abonnement Unibet Coolblue
pi_194534511
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:23 schreef Clubsoda het volgende:
HBO is een tv-zender, de opleiding heet hbo. Alle afkortingen van Nederlandse opleiding zijn met kleine letters, dat is echt mijn meest gecorrigeerde fout bij onze stagiaires }:|

Verder heb ik de vesten maar uit de auto gehaald want het is best fris bij het zwembad :o Later vandaag hier ook onweer.
Ik las de vensters uit de auto gehaald, heb je zin echt 3x moeten lezen.

Hier regent het al de hele dag!
pi_194534526
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel prettig; toen ik nog een bootje had was dat ook veel makkelijker
Komt waarschijnlijk ook hoe ik opgegroeid ben. Iedereen was nogal preuts.

Nu ben ik door het optreden wel iets makkelijker geworden want soms moet het omkleden nogal snel, dan maakt het mij ook niet uit als er toevallig nog een band in de coulissen staat.
pi_194534531
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:42 schreef fietsie het volgende:
Is het zo'n klein badje?
Nee, eigenlijk hadden we niet meer nodig gehad dan zo eentje. Ik vind het gewoon gezellig om de hele tijd om hem heen te hangen. Doe ik in grote zwembaden ook. :D

pi_194534540
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk hadden we niet meer nodig gehad dan zo eentje. Ik vind het gewoon gezellig om de hele tijd om hem heen te hangen. Doe ik in grote zwembaden ook. :D

[ afbeelding ]
Ik zou daar bloedirritant van worden. Hoe knap je ook bent.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:46:12 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194534559
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:38 schreef dezomervoorbij het volgende:
Airco op het werk is ook defect. Zit hier in pak tussen 6 pc's in. Temperatuur is zo'n 32 graden.
Arbotechnisch een reden om naar huis te gaan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_194534596
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk ook hoe ik opgegroeid ben. Iedereen was nogal preuts.
Ja bij ons thuis ook; ik was zo blij toen ik de sauna ontdekte toen ik uit huis was...
Al ontstond de vrijheid eigenlijk vooral door het gebrek aan gescheiden douches bij t wielrennen en later t roeien.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:48:19 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_194534602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Arbotechnisch een reden om naar huis te gaan?
Helaas. De arbo bied in dit geval geen uitweg. Er staan geen minimum/maximum waardes in mbt temperatuur of luchtvochtigheid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:51:10 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194534660
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:48 schreef z80 het volgende:

Helaas. De arbo bied in dit geval geen uitweg. Er staan geen minimum/maximum waardes in mbt temperatuur of luchtvochtigheid.
Niet precies genoemd, maar er staat wel:
quote:
Als u bij hoge temperaturen of met hete producten werkt, kan dit leiden tot minder goede prestaties. Of zelfs tot schade aan uw gezondheid. In de Arbowet staat dat uw werkgever er alles aan moet doen om gezondheidsklachten of gezondheidsschade te voorkomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_194534694
Ik krijg m'n potje vitaminepillen niet open met mijn kippenkracht. Zijn daar ook pillen voor?
pi_194534742
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:52 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg m'n potje vitaminepillen niet open met mijn kippenkracht. Zijn daar ook pillen voor?
Nee, daar zijn nou mannen voor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:55:43 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_194534748
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet precies genoemd, maar er staat wel:
[..]

Ja en?
Normaal is er een airco. Deze is defect en een monteur gebeld. Meer kan deze ook niet doen.
Dus nogmaals hier gaat de arbo je niet in helpen. Het is slechts een richtlijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194534750
quote:
12s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, daar zijn nou mannen voor.
_O_
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194534761
quote:
12s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, daar zijn nou mannen voor.
Die ga ik zodra hij uit zijn meeting is (hij werkt vandaag wel weer thuis omdat op kantoor er maar een alarm af bleef gaan) maar eens lastig vallen met mijn belangrijke struggles in het leven. :D
pi_194534763
Oh god @fietsie :D
pi_194534772
quote:
81s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:56 schreef Blues het volgende:
Oh god @:Fietsie :D
Que?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194534777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Que?
Je _O_ op /daar zijn mannen voor.

ik moest er om lachen. Dank daarvoor :D
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:58:04 #192
63722 z80
I fink you freaky
pi_194534780
Even de tuin in om een peer van de boom te halen. Anders is het niet meer nodig en hebben de wespen hem al op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194534787
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:57 schreef Blues het volgende:

[..]

Je _O_ op /daar zijn mannen voor.

ik moest er om lachen. Dank daarvoor :D
Sjah er is gewoon 1 klusje wat altijd weer terug komt op stompzinnig hard kunnen knijpen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194534790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die ga ik zodra hij uit zijn meeting is (hij werkt vandaag wel weer thuis omdat op kantoor er maar een alarm af bleef gaan) maar eens lastig vallen met mijn belangrijke struggles in het leven. :D
Voor noodgevallen zijn er hulpstukken: een antislipmatje doet soms wonderen.
Voor potten (no pun) heb ik een speciaal hulpstukje :'):
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194534849
quote:
3s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor noodgevallen zijn er hulpstukken: een antislipmatje doet soms wonderen.
Voor potten (no pun) heb ik een speciaal hulpstukje :'):
[ afbeelding ]
Potten wip ik een beetje omhoog met een lepeltje. Of, als de pot toch opgaat, prik ik met een mes gewoon een gat in de deksel. :D Maar dit is zo'n vervelend plastic potje met een draaidop. Maar het is gelukt!

En nu verbaas ik me over hoe klein de pilletjes zijn. :D Ze zullen de potjes van het merk wel allemaal even groot willen, maar bij deze zit het potje dan dus maar voor nog geen kwart vol. Ziet er apart uit.
pi_194534937
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij de Kruidvat en soms Action heb je van die hordeuren die je plakt op je kozijn.
Ik ga eens kijken. Het mogen ook van die stomme flappen zijn, als het maar IETS is waardoor ze niet zo massaal binnen komen zitten. Ze respecteren de 1,5m afstand ook echt niet }:|

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat lijkt je er tof aan? Ik hou van de foodfestivals, maar ik wil er naartoe, niet de hele dag in een veel te kleine warme ruimte werken. :D
Ik moet er ook niet aan denken nee. Ik ben dan liever de klant.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:20 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag een krabpaal gekocht met zitje O+
Bij de Intratuin met 40% korting! Ik ben er blij mee.
Ff boodschappen doen. 5 verschillende winkels. 2,5 uur later was ik weer thuis :')
Ik kreeg een heel maffe MI van jou zittend in de krabpaal...in je zitje..... :')

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nu ik ook een zwembadpro ben, moet ik ook eens een bikini kopen. Ik heb een fijn zittend broekje van een vriendin en een bovenstukje dat matig past van mijn moeder.

Mijn ouders zijn trouwens vandaag 50 jaar getrouwd. Ik vind het toch vreemd.
:* Zulke dagen zijn dan wel matig ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in het zwembad eigenlijk constant bovenop m'n vriend. Als ik dat naakt zou gaan doen, is het toch wat apart. :')
:D

Maar echt bovenOP je vriend? Ik denk dat die van mij dat 5 minuten leuk zou vinden, en daarna duwt ie me of van zich af, of eindigen we ergens op een handdoek waar niemand ons hopelijk ziet :P .

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik las de vensters uit de auto gehaald, heb je zin echt 3x moeten lezen.

Hier regent het al de hele dag!
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Potten wip ik een beetje omhoog met een lepeltje. Of, als de pot toch opgaat, prik ik met een mes gewoon een gat in de deksel. :D Maar dit is zo'n vervelend plastic potje met een draaidop. Maar het is gelukt!

En nu verbaas ik me over hoe klein de pilletjes zijn. :D Ze zullen de potjes van het merk wel allemaal even groot willen, maar bij deze zit het potje dan dus maar voor nog geen kwart vol. Ziet er apart uit.
Ik heb dat heel vaak met die B12 pilletjes. Shitload aan plastic verpakking voor de hoeveelheid.
pi_194534957
quote:
12s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, daar zijn nou mannen voor.
Waarheid. En ook het om me net te redden van een kikker.
Spoilers!
pi_194534983
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:08 schreef Candaasje het volgende:
Maar echt bovenOP je vriend? Ik denk dat die van mij dat 5 minuten leuk zou vinden, en daarna duwt ie me of van zich af, of eindigen we ergens op een handdoek waar niemand ons hopelijk ziet :P .
Het is niet seksueel ofzo, meestal. Maar ik zit gewoon op zijn schoot of hang een beetje om hem heen in een zwembad terwijl we kletsen. Beetje elkaar irriteren door te spetteren, of samen onder te gaan ofzo. :D Wat doen andere mensen dan samen in een zwembad? Ik ga niet aan de andere kant van het zwembad zitten ofzo.

quote:
Ik heb dat heel vaak met die B12 pilletjes. Shitload aan plastic verpakking voor de hoeveelheid.
Precies. Voelt toch een beetje stom.
pi_194535002
Ging sporten en nu ben ik helemaal verlept. Met hond geslenterd en dat viel me zo zwaar :')

Over een uur heb ik een BH-pas-afspraak. :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194535003
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is niet seksueel ofzo, meestal. Maar ik zit gewoon op zijn schoot of hang een beetje om hem heen in een zwembad terwijl we kletsen. Beetje elkaar irriteren door te spetteren, of samen onder te gaan ofzo. :D Wat doen andere mensen dan samen in een zwembad? Ik ga niet aan de andere kant van het zwembad zitten ofzo.
[..]

Precies. Voelt toch een beetje stom.
Oh ja in een 'gewoon' zwembad doe ik dat ook wel ja. Maar dan hang ik meer in de buurt of soms licht tegen vriend aan. Maar ik weet niet, in zo'n opblaasbadje is het niet zo diep, dus dan wordt het algauw echt meer steunend op elkaar. Ofzo.... Snappie? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')