abonnement Unibet Coolblue
pi_194540719
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 18:34 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Stom dat gisteren die champions league wedstrijd alleen op ziggo werd uitgezonden.
Halve finales morgen wel weer op Veronica las ik.
Ik hoop dat ze de finale ook doen, ben een kpn-man :'(
Wel jammer van Atalanta -O-

Finale zal toch wel voor iedereen te zien zijn toch -O-
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2020 @ 18:50:11 #102
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194540884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 18:34 schreef praadje het volgende:
Er wordt ook gewaarschuwd om stekkers uit apparaten te halen en back ups te maken van je bestanden.
Altijd verstandig ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_194540885
Nou ff en probeer het kort te houden omdat het eigenlijk beetje off-topic is.
Euhm jullie wisten ik had dus bijstand even vanaf mei pas trouwens. Maargoed moet het rond krijgen dus overgeleverd aan de gemeente. Job-coach of werk service punt. Ze doen best goed hoor ik klaag er niet over.
Maar was opzich wel verbaasd voorstel als verkeersregelaar. Nu dacht ik gelijk al euhm.... mijn rijbewijs is ingevorderd. Dus hoe kom je daarbij. Maar dacht is mss best leuk. Met de mededeling al trouwens dat zodra ik mijn rijbewijs terughad (Eis is officier van justitie Januari volgend jaar). Rechtszaak vanaf mei uitgesteld en nog niet nieuwe oproep.

Dus ok ik denk van nouja wat maakt mij het uit, ben nooit verkeersregelaar geweest. Dus ging er positief in. Maar er zit een opleiding en dingen aanpast via het uitzendbureau die dat weer regelt. En dat kost 2 maanden. En je krijgt 9 euro per uur ofzo en kom van 2750 p/m. Dus ok het was een heel ok gesprek met de vertegenwoordiger van dat uitzendbureau wat ze hadden gevonden. Maar het was gelijk al duidelijk dat dat voor beide de moeite niet waard was. Nu had ik het trouwens best willen proberen om gewoon wat anders te doen hoor. Ik stond er positief tegenover. Maar het is niet realistisch gewoon.

Dus ok komt er nog wat positiefs uit, ja zeker wel, want de man die ik nu sprak van dat uitzendbureau heeft collega’s die wel andere dingen doen, dus formulieren ingevuld en komt wellicht weer wat anderen uit. Het hele grote probleem en is zeker met dit elektro werk is, dat het beetje in de buurt moet zijn. Ik wil best met ov enzo maar vaak heb je een busje nodig. Of sowieso rijbewijs. Ik denk dat een rechter daar rekening mee zou willen houden. Maar ik heb dat al gevraagd. En voorlopig staat het op uitstel vanaf mei de rechtszaak en eis is nog tot januari. Dan heb. Ik de eis iig al uitgezeten. Enige dan nog is CBR en zodra ik mijn rijbewijs heb is er voor mij genoeg te vinden weer. Maar ok was het negatief Neuh helemaal niet. Maar verkeersregelaar worden voor paar maanden na opleiding is niet realistisch. Had kunnen liegen enzo he en het gewoon doen. Maarja zo ben ik dan ook weer niet. En wie weet hun hebben van alles door het land dus kan best wat uitkomen nog tijdelijk wat wel kan.

Nou nog lang., maar dat is beetje de status ;)
Do what you love, love what you do!
pi_194541029
Avond :W +60 minuten
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194541037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:00 schreef WcPot het volgende:
Avond :W +60 minuten
Dat is een flinke vertraging :@
pi_194541052
quote:
89s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:00 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dat is een flinke vertraging :@
:'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194541081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 18:50 schreef kree het volgende:
Nou ff en probeer het kort te houden omdat het eigenlijk beetje off-topic is.
Euhm jullie wisten ik had dus bijstand even vanaf mei pas trouwens. Maargoed moet het rond krijgen dus overgeleverd aan de gemeente. Job-coach of werk service punt. Ze doen best goed hoor ik klaag er niet over.
Maar was opzich wel verbaasd voorstel als verkeersregelaar. Nu dacht ik gelijk al euhm.... mijn rijbewijs is ingevorderd. Dus hoe kom je daarbij. Maar dacht is mss best leuk. Met de mededeling al trouwens dat zodra ik mijn rijbewijs terughad (Eis is officier van justitie Januari volgend jaar). Rechtszaak vanaf mei uitgesteld en nog niet nieuwe oproep.

Dus ok ik denk van nouja wat maakt mij het uit, ben nooit verkeersregelaar geweest. Dus ging er positief in. Maar er zit een opleiding en dingen aanpast via het uitzendbureau die dat weer regelt. En dat kost 2 maanden. En je krijgt 9 euro per uur ofzo en kom van 2750 p/m. Dus ok het was een heel ok gesprek met de vertegenwoordiger van dat uitzendbureau wat ze hadden gevonden. Maar het was gelijk al duidelijk dat dat voor beide de moeite niet waard was. Nu had ik het trouwens best willen proberen om gewoon wat anders te doen hoor. Ik stond er positief tegenover. Maar het is niet realistisch gewoon.

Dus ok komt er nog wat positiefs uit, ja zeker wel, want de man die ik nu sprak van dat uitzendbureau heeft collega’s die wel andere dingen doen, dus formulieren ingevuld en komt wellicht weer wat anderen uit. Het hele grote probleem en is zeker met dit elektro werk is, dat het beetje in de buurt moet zijn. Ik wil best met ov enzo maar vaak heb je een busje nodig. Of sowieso rijbewijs. Ik denk dat een rechter daar rekening mee zou willen houden. Maar ik heb dat al gevraagd. En voorlopig staat het op uitstel vanaf mei de rechtszaak en eis is nog tot januari. Dan heb. Ik de eis iig al uitgezeten. Enige dan nog is CBR en zodra ik mijn rijbewijs heb is er voor mij genoeg te vinden weer. Maar ok was het negatief Neuh helemaal niet. Maar verkeersregelaar worden voor paar maanden na opleiding is niet realistisch. Had kunnen liegen enzo he en het gewoon doen. Maarja zo ben ik dan ook weer niet. En wie weet hun hebben van alles door het land dus kan best wat uitkomen nog tijdelijk wat wel kan.

Nou nog lang., maar dat is beetje de status ;)
Maar stop je nu bij je huidige werkgever :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194541091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:01 schreef WcPot het volgende:
Dat is een flinke vertraging

Vertraagde goederentrein :@
pi_194541133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:00 schreef WcPot het volgende:
Avond :W +60 minuten
Avond lief Potje van me O+
pi_194541147
quote:
89s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:03 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Vertraagde goederentrein :@
Wel gezien maar geen last van gehad. Ik had een dienstwijziging ik had eigenlijk al om 13:15 uur klaar kunnen zijn :{
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194541153
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:05 schreef praadje het volgende:

[..]

Avond lief Potje van me O+
O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194541174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:06 schreef WcPot het volgende:

[..]

Wel gezien maar geen last van gehad. Ik had een dienstwijziging ik had eigenlijk al om 13:15 uur klaar kunnen zijn :{
In dat geval vergeef ik je O+
pi_194541177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:06 schreef WcPot het volgende:

[..]

Wel gezien maar geen last van gehad. Ik had een dienstwijziging ik had eigenlijk al om 13:15 uur klaar kunnen zijn :{
:'(
pi_194541254
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:08 schreef praadje het volgende:

[..]

:'(
Maar daar krijg je wel weer een extra vergoeding voor. :7
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194541280
Kent iemand wat huishoud middeltjes tegen een verstopte oor, of hoe het ook heet.
Gebruik zo'n spraytje maar ik geloof niet dat het werkt. :{
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194541323
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:02 schreef WcPot het volgende:

[..]

Maar stop je nu bij je huidige werkgever :@
Nee natuurlijk niet, ik hou die optie gewoon open, aangezien het nu een oproepcontract is.
Maar het is dus even afwachten het moet natuurlijk beetje in de buurt zijn of met ov of fiets. Maar degene waar ik nu mee sprak hebben ook andere Davies ook in elektro en als er wat in de buurt is willen ze best even kijken of er wat voor mij is. Graag zelfs.

Dus het gesprek was niet negatief maar verkeersregelaar ga ik niet worden iig.
Dus ok stapje vooruit wel weer. Maar we zullen zien. Ik hoop vooral op snelle rechtszaak zodat ik daar vanaf ben want was voor mei opgeroepen nog steeds uitstel daarover. En zodra ik mijn rijbewijs weer heb.... kansen genoeg want ze vragen best veel mensen met mijn profiel en heb redelijke diploma’s en werkervaring.

Ok man die ik nu had dealt met mensen zonder diploma etc etc. Niks ergs aan. Maar hij zag ook wel dat ik daar pleite zou zijn zodra ik mijn rijbewijs weer heb want dan verdien ik zeg maar geen 9 euro p/u maar 2750 maand ofzo. Dus logisch en had ik ook al verwacht, en met mijn job-coach overlegd nou die gaat met vakantie even en daarna gaan we ermee verder.

Nou mijn inzet weer getoond. En had ik het gedaan trouwens vraag je je af verkeersregelaar. Mjah best wel stond er niet zo heel negatief tegenover. Had het gedaan. Maar opleiding kosten kleding en zijn we paar maanden verder. We vonden dat beide niet de moeite waard denk. Maar mss collega van hem in de elektro als er wat is in de buurt op project basis. Wellicht. Dus dat is er een beetje uitgekomen.
Do what you love, love what you do!
pi_194541371
Wat voor werk deed je hiervoor dan @kree ? En is dat zonder rijbewijs niet meer mogelijk om te doen?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194541449
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Kent iemand wat huishoud middeltjes tegen een verstopte oor, of hoe het ook heet.
Gebruik zo'n spraytje maar ik geloof niet dat het werkt. :{
Advies van deze doktersassistente. Kopje met lauw water vullen en zout. Met een lepeltje per neusgat opsnuiven paar keer per dag. Kan best even duren een verstopt oor.
pi_194541502
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Wat voor werk deed je hiervoor dan @:kree ? En is dat zonder rijbewijs niet meer mogelijk om te doen?
Elektro techniek en eerst paar jaar service van laadpunten van specifiek merk wat trouwens in boxtel zat door heel nl. En daarna installatie van verschillende merken installeren meterkasten ombouwen etc. Maar ook door heel nl

Alles wat ik zoek op dit gebied heeft rijbewijs nodig nl.

Maar kom uit hele elektro achtergrond vanaf paneelbouw voor vissersschepen tot dit.

En nu dacht ik trouwens eerlijk gezegd. Mss is het best geinig wat anders te doen. Maar qua loon (hun zouden 9E per uur geven ervoor). Sucks het ook wel het komt hoger uit als een uitkering maar niet veel meer.

Dus mja mss is het het meest slim om nog die rechtszaak af te wachten en gewoon weer wat in mijn richting te zoeken. Maar had beetje wel van euffff altijd hetzelfde en dingen in elektro. Mss wil ik heel wat anders.. maarja er is wellicht aardig wat durf voor nodig ook. Ik weet niet zit in twijfel. Elektro en heb ik ok diploma;s voor is altijd wat te vinden. Maar wellicht eens wat anders proberen ofzo. Maar dit was niet realistisch hoewel aardige vent hoor en het gesprek was prima. En hij kijkt of hun wat hebben in de buurt wat ik af kan met ov en met iemand mee dan. Dus het is niet total loss. De jobcoach praat weer over paar weken met me na haar vakantie. Voor de rest overleef ik het wel. Hoop wel dat ik die rechtszaak is een keer krijg en ik dat kan afsluiten.

Detail, man waarmee ik prate en ben dan altijd open. Was zijn rijbewijs ook half jaar kwijt geweest door zelfde. Ok wel 35 jaar terug maar schepte een band gelijk.

1 keer ga je de fout in en daarna nooit meer als je de gevolgen weet god dam’n zeg. Naja op naar de toekomst
Do what you love, love what you do!
pi_194542066
Rustig hier -O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194542237
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:58 schreef WcPot het volgende:
Rustig hier -O-
NPO2 :9
pi_194542329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:08 schreef tralalala het volgende:

[..]

NPO2 :9
:9
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  donderdag 13 augustus 2020 @ 20:18:14 #123
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194542394
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:08 schreef tralalala het volgende:

[..]

NPO2 :9


:9
pi_194542414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:9
:9~
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')