Enorm donkere lucht hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:53 schreef Zelus het volgende:
Volgens Weerplaza is het over 20 minuten weer droog op mijn lokatie, geen wolk te bekennen
(lokatie is Den Haag)
Daarom knmi.nlquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
weeronline ligt plat@:zipportal
Nee dat is zeker een aambeeldwolk, geen bloemkoolquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moeder staat in je beeld denk ik
Ergens in het weekend gaat het al naar 18 ofzo toch? Dat is misschien geen échte afkoeling, maar zeker al welkomquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blijft gewoon boven de 20 graden. Voor de échte afkoeling 's nachts moet je nog dagen wachten.
In de stad zal het wel rond de 20 blijven. Pas na het weekend gaan we richting de 15 's nachts. Voor korte duur.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ergens in het weekend gaat het al naar 18 ofzo toch? Dat is misschien geen échte afkoeling, maar zeker al welkom.
Een even aan de zijkant rakend rood gevaartequote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wil ik weten wat een schampende rode pit is?
Even buiten gaan staan geeft het meest betrouwbare beeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:06 schreef Bolasie het volgende:
Volgens mijn weerapp regent het hier al. Het is een groot bedrog.
De omschrijving klopt precies. Dus wie weet waar het nog meer zo plots gaat komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:37 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Precies datgene waar dus voor is gewaarschuwd
[..]
Nee. Ik ga zo naar de Piccardhof bij een FOK!ker, lekker skinnydippenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:39 schreef Rene het volgende:
Ja hoi. Hier Groningen. Geef me regen. Thanks.
coolquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:08 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog boven Roosendaal en straks langzaam deze kant op
Ik hou het zo nog een paar weken vol hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:52 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Zit jij nou nog steeds met bier aan het strand? Dat is heel de week al gaande!
Dan heb ik in deze draad al Eindhoven, Breda en ik woon Zelf in Gilze-Rijen, en allemaal niksquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:01 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven blijft vooralsnog ongeschonden.
Yeahquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:08 schreef Opnaarutrecht het volgende:
@:haagskwartiertje Klopt, enorm donkere lucht richting het oosten en zuiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |