abonnement Unibet Coolblue
pi_194513836
Gisteren op dezelfde dag.

In de ochtend loop ik met vrouw en kind van 4 aan de hand op een gemengd voetpad / fietspad. ik loop netjes voorop zodat er genoeg ruimte is en loop aan de rechterkant zoals gebruikelijk in NL. Laat meer dan genoeg ruimte.

Komt er een oudere in trainingspak "spooklopen". En dat interesseert me verder niets want dacht dat die ons begroette maar in plaats daarvan stond hij wat spastisch links en rechts wijzen zonder een woord alsof wij verkeerd bezig waren door daar te lopen.

Hij had kunnen wachten en gewoon op eigen helft kunnen passeren want er was genoeg 1,5 m ruimte en t was rustig. Maar blijkbaar moet dat gewoon erdoorheen waggelen.

Later een moment in de supermarkt. Loop met een kar voorbij aan een oudere die geen mandje of wagen in de buurt heeft en waar meerderen voorbij lopen in de hoek bij de broodafdeling. Gaat ie zonder iets te zeggen dom gebarend wuiven alsof ie een beetje retarded is.

Ik vond dat er pre-Covid al genoeg rare mensen waren die het centrum van de wereld spelen maar nu helemaal. Als men een beetje cherry pickt met richtlijnen en die richtlijnen boven normale geschreven of ongeschreven regels stelt die altijd al gelden dan is dat imho een kleine bron van irritatie.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:34:08 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194513878
Terechte klacht
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Tettenkoning woensdag 12 augustus 2020 @ 07:09:22 #3
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194515509
Rutte was dan wel aan het klagen over de jeugd in zijn laatste persconferentie, maar die oudjes kunnen er idd ook wat van.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 12 augustus 2020 @ 07:16:12 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_194515530
Gezellig samen boodschappen doen. En omdat het moet allebei een kar. Uiteraard zonder enig inzicht door de winkel heen lopen en zo iedereen in de weg zitten.

Fantastisch -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_194515537
Geloof er geen zak van. Je zal jezelf wel als een aso gedragen. Mocht dit verhaaltje al waar wezen.
pi_194515758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:16 schreef kanovinnie het volgende:
Gezellig samen boodschappen doen. En omdat het moet allebei een kar. Uiteraard zonder enig inzicht door de winkel heen lopen en zo iedereen in de weg zitten.

Fantastisch -O-
Ik kom genoeg vriendelijke bejaarden tegen en natuurlijk ben ik ook geen fan van contact met iedereen, maar ik vind dat als mensen in het publieke domein zonder verbaal te communiceren panisch gaan lopen doen omdat er iemand passeert lekker thuis moeten blijven en daar maar moeten bestellen ofzo.
pi_194515771
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik kom genoeg vriendelijke bejaarden tegen en natuurlijk ben ik ook geen fan van contact met iedereen, maar ik vind dat als mensen in het publieke domein zonder verbaal te communiceren panisch gaan lopen doen omdat er iemand passeert lekker thuis moeten blijven en daar maar moeten bestellen ofzo.
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.
pi_194515899
Die oudjes zullen nog eerder sterven aan een hartstilstand dan aan covid.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 08:29:21 #9
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_194516011
Dat zijn meestal van het type oudjes die er voor zorgen dat Frank Visser en zijn Hilversum-engnek Viktor altijd genoeg SBS6 programmavulling zullen hebben.
Van die zure pisvlekken wiens oude dag alleen nog maar draait om de 3 cm overschrijding van de erfgrens/overhangende takken, om zich (onterecht) nog relevant te voelen in hun kleine wereldje, in plaats van wat proberen te gaan maken van je laatste levensjaren.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_194516221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:59 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.
Benieuwd wat zij ervan vinden
-nee-
pi_194518491
Dan zeg je dat hij op moet kankeren ts.
pi_194519160
Hier laatst ook, oude gast ging in de supermarkt helemaal door het lint omdat hij vlak achter mensen aanliep richting de winkelwagens, waarvan één zich toen omdraaide en recht tegen hem aan liep, omdat hij er een halve meter achter stond.

En toen direct zeiken over afstand houden terwijl hij het zelf ook niet deed. Uiteindelijk zelfs uitgelopen op een gevecht.
pi_194519818
Hier laatst in de AH, een dame van in de 60 die toen ik langsliep keihard AFSTAND!! krijste.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')