abonnement Unibet Coolblue
pi_194542227
Isral schort annexatie deel Palestijnse gebieden op na akkoord met Emiraten

Isral schort de annexatie van Palestijnse gebieden op de Westelijke Jordaanoever voorlopig op. Dat besluit is onderdeel van een akkoord met de Verenigde Arabische Emiraten. Beide landen hebben ook afgesproken de diplomatieke banden te normaliseren.



Dat meldde de Amerikaanse president Donald Trump, die tussen beide landen bemiddelde, zojuist op Twitter. Het nieuws is inmiddels door vertegenwoordigers van beide landen bevestigd. Benjamin Netanyahu noemt het op Twitter ‘een historische dag voor de staat Israel’.

De VAE is de eerste golfstaat die diplomatieke banden heeft met Isral, en het derde Arabische land, na Egypte en Jordani. Trump noemt het akkoord, dat telefonisch werd gesloten, een enorme doorbraak. De landen zijn al lange tijd met elkaar in gesprek.

In een eerste reactie, waaruit persbureau AP citeert, noemt een woordvoerder van de Palestijnse groepering Hamas de actie van de Emiraten ‘een mes in de rug’ van de Palestijnen. Het land heeft andere Arabische landen eerder al op het hart gedrukt de banden met Isral niet te normaliseren vr er een vredesakkoord is waar een onafhankelijke Palestijnse staat onderdeel van is.

Abu Dhabi’s kroonprins, sjeik Mohammed Bin Zayed bevestigt op Twitter dat Israel de annexaties opschort. Ron Dermer, de ambassadeur voor Israel in Washington, noemt het ‘een geweldige dag voor vrede’. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Mike Pompeo noemt het akkoord ‘een enorme stap voorwaarts’.

Delegaties uit Isral en de Emiraten gaan in de komende weken om de tafel. Er moeten dan afspraken worden gemaakt over de meest uiteenlopende onderwerpen, zoals toerisme, vliegverkeer, veiligheid, telecommunicatie en de opening van ambassades op elkaars grondgebied.


Onmogelijk
,,Iedereen zei dat dit onmogelijk was”, zei Trump in een toelichting. “Na 49 jaar gaan Isral en de Verenigde Arabische Emiraten hun diplomatieke relatie volledig normaliseren.” Trump zei na de bekendmaking dat over vergelijkbare akkoorden wordt gepraat met andere landen in de regio. Hij maakte ook bekend dat in de komende weken een ceremonie in het Witte Huis wordt gehouden om de afspraken te bekrachtigen. Daar zijn dan vertegenwoordigers van Isral en de Emiraten bij aanwezig.
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-emiraten~ab976e68/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 20:08:02 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194542232
:D :D :D _O_ _O_ _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194542262
Heel onverwacht dit. Had eigenlijk niet verwacht ooit mee te maken dat Isral en de Palestijnen weer vrede zouden sluiten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 20:11:56 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194542288
Trump _O_ _O_ _O_ _O_

Eindelijk vrede daar? *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194542308
Dit is wel heldhaftig. Hier scoor je nou punten mee.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 20:14:23 #7
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194542335
Even wachten hoe de pro-oorlog Linksen dit weer krom praten :s)
pi_194542351
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:12 schreef theofficialZomB het volgende:
Dit is wel heldhaftig. Hier scoor je nou punten mee.
Zeker voor zijn herverkiezing. Democraten kunnen dit onmogelijk tot iets negatiefs draaien. Ze hebben zelf al tientallen jaren tevergeefs geprobeerd om Isral te bewegen geen nieuwe gebieden van de Palestijnen meer in te nemen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 20:18:19 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194542396
Gaaf dat er toch nog iets positiefs is in het jaar 2020 *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194542401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zeker voor zijn herverkiezing. Democraten kunnen dit onmogelijk tot iets negatiefs draaien. Ze hebben zelf al tientallen jaren tevergeefs geprobeerd om Isral te bewegen geen nieuwe gebieden van de Palestijnen meer in te nemen.
Die politieke steekspelletjes ben ik niet zo benieuwd naar om eerlijk te zijn. Een hoop verspilling van tijd, energie en middelen. Dit zijn nou resultaten waar je mee thuis kunt komen. Prima gedaan.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 augustus 2020 @ 20:23:07 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_194542484
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heel onverwacht dit. Had eigenlijk niet verwacht ooit mee te maken dat Isral en de Palestijnen weer vrede zouden sluiten.
Nou ja, Isral en de Emiraten dus.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194542494
Lekker gewerkt!
pi_194542528
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, Isral en de Emiraten dus.
Oke, maar met een grote geste van Isral naar de Palestijnen dan.
Moeten de Palestijnen nog iets als tegenprestatie doen eigenlijk?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 13 augustus 2020 @ 20:27:16 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194542558
Las dit net op teletekst van De nos.
Geen woord over Trump natuurlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194542583
quote:
84s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:18 schreef Nikonlover het volgende:
Gaaf dat er toch nog iets positiefs is in het jaar 2020 *O*
Hoezo, heb je nog niet geneukt dit jaar dan?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194542622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Las dit net op teletekst van De nos.
Geen woord over Trump natuurlijk.
Prima toch? Eens wat minder op de persoon en wat meer op de resultaten. In elk geval een stuk interessanter dan een heel epistel over zn haar en hoe hij meer water nodig heeft...
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 20:37:04 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194542725
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:31 schreef theofficialZomB het volgende:

[..]

Prima toch? Eens wat minder op de persoon en wat meer op de resultaten. In elk geval een stuk interessanter dan een heel epistel over zn haar en hoe hij meer water nodig heeft...
Je zou maar eens positief berichten over Trump. Dat kan natuurlijk niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 13 augustus 2020 @ 20:42:25 #18
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194542807
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Las dit net op teletekst van De nos.
Geen woord over Trump natuurlijk.
Waarom zou je Trump moeten noemen in zo’n bericht? _O- Op TT moet je kort en bondig zijn.

Hier wordt wel uitgebreid Trump genoemd, zelfs een filmpje van hem: https://nos.nl/artikel/23(...)bank-opgeschort.html
pi_194542933
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:14 schreef Ensiferum het volgende:
Even wachten hoe de pro-oorlog Linksen dit weer krom praten :s)
Hiermee toon net jij je ware aard
pi_194543564
Klinkt als goed nieuws ^O^ Nu nog even afwachten hoe het uitpakt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_194543716
twitter
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:35:36 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_194543746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oke, maar met een grote geste van Isral naar de Palestijnen dan.
Moeten de Palestijnen nog iets als tegenprestatie doen eigenlijk?
In hun rug gestoken worden?

quote:
In een eerste reactie, waaruit persbureau AP citeert, noemt een woordvoerder van de Palestijnse groepering Hamas de actie van de Emiraten ‘een mes in de rug’ van de Palestijnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:36:21 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_194543763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:33 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt als iets dat goed stand gaat houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:36:33 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194543772
Wat vindt Hamas er van?
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:37:46 #25
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_194543792
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:36 schreef Enchanter het volgende:
Wat vindt Hamas er van?
Alle Emiraten aan het gas.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:40:07 #26
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194543842
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:36 schreef Enchanter het volgende:
Wat vindt Hamas er van?
Die noemen het een mes in hun rug.
pi_194543853
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oke, maar met een grote geste van Isral naar de Palestijnen dan.
Moeten de Palestijnen nog iets als tegenprestatie doen eigenlijk?
hamas heeft al verklaard dat ze SA als verraders beschouwen.
en verder kan je rustig stellen dat e palestijnen voor de zoveelste keer als speelballetje gebruikt worden, en dus gewoon keihard genaaid worden.

voor israel is de annexatie die ze van plan waren, helemaal niet van tafel. alleen uitgesteld.
en zelfs als netanyahu het niet echt doet, dan gebruiken ze het dreigement dus om iets af te dwingen. vrede met SA, wat niets met de palestijnen te maken heeft. het laat zien dat ze nul respect hebben voor de palestijnen.
kan je terecht vinden of niet, maar het is vies spel.

en nu kunnen alle partijen mooie zier maken met een accoord, dachten de palestijnen dta ze alles kwijt zouden raken en nu toch weer niet, en doet israel het later waarschijnlijk alsnog.
pi_194543904
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:35 schreef speknek het volgende:

[..]

In hun rug gestoken worden?
[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:40 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

hamas heeft al verklaard dat ze SA als verraders beschouwen.
en verder kan je rustig stellen dat e palestijnen voor de zoveelste keer als speelballetje gebruikt worden, en dus gewoon keihard genaaid worden.

voor israel is de annexatie die ze van plan waren, helemaal niet van tafel. alleen uitgesteld.
en zelfs als netanyahu het niet echt doet, dan gebruiken ze het dreigement dus om iets af te dwingen. vrede met SA, wat niets met de palestijnen te maken heeft. het laat zien dat ze nul respect hebben voor de palestijnen.
kan je terecht vinden of niet, maar het is vies spel.

en nu kunnen alle partijen mooie zier maken met een accoord, dachten de palestijnen dta ze alles kwijt zouden raken en nu toch weer niet, en doet israel het later waarschijnlijk alsnog.
Natuurlijk gaat Hamas niet lopen juichen om vrede met Isral. Hun hele bestaan danken ze aan het vijandbeeld dat al die tientallen jaren door hun in stand gehouden is.

Maar het Palestijnse volk zal grotendeels wel blij zijn met dit akkoord, al zullen ze dat lang niet altijd openlijk toe gaan geven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:48:59 #29
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_194543980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar het Palestijnse volk zal grotendeels wel blij zijn met dit akkoord, al zullen ze dat lang niet altijd openlijk toe gaan geven.
Er is n partij die niks aan dit akkoord heeft: de Palestijnen

quote:
Het opschorten van de annexatie van Palestijnse gebieden klnkt als een veelbetekenende stap. Maar in de praktijk wordt de soep een stuk minder heet gegeten. ,,Die annexatie is een paar maanden terug wel aangekondigd door de Isralische premier Netanyahu, maar er is nooit gevolg aan gegeven", zegt buitenlandexpert Han ten Broeke, directeur bij het The Hague Centre for Strategic Studies en voormalig VVD-kamerlid. ,,Hij testte met zijn teen even het water, maar heeft geen duik genomen. Dat hij het niet doorvoeren van die annexatie nu inzet als tegenprestatie, is goed onderhandeld.
Art of the non-deal.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:49:34 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_194543991
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Natuurlijk gaat Hamas niet lopen juichen om vrede met Isral. Hun hele bestaan danken ze aan het vijandbeeld dat al die tientallen jaren door hun in stand gehouden is.

Maar het Palestijnse volk zal grotendeels wel blij zijn met dit akkoord, al zullen ze dat lang niet altijd openlijk toe gaan geven.
Zoals ik het begrijp is het enige dat Israel heeft toegezegd, is dat ze even een pas op de plaats maken op het verder veroveren van Palestijns grondgebied. Ik kan me niet voorstellen dat ze grotendeels blij zijn. Hooguit even boos als eerst.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194544060
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk gaat Hamas niet lopen juichen om vrede met Isral. Hun hele bestaan danken ze aan het vijandbeeld dat al die tientallen jaren door hun in stand gehouden is.

Maar het Palestijnse volk zal grotendeels wel blij zijn met dit akkoord, al zullen ze dat lang niet altijd openlijk toe gaan geven.
opgelucht misschien.
die annexatie was schandalig en illegaal.
pi_194544107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heel onverwacht dit. Had eigenlijk niet verwacht ooit mee te maken dat Isral en de Palestijnen weer vrede zouden sluiten.
Dat hebben ze niet, de VAE en Israel hebben de betrekkingen genormaliseerd, elke willekeurige Palestijn zal daar schijt aan hebben en nog steeds joodse kelen willen doorsnijden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 21:56:41 #33
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194544116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp is het enige dat Israel heeft toegezegd, is dat ze even een pas op de plaats maken op het verder veroveren van Palestijns grondgebied. Ik kan me niet voorstellen dat ze grotendeels blij zijn. Hooguit even boos als eerst.
Klopt, in zijn eerste verklaring zegt Netanyahu al dat hij gevraagd is om even aan te houden maar dat er niks veranderd is aan het voornemen tot annexatie.
pi_194544125
Maarreh...gaat Trump ook nog iets doen aan die puinhopen in zijn eigen steden?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 22:01:59 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194544208
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:53 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

opgelucht misschien.
die annexatie was schandalig en illegaal.
Netanyahu en zijn hele partij heeft een enorme, rechtse basis die zowel openlijk als onofficieel de kolonisten steunt. Het zou politieke zelfmoord zijn om deze na ze jaren de worst te hebben voorgehouden nu te vertellen dat het feestje niet doorgaat. Daar is het ook veel te laat voor, want dan zullen ze letterlijk honderdduizenden mensen aan hun haren de nederzettingen uit moeten slepen, waardoor ook minder extreem rechtse kiezers geschokt zullen worden. Liever maken ze de Palestijnen nog bozer, daar ligt minder politieke schade in.

Ik zie op geen enkele manier gebeuren dat Netanyahu deze keutel intrekt.
pi_194544477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Netanyahu en zijn hele partij heeft een enorme, rechtse basis die zowel openlijk als onofficieel de kolonisten steunt. Het zou politieke zelfmoord zijn om deze na ze jaren de worst te hebben voorgehouden nu te vertellen dat het feestje niet doorgaat. Daar is het ook veel te laat voor, want dan zullen ze letterlijk honderdduizenden mensen aan hun haren de nederzettingen uit moeten slepen, waardoor ook minder extreem rechtse kiezers geschokt zullen worden. Liever maken ze de Palestijnen nog bozer, daar ligt minder politieke schade in.

Ik zie op geen enkele manier gebeuren dat Netanyahu deze keutel intrekt.
tot nu toe heeft ie nog niks gedaan, om die extremisten wat te geven. ze zullen het inderdaad toch een keer zat zijn met hem. ik hoop snel.

voorlopig gaat dit dus niet door, je kan het niet als compromis aandragen in een akkoord met SA, en dan 2 maanden later alsnog doen. dat wordt nu jaren uitgesteld. wachten tot er weer een aanleiding is om het weer op tafel te leggen.
pi_194544557
Heeft Trump echt niets mee te maken :')
pi_194544569
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:57 schreef Hathor het volgende:
Maarreh...gaat Trump ook nog iets doen aan die puinhopen in zijn eigen steden?
10th Amendment, dus nee.
pi_194547964
Iedereen maar iets hard roepen over Isral terwijl VAE, een van de grote slavenstaten van de wereld, hier net zo hard mee in zee gaat. Die geven geen fuck om de Palestijnen.
mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:18:06 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194548388
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:14 schreef Ensiferum het volgende:
Even wachten hoe de pro-oorlog Linksen dit weer krom praten :s)
Begrijp ik je nu goed dat men politieke verdragen waar Trump zich mee heeft bemoeid niet kritisch mag analyseren op beoogde effecten en werkelijke effecten?

En wanneer iemand dit wel doet is de persoon in kwestie een pro-oorlog linkse die zaken probeert krom te praten? :?

Of begrijp ik je gewoon verkeerd?
Krekker is de bom!
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:48:04 #41
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194548747
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heel onverwacht dit. Had eigenlijk niet verwacht ooit mee te maken dat Isral en de Palestijnen weer vrede zouden sluiten.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oke, maar met een grote geste van Isral naar de Palestijnen dan.
Moeten de Palestijnen nog iets als tegenprestatie doen eigenlijk?
We hebben een complex conflict waarbij Palestijnen van mening zijn dat Israel hun land heeft ingepikt. De 2 partijen strijden hier al decennia over.

EEN van de vele onderdeeltjes van dit conflict is dat Israel van plan is om NOG meer land te annexeren waarvan Palestijnen van mening zijn dat het hun toebehoort...

Nu geeft Israel aan nog steeds dezelfde voornemens te hebben, maar men zet het annexeren wel eventjes on hold en jij leest hier "vrede"?

Dus stel, jij bent van mening dat bepaalde spullen jou toebehoren en je probeert al jaren deze spullen terug te krijgen...

Na verloop van tijd geeft de persoon waartegen je strijdt aan dat hij voorlopig even geen NIEUWE spulletjes zal innemen...

Dan is dit volgens jou hetzelfde als dat de persoon vrede met jou sluit?
Krekker is de bom!
pi_194548766
Wat een nepnieuws. Historische vredesdeal _O-
pi_194549078
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 08:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

We hebben een complex conflict waarbij Palestijnen van mening zijn dat Israel hun land heeft ingepikt. De 2 partijen strijden hier al decennia over.

EEN van de vele onderdeeltjes van dit conflict is dat Israel van plan is om NOG meer land te annexeren waarvan Palestijnen van mening zijn dat het hun toebehoort...

Nu geeft Israel aan nog steeds dezelfde voornemens te hebben, maar men zet het annexeren wel eventjes on hold en jij leest hier "vrede"?

Dus stel, jij bent van mening dat bepaalde spullen jou toebehoren en je probeert al jaren deze spullen terug te krijgen...

Na verloop van tijd geeft de persoon waartegen je strijdt aan dat hij voorlopig even geen NIEUWE spulletjes zal innemen...

Dan is dit volgens jou hetzelfde als dat de persoon vrede met jou sluit?
Noem het uitstel van executie, Israel gaat het hele midden oosten koloniseren, de Arabier zal in de toekomst alleen nog te zien zijn in een reservaat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194549218
quote:
84s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
Trump _O_ _O_ _O_ _O_

Eindelijk vrede daar? *O* *O* *O*
Hoewel dit akkoord tot op zekere hoogte valt toe te juichen, komt vrede tussen Isral en de Palestijnen hiermee natuurlijk geen stap dichterbij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:27:17 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194549246
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 09:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoewel dit akkoord tot op zekere hoogte valt toe te juichen, komt vrede tussen Isral en de Palestijnen hiermee natuurlijk geen stap dichterbij.
Zo zo Koos is redelijk positief , ik geef het een week en dan koop je een MAGA pet
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:39:45 #46
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194549414
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 08:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Begrijp ik je nu goed dat men politieke verdragen waar Trump zich mee heeft bemoeid niet kritisch mag analyseren op beoogde effecten en werkelijke effecten?

En wanneer iemand dit wel doet is de persoon in kwestie een pro-oorlog linkse die zaken probeert krom te praten? :?

Of begrijp ik je gewoon verkeerd?
Aangezien jouw post vol met stropoppen en ongefundeerde aannames staat, begrijp jij het inderdaad verkeerd. Of je begreep het wel, maar heb je moedwillig jouw positie ingenomen omdat je geen integriteit hebt.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:40:40 #47
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194549427
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 09:39 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Aangezien jouw post vol met stropoppen en ongefundeerde aannames staat, begrijp jij het inderdaad verkeerd. Of je begreep het wel, maar heb je moedwillig jouw positie ingenomen omdat je geen integriteit hebt.
Maar wat bedoel je dan?
Krekker is de bom!
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:42:12 #48
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194549447
Four more years!

Lekker hoor
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:42:44 #49
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194549453
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 09:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Maar wat bedoel je dan?
Lees het nog eens, precies zoals ik het heb geschreven, en probeer het zonder jouw eigen frame er over te forceren. Lees wat ik schrijf, niet wat jij denkt dat ik schrijf, of wil dat ik schrijf.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 10:00:32 #50
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194549721
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 09:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Lees het nog eens, precies zoals ik het heb geschreven, en probeer het zonder jouw eigen frame er over te forceren. Lees wat ik schrijf, niet wat jij denkt dat ik schrijf, of wil dat ik schrijf.
Je wacht totdat pro-oorlog linksen dit weer krompraten.

Wat versta je dan precies onder krompraten?
Krekker is de bom!
pi_194549773
Nobelprijs voor Trump?
pi_194549788
Wat een gebakken lucht dit. n verkeerde scheet en de deal is alweer van tafel. Net als de Noord Korea deal. Dit is echt weer typisch Trump die een goede sier wil maken met onmogelijke geachte deals die eigenlijk niks omvatten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_194549944
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 10:04 schreef Gehrman het volgende:
Nobelprijs voor Trump?
Voor het beeindigen van de democratie in de VS?
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 10:31:11 #54
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_194550194
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 10:04 schreef Gehrman het volgende:
Nobelprijs voor Trump?
Nobelprijs voor de demagogie
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 10:36:00 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194550284
Het is nog wankel en voor de Palestijnen betekend het niets op de korte termijn.

Maar als meer Arabische landen de politieke betrekkingen met Isral normaliseren is dat wel degelijk gunstig en een stap dichter bij vrede.

Het maakt in de toekomst de noodzaak minder groot om altijd op ‘high alert’ te staan.
Waardoor de harde politieke lijn in Isral wat minder kan worden, wat minder draagkracht krijgt.
En hamas steeds meer alleen komt te staan. Normaler Palestijns bestuur ook meer mogelijkheden en daardoor grond krijgt.

Laten we hopen dat het lukt met de onderhandelingen. En dat anderen volgen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194552538
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 10:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Het is nog wankel en voor de Palestijnen betekend het niets op de korte termijn.

Maar als meer Arabische landen de politieke betrekkingen met Isral normaliseren is dat wel degelijk gunstig en een stap dichter bij vrede.

Het maakt in de toekomst de noodzaak minder groot om altijd op ‘high alert’ te staan.
Waardoor de harde politieke lijn in Isral wat minder kan worden, wat minder draagkracht krijgt.
En hamas steeds meer alleen komt te staan. Normaler Palestijns bestuur ook meer mogelijkheden en daardoor grond krijgt.

Laten we hopen dat het lukt met de onderhandelingen. En dat anderen volgen.
De UAE is de eerste in het Midden-Oosten die Isral berhaupt erkend. Maar het is wel een grote stap inderdaad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')