abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 augustus 2020 @ 18:43:23 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194524961
yoyoyoyoyoyoyo fawaka?

What up boys? Zoals jullie weten is er onlangs een beef uitgevochten tussen de havenboys en de grachtenboys.

Tussenstand 1-0 voor Amsterdam.

Hoogste tijd dus om dit eens beter te gaan volgen. Op alle socials zijn al deze boys wel te volgen. Om het voor ons overzichtelijk en inzichtelijk te houden stel ik voor dat we alle boys gaan categoriseren zodat we weten wie bij wie hoort.

Wat ik tot nu toe heb uitgevonden :

#Blacka24

De onbetwiste leider van de club uit Roffa. Deze boy is volgens mij nog niet eens volwassen (lol) maar is wel het gezicht van de Rotterdamse zijde. Moest mokertjehard rennen voor de boys van de pijp 73 (Amsterdam) toen ze met wat shanks(=messen) op de proppen kwamen. Er zijn nog wat pipa's getrokken maar of er geschoten is, is nog niet bevestigd

Dan hebben we Scorp.

Onze boy Scorp hoort bij de Amsterdamse boys. Met Scorp liep 't de dag voor de steekpartij niet zo goed af. Hij werd vriendelijk verzocht 'om naar dansfloor?' te gaan.

Nou ja, een dag later wordt de rekening vereffend met als triest resultaat de dood van een jongeman uit Roffa.
Chuuchuu, de soldaat heeft het niet gehaald.

Dan is er iemand die een pipa trok, niemand minder dan boy @tyloose.73 (te volgen op instagram mensen!!)

Uiteindelijk is hier een beetje het chronologische verhaal van wat er tot afgelopen week gebeurd is.

Dus we hebben team Blacka 24

#Blacka

En we hebben team de pijp 73

Scorp
tyloose.73

Wie vult aan? ^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_194525035
Wat een kansloos gebeuren.

Vroeger staken we niemand neer, maar staken we 'm op.

pi_194525162
Bij Beverwijk ligt nog een mooi weiland, laat ze elkaar daar maar afmaken.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:11:14 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194774966
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: