Condooms, hij heeft besloten om in 2021 helemaal tekeer te gaan.quote:
Ben je een meisje of zo?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon kruidvatspul. Douchegel, scheermesjes, wattenstaapjes en tandpasta. Mag het ja?
oh dat haal ik bij bol.comquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon kruidvatspul. Douchegel, scheermesjes, wattenstaapjes en tandpasta. Mag het ja?
Kom je me neuken?quote:
Hoe knap ben je op de schaal van 1 t/m 10?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je me neuken?Mijn vader is ambassadeur van tsjoekietsjoekieland
![]()
Een 12quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe knap ben je op de schaal van 1 t/m 10?
dat ja. Donders geil. Mijn zusje papt met een DJ ook.quote:
Met DJ Jean toch, de enige echte master behind the wheels of steelquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ja. Donders geil. Mijn zusje papt met een DJ ook.
Een donkere DJ?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ja. Donders geil. Mijn zusje papt met een DJ ook.
Dit klinkt gelukkig helemaal niet schimmig ofzoquote:Braziliaans bedrijf gaat Russisch coronavaccin produceren
Er zullen zat inspecteurs op bezoek komen, gok ik zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt gelukkig helemaal niet schimmig ofzo![]()
Lekker braziliaantjes ermee inspuiten. Trump approves: "Makes OUR numbers look good!"quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ons nou ff lekker onderbuiken en conspiracyën jah, serieuzerdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:44 schreef Zilverberk het volgende:
De meeste geneesmiddelen komen tegenwoordig uit china en india. Een Braziliaans bedrijf kan dus ook prima.
Simplistische en gevaarlijke propaganda, heet ook Sputnik V dat vaccin en Putin heeft zijn dochter eigenhandig ingespoten hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat vooral om de manier waaropquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:44 schreef Zilverberk het volgende:
De meeste geneesmiddelen komen tegenwoordig uit china en india. Een Braziliaans bedrijf kan dus ook prima.
quote:Braziliaans bedrijf gaat Russisch coronavaccin produceren
Het Braziliaanse technologisch instituut Tepcar gaat in de tweede helft van volgend jaar beginnen met de productie van het omstreden Russische coronavaccin. De aankondiging kwam vlak na een deal over het vaccin tussen de Braziliaanse deelstaat Paraná en Moskou.
De Russen claimen het eerste effectieve vaccin tegen het nieuwe coronavirus te hebben ontwikkeld, maar experts plaatsen vraagtekens bij de veiligheid van het vaccin, dat volgens sommigen onvoldoende is getest.
In Brazilië is het longvirus bij meer dan 3,1 miljoen mensen vastgesteld en er zijn al meer dan 103.000 doden gevallen als gevolg van een besmetting. Daardoor is Brazilië een geschikte proeflocatie voor vaccins in ontwikkeling. Ook Britse en Chinese vaccins in ontwikkeling worden er getest.
Ok nikonlovertquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Simplistische en gevaarlijke propaganda, heet ook Sputnik V dat vaccin en Putin heeft zijn dochter eigenhandig ingespoten hoor.
Ja maar wat dat met dat vaccin te maken heeft....?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Simplistische en gevaarlijke propaganda, heet ook Sputnik V dat vaccin en Putin heeft zijn dochter eigenhandig ingespoten hoor.
Sorryquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ons nou ff lekker onderbuiken en conspiracyën jah, serieuzerd
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ranzighou je eens in zeg.
Geen quorum, vaste users weggelopen. Alleen nog irrelevant volk aanwezigquote:
laatste stuiptrekkingenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er toch allemaal mis met het mooie Den Haag deze zomer
Zegquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen quorum, vaste users weggelopen. Alleen nog irrelevant volk aanwezig
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er toch allemaal mis met Den Haag
Ja en ik al die tijd maar denken dat die tweede golf sowieso in deze herfst zou komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
die diederik gommers zei dat ze pas hadden verwacht dat de 2e golf jan 2021 zou komen maar dat er nu een kans is dat het al september is
EN dat we het niet aankunnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
die diederik gommers zei dat ze pas hadden verwacht dat de 2e golf jan 2021 zou komen maar dat er nu een kans is dat het al september is
Verrassend hoor, september.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even in een papieren zakje ademen.
Lekker met mijn verjaardag.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Liever in een papieren zakje dan op de IC met beademingsapparatuur.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even in een papieren zakje ademen.
Die is het ook kwijt hoor, helemaal emotioneel en bang, er ligt geen coronalijer meer op de IC man.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Geloof niks van dat vaccin. normaal gesproken als het al lukt duurt de ontwikkeling 10 tot 15 jaar ...quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat vaccin komt er ook aan. Nog 1 golfje en dan is het wel klaar hoor.
Ja dat vaccin komt er. Over 5 jaar iedereen dood van de bijwerkingen maar hey, corona is wegquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof niks van dat vaccin. normaal gesproken als het al lukt duurt de ontwikkeling 10 tot 15 jaar ...
Nu zetten ze alles op alles.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof niks van dat vaccin. normaal gesproken als het al lukt duurt de ontwikkeling 10 tot 15 jaar ...
Ja normaal gesproken als er aan 200 vaccins tegelijk gewerkt wordt ja. Nu wordt alle effort van de hele wereld op Corona gegooid. Het zal best wat sneller gaan. Al lijkt 2 jaar toch wel het absolute minimum. Wat Putin in zijn dochter gespoten heeft moet UitStraling maar vertellenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het bleek achteraf om een paar ic bedden te gaan die er nog over warenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De laatste keer konden we t ook best aan. Soort van. Met kunst en vliegwerk.
Niemand? Ik ga kijken bij stichting nice.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is het ook kwijt hoor, helemaal emotioneel en bang, er ligt geen coronalijer meer op de IC man.
ja ik zou mijn hoop er niet op vestigenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken als er aan 200 vaccins tegelijk gewerkt wordt ja. Nu wordt alle effort van de hele wereld op Corona gegooid. Het zal best wat sneller gaan. Al lijkt 2 jaar toch wel het absolute minimum. Wat Putin in zijn dochter gespoten heeft moet UitStraling maar vertellen
En hoeveel mensen hebben sindsdien gezegd "Ajuu zorgsector, ik ga me niet meer doodwerken voor die schijtstuiver die ik betaald krijg"?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De laatste keer konden we t ook best aan. Soort van. Met kunst en vliegwerk.
Haags vindt dit leuk. Of nice.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Niemand? Ik ga kijken bij stichting nice.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haags vindt dit leuk. Of nice.
Dat is tof jaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
Heb net het boek Stuff Dutch People Like voor Gergely gekocht. Kan hij mooi leren over Nederlandse gewoontes voordat we een tripje Nederland doenBest een geinig boek trouwens.
er is ook een facebookquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
Heb net het boek Stuff Dutch People Like voor Gergely gekocht. Kan hij mooi leren over Nederlandse gewoontes voordat we een tripje Nederland doenBest een geinig boek trouwens.
Ja ik zag ook stuff dutch people eat, maar dat leer ik 'm in de praktijkquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is tof jaHeb ik zelf ook. Zijn er meerdere van trouwens
we gaan het zienquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sorry zal ophouden over het vaccin.
Nee joh, die man was steeds hartstikke nuchter en optimistisch. Twee weken geleden nog. Dus of hij is wat ingefluisterd dat hij mensen even wakker moet schudden of er is echt stront aan de knikker.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is het ook kwijt hoor, helemaal emotioneel en bang, er ligt geen coronalijer meer op de IC man.
Kan je 'm mooi weghouden bij dingen als Smacaroni.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zag ook stuff dutch people eat, maar dat leer ik 'm in de praktijk
En er lagen er nog 60 in Duitsland ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het bleek achteraf om een paar ic bedden te gaan die er nog over waren
Er trok een koude rilling over mijn rug.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je 'm mooi weghouden bij dingen als Smacaroni.
hij lijkt mij niet het type wat zich zo voor het karretje laat spannenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, die man was steeds hartstikke nuchter en optimistisch. Twee weken geleden nog. Dus of hij is wat ingefluisterd dat hij mensen even wakker moet schudden of er is echt stront aan de knikker.
En er liggen twee keer zo'veel coronalijers op de IC vergeleken met twee weken geleden.
Teveel. En er was al een tekort aan verpleegkundigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoeveel mensen hebben sindsdien gezegd "Ajuu zorgsector, ik ga me niet meer doodwerken voor die schijtstuiver die ik betaald krijg"?
Daarom.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er trok een koude rilling over mijn rug.
Hij is wel flink misbruiktquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij lijkt mij niet het type wat zich zo voor het karretje laat spannen
Precies. Alleen al daarom kun je het nu niet weer aan, zelfs al wordt de tweede golf niet erger dan de eerste, en zelfs al zie je hem nu aankomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Teveel. En er was al een tekort aan verpleegkundigen.
Tweede golf zal iets minder paniek zijn, ik bedoel als er nu nog mensen pleepapier gaan hamsteren kunnen we daar beter afscheid van nemen op een humane manier.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Alleen al daarom kun je het nu niet weer aan, zelfs al wordt de tweede golf niet erger dan de eerste, en zelfs al zie je hem nu aankomen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Alleen al daarom kun je het nu niet weer aan, zelfs al wordt de tweede golf niet erger dan de eerste, en zelfs al zie je hem nu aankomen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede golf zal iets minder paniek zijn, ik bedoel als er nu nog mensen pleepapier gaan hamsteren kunnen we daar beter afscheid van nemen op een humane manier.
ja en wat heeft dat met de capaciteit van de zorgsector te maken?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede golf zal iets minder paniek zijn, ik bedoel als er nu nog mensen pleepapier gaan hamsteren kunnen we daar beter afscheid van nemen op een humane manier.
Op termijn helpt dat wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en wat heeft dat met de capaciteit van de zorgsector te maken?
Hamsteraars afknallen? Ja op zich wel jaquote:
garpje flesquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat verpleegkundigen en artsen ook graag willen schijten?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet doen :p we speculeren er allemaal op losquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik word hier een beetje depressief van jongens
dan niet te kieskeurig zijn. Beter 1 te veel dan 1 te weinigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hamsteraars afknallen? Ja op zich wel ja
ik denk niet dat zorgmedewerkers ontslag nemen om maar boodschappen te kunnen doen. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat verpleegkundigen en artsen ook graag willen schijten?
Best wel lullig de vorige keer, alle nietsnutten zaten thuis met halve supermarkten in de kast en overwerkt medisch personeel kon amper aan hun spullen komen, dan ben je met iets teveel laffe honden in een samenleving, zo simpel zit het.
Gewoon de Picnic bezorger met een pistool uitrusten, even wat snoeien in de maatschappij.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan niet te kieskeurig zijn. Beter 1 te veel dan 1 te weinig
Ja prima.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan niet te kieskeurig zijn. Beter 1 te veel dan 1 te weinig
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima.
MAAR EERST MIJN KRUIDVATPALLET GPODVEDOMME
Afknallen is niet humaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hamsteraars afknallen? Ja op zich wel ja
Jij hamsteraar.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima.
MAAR EERST MIJN KRUIDVATPALLET GPODVEDOMME
Picnic exclusief voor de mensen in essentiële beroepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de Picnic bezorger met een pistool uitrusten, even wat snoeien in de maatschappij.
En mensen in risicogroep.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Picnic exclusief voor de mensen in essentiële beroepen.
Viel hier gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat worden er al teveel, denk ik. Picnic kon het wekenlang niet aan.
Erg strak plan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb echt wekenlang niet kunnen bestellen. En toen de supermarkt ook leeggeroofd was vergde het toch wel enige creativiteit.quote:
Lijkt me primaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jezusquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb echt wekenlang niet kunnen bestellen. En toen de supermarkt ook leeggeroofd was vergde het toch wel enige creativiteit.
Ook zelf brood gebakken, omdat er niks verkrijgbaar was.
Hoe komt iedereen aan het eten?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En hoe komt zorgpersoneel dan aan eten?
En er zijn ook nog mensen aan het werk die geen essentieel beroep hebben, als de winkels gewoon openblijven. Sta je daar in de MediaMarkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onzin. iedereen heeft het recht om zich niet in een supermarkt te hoeven wagen
Vind ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik verkies in het geval van een pandemie toch een IC arts met schone billen en een gevulde maag boven een werkeloze met vervelingshonger.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of iemand die risico loopt ziek te worden, of iemand met een familielid die gevaar loopt of iemand die zelf erg bang is ziek te worden?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verkies in het geval van een pandemie toch een IC arts met schone billen en een gevulde maag boven een werkeloze met vervelingshonger.
Alsof je dan niet de kans hebt in je lunchpauze even naar de supermarkt op de hoek te lopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En er zijn ook nog mensen aan het werk die geen essentieel beroep hebben, als de winkels gewoon openblijven. Sta je daar in de MediaMarkt.
Dan was je je handen na het boodschappen doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of iemand die risico loopt ziek te worden, of iemand met een familielid die gevaar loopt of iemand die zelf erg bang is ziek te worden?
en waar laat je dan de hele middag je boodschappen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alsof je dan niet de kans hebt in je lunchpauze even naar de supermarkt op de hoek te lopen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan was je je handen na het boodschappen doen.
Heel realistisch ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alsof je dan niet de kans hebt in je lunchpauze even naar de supermarkt op de hoek te lopen.
Omdat de één mensenlevens redt en de ander niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ok :p
zie niet in waarom de een dat recht wel zou hebben en de ander niet
Enig idee hoe dom jij nu over komt?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Enig idee hoe simpel je nu overkomt?
Blij voor je dat je blijkbaar geen bekenden hebt die in die risicogroep vallen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan was je je handen na het boodschappen doen.
Ja want al die winkels hebben een supermarkt om de hoek.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
' was je handen' en dan loop je verder helemaal geen risicoquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Enig idee hoe dom jij nu over komt?
Ja dan nog steeds hebben beide mensen medische zorg nodig denk je niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of iemand die risico loopt ziek te worden, of iemand met een familielid die gevaar loopt of iemand die zelf erg bang is ziek te worden?
Als het zo makkelijk wasquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' was je handen' en dan loop je verder helemaal geen risico
Iddquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blij voor je dat je blijkbaar geen bekenden hebt die in die risicogroep vallen.
Ja het gaat er om dat iedereen het recht heeft om zich niet te hoeven mengen tussen andere mensen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan nog steeds hebben beide mensen medische zorg nodig denk je niet.
Niet perse hoor. Zolang ze niet ziek worden, derpt het gros gewoon lekker voort op hun eigen manier.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan nog steeds hebben beide mensen medische zorg nodig denk je niet.
Handen wassen en afstand houden zijn by far de beste maatregelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en anders heb je pech toch, eerst de mensen die je keihard nodig hebt en daarna pas de mensen die even niemand nodig heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in een supermarkt is dat niet even makkelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Handen wassen en afstand houden zijn by far de beste maatregelen.
ff serieus johquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en anders heb je pech toch, eerst de mensen die je keihard nodig hebt en daarna pas de mensen die even niemand nodig heeft.
Lijkt me ook vrij logisch.
Ja ik heb echt genoten van die periode.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef Zilverberk het volgende:
Ik begrijp nu ineens prima hoe alle supermakten leeg waren. Dank voor jullie uitleg.
Ja, ga jij die grens leggen? Ik ben geen ethicus, ik waag me daar niet aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en anders heb je pech toch, eerst de mensen die je keihard nodig hebt en daarna pas de mensen die even niemand nodig heeft.
Lijkt me ook vrij logisch.
Nee, nee, dat zie je verkeerd. De supermarkten waren vol, de schappen waren leeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef Zilverberk het volgende:
Ik begrijp nu ineens prima hoe alle supermakten leeg waren. Dank voor jullie uitleg.
gewoon afstand houden en je handen wassen en je bent gewoon veilig hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb echt genoten van die periode.
Ja schijt aan je angststoornis, gewoon leuke dingen doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon afstand houden en je handen wassen en je bent gewoon veilig hoor
iemand in de zorg is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker cherryquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja schijt aan je angststoornis, gewoon leuke dingen doen.
Die mensen hebben duizenden procenten meer kans op besmetting dan werkeloze Henkie, Picnic voor essentieel personeel en met wat nadenken is dat ook gezonder en veiliger voor Henkie.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse hoor. Zolang ze niet ziek worden, derpt het gros gewoon lekker voort op hun eigen manier.
Ja is ook zo, maar ik vind het wel apart dat de mensen die geholpen moeten worden op de IC tegelijkertijd ook maar de schijt mogen krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iemand in de zorg is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker cherry
En ondertussen hadden de mensen met essentiële beroepen gewoon niks te eten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het gaat er om dat iedereen het recht heeft om zich niet te hoeven mengen tussen andere mensen.
kunnen toch even in hun pauze heen en weer?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En ondertussen hebben de mensen met essentiële beroepen gewoon niks te eten.
Er zit vast een supermarkt om de hoek.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En ondertussen hadden de mensen met essentiële beroepen gewoon niks te eten.
Welke pauze?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen toch even in hun pauze heen en weer?
ik had allabg door dat dit alleen om jezelf ging hoor :pquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Welke pauze?
Ik heb echt weken geen enkele pauze gehad.
En als werkeloze Henkie, die in een risicogroep valt en om diezelfde reden überhaupt niet kán werken, ziek wordt, komt 'ie bijna gegarandeerd in het ziekenhuis te liggen. Ergo, hogere belasting voor de zorg.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mensen hebben duizenden procenten meer kans op besmetting dan werkeloze Henkie, Picnic voor essentieel personeel en met wat nadenken is dat ook gezonder en veiliger voor Henkie.
Die was dicht, plus ik had geen pauze.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit vast een supermarkt om de hoek.
Sinds wanneer moet je een ethicus zijn om de vorm van boodschappen bezorgen en verkrijgen tijdens een pandemie te bepleitenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ga jij die grens leggen? Ik ben geen ethicus, ik waag me daar niet aan.
Heeft het ziekenhuis geen AH to Go ofzo tegenwoordig?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die was dicht, plus ik had geen pauze.
De IC artsen en verpleegkundigen hadden ook geen pauze meer hoor. Sommigen sliepen ook op het werk omdat het geen zin meer had om tussendoor naar huis te gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had allabg door dat dit alleen om jezelf ging hoor :p
Omdat je zal moeten gaan bepalen wanneer iemand daar recht op heeft en (vooral) wanneer niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een ethicus zijn om de vorm van boodschappen bezorgen en verkrijgen tijdens een pandemie te bepleiten
Kans op een zieke Henkie is wat minder als ziekenhuispersoneel niet ook in de supermarkten hoeft te zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als werkeloze Henkie, die in een risicogroep valt en om diezelfde reden überhaupt niet kán werken, ziek wordt, komt 'ie bijna gegarandeerd in het ziekenhuis te liggen. Ergo, hogere belasting voor de zorg.
En dan heb ik nog een bindweefselaandoening ook waardoor niet helemaal duidelijk is wat corona met me doet, maar ik offer me wel op. Wel een beetje voorzichtig intuberen graag, anders kost het me mijn kaak.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
k vind dat bv cherry net zo fucking veel recht heeft om niet in diesupermarkt te hoeven komen dan welke zorgmedewerker dan ook
De mijne niet. En de bedrijfskantine was dicht, dus warm eten op t werk was ook onmogelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft het ziekenhuis geen AH to Go ofzo tegenwoordig?
Kans op een zieke Henkie is bijna nihil als 'ie er zelf niet heen hoeft, wat is je punt?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kans op een zieke Henkie is wat minder als ziekenhuispersoneel niet ook in de supermarkten hoeft te zijn.
Ja ik vind ook dat Cherry een ruimteschip moet kunnen besturen, iedereen is gelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
k vind dat bv cherry net zo fucking veel recht heeft om niet in diesupermarkt te hoeven komen dan welke zorgmedewerker dan ook
Al heb je helemaal niets waardoor je risico loopt maar ben je gewoon bang dan nog heb je het recht om niet daar te hoeven komen en ook online te bestellenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heb ik nog een bindweefselaandoening ook waardoor niet helemaal duidelijk is wat corona met me doet, maar ik offer me wel op. Wel een beetje voorzichtig intuberen graag, anders kost het me mijn kaak.
Lijkt me best tof.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat Cherry een ruimteschip moet kunnen besturen, iedereen is gelijk.
Wel met nadruk op kúnnen he.quote:
Ja dat doe je ook één maar keer dus dat scheelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel met nadruk op kúnnen he.![]()
Crashen bij de eerste vlucht is ook weer zoiets.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, jij bent net zo belangrijk als een astronaut.
Ja maar ik ben niet gezond dus ik kan sowieso de tyfus krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, jij bent net zo belangrijk als een astronaut.
gewoon je handen wassen cherryquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet gezond dus ik kan sowieso de tyfus krijgen.
Dor hout moet je gewoon affikken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon je handen wassen cherry
Henkie heeft alle tijd van de wereld terwijl een ander de boel draaiende aan het houden is.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans op een zieke Henkie is bijna nihil als 'ie er zelf niet heen hoeft, wat is je punt?
Echt hequote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
als de rest dat ook zou doen zouden de ic's niet vol komen en heeft het zeer belangrijke zorg personeel gewoon de tijd om naar de super te gaan
Aannames.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Henkie heeft alle tijd van de wereld terwijl een ander de boel draaiende aan het houden is.
heb ik ook voor wederhelft gehaald. goed boekje welquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
De meeste bedrijven en instellingen hebben dat dan ook zelf maar zo geregeld op het hoogtepunt omdat half nutteloos Nederland aan het hamsteren was geslagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre... Zou het dan niet handiger zijn om een soort Voedselbank-voor-de-zorg in te stellen? 24/7 open, alleen toegankelijk als je werkzaam bent bij ziekenhuis. Ben je niet meer afhankelijk van dienst met winstoogmerk.
Ja, jij was effe weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou nou wat een liefde ineens hier.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
handen wassen en afstand houden is alles dus als we dat njou allemaal doen hoeft er ook niemand naar het ziekenhuis
arrogantie ten top.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens wel zorgwekkend dat zorgbehoevenden blijkbaar de covid kunnen krijgen van zorgpersoneel.
Ik vind het eerder zorgwekkend dat mensen nog steeds niet snappen dat boodschappen doen gewoon veilig kan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens wel zorgwekkend dat zorgbehoevenden blijkbaar de covid kunnen krijgen van zorgpersoneel.
Is geen arrogantie maar simpele logica, als je een vliegtuig met 300 man hoog in de lucht zit gooi je ook niet eerst de piloot naar buiten als het mis dreigt te gaanquote:
Nee maar de rolstoelers zijn wel de lul.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is geen arrogantie maar simpele logica, als je een vliegtuig met 300 man hoog in de lucht zit gooi je ook niet eerst de piloot naar buiten als het mis dreigt te gaan
Maar wie ben jij om een ander het gebruik van een betaalde dienst te ontzeggen? Je kán niet weten waarom mensen voor een bezorgdienst kiezen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zorgwekkend dat mensen nog steeds niet snappen dat boodschappen doen gewoon veilig kan.
Je moet ook niet kijken of het logisch is, maar of het ethisch verantwoord is.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is geen arrogantie maar simpele logica, als je een vliegtuig met 300 man hoog in de lucht zit gooi je ook niet eerst de piloot naar buiten als het mis dreigt te gaan
Iemand met een essentieel beroep. Buig diepquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om een ander het gebruik van een betaalde dienst te ontzeggen? Je kán niet weten waarom mensen voor een bezorgdienst kiezen.
Nog dieper en ik moet naar de fysio.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand met een essentieel beroep. Buig diep
Je vergelijking slaat nergens opquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ethisch onverantwoord is het als artsen en verpleegkundigen na hun werk mispakken op eten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken of het logisch is, maar of het ethisch verantwoord is.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ethisch onverantwoord is het als artsen en verpleegkundigen na hun werk mispakken op eten.
Sterker nog waarom zou je eventueel besmette artsen en verpleegkundigen in supermarkten willen?
Maar waarom is dat aan een bezorgDIENST om aan te pakken?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ethisch onverantwoord is het als artsen en verpleegkundigen na hun werk mispakken op eten.
Sterker nog waarom zou je eventueel besmette artsen en verpleegkundigen in supermarkten willen?
Oh, is dat het. Nou ja, er zijn nog tachtig bezorgdiensten, wat is er mis mee om er eentje dedicated voor zorgmedewerkers in te zetten?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om een ander het gebruik van een betaalde dienst te ontzeggen? Je kán niet weten waarom mensen voor een bezorgdienst kiezen.
Sowieso zijn discussies op internet verspilde tijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
te warm om mee te delen in alle opwinding tho
Ja moet ik ook maar angsthaas he.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog dieper en ik moet naar de fysio.
Juist wel, jij stelt vanuit je moraal dat iedereen gelijkwaardig is en dat klopt ook maar een arts en een patiënt zijn nu eenmaal niet gelijkwaardig meer op het moment van ziekte.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat nergens op
Ik zit naast een ventilator te wachten tot ik nodig ben.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
te warm om mee te delen in alle opwinding tho
Precies waarom ik aan 90% van de online discussies geen deel neemquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso zijn discussies op internet verspilde tijd.
Hou jij eens op met dom doen en ruzie trappen anders. Nergens goed voor.quote:
nodig ben waarvoor?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit naast een ventilator te wachten tot ik nodig ben.Vakantietijd yo,
Annie van 65+ en mantelzorger van haar buurvrouw doet boodschappen voor twee maar mag wederom de tyfus krijgen, terwijl ze zonder PPE haar buurvrouw wast.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook ergens.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is dat het. Nou ja, er zijn nog tachtig bezorgdiensten, wat is er mis mee om er eentje dedicated voor zorgmedewerkers in te zetten?![]()
Maar misschien is het ook wel een idee als de duurbetaalde overhead in de zorg ZELF iets dergelijks voor de zorgmedewerkers gaat opzetten
de situatie met wel of niet naar de supermarkt gaan komtr niet in de buurt van een neerstortend vliegtuig waar je de piloot naar buiten gooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist wel, jij stelt vanuit je moraal dat iedereen gelijkwaardig is en dat klopt ook maar een arts en een patiënt zijn nu eenmaal niet gelijkwaardig meer op het moment van ziekte.
Dan heeft de een de ander even keihard nodig.
soms begin ik er wel aan, maar krijg vaak snel spijt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies waarom ik aan 90% van de online discussies geen deel neem
Vragen, bestellingen, eventueel nog een pakketje de deur uitgooien. Dat soort.quote:
ja ach.. mens overtuigd van eigen gelijk en die niet open staan voor andere inzichten dit dat.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms begin ik er wel aan, maar krijg vaak snel spijt.
Het valt ook niet te controleren. Waar leg je de grens tussen essentieel en niet-essentieel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook ergens.
Maar even serieus: je gaat een random bedrijf toch niet vragen of ze in hun bestaande klantenbestand gaan snijden omdat mens gonna mens?
Ja, die grens is makkelijk volgens Uitstraling. Ik ga 'm niet leggen in ieder geval.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het valt ook niet te controleren. Waar leg je de grens tussen essentieel en niet-essentieel.
Die hebben toch ook graag specialistische ziekenhuiszorg als het nodig is?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Annie van 65+ en mantelzorger van haar buurvrouw doet boodschappen voor twee maar mag wederom de tyfus krijgen, terwijl ze zonder PPE haar buurvrouw wast.
En ze willen voorkomen dát het nodig is door thuis te blijven en bestellen daarom hun boodschappen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben toch ook graag specialistische ziekenhuiszorg als het nodig is?
Gaan ze ook rap nodig hebben dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben toch ook graag specialistische ziekenhuiszorg als het nodig is?
Ah:quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vragen, bestellingen, eventueel nog een pakketje de deur uitgooien. Dat soort.
Annie mag gewoon boodschappen doen. En afstand houden en handen wassen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Annie van 65+ en mantelzorger van haar buurvrouw doet boodschappen voor twee maar mag wederom de tyfus krijgen, terwijl ze zonder PPE haar buurvrouw wast.
Nah, weinig. Vooral een stel verveelden die elkaar zitten te trollen omdat het te warm is voor wat anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik wilde zeggen heb ik nog iets gemist maar ik zie de gezellige discussie
oh ik was wel serieusquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, weinig. Vooral een stel verveelden die elkaar zitten te trollen omdat het te warm is voor wat anders.
Jouw redenatiecirkel zou pas rond zijn als de patiënt de arts geneest.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ze willen voorkomen dát het nodig is door thuis te blijven en bestellen daarom hun boodschappen.
Cirkeltje weer rond.
annie mag ook lekker online bestellenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Annie mag gewoon boodschappen doen. En afstand houden en handen wassen.
Als de blinde in kwestie ging voelen hoe het gezicht van de ander eruit zou "zien", vast wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah:
kan een blinde liefde op het eerste gezicht ervaren?
Nee, want er is niet overal genezing voor, dus die cirkel bestaat niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw redenatiecirkel zou pas rond zijn als de patiënt de arts geneest.
Dat deden de Annies ook, per honderden toiletrollenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
annie mag ook lekker online bestellen
Kwebbelkous.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want er is niet overal genezing voor, dus die cirkel bestaat niet.
zwembroekquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik aan moet vandaag
Sfeer is hier ook gezellig, werden vanochtend gebeld dat een van onze cavia's dood is dus mevr Koen is ontroostbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, weinig. Vooral een stel verveelden die elkaar zitten te trollen omdat het te warm is voor wat anders.
Een zeer strakke bikini, toe.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
zo min mogelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
aaawquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sfeer is hier ook gezellig, werden vanochtend gebeld dat een van onze cavia's dood is dus mevr Koen is ontroostbaar
Ah, sip.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sfeer is hier ook gezellig, werden vanochtend gebeld dat een van onze cavia's dood is dus mevr Koen is ontroostbaar
Chronische longaandoening en bestelt daarom boodschappen. Autoimmuunziekte en bestelt daarom boodschappen. Iemand in het gezin valt in een kwetsbare groep, dus bestellen daarom boodschappen. Meerdere gezinnen bestellen samen (op zich ook een optie voor essentiele beroepen, non?) om toch een plek te krijgen en niet apart naar de winkel te hoeven.quote:
Waarom mag ze de tyfus krijgen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
het is niet alsof jullie het willen zien heren
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chronische longaandoening en bestelt daarom boodschappen. Autoimmuunziekte en bestelt daarom boodschappen. Iemand in het gezin valt in een kwetsbare groep, dus bestellen daarom boodschappen. Meerdere gezinnen bestellen samen (op zich ook een optie voor essentiele beroepen, non?) om toch een plek te krijgen en niet apart naar de winkel te hoeven.
Met je kwebbelkous.
Ach gos.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is goed voor je zelfvertrouwen joh.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
het is niet alsof jullie het zien heren
Ja, niet van ons hoor. Da's de conclusie die een paar trekken, want alleen essentiele beroepen mogen boodschappen bestellen. De rest wast hun handen maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Waarom mag ze de tyfus krijgen?
Omdat annie het laatste brood wegkaapt voor een verpleegkundige.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Waarom mag ze de tyfus krijgen?
Dat lijkt hier dus compleet langs te trekken.quote:
kun je wel voor zorgenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
het is niet alsof jullie het zien heren
Gaan al die verpleegkundigen dan samen dat ene brood eten ?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Omdat annie het laatste brood wegkaapt voor een verpleegkundige.
Iew cola zonder prik is vies.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu een glaasje cola uit de koelkast.
fles moet op want prik is er bijna uit
Cola zonder prikquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu een glaasje cola uit de koelkast.
fles moet op want prik is er bijna uit
oh wat sneuquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Denk gewoon bezweken onder de hitte
Voor die kleine beestjes is het ook echt geen doen nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Je noemt nu allemaal mensen op die afhankelijk zijn van artsen en specialistenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chronische longaandoening en bestelt daarom boodschappen. Autoimmuunziekte en bestelt daarom boodschappen. Iemand in het gezin valt in een kwetsbare groep, dus bestellen daarom boodschappen. Meerdere gezinnen bestellen samen (op zich ook een optie voor essentiele beroepen, non?) om toch een plek te krijgen en niet apart naar de winkel te hoeven.
Met je kwebbelkous.
wel goed tegen diarreequote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iew cola zonder prik is vies.
nou ja eigenlijk andersom he. zonder deze mensen met aandoeningen hadden die artsen en specialisten niet dat belangrijke werk van ze.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je noemt nu allemaal mensen op die afhankelijk zijn van artsen en specialisten
Mensen met essentiële beroepen moeten ook hun handen wassen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, niet van ons hoor. Da's de conclusie die een paar trekken, want alleen essentiele beroepen mogen boodschappen bestellen. De rest wast hun handen maar.
Het gros wat hun aandoeningen eigenlijk prima onder controle heeft met medicatie, maar wel wat meer risico loopt door diezelfde aandoening loopt de deur plat bij specialisten ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je noemt nu allemaal mensen op die afhankelijk zijn van artsen en specialisten
Ja dat maakt je onsterfelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Annie mag gewoon boodschappen doen. En afstand houden en handen wassen.
kwam er bij picknick nooit doorheenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal heeft net de laatste 24 colaflessen met prik door Picnic laten bezorgen.
Een vriendin had een koelelement in een handdoekje gewikkeld in de kooi gelegd, caaf zat er bovenop. Koele cavia.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Knijpt in hard in haar rechterflapoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk andersom he. zonder deze mensen met aandoeningen hadden die artsen en specialisten niet dat belangrijke werk van ze.
die heeft en cola postmix douchequote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal heeft net de laatste 24 colaflessen met prik door Picnic laten bezorgen.
Awwwquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knijpt in hard in haar rechterflapoor.
Zitten we dan niet met het watertekort?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die heeft en cola postmix douche
Die heeft HELEMAAL geen beroepquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je bij Bitterbal een mentos naar binnen gooit, ziet Den Haag er twee seconden later uit als Beiroet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft HELEMAAL geen beroepHoe kan je dan OOIT boodschappen mogen bestellen of ook maar boodschappen mogen doen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die heeft en cola postmix douche
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je bij Bitterbal een mentos naar binnen gooit, ziet Den Haag er twee seconden later uit als Beiroet.
Voordeel, geen werk, geen geld, geen boodschappen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft HELEMAAL geen beroepHoe kan je dan OOIT boodschappen mogen bestellen of ook maar boodschappen mogen doen?
tja anders heeft de cola fabriek hetzelfde probleemquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zitten we dan niet met het watertekort?
Ja ik maak me ook zorgen om die dikke van mijquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Waar wacht je nog op? De trein naar Den Haag?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je bij Bitterbal een mentos naar binnen gooit, ziet Den Haag er twee seconden later uit als Beiroet.
Gewoon cola importeren toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja anders heeft de cola fabriek hetzelfde probleem
Dor hout, weg ermeequote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel, geen werk, geen geld, geen boodschappen.![]()
dat werkt alleen bij light tochquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
erge zorgen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik maak me ook zorgen om die dikke van mijDie heeft vanmorgen amper gegeten.
Yep, verpeste vakantiedag nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor die kleine beestjes is het ook echt geen doen nu.Sneu.
Oh ja op Mars maken ze ook Cola inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon cola importeren toch?
Er is vast nog wel een meertje ergens. Rusland heeft alles toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja op Mars maken ze ook Cola inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |