:49 schreef Modus het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel goede tip maar als ie zo strak is gaat helemaal stijf geen pretje worden dan denk ik. Kan wel kijken hoe ver mogelijk is.

Op die manier is het voor een deel ook wel te rekken, denk ik, als je dit gedurende een lange periode regelmatig probeert. En dan bedoel ik maanden, niet uren.
In harde toestand gaat ie misschien tot 1/3.

Dus ik moet maanden rekken voor ik kan neuken? :')
pi_194564361
Nee dat zeg ik niet, denk dat die methode in jouw geval niet eens toereikend is. Zou naar huisarts gaan.
pi_194565016
Wat niet rekt, dat scheurt wel. En zal bloeden als een malle, maar ach vrouwen zijn wel bloed gewend daar.
pi_194565177
Wat gebeurt er als je voorhuid bij slappe staat achter de eikel is en je dan stijf wordt? Krijg je dan pijn? Ik bedoel.. Als je huid dan strak is zou die tijdens de seks niet over je eikel kunnen wat goed lijkt?
pi_194565797
damn, 29 en nog maagd. Ik leef met je mee kerel. Dat is de oudste maagdenleeftijd waar ik persoonlijk al van gehoord heb. Anders had je het wrs al lang ontdekt wat lukt en wat niet.

Probeer idd wat te rekken en het toch over je eikel te krijgen als hij stijf is. Desnoods met wat glijmiddel of spuug? Toen ik jong was, 14 of zo, kreeg ik die er ook precies niet over. Later ging dat dan toch weer wel. Eens in haar mond of vagina ging dat zonder problemen.

En als je niet moet laten knippen, laten zo die voorhuid. Twee meisjes heb ik gehad die tijdens een pijpbeurt het puntje van hun tong onder mijn voorhuid staken en dan rond mijn eikel draaiden. Fock dat was geil. Elke dag denk ik er nog aan. Ben ik even blij dat ik op die moment een voorhuid had. Beste pijptruc ooit!
pi_194565883
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:02 schreef Woodiewoodie het volgende:
damn, 29 en nog maagd. Ik leef met je mee kerel. Dat is de oudste maagdenleeftijd waar ik persoonlijk al van gehoord heb. Anders had je het wrs al lang ontdekt wat lukt en wat niet.

Probeer idd wat te rekken en het toch over je eikel te krijgen als hij stijf is. Desnoods met wat glijmiddel of spuug? Toen ik jong was, 14 of zo, kreeg ik die er ook precies niet over. Later ging dat dan toch weer wel. Eens in haar mond of vagina ging dat zonder problemen.

En als je niet moet laten knippen, laten zo die voorhuid. Twee meisjes heb ik gehad die tijdens een pijpbeurt het puntje van hun tong onder mijn voorhuid staken en dan rond mijn eikel draaiden. Fock dat was geil. Elke dag denk ik er nog aan. Ben ik even blij dat ik op die moment een voorhuid had. Beste pijptruc ooit!
_O-
pi_194566073
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef Vlicious87 het volgende:
Wat gebeurt er als je voorhuid bij slappe staat achter de eikel is en je dan stijf wordt? Krijg je dan pijn? Ik bedoel.. Als je huid dan strak is zou die tijdens de seks niet over je eikel kunnen wat goed lijkt?
Dat probeer ik liever niet, voor het geval het pijn gaat doen.
pi_194566094
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:02 schreef Woodiewoodie het volgende:
damn, 29 en nog maagd. Ik leef met je mee kerel. Dat is de oudste maagdenleeftijd waar ik persoonlijk al van gehoord heb. Anders had je het wrs al lang ontdekt wat lukt en wat niet.

Probeer idd wat te rekken en het toch over je eikel te krijgen als hij stijf is. Desnoods met wat glijmiddel of spuug? Toen ik jong was, 14 of zo, kreeg ik die er ook precies niet over. Later ging dat dan toch weer wel. Eens in haar mond of vagina ging dat zonder problemen.

En als je niet moet laten knippen, laten zo die voorhuid. Twee meisjes heb ik gehad die tijdens een pijpbeurt het puntje van hun tong onder mijn voorhuid staken en dan rond mijn eikel draaiden. Fock dat was geil. Elke dag denk ik er nog aan. Ben ik even blij dat ik op die moment een voorhuid had. Beste pijptruc ooit!
Achja ik troost mezelf maar met de gedachte dat er mannen zijn die nog ouder zijn dan ik en nog maagd. Wat mij betreft heb ik nog genoeg tijd om te neuken, het is niet alsof je kansen kleiner worden als je ouder wordt. Om een of andere reden zijn er veel jonge vrouwen die het geil vinden om een kerel van 2x hun leeftijd te neuken.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 05:50:10 #68
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194566709
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:28 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Serieus antwoord:

Seks daarmee is onmogelijk, omdat bij het binnengaan in de vagina de hele voorhuid naar achteren wordt getrokken en dat is in dit geval zeer pijnlijk en dodelijk voor de erectie. Ook ontstaan er scheurtjes in de huid,
waardoor het gaat bloeden. Heel erg vervelend.

Oplossing: je gaat naar de huisarts en dan krijg je een verwijzing naar een uroloog. Daar ga je onder het mes met plaatselijke verdoving. Het voorste stukje van je voorhuid wordt weggesneden en de plooi wordt gehecht. Na enkele dagen controle of de wond goed hersteld.

Je penis wordt er niet fraaier op, je blijft het zien. Maar daar staat tegenover dat je normaal seks kunt hebben. Je zult het wel even moeten uitleggen aan je vriendin, maar die zal er vast geen moeite mee hebben.
Denk niet dat je iets moet uitleggen, of zij moet nog wel erg jong zijn of erg weinig gezien, gelezen en meegemaakt hebben.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:00:31 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194566729
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 02:56 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Ja hier zit ik ook aan te denken. Als het niet anders kan dan moet het maar zo.

Ik ga binnenkort toch maar ff langs de huisarts. Om eerlijk te zijn, de enige reden dat ik het nog nooit gedaan heb is omdat het me chanant lijkt om in je blote pikkie voor de huisarts te staan. Al is dat natuurlijk onzin. Alleen waar ik woon zijn alleen maar vrouwelijke huisartsen, is het raar om naar een vrouwelijke huisarts te gaan hiermee? Willen ze ook je erectie zien denk je? Want dat wordt lastig op commando :')

Beter geeft ze me wel zo'n creampie ipv een doorverwijzing naar de uroloog, want ik heb nog steeds niet veel zin dat ze in m'n lul gaan snijden.
Dacht je nou echt dat ze je gaan opereren als een crëme smeren (en oefenen) ook werkt ?
En nee, ze hebben geen erectie nodig om dat vast te kunnen stellen, niet bij de arts en ook niet bij de uroloog.
Het is geen operatie maar een ingreep met plaatselijke verdoving, voel je niks van, en duurt al met al 10 minuten sta je alweer buiten.
En het is geen besnijdenis, het is iets heel anders. Die gaat een stuk verder. En die besnijdenissen doen ze bij jongens, bij kinderen. En die lopen ook niet met een trauma, de rest van hun leven. Echt, het stelt weinig voor en qua pijn ... helemaal niets!, Er is geen moment dat je pijn hebt.

Dus,gewoon snel laten doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 15-08-2020 06:27:57 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:13:03 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194566740
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 09:36 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Das toch alleen maar een voordeel? Des te langer je kan neuken.
Nee, net niet !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:19:36 #71
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194566754
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Heb het zelf ook. Kan er wel mee seks mee hebben btw. Je moet wel wat voorzichtig doen. :P
Ikke ook. Je kan wel sex mee hebben, misschien niet met iedere persoon, maar nadat ik de ingreep heb laten invoeren ging het neuken ongeveer 50 x beter en dus met veel meer plezier en genot voor beiden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:24:38 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194566756
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:49 schreef Modus het volgende:

[..]

Op die manier is het voor een deel ook wel te rekken, denk ik, als je dit gedurende een lange periode regelmatig probeert. En dan bedoel ik maanden, niet uren.
Je kunt het zelf proberen en daar helpt die créme dan bij. Maar als dat niet lukt, niet voldoende is, ga terug naar je huisarts en vertel het hem (haar). Die Créme haal je ook bij de huisarts. Dat is gewoon de eerste stap.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194566802
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:46 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Achja ik troost mezelf maar met de gedachte dat er mannen zijn die nog ouder zijn dan ik en nog maagd. Wat mij betreft heb ik nog genoeg tijd om te neuken, het is niet alsof je kansen kleiner worden als je ouder wordt. Om een of andere reden zijn er veel jonge vrouwen die het geil vinden om een kerel van 2x hun leeftijd te neuken.
Ja je hebt zeker nog kansen, maar wordt er echt niet makkelijker op hoor. Gezien het tot nu toe niet super makkelijk ging weet ik niet waarom ze nu plots wel je bed in gaan duiken. Hangt ook af van wat je wilt uiteraard. Als je gewoon 1 vaste vrouw wilt vinden voor de rest van je leven, die zal je zeker wel eens tegenkomen. Kans dat die je dan nog verlaat wordt met de leeftijd ook iets kleiner.

Maar als je seksueel wilt experimenteren buiten een relatie met meerdere vrouwen, dat wordt niet per se makkelijker hoor. Ik had dat rondneuken in mijn 20's echt wel nodig. Beste herinneringen van mijn leven. Het heeft me zo een boost gegeven aan mijn zelfvertrouwen en alles ging beter. Niets dat je beter doet voelen dan een random meisje waar je niks mee hebt dat je in de ogen kijkt terwijl ze aan je flieter zuigt, of eens dronken borderline slet langs achteren pakken en je zak in leegspuiten terwijl je er verder niets mee te maken moet hebben. Zorgen voor een andere kerel. Klinkt plat, maar zijn voor veel mannen nodige ervaringen.

Sorry als ik ongelooflijk bot klink, ik overdrijf graag wat, maar wil je gewoon zo snel mogelijk wat uit je kot lokken. Degene die dat voor mij deed ben ik eeuwig dankbaar.
pi_194567274
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 07:05 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Ja je hebt zeker nog kansen, maar wordt er echt niet makkelijker op hoor. Gezien het tot nu toe niet super makkelijk ging weet ik niet waarom ze nu plots wel je bed in gaan duiken. Hangt ook af van wat je wilt uiteraard. Als je gewoon 1 vaste vrouw wilt vinden voor de rest van je leven, die zal je zeker wel eens tegenkomen. Kans dat die je dan nog verlaat wordt met de leeftijd ook iets kleiner.

Maar als je seksueel wilt experimenteren buiten een relatie met meerdere vrouwen, dat wordt niet per se makkelijker hoor. Ik had dat rondneuken in mijn 20's echt wel nodig. Beste herinneringen van mijn leven. Het heeft me zo een boost gegeven aan mijn zelfvertrouwen en alles ging beter. Niets dat je beter doet voelen dan een random meisje waar je niks mee hebt dat je in de ogen kijkt terwijl ze aan je flieter zuigt, of eens dronken borderline slet langs achteren pakken en je zak in leegspuiten terwijl je er verder niets mee te maken moet hebben. Zorgen voor een andere kerel. Klinkt plat, maar zijn voor veel mannen nodige ervaringen.

Sorry als ik ongelooflijk bot klink, ik overdrijf graag wat, maar wil je gewoon zo snel mogelijk wat uit je kot lokken. Degene die dat voor mij deed ben ik eeuwig dankbaar.
Heb je ook nog advies waar je deze dames kan vinden (behalve tinder)?
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:47:14 #75
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194567503
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 06:19 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ikke ook. Je kan wel sex mee hebben, misschien niet met iedere persoon, maar nadat ik de ingreep heb laten invoeren ging het neuken ongeveer 50 x beter en dus met veel meer plezier en genot voor beiden.
Wat heb jij dan laten doen?
soooo, da's mooi!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:23:17 #76
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194567835
Een te nauwe voorhuid wat losser laten maken, in het ziekenhuis.

^O^ :) :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:46:14 #77
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194568083
Hier, kijk wat ik gevonden heb ..... Alles mooi en duidelijk.
Let er op dat er verschillen zijn, dus lees goed. Bv. Ben je nog een kind of al een volwassen man. Wil je een besnijdenis of een sneetje zodat de voorhuid blijft zitten maar wat minder nauw is.

Belangrijk vind ik ook hier te vermelden dat de behandeling staat beschreven da het bijna altijd begint met een créme die je een hele maand lang elke dag moet aanbrengen. Dus ga nou gewoon naar die dokter, vertel je verhaal en krijg dan die créme of die dokter zegt, je kunt het proberen maar ik kan je ook een verwijs brief geven voor het ziekenhuis.

Het medische woord voor dit probleempje is fimose, dus je zegt gewoon, dokter ik denk dat ik last heb van fimose. Dan kijkt ie even en geeft je dat receptje of zegt ik geef je een verwijsbriefje. Kun je altijd nog vragen of je het niet eerst met een speciale crëme kunt proberen.

Ik denk dat het bij jou niet zo erg is want anders had je daar al lang echte last en ongemak van gehad, want je bent al wat ouder. Die wat het erg hebben die merken dat al vroeg, hebben veel last en gaan dan al als jongen in de eerste puberjaren naar de dokter.

https://www.thuisarts.nl/(...)uwde-voorhuid-mannen
ps. ik zou zeker niet laten besnijden want dat heb je toch een deel van het genot van sex niet meer. Kun je eens op googlen in het internet, of vraag aan de dokter of de uroloog; wat is het verschil, wat is het beste.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:15:55 #78
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194568454
Nog wat info, als het mag.
Dit is een samenvatting van een beetje moeilijk te lezen medisch artikel ....

Samenvatting door mij wat aangepast om het wat duidelijker te maken.

-Circumcisie (besnijden) bij jongens is een hoog risico op late complicaties en problemen .
-Uit een verslag van het WKZ (Wilhelmina Kinder Ziekenhuis in Rotterdam) blijkt dat
maar 2 procent van de jongens met een nauwe voorhuid echt circumcisie (besnijdenis) nodig heeft.
-Corticosteroïdentherapie (die crëme dus waar we het over hadden en die je een maand lang gebruikt) en voorhuidverruimings-plastiek (dat is gewoon een sneetje om de huid ruimer, losser te maken) is maar een lichte ingreep, je kunt gewoon weer meteen naar huis.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194568667
Besnijdenis gaat hem sowieso niet worden, wil ik niet hebben. En een sneetje eigenlijk ook niet, want er is no way dat je daarna meteen weer aan de slag kan. Zal eerst wel een paar weken moeten genezen. En het idee alleen al dat ze in m'n snikkel gaan snijden moet ik haast van kotsen, brrrrrr.

Kortom, bidden tot de Here Jezus dat die creme gaat werken _O_
pi_194570912
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 09:11 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Heb je ook nog advies waar je deze dames kan vinden (behalve tinder)?
Veel op café, of clubs. Ben niet echt een discotheek type met een strak hemdje, dus vooral feest bars eigenlijk waar behoorlijk gedronken wordt. Tinder werkt ook wel goed vind ik, maar voelt iets meer opgezet van op voorhand. Of echt gewoon collega's ofzo durven aanspreken buiten het werk. Zelfs gewoon via messenger ofzo wat beginnen praten en dan zie je wel of je observaties van op je werk kloppen of niet.
pi_194571382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:46 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Veel op café, of clubs. Ben niet echt een discotheek type met een strak hemdje, dus vooral feest bars eigenlijk waar behoorlijk gedronken wordt. Tinder werkt ook wel goed vind ik, maar voelt iets meer opgezet van op voorhand. Of echt gewoon collega's ofzo durven aanspreken buiten het werk. Zelfs gewoon via messenger ofzo wat beginnen praten en dan zie je wel of je observaties van op je werk kloppen of niet.
Ga je dan met een vriendengroep of in je eentje? Met vrienden is het altijd lastig vind ik

En festivals? Ben er zelf nog nooit geweest maar volgens mij wordt daar ook wel het een en ander uitgespookt...
pi_194575221
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:23 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Ga je dan met een vriendengroep of in je eentje? Met vrienden is het altijd lastig vind ik

En festivals? Ben er zelf nog nooit geweest maar volgens mij wordt daar ook wel het een en ander uitgespookt...
Op festivals heb ik het nog niet gedaan. Daar neem ik niet de juiste mensen voor mee en wie wast zich daar eigenlijk? En waar zou je het dan doen? Op zo een dixie? Ik hou van meisjes die eens lekker ordinair aan mijn fluit willen slurpen op een openbaar toilet, maar op zo een dixie, dat wil ik niemand aandoen.

De café's waar ik vaak ga, daar ken ik steeds een hele hoop die daar sowieso zal zijn. En ik heb nog wel vrienden die ik soms meeneem en dan zijn we elkaars wingman.
pi_194575613
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 19:19 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Op festivals heb ik het nog niet gedaan. Daar neem ik niet de juiste mensen voor mee en wie wast zich daar eigenlijk? En waar zou je het dan doen? Op zo een dixie? Ik hou van meisjes die eens lekker ordinair aan mijn fluit willen slurpen op een openbaar toilet, maar op zo een dixie, dat wil ik niemand aandoen.

De café's waar ik vaak ga, daar ken ik steeds een hele hoop die daar sowieso zal zijn. En ik heb nog wel vrienden die ik soms meeneem en dan zijn we elkaars wingman.
Dixie, tentje, achter een boompie. Iedereen is daar zo strontlazerus dat het volgens mij niet veel uitmaakt. Misschien dat je met je reet op pornhub beland, maarja.
pi_194581386
hoi ik ben geen dokter maar kan het na een tijdje niet beetje losser gaan worden allemaal? bijv ook een tong kan je trainen om verder de mond uit te gaan als bij doorsnee mensen?
pi_194581452
oww ps trouwens : neuken kan prima maar het kam dan wellicht als de vrouw flink wild wordt wel pijn gaan doen, maar niet dat je er gelijk aan dood gaat,
  Moderator zondag 16 augustus 2020 @ 02:53:30 #86
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_194581751
Beetje laat, maar ik heb/had hetzelfde. Als (jonge) tiener, en de jaren er na, trok ik dat velletje elke keer naar achter wanneer ik onder de douche stond, en trok het opzij om de rekbaarheid te verhogen. Inmiddels heb ik er totaal geen last meer van.

*Captain Hindsight flies away*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_194582033
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:46 schreef LeesFoknl het volgende:
Hier, kijk wat ik gevonden heb ..... Alles mooi en duidelijk.
Let er op dat er verschillen zijn, dus lees goed. Bv. Ben je nog een kind of al een volwassen man. Wil je een besnijdenis of een sneetje zodat de voorhuid blijft zitten maar wat minder nauw is.

Belangrijk vind ik ook hier te vermelden dat de behandeling staat beschreven da het bijna altijd begint met een créme die je een hele maand lang elke dag moet aanbrengen. Dus ga nou gewoon naar die dokter, vertel je verhaal en krijg dan die créme of die dokter zegt, je kunt het proberen maar ik kan je ook een verwijs brief geven voor het ziekenhuis.

Het medische woord voor dit probleempje is fimose, dus je zegt gewoon, dokter ik denk dat ik last heb van fimose. Dan kijkt ie even en geeft je dat receptje of zegt ik geef je een verwijsbriefje. Kun je altijd nog vragen of je het niet eerst met een speciale crëme kunt proberen.

Ik denk dat het bij jou niet zo erg is want anders had je daar al lang echte last en ongemak van gehad, want je bent al wat ouder. Die wat het erg hebben die merken dat al vroeg, hebben veel last en gaan dan al als jongen in de eerste puberjaren naar de dokter.

https://www.thuisarts.nl/(...)uwde-voorhuid-mannen
ps. ik zou zeker niet laten besnijden want dat heb je toch een deel van het genot van sex niet meer. Kun je eens op googlen in het internet, of vraag aan de dokter of de uroloog; wat is het verschil, wat is het beste.
TS, laat je vooral niet leiden door wat anderen bij elkaar gegoogled hebben.

Niemand hier zegt dat je je moet laten besnijden terwijl je het bij jou met een crème kunt oplossen.

Elke situatie is anders. Aangezien dit sowieso niet vanzelf meer over gaat en je het zelf niet kunt oplossen, ga je het beste naar de dokter die jou passend en professioneel kan adviseren.

Mocht een besnijdenis toch nodig blijken (lees: de crème helpt niet), dan is die in de meeste gevallen niet volledig. Je houdt dan gewoon een flink deel van je voorhuid. Ze halen zo veel van de strakste 'binnenkant' weg dat je de rest er overheen kunt bewegen. Een medische volledige besnijdenis (zoals die bij een besnijdenis vanwege geloofsovertuiging) is echt een uitzondering.

Ik snap dat een ingreep je op dit moment niet aan staat. Daarom is het goed dat er nog andere kansen zijn voordat dokters dit überhaupt willen uitvoeren. Veel succes en ik hoop voor je dat je niet voor de keuze komt te staan om alsnog onder het mes te moeten om er vanaf te komen.

Dat het negatief is voor je seksleven is echt onzin. Als (een deel van) de eikel bloot komt te liggen wordt de huid daar dikker en houd je het langer vol. Oftewel meer plezier voor jou en de dame in kwestie. Bij een gedeeltelijke besnijdenis kun je ook nog gewoon aftrekken.

Ondanks dat het geen fijn idee is dat er daar beneden gesneden moet worden, zijn de voordelen het meer dan waard. Maar uiteraard alleen als het niet op een andere manier opgelost kan.

Laat je vooral niet gek maken door keyboard warriors als @Leesfoknl. Je hebt veel meer aan de ervaringen van de mensen die dit hebben meegemaakt (waaronder ikzelf). Van zulke ervaringen heb je er nu al een flink aantal van gekregen. Doe hier vooral je voordeel mee.

Het is een vervelend probleem. Alleen al de stap naar een huisarts is niet leuk. Daarom erg goed dat je van plan bent hier niet langer mee rond te blijven lopen ^O^
pi_194582040
Vuistneuken kan wel als je een nauwe voorhuid hebt. :Y
pi_194597216
Tuitje van je pik met je vingers dichtknijpen en dan pissen. Elke dag doen en dan rekt het vanzelf op. Succes gegarandeerd.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:14:05 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194599673
Heb er naar laten kijken. Vernauwing was niet erg genoeg voor het snijwerk, dus ik mag de boel handmatig gaan oprekken. :P Na 8 weken moet er resultaat zijn.
soooo, da's mooi!
pi_194599717
Geen idee ik heb bijna geen voorhuid. Erg blij mee. De dames vinden het ook mooier.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:44:47 #92
53151 T42
Pinball Wizard
pi_194677618
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:27 schreef fsociety59 het volgende:
Boys, heb ff jullie hulp nodig...

Geen zin om uit te leggen van hoe of wat, maar ik ben 29 en nog maagd. Mijn voorhuid kan in harde staat niet over mijn eikel, in slappe stand wel. Volgens mij is mijn geval niet zo extreem als sommige anderen. Rukken gaat altijd prima, nooit pijn of wat gehad, nooit problemen.

Anyway, heb een gelegenheid om binnenkort een chick te neuken. Heb gelezen dat mijn situatie geen probleem zou moeten zijn als je een condoom gebruikt, aangezien de voorhuid dan niet beweegt. Maar we willen ook bare.

Heeft iemand hier ervaring mee die weet of je dan problemen kan hebben tijdens het neuken? Wel of geen pijn etc? Reacties van mannen (of vrouwen) met ervaring worden gewaardeerd.
Dus ontmaagding plus soa doe je goed!
pi_194685061
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef Cockwhale het volgende:
Wat niet rekt, dat scheurt wel. En zal bloeden als een malle, maar ach vrouwen zijn wel bloed gewend daar.
en door littekenweefsel kan het probleem alleen maar groter worden
pi_194708406
Je moet rekken. In slappe toestand voorhuid er 10x per dag overheen doen. Dan ook in erectie, het is niet fijn en doet wat pijn. Maar gewoon blijven doorgaan. Na een maand ofzo lukt het wel.

Dat is mijn ervaring, ong zelfde leeftijd.

Nu een jaar later kan ik hem gewoon er overheen doen zonder pijn tijdens erectie,
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:49:42 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194716780
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:52 schreef Jardis het volgende:
Je moet rekken. In slappe toestand voorhuid er 10x per dag overheen doen. Dan ook in erectie, het is niet fijn en doet wat pijn. Maar gewoon blijven doorgaan. Na een maand ofzo lukt het wel.

Dat is mijn ervaring, ong zelfde leeftijd.

Nu een jaar later kan ik hem gewoon er overheen doen zonder pijn tijdens erectie,
Dit dus. Ook hier gaat het al beter. Oefeningen werken wel.
soooo, da's mooi!
pi_194720682
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 09:11 schreef fsociety59 het volgende:

[..]

Heb je ook nog advies waar je deze dames kan vinden (behalve tinder)?
Alle datingsites wel hoor. Zeker Badoo. En soms hebben stille wateren diepe gronden ;)

[ Bericht 29% gewijzigd door Professor_Makamba op 25-08-2020 22:51:34 (.) ]
pi_194762719
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:27 schreef fsociety59 het volgende:
Boys, heb ff jullie hulp nodig...

Geen zin om uit te leggen van hoe of wat, maar ik ben 29 en nog maagd.
Je hebt nog nooit sex gehad. Waarom niet eerst beginnen met kijken of je uberhaupt met ze kan praten etc?

"ik heb nog nooit gevoetbald, maar ik wil de nieuwe Messi worden. Hoe doe ik dat?"

:')
pi_194766381
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit sex gehad. Waarom niet eerst beginnen met kijken of je uberhaupt met ze kan praten etc?

"ik heb nog nooit gevoetbald, maar ik wil de nieuwe Messi worden. Hoe doe ik dat?"

:')
Laat hem lekker dromen. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')