abonnement Unibet Coolblue
pi_194540784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 18:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Het probleem met die partijen is dat ze zeer amateuristische en ronduit incompetent overkomen. Ik heb er gewoon geen enkel vertrouwen in dat als je een Wilders of Baudet aan het roer hebt dat zij een parlementaire democratie succesvol kunnen sturen.
Tenzij je een gigantische meerderheid hebt, wat niet gaat gebeuren, ben je nou eenmaal afhankelijk van compromis en politieke skills. Iets waar ik beide niet toe in staat acht en wat Wilders een tijdje terug al heeft aangetoond.

Ik zou dolgraag mijn stem geven aan mensen die dit soort tuig keihard aanpakken en het hele asiel-verhaal nog eens tegen het licht houden maar dan wel graag met mensen die meer in zich hebben dan verontwaardigd doen in de kamer en wat brullen voor de bühne.

Fortuyn. Dat was een goede. Nu hebben we niets.
Je vindt die gasten die nu het land besturen niet amateuristische en ronduit incompetent overkomen? Ze geven alles waar wij hard voor hebben gewerkt zo weg aan de Grieken en Italianen, zetten de poorten wagenwijd open voor de meest kansloze figuren die de rest van hun leven onderhouden moeten worden. Nee, alles beter dan dit.

En dan heb ik het nog niet eens over het onderwijs die die zij totaal aan het afbreken zijn. Een student studeert af met tienduizenden euro's schuld, ja dat stimuleert mensen om te gaan studeren. Maar wel een asielzoeker 10k geven om hun huis in te richten, ja prioriteiten stellen heet dat toch?

[ Bericht 8% gewijzigd door Orion_in_space op 13-08-2020 18:53:40 ]
pi_194541003
Daar betaal je allemaal zorgverzekering voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')