abonnement Unibet Coolblue
pi_194634360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens.. 3 kinderen met 1 zak Goedkope eogenmerk chips per week.
Maakte mijn leven geen flippo paradijs. :)
Flippos werden vaak ook gewoon uit de zak gejat. Mijn ouders hadden een supermarkt en je zag opeens heel vaak open zakken chips :')
pi_194634539
Lekker aso :)
pi_194634543
Morgen de grote dag *O* Daarna een paar dagen uitpakken en dan heb ik het overleefd (en word ik weer wat actiever hier)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194634885
Succes morgen CotS!!
pi_194634942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen de grote dag *O* Daarna een paar dagen uitpakken en dan heb ik het overleefd (en word ik weer wat actiever hier)
*O*
pi_194635073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen de grote dag *O* Daarna een paar dagen uitpakken en dan heb ik het overleefd (en word ik weer wat actiever hier)
Succes! En ook veel plezier met alles een plek geven. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 19 augustus 2020 @ 17:08:36 #207
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_194635261
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen de grote dag *O* Daarna een paar dagen uitpakken en dan heb ik het overleefd (en word ik weer wat actiever hier)
Succes
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_194635582
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen de grote dag *O* Daarna een paar dagen uitpakken en dan heb ik het overleefd (en word ik weer wat actiever hier)
Goed bezig :)
pi_194637023
Wachten op de klusjesman....hopelijk kan ie het raam fixen.

Hij komt wel heel ongelegen maar dat zal je altijd zien
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:35:08 #210
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_194637699
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Wachten op de klusjesman....hopelijk kan ie het raam fixen.

Hij komt wel heel ongelegen maar dat zal je altijd zien
Watskeburt?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_194642323
Hopelijk heeft hij het weten te maken.

Hier gedoe met een verwijzing van het ene ziekenhuis naar het andere voor mijn zoontje. Ik word al weken van het kastje naar de muur gestuurd en voel me er behoorlijk chagrijnig over. Hoe moeilijk kan het zijn om gegevens van het ene naar het andere ziekenhuis te krijgen. Ik probeer nu maar via de huisarts een verwijzing te regelen en dat ze dan het onderzoek maar opnieuw doen hier. -O- Gaat om een simpele oogcontrole in verband met een lui oog.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194642386
Nog niet, maar hij gaat aan de slag ^O^ dus dat is fijn. En als het goed is voor een niet al te hoog bedrag.

En je zou zeggen dat in deze tijd het niet zo moeilijk zou moeten zijn Sumppi...
pi_194642392
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 09:04 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk heeft hij het weten te maken.

Hier gedoe met een verwijzing van het ene ziekenhuis naar het andere voor mijn zoontje. Ik word al weken van het kastje naar de muur gestuurd en voel me er behoorlijk chagrijnig over. Hoe moeilijk kan het zijn om gegevens van het ene naar het andere ziekenhuis te krijgen. Ik probeer nu maar via de huisarts een verwijzing te regelen en dat ze dan het onderzoek maar opnieuw doen hier. -O- Gaat om een simpele oogcontrole in verband met een lui oog.
Dankzij een maatje in de zorg weet ik dat communicatie tussen ziekenhuizen echt belachelijk moeizaam kan gaan als ze niet al samenwerken. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194642610
Ja, het gaat heel moeizaam. Je moet door tig hoepels springen om bij je gegevens te kunnen (waarom niet via DigiD? Of gebruik maken van de gemeentelijke administratie?). En in verband met personeelstekort, blaablaaa Dat is toch niet mijn probleem. Stuur verdorie gewoon die gegevens op naar het andere ziekenhuis of desnoods de huisarts. :(

M'n man gaat nu bellen. o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194642743
Ik zie net dat de kinderen een bakje buiten hebben gezet met een briefje erbij.

'Wij hebben spinnen. Wilt u alstublieft uw dooden vliegen in deezen bak doen?'

Spinnenhotel hier. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194642800
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 09:41 schreef Sumppi het volgende:
Ik zie net dat de kinderen een bakje buiten hebben gezet met een briefje erbij.

'Wij hebben spinnen. Wilt u alstublieft uw dooden vliegen in deezen bak doen?'

Spinnenhotel hier. :')
_O-
pi_194642931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Nog niet, maar hij gaat aan de slag ^O^ dus dat is fijn. En als het goed is voor een niet al te hoog bedrag.

En je zou zeggen dat in deze tijd het niet zo moeilijk zou moeten zijn Sumppi...
Mooi dat het je geen rib kost. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194643017
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 09:41 schreef Sumppi het volgende:
Ik zie net dat de kinderen een bakje buiten hebben gezet met een briefje erbij.

'Wij hebben spinnen. Wilt u alstublieft uw dooden vliegen in deezen bak doen?'

Spinnenhotel hier. :')
_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194650706
Na weken proberen eindelijk door het bestelproces bij Westvleteren gekomen 🎉
pi_194660013
Wat is het rustig hier
pi_194660178
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 10:43 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het rustig hier
Laatste werkdag voor de vakantie...
13.15 vrij.
En moet ergens mn overdracht regelen ook.
En vergaderen..
9.30-10
10.15-10.45
11-12
12 lang telefoongesprek..

Oh en er komt ook nog werk tussendoor.

Blij straks alles afgerond is en ik met een gerust hart van mijn vakantie kan gaan genieten.
pi_194660369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 10:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Laatste werkdag voor de vakantie...
13.15 vrij.
En moet ergens mn overdracht regelen ook.
En vergaderen..
9.30-10
10.15-10.45
11-12
12 lang telefoongesprek..

Oh en er komt ook nog werk tussendoor.

Blij straks alles afgerond is en ik met een gerust hart van mijn vakantie kan gaan genieten.
Hoe lang heb je vakantie? :)

Ik ben mijn geraspte kaas kwijt...ben bang dat ik hem na de laatste keer per ongeluk heb weggegooid.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:15:48 #223
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194660420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Na weken proberen eindelijk door het bestelproces bij Westvleteren gekomen 🎉
Nais. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194660533
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nais. :9
Yes *O* hopelijk mogen we volgende week België nog in
pi_194660709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe lang heb je vakantie? :)

Ik ben mijn geraspte kaas kwijt...ben bang dat ik hem na de laatste keer per ongeluk heb weggegooid.
Een week slechts... ben wel toe aan wat daagjes extra na vandaag _O-
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:38:13 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194660727
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Een week slechts... ben wel toe aan wat daagjes extra na vandaag _O-
Klinkt wel als een lekker dagje ja. _O-

Wel lekker, even een weekje vrij. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194660870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Klinkt wel als een lekker dagje ja. _O-

Wel lekker, even een weekje vrij. *O*
Dochter heeft de laatste vakantieweek..
Dis even wat voorbereidingen voor school.
Naar de ouders van mijn lief het weekend.

En verder vooral relaxt en niks spannends eigenlijk.

Misschien nog even zwemmen als het weer het toe laat. Zit hier op enige afstand een heel groot buitenbad. Tijdslot reserveren is OF de ochtend OF de middag.
Combiprijs met een portie frietjes.
Klinkt prima... enige nadeel is dat we er wel met het ov heen moeten.
En er geen schaduw is.. dus als het 30 graden en zonnig is... ga ik liever gewoon niet :)
pi_194660893
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dochter heeft de laatste vakantieweek..
Dis even wat voorbereidingen voor school.
Naar de ouders van mijn lief het weekend.

En verder vooral relaxt en niks spannends eigenlijk
Lekker rustig aan :)

Mijn man heeft over 2 weken vakantie. Zoals altijd tijdens de laatste weken van de Tour de France :D (nu alleen 2 maanden later dan normaal).
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:51:43 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194660934
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dochter heeft de laatste vakantieweek..
Dis even wat voorbereidingen voor school.
Naar de ouders van mijn lief het weekend.

En verder vooral relaxt en niks spannends eigenlijk
Klinkt relaxed. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194660973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker rustig aan :)

Mijn man heeft over 2 weken vakantie. Zoals altijd tijdens de laatste weken van de Tour de France :D (nu alleen 2 maanden later dan normaal).
Herkenbaar.. hier ook iemand die altijd 2 weken vrij is tijdens de tour.

Maar dit jaar dus vrij nam in de vorige 2 weken dat dochterlief hier was O+
pi_194661801
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Herkenbaar.. hier ook iemand die altijd 2 weken vrij is tijdens de tour.

Maar dit jaar dus vrij nam in de vorige 2 weken dat dochterlief hier was O+
Lief :)
pi_194663491
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lief :)
Superlief.. vorige zomervakantie waren we nog niet in het stadium dat dit een goed idee was.

En hij moest nu meteen mee op vakantie met familie ook... dus flinke vuurdoop.

Maar het ging hartstikke goed en hebben een heerlijke vakantie gehad.
pi_194666990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Superlief.. vorige zomervakantie waren we nog niet in het stadium dat dit een goed idee was.

En hij moest nu meteen mee op vakantie met familie ook... dus flinke vuurdoop.

Maar het ging hartstikke goed en hebben een heerlijke vakantie gehad.
Mooi :)

Is iemand van jullie al naar de bios geweest?
pi_194667585
Ik ging naar de supermarkt....
Morgen naar zo’n badkamerspeciaalzaak...

En daar blijft het deze week wellicht wel bij.

Het weekend wel in ieder geval.
Komende week misschien nog wat schoolspullen maar volgens mij heeft ze het meeste wel.

Komend weekend op visite... dus probeer zo veel mogelijk uit ieders buurt te blijven.
Niet eens zo zeer voor mezelf.. maar zo’n virus is geen leuk kadootje als je al wat ouder bent.

[ Bericht 14% gewijzigd door Uhmmpie op 21-08-2020 19:24:47 ]
pi_194667755
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ging naar de supermarkt....
Morgen naar zo’n badkamerspeciaalzaak...

En daar blijft het deze week wellicht wel bij.

Het weekend wel in ieder geval.
Komende week misschien nog wat schoolspullen maar volgens mij heeft ze het meeste wel.

Komend weekend op visite... dus probeer zo veel mogelijk uit ieders buurt te blijven.
Niet eens zo zeer voor mezelf.. maar zo’n virus is geen leuk kadootje als je al wat ouder bent.
Wij zijn vanaf het begin al in geen supermarkt of winkel meer geweest. En zien verder niemand behalve de bezorger :')

En mijn ouders op meters afstand.

Maar we willen nu wel heel graag naar Tenet.
pi_194667879
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wij zijn vanaf het begin al in geen supermarkt of winkel meer geweest. En zien verder niemand behalve de bezorger :')

En mijn ouders op meters afstand.

Maar we willen nu wel heel graag naar Tenet.
Mja ik zie mijn lief.. en af en toe wat ouders her en der.

Maar soms moet er even wat aan boodschappen bijgehaald of iets anders dat niet zo makkelijk of enkel heel duur bezorgd word.

Oh en sinds 1 maart 3x op kantoor geweest.
3 maal in een vooral leeg kantoor.

Maar nu extra voorzichtig dus.

Gelukkig was ik al niet zo’n sociaal feestbeest... dus voel me niet heel ongelukkig er onder.

Net even koffie op het terras van de wijnbar.
Leeg terras en even bijkletsen met de barman.
Paar woorden gewisseld met de man die gewoon de barman had gebeld toen de deur dicht zat..
Die was er nog nooit geweest en vond het een ander sfeertje hebben dan de andere cafees uit de wijk en beloofde de barman eens naar 1 van hun concerten te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barman blijft nu ook netjes op afstand. Stukje gelezen.
Bakkie koffie en weer naar huis.

Voor mijn doen een heel sociale dag op het moment _O-
pi_194667946
De concerten die ze nu hebben zijn wel extra speciaal trouwens.
Maximaal 10 bezoekers meestal.
Toch wel apart..

Het is alleen zo jammer dat ik de muziek die er live speelt vaak echt vreselijk vind _O-

Moet altijd lachen als ik rond een uur of 10 kom aanlopen.. wetende dat de muziek dan echt wel klaar is..
En dan altijd wel iemand tegenkom die met hetzelfde idee nog even 1 wijntje kwam halen.

Om vervolgens tot 4-5 uur aan de bar te blijven hangen verzonken in goede, diepgaande of ronduit rare gesprekken :)

Variërend van muziek of boek.. tot ook al een avond over kunst in de vorm van verbrand hout..
En welke plekken ik ECHT moest bezoeken als ik in Turkije was als ik wilde genieten van griekse architectuur.

Het is zo’n beetje de enige bar waar ik eigenlijk liefst alleen heen ga. Er is altijd wel leuke aanspraak en anders lees ik een boek en/of geniet van het sfeertje en de mensen om me heen.
pi_194669132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:36 schreef Uhmmpie het volgende:

Voor mijn doen een heel sociale dag op het moment _O-
:D

Ben nu wel benieuwd naar de alternatieve muziek die er gespeeld wordt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194669343
Vragen die je best kunt stellen 5 minuten voor bedtijd:

-Hoe weten ze dat de kern van de aarde uit nikkel en ijzer bestaat? Een vulkaan kunnen ze namelijk niet eens helemaal in, zoals ze in 1933 wel geprobeerd hebben. Wisten ze toen nog niet dat metaal warmte kan geleiden, dat ze een pak van zink aantrokken?
- Wat is een schoon geweten en heb ik dat? En jij?
- Hoe kunnen ze weten dat er een planeet op de aarde is gebotst en zo de maan is ontstaan?

Mijn antwoord op de eerste vraag, metingen en seismologisch onderzoek 8-) , riep natuurlijk nog meer vragen op die ik niet kon beantwoorden. Dus, nu ben ik wiki aan het bijlezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194669373
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:16 schreef Sumppi het volgende:
Vragen die je best kunt stellen 5 minuten voor bedtijd:

-Hoe weten ze dat de kern van de aarde uit nikkel en ijzer bestaat? Een vulkaan kunnen ze namelijk niet eens helemaal in, zoals ze in 1933 wel geprobeerd hebben. Wisten ze toen nog niet dat metaal warmte kan geleiden, dat ze een pak van zink aantrokken?
- Wat is een schoon geweten en heb ik dat? En jij?
- Hoe kunnen ze weten dat er een planeet op de aarde is gebotst en zo de maan is ontstaan?

Mijn antwoord op de eerste vraag, metingen en seismologisch onderzoek 8-) , riep natuurlijk nog meer vragen op die ik niet kon beantwoorden. Dus, nu ben ik wiki aan het bijlezen.
Hehehe hoe oud was de steller van deze vragen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194669378
Ik mis de 'waarom eten we elke dag fruit?' en 'waarom gaan jullie later naar bed?' vragen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194669465
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hehehe hoe oud was de steller van deze vragen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-

Hij is acht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194669495
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:06 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Ben nu wel benieuwd naar de alternatieve muziek die er gespeeld wordt.
Hm mja.. het is kunst.

Laatste keer heb ik me onwijs zitten verbazen wat een enorme bak herrie je uit een saxofoon kunt laten komen.. die echt niets te maken had met de geluiden waarvan ik dacht dat die uit een saxofoon hoorden te komen.

Dolenthousiast publiek
(En die muzikant vroeg dus nog.. “willen jullie wat goede nummers horen? Of zal ik gewoon wat improviseren. Hele publiek enthousiast dat ze absoluut niet zaten te wachten op standaard nummers)

Ik sprak volgende dag collega dje halverwege dwars door de band heen het pand verlaten had.
Die zei: ik heb NOG zere oren. Wat on earth moest DAT voorstellen.

De rest van het publiek heeft genoten _O-

Ik raakte later in gesprek met iemand die had gezien dat ik halverwege het concert verdiept was in een boek over de watersnoodramp.

Die zei: mja ik snap wel dat als je dit nooit luistert.. het niet heel prettig is.
Je moet het echt leren luisteren.

Tot de dag van vandaag weet ik niet precies waarom ik dat dan zou willen :)

Vriend van mij houdt er wel van.. die noemt het complexe muziek.
pi_194669501
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:17 schreef Sumppi het volgende:
Ik mis de 'waarom eten we elke dag fruit?' en 'waarom gaan jullie later naar bed?' vragen.
Die fase heeft mijn gup overgeslagen geloof ik.
pi_194669525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D _O-

Hij is acht.
Voor de kleine sumppi: Bekijk Een kleine geschiedenis van bijna alles op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

En deze is ook gaaf: Bekijk Wow op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Die laatste is ooit bij mijn ex gebleven.. en steeds de neiging hem nog eens te kopen ondanks dat hij eigenlijk van dochterlief is en het dis niet uitmaakt waar hij ligt.

Maar er zijn zoveel boeken die ik nog wil kopen....
pi_194669571
De middelste was ondertussen de jongste aan het voorlezen, zoals ik gevraagd had. Na een poos kwam de jongste zuchtend bij me: 'mama, ik kan niet slapen als Juja zo blijft lezen. Ik ben zo moeeee.'

Kom ik bij ze, had ze zo'n 14 prentenboeken voorgelezen in de tijd dat ik vragen probeerde te beantwoorden. :') Arme kinderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194669597
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:26 schreef Sumppi het volgende:
De middelste was ondertussen de jongste aan het voorlezen, zoals ik gevraagd had. Na een poos kwam de jongste zuchtend bij me: 'mama, ik kan niet slapen als Juja zo blijft lezen. Ik ben zo moeeee.'

Kom ik bij ze, had ze zo'n 14 prentenboeken voorgelezen in de tijd dat ik vragen probeerde te beantwoorden. :') Arme kinderen.
_O-
pi_194669623
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voor de kleine sumppi: Bekijk Een kleine geschiedenis van bijna alles op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Oja, die staat op het lijstje van mijn man. Ik ben er ooit in begonnen, maar haakte al snel af. Vond het niet zo wat voor het slapen. Maar misschien wel handig om alsnog te lezen, zodat ik niet elke dag met mijn mond vol tanden sta.

Deze leek me leuk:



Het andere deel hebben we en daar kijkt hij regelmatig in.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194669671
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Oja, die staat op het lijstje van mijn man. Ik ben er ooit in begonnen, maar haakte al snel af. Vond het niet zo wat voor het slapen. Maar misschien wel handig om alsnog te lezen, zodat ik niet elke dag met mijn mond vol tanden sta.

Deze leek me leuk:

[ afbeelding ]

Het andere deel hebben we en daar kijkt hij regelmatig in.
Mja wij bladerden in WOW ook vaak samen.
Die hebben we ooit al gekocht voor ze kon zelf kon lezen en er zitten ook heel veel grote schitterende foto’s in.

Moet zeggen dat ik dat zelf net zo leuk vond.

Nu een boek van stwphen hawking in de kast met vragen en antwoorden.. maar dat trekt toch minder.
Terwijl ik verder wel fan ben van de beste man
pi_194669685
Ben wel stuk slimmer geworden sinds ik een dochter heb... dat is dan wel weer leuk O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')