Tja, kreeg mailtje van haar waarin ze het een en ander vertelde en als laatste zin:
"We bellen om nog een keer wat te eten of te drinken, wat je wilt. Als je nog wilt???"
Nu weet ik niet wat ik moet doen, aan de ene kant heb ik wel zin haar te zien, maar aan de andere kant weet ik niet of ik er verstandig aan doe.
Ze heeft een nieuwe vriend, maar van haar broer had ik gehoord dat hij denkt dat dat snel voorbij is...
quote:Niet doen. Je gaat alleen jezelf maar weer hoop zitten geven
Op zondag 19 januari 2003 19:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Zie ook 5 Weken uit, zij is al weer verliefd op 'n anderTja, kreeg mailtje van haar waarin ze het een en ander vertelde en als laatste zin:
"We bellen om nog een keer wat te eten of te drinken, wat je wilt. Als je nog wilt???"Nu weet ik niet wat ik moet doen, aan de ene kant heb ik wel zin haar te zien, maar aan de andere kant weet ik niet of ik er verstandig aan doe.
Ze heeft een nieuwe vriend, maar van haar broer had ik gehoord dat hij denkt dat dat snel voorbij is...
quote:Weet je best.
Nu weet ik niet wat ik moet doen, aan de ene kant heb ik wel zin haar te zien, maar aan de andere kant weet ik niet of ik er verstandig aan doe.
quote:En jou inschattende ga je toch
Op zondag 19 januari 2003 19:24 schreef Moonah het volgende:[..]
Weet je best.
quote:I know, wilde alleen de meningen eens pijlen of hoe anderen hiermee om zouden gaan.
Op zondag 19 januari 2003 19:24 schreef Moonah het volgende:[..]
Weet je best.
quote:nee, ik weet dat ze nu "vrienden" wil zijn. Dus ik denk niet dat ze nog wat wil proberen...
Op zondag 19 januari 2003 19:24 schreef Brad het volgende:
Moet dat ene zinnetje betekenen dat ze nog wat wil proberen? Misschien wil ze vrienden blijven en zo proberen te polsen hoe jij erover denkt.
quote:Dan is het dus de vraag of jij het aan kan
Op zondag 19 januari 2003 19:26 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
nee, ik weet dat ze nu "vrienden" wil zijn. Dus ik denk niet dat ze nog wat wil proberen...
quote:Ik zou het niet doen.
Op zondag 19 januari 2003 19:25 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
I know, wilde alleen de meningen eens pijlen of hoe anderen hiermee om zouden gaan.
quote:jups
Op zondag 19 januari 2003 19:27 schreef Brad het volgende:[..]
Dan is het dus de vraag of jij het aan kan
quote:nee, niet zoals ze nu is
Op zondag 19 januari 2003 19:24 schreef moonglade het volgende:
volgende vraag: wil jij haar terug?
quote:Sorry, ik kan niet bepalen of jij het aan kan
Op zondag 19 januari 2003 19:28 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
jups
Maare, shmoops vult het perfect aan.
quote:ik weet het nog zo net niet. Ik weet niet wat voor meerwaarde dat heeft.
Op zondag 19 januari 2003 19:51 schreef Argento het volgende:
[OHRAmode] daten? Ik zou het gewoon doen! [/OHRAmode]
quote:sluit het nu eens een keer af. spreek met haar af op neutrale bodem
Zie ook 5 Weken uit, zij is al weer verliefd op 'n anderTja, kreeg mailtje van haar waarin ze het een en ander vertelde en als laatste zin:
"We bellen om nog een keer wat te eten of te drinken, wat je wilt. Als je nog wilt???"Nu weet ik niet wat ik moet doen, aan de ene kant heb ik wel zin haar te zien, maar aan de andere kant weet ik niet of ik er verstandig aan doe.
dan weet je waar je aan toe bent en kan je het laten rusten.
als je niet afspreekt blijf je je toch opvreten. [als zij weer signalen geeft]
Oftewel, niet op reageren. Het hoofdstuk eindelijk eens afsluiten en doorgaan met je leven.
quote:ik hoop dat het je lukt, als ik zie dat je nog steeds topics erover opent
Op zondag 19 januari 2003 22:50 schreef KonnieKipke het volgende:
I know;ik laat het voorlopig op zn betij of hoe je dat zegt
Nu iig
quote:hoop doet leven
Op zondag 19 januari 2003 19:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Niet doen. Je gaat alleen jezelf maar weer hoop zitten geven
quote:klopt, maar je kan die hoop beter op iets nieuws vestigen. blijft hoop !
Op dinsdag 21 januari 2003 20:37 schreef Dieter2 het volgende:[..]
hoop doet leven
quote:* Juf Moonah: " Ik laat het even betijen, of ik laat het op zijn beloop."
Op zondag 19 januari 2003 22:50 schreef KonnieKipke het volgende:
ik laat het voorlopig op zn betij of hoe je dat zegt
quote:en moonah kan het weten
Op dinsdag 21 januari 2003 20:45 schreef Moonah het volgende:[..]
* Juf Moonah: " Ik laat het even betijen, of ik laat het op zijn beloop."
Tja, meis bij vlagen is het nog soms moeilijk, maar ik moet met mn verstand denken en niet met mn gevoel. Bovendien, we zouden nu niet gelukkig zijn
Ik heb sinds haar mail niets meer gehoord, dus ik laat het rusten (en haar rusten). Ik merk dat ik soms de neiging heb aan haar te trekken, maar daar bereik ik niets mee en is ook niet verstandig
Ik mis haar ook nog soms bij vlagen; 't gaat iedere week beter, maar soms... soms.. komen herinneringen naar boven en dat zijn juist vaak de goede, terwijl er ook zoveel mis was
quote:mwah, hoop doet nadenken.. zelfs zo erg nadenken, dat Zopiclon 's avonds nodig blijkt om in slaap te komen
Op dinsdag 21 januari 2003 20:37 schreef Dieter2 het volgende:[..]
hoop doet leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |