abonnement Unibet Coolblue
pi_194688350
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:31 schreef pullup het volgende:

[..]

Oh mijn god _O-
Het kabinet en vooral met name Rutte zijn nu de sjaak bij Robert Donkers, daar richt hij nu zijn pijlen op, ik weet niet of je er nu om moet lachen of om moet gaan huilen..... :{

https://www.facebook.com/robert.donkers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 23-08-2020 14:21:46 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zondag 23 augustus 2020 @ 16:04:28 #152
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194689870
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:11 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Het kabinet en vooral met name Rutte zijn nu de sjaak bij Robert Donkers, daar richt hij nu zijn pijlen op, ik weet niet of je er nu om moet lachen of om moet gaan huilen..... :{

https://www.facebook.com/robert.donkers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
INFO OVER ROBERT
robert donkers is een bekende nederlander _O-
pi_194691916
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:04 schreef spapaars het volgende:

[..]

INFO OVER ROBERT
robert donkers is een bekende nederlander _O-
B-) _O-

Voor wie de vlog wilt zien van Romy

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_194691934
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:08 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

B-) _O-

Voor wie de vlog wilt zien van Romy

Ik ben moe van baby's lekker hoor
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 23 augustus 2020 @ 20:20:45 #155
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  zondag 23 augustus 2020 @ 20:34:42 #156
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194694166
pi_194694216
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:08 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

B-) _O-

Voor wie de vlog wilt zien van Romy

Top!!!!!
Heerlijk dat ze het zwaar heeft, alles willen en moeten, druk doen en blaten, nu ff dop op de neus!
Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
pi_194694787
De kwallende fadurr heeft ook weer 'n nieuwe!

Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
pi_194703685
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194703719
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194703730
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194703783
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194703814
Reclame voor de vlog van Roomsy bij Bats

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194703834
En bij Cemal ook natuurlijk

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194703898
Hey, kwam ik toevallig tegen :o

Ook geen steek veranderd




Een jarig zoontje dus




Een dochter

\

En een wat ouder zoontje

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194703960
quote:
Waren er nog onthullingen omtrent utopia of hebben we alles gehad? :?
Geen zin om naar dat oeverloze gezemel van die halve schedel te gaan zitten kijken :O
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_194704246


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194704284
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194704314
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194716152
quote:
ik heb Montana ooit een paar keer ontmoet, ivm werk, ze was een soort banencoach bij de Gemeente Amsterdam, waarschijnlijk nu nog, heel leuke vlotte dame
Make trouble not war
pi_194720194
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:

[..]

Waren er nog onthullingen omtrent utopia of hebben we alles gehad? :?
Geen zin om naar dat oeverloze gezemel van die halve schedel te gaan zitten kijken :O
Ik heb een poging gewaagd maar niet vol gehouden. Het voelt bij halveschedel altijd erg nep en ongemakkelijk. Hij gaat op een gegeven moment ook weer de zanger uithangen, man man man ...

Er schijnt trouwens een podcast te zijn waarin Huub vanalles over de Gouden Kooi onthult, dat de kots waar TerrorJaap in rollebolt, nep is enzo ...
Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 00:48:43 #172
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 26 augustus 2020 @ 02:15:59 #173
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194722237
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Korak het volgende:

[..]

Ik heb een poging gewaagd maar niet vol gehouden. Het voelt bij halveschedel altijd erg nep en ongemakkelijk. Hij gaat op een gegeven moment ook weer de zanger uithangen, man man man ...

Er schijnt trouwens een podcast te zijn waarin Huub vanalles over de Gouden Kooi onthult, dat de kots waar TerrorJaap in rollebolt, nep is enzo ...
Dat stond hier inderdaad een hele pagina terug al

En nu netjes op rij wederom hieronder
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194735710
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194735765
NSFW!!

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194743424
quote:
8s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef pullup het volgende:
NSFW!!

[ afbeelding ]
Mijn god zeg, die bril |:(
Dachten wij dat Bil soms voor schut liep met die grote glazen, nou hij gaat er overheen _O- of hij is eigenlijk van Bill, kan ook nog :{
Happy couple past goed bij elkaar in iedergeval _O- _O-

Zal toch geen echte bril wezen mag ik hopen :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 27 augustus 2020 @ 13:30:22 #178
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_194744542
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:26 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Mijn god zeg, die bril |:(
Dachten wij dat Bil soms voor schut liep met die grote glazen, nou hij gaat er overheen _O- of hij is eigenlijk van Bill, kan ook nog :{
Happy couple past goed bij elkaar in iedergeval _O- _O-

Zal toch geen echte bril wezen mag ik hopen :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan zo de opvolger worden van Derrick.. Horst Tappert
pi_194744651
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:30 schreef Flow3r het volgende:
Wat nou bril
Ik zie alleen maar lippen 8)7

_O-
Aan die lippen van Bats ben ik onderhand al gewend, altijd met dat gekke mondje van haar _O-
Maar ook daar heb ik iets van gevonden >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:36 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Hij kan zo de opvolger worden van Derrick.. Horst Tappert
_O- _O-

Ik breek steeds mijn hersens, ik zie steeds een stripverhaal voor mij, ook een man met zo'n grote bril. Volgens mij ging dat over ruimtevaart en een familie of zo in de Donald Duck? Niet de thunderbirds :N Google is ook al niet mijn beste vriend -O-

Jess vraagt als je kan kiezen, wie zou je dan volgen, mij of Saskia, kon je kiezen bij hem op insta.







[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 27-08-2020 13:59:24 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_194745457
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:26 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Mijn god zeg, die bril |:(
Dachten wij dat Bil soms voor schut liep met die grote glazen, nou hij gaat er overheen _O- of hij is eigenlijk van Bill, kan ook nog :{
Happy couple past goed bij elkaar in iedergeval _O- _O-

Zal toch geen echte bril wezen mag ik hopen :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bril en potloodventers-jas (het zal toch niet?) :X
pi_194748548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:32 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Die bril en potloodventers-jas (het zal toch niet?) :X
:{ mag het hopen van niet :D



Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_194762860
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:30 schreef Flow3r het volgende:
Wat nou bril
Ik zie alleen maar lippen 8)7

_O-
Dit _O- overdosis filler
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_194763047
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:11 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]

Dit _O- overdosis filler
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194763098
Robin op de runway

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194763249
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:30:20 #187
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194780784
Premium,

https://www.ad.nl/show/ho(...)reality-tv~ad0b8c9d/



[ Bericht 17% gewijzigd door spapaars op 29-08-2020 18:07:30 ]
pi_194781587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:24 schreef pullup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn ogen -O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_194783137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:27 schreef pullup het volgende:
Robin op de runway

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat zonde ze lijkt een Trans :o
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194788886
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194788889
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194788893
Nog nooit zoveel hoogzwangere pics van iemand gezien :')

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194788894
Meh :B

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194788897
:') :')

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194788898
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194788922
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 30 augustus 2020 @ 16:09:39 #197
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_194796099
Wanneer is Nicoline eigenlijk uitgerekend?
Vind het zolang duren bij haar :@
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_194798262
Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
  zondag 30 augustus 2020 @ 19:45:26 #199
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_194799853
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:09 schreef Poezewoes het volgende:
Wanneer is Nicoline eigenlijk uitgerekend?
Vind het zolang duren bij haar :@
Zo te zien aan de foto van 30 augustus op het strand van Scheveningen is Nicoline hoogzwanger.

30 april, vier maanden geleden werd bekend dat Nicoline zwanger is, misschien was zij toen al drie maanden zwanger, nog twee maanden dat het meisje geboren wordt?

https://www.rtlboulevard.(...)g-van-een-dochtertje


30 april 2020

Heuglijk nieuws voor NicolineSmalbraak, bekend van het programma 'Utopia'. Nicoline is namelijk zwanger van een meisje. Ondanks dit goede nieuws maakt ze zich toch flink wat zorgen in deze tijd. Het is namelijk niet de eerste keer dat Nicoline zwanger is. Die eerdere zwangerschap liep helaas niet goed af. Ditmaal had ze een beter gevoel, maar desalniettemin hield ze een slag om de arm. 'Misschien is het bij de volgende echo wel weer mis', zo omschrijft ze haar gedachten.

Gelukkig leken die angstige gevoelens onterecht. Bij elke controle bleek het namelijk goed te zitten met haar ongeboren kindje.
pi_194799933
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 19:45 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Zo te zien aan de foto van 30 augustus op het strand van Scheveningen is Nicoline hoogzwanger.

30 april, vier maanden geleden werd bekend dat Nicoline zwanger is, misschien was zij toen al drie maanden zwanger, nog vier weken dat het meisje geboren wordt?

https://www.rtlboulevard.(...)g-van-een-dochtertje

30 april 2020

Heuglijk nieuws voor NicolineSmalbraak, bekend van het programma 'Utopia'. Nicoline is namelijk zwanger van een meisje. Ondanks dit goede nieuws maakt ze zich toch flink wat zorgen in deze tijd. Het is namelijk niet de eerste keer dat Nicoline zwanger is. Die eerdere zwangerschap liep helaas niet goed af. Ditmaal had ze een beter gevoel, maar desalniettemin hield ze een slag om de arm. 'Misschien is het bij de volgende echo wel weer mis', zo omschrijft ze haar gedachten.

Gelukkig leken die angstige gevoelens onterecht. Bij elke controle bleek het namelijk goed te zitten met haar ongeboren kindje.

Ik denk ook dat het zowieso goed komt. Kan niet veel meer mis gaan. Mooi voor die twee ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')