abonnement Unibet Coolblue
pi_194525752
Met een mondkapje op overal, is de kans ook nihil dat je het virus overdraagt, eventueel een chirurgisch maskertje. Dat is veel beter te doen dan 14 dagen opgesloten zitten in je huis.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:33:31 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_194525805
Ik zit liever 14 dagen in huis dan 14 dagen met zo'n ding over straat eigenlijk. In bus of trein vind ik het al belachelijk maar dat is maar voor korte tijd.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:34:41 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194525829
Wie zit er nog zo lang thuis? :?
pi_194525868
14 dagen in huis, geen boodschappen mogen doen, het is absurd, dat doet niemand.
pi_194525931
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:37 schreef Mondkapje het volgende:
14 dagen in huis, geen boodschappen mogen doen, het is absurd, dat doet niemand.
Bijna iedereen die positief getest is heeft het fatsoen om in quarantaine te gaan. En de groep die zo asociaal is om dat niet te doen zal waarschijnlijk net zo groot zijn als de groep die weigert om 2 weken lang met een mondkapje om te lopen.

Als je besmet bent vorm je een groot risico en hoor je niet in de samenleving thuis. Ook niet met een mondkapje. Dat jij denkt dat dat wel acceptabel is maakt jouw een egoïstische lul.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194525935
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:37 schreef Mondkapje het volgende:
14 dagen in huis, geen boodschappen mogen doen, het is absurd, dat doet niemand.
Je weet dat er bezorgdiensten bestaan? En dat je familie en/of vrienden hebt die boodschappen voor je deur kunnen zetten?
For great justice!
pi_194525938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bijna iedereen die positief getest is heeft het fatsoen om in quarantaine te gaan. En de groep die zo asociaal is om dat niet te doen zal waarschijnlijk net zo groot zijn als de groep die weigert om 2 weken lang met een mondkapje om te lopen.

Als je besmet bent vorm je een groot risico en hoor je niet in de samenleving thuis. Ook niet met een mondkapje. Dat jij denkt dat dat wel acceptabel is maakt jouw een egoïstische lul.
_O_
For great justice!
pi_194525948
Let op mijn woorden, over een maand of zo wordt dit de regel ipv verplicht thuiszitten.
pi_194525957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bijna iedereen die positief getest is heeft het fatsoen om in quarantaine te gaan. En de groep die zo asociaal is om dat niet te doen zal waarschijnlijk net zo groot zijn als de groep die weigert om 2 weken lang met een mondkapje om te lopen.

Als je besmet bent vorm je een groot risico en hoor je niet in de samenleving thuis. Ook niet met een mondkapje. Dat jij denkt dat dat wel acceptabel is maakt jouw een egoïstische lul.
Ik ben het wel met je eens maar een egoistische lul zijn is niet iets waar mensen zich voor schamen. Ik ben het zelf ook wel eens bewust, anders kom je nooit ergens.
-nee-
pi_194525994
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens maar een egoistische lul zijn is niet iets waar mensen zich voor schamen. Ik ben het zelf ook wel eens bewust, anders kom je nooit ergens.
Ik hoop voor je dat dat egoïstische gedrag lang niet zo ver gaat als gewoon doen alsof er niets is terwijl je weet dat je besmet bent met corona.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:59:39 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_194526173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:37 schreef Mondkapje het volgende:
14 dagen in huis, geen boodschappen mogen doen, het is absurd, dat doet niemand.
Vrijwel alles wordt tegenwoordig aan huis bezorgd dus dat is wel het laatste waar ik last van zou hebben
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_194526736
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat dat egoïstische gedrag lang niet zo ver gaat als gewoon doen alsof er niets is terwijl je weet dat je besmet bent met corona.
Dat zal niet, maar we zullen moeten incalculeren dat anderen dat wel doen.
-nee-
pi_194526838
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Je weet dat er bezorgdiensten bestaan? En dat je familie en/of vrienden hebt die boodschappen voor je deur kunnen zetten?
Ja bezorgdiensten die een maand van tevoren al helemaal volgepropt zitten. en niet iedereen heeft het geluk van familie, vrienden of kennissen in de buurt. Er zijn heel veel eenzame mensen onder ons.
pi_194526861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:43 schreef Mondkapje het volgende:
Let op mijn woorden, over een maand of zo wordt dit de regel ipv verplicht thuiszitten.
Ook BS want het staat toch echt heel duidelijk op de doos. Mondmaskers beschermen niet tegen covid. Niet als ontvanger, niet als drager. Gewoon niet.

Dus je kunt inderdaad ook een string over je kop trekken, zelfde effect.
pi_194526988
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat dat egoïstische gedrag lang niet zo ver gaat als gewoon doen alsof er niets is terwijl je weet dat je besmet bent met corona.
Het interesseert mij werkelijk waar helemaal niets als iemand Corona oploopt. Helemaal niets. Ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat ik het erg vindt dat een 80 jarige vrouw in Zierikzee overlijdt.

Het is eigenlijk heel egoïstisch van jouw om te denken dat iemand voor jouw bescherming moet zorgen, daar zal je toch echt zelf voor moeten zorg dragen. Ik ben er absoluut niet voor jouw veiligheid.

Al moet natuurlijk wel worden gezegd dat het van goed fatsoen getuigt dat als je besmet bent je de contacten met anderen uitsluit of in ieder geval aangeeft zodat men zelf de keus kan maken of ze wel of geen contact willen als je besmet bent, want iemand bewust blootstellen, die keus mag je voor een ander niet maken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_194527068
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:02 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het interesseert mij werkelijk waar helemaal niets als iemand Corona oploopt. Helemaal niets. Ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat ik het erg vindt dat een 80 jarige vrouw in Zierikzee overlijdt.

Gelukkig ben jij een minderheid en walgt het grootste deel van Nederland van personen zoals jij.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194527165
Heb je gekeken naar landen waar dat kapje verplicht is en de cases alsnog niet naar beneden gaan 😂 dat zijn er een hoop.
pi_194527167
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij een minderheid en walgt het grootste deel van Nederland van personen zoals jij.
Niet zo selectief quoten.

Daarnaast, het interesseert mij werkelijk waar ook helemaal niets wat men van mij denkt. Ik ben niet hypocriet. En dat jij van mij walgt, dat kan, dat is je eigen mening.
Ik walg van mensen zoals jij die vinden dat ze anderen mogen vertellen dat hun mening superieur is en dat anderen dat ook denken. Praat voor jezelf.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_194527471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:14 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Niet zo selectief quoten.

Daarnaast, het interesseert mij werkelijk waar ook helemaal niets wat men van mij denkt. Ik ben niet hypocriet. En dat jij van mij walgt, dat kan, dat is je eigen mening.
Ik walg van mensen zoals jij die vinden dat ze anderen mogen vertellen dat hun mening superieur is en dat anderen dat ook denken. Praat voor jezelf.
Ik praat voor mijzelf en dat is tevens een mening. Dat anderen ook niet gecharmeerd zijn van mensen die zeggen dat het lot van 80-jarigen hun niets interesseert is een feit. Ik praat niet voor hun, maar geef dat feit slechts aan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194527769
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik praat voor mijzelf en dat is tevens een mening. Dat anderen ook niet gecharmeerd zijn van mensen die zeggen dat het lot van 80-jarigen hun niets interesseert is een feit. Ik praat niet voor hun, maar geef dat feit slechts aan.
Dat er mensen niet gecharmeerd zijn dat er mensen zijn die het niets doet of een 80 jarige komt te overlijden, ongetwijfeld.
Het is wel heel erg vanuit jouw visie gedacht dat dit dan ook direct de mening is van het grootste gedeelte van Nederland, want DAT weet je helemaal niet.

En zoals gezegd, die mening mag jij hebben. Net als dat ik mensen zoals jij verwerpelijk vindt die vinden dat je maar voor iedereen die komt te overlijden iets moet voelen. Dat is simpelweg niet zo, mensen die dicht bij je staan uiteraard wel, maar het is wel heel hypocriet om te zeggen dat het je iets doet als een 80 jarige onbekende uit Zierikzee komt te overlijden, elke dag overlijden er in Nederland 400 mensen, en dat doet me werkelijk waar helemaal niets als ik ze niet ken, en dat ga JIJ niet veranderen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_194527850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:56 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Dat er mensen niet gecharmeerd zijn dat er mensen zijn die het niets doet of een 80 jarige komt te overlijden, ongetwijfeld.
Het is wel heel erg vanuit jouw visie gedacht dat dit dan ook direct de mening is van het grootste gedeelte van Nederland, want DAT weet je helemaal niet.

Een meerderheid van de Nederlanders vind een algehele mondkapjesplicht prima dus reken maar dat de meeste Nederlanders niet vrolijk worden van mensen die niets geven om het lot van 80-jarigen of mensen die, terwijl ze weten besmet te zijn, gewoon door blijven leven in de maatschappij en daarmee een risico vormen voor iedereen.

Dat is gewoon gezond verstand.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194527954
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een meerderheid van de Nederlanders vind een algehele mondkapjesplicht prima dus reken maar dat de meeste Nederlanders niet vrolijk worden van mensen die niets geven om het lot van 80-jarigen of mensen die, terwijl ze weten besmet te zijn, gewoon door blijven leven in de maatschappij en daarmee een risico vormen voor iedereen.

Dat is gewoon gezond verstand.
Ik betwijfel echt of er daadwerkelijk zo'n groot draagvlak is. Je ziet nog steeds maar sporadisch mensen met zo'n masker.
pi_194527973
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een meerderheid van de Nederlanders vind een algehele mondkapjesplicht prima dus reken maar dat de meeste Nederlanders niet vrolijk worden van mensen die niets geven om het lot van 80-jarigen of mensen die, terwijl ze weten besmet te zijn, gewoon door blijven leven in de maatschappij en daarmee een risico vormen voor iedereen.

Dat is gewoon gezond verstand.
Uit de hoge hoed komt nu dat de meerderheid een algemene mondkapjesplicht ziet zitten.
Waarom zie ik dat niet terug in het straatbeeld? Of waarom niet dagelijkse uitslagen op nieuwssites met deze uitkomsten van onderzoeken?

Jij blijft hier die walgelijke mafkees die perse zijn beeldvorming wilt opdringen en andere mensen in een hoek wil plaatsen. Eng he dat er mensen zijn die niet zo hypocriet zijn om te zeggen dat iemand die komt te overlijden die hij niet kent hem ook maar iets doet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_194527982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:05 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Ik betwijfel echt of er daadwerkelijk zo'n groot draagvlak is. Je ziet nog steeds maar sporadisch mensen met zo'n masker.
Ozzietukker vind het normaal om gewoon met je leven verder te gaan als je weet dat je besmet bent. En hij geeft meerdere keren aan dat het lot van onbekende ouderen hem aan zijn reet zal roesten. Ik denk niet dat de gemiddelde Nederlander zijn mening deelt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194529609
Wie niet ziek wil worden, verlaat je huis niet tot het opgelost is.


Onze regering is zo idioot scheef als wat, zegt de gast met het brilletje na 1 sept alles normaal, komt dat dichtbij verzinnen ze weer wat
Net als wat ze zeiden een hittegolf dood corona

Ik geloof er niet meer in, ze doen er niks aan om het virus te doden.
Interessant he ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')