abonnement Unibet Coolblue
pi_194512637
Voor een spelactiviteit (een soort zeskamp idee) heb ik 8 spelactiviteiten. Er komen 8 teams die in 8 rondes alle spellen gaan doen. Tot zo ver leek het niet al te moeilijk. Maar: 6 activiteiten moeten (liefst) tegen een ander team gespeeld worden en 2 activiteiten zijn zonder tegenstander. Het zou leuk zijn als de teams de spellen met tegenpartij steeds tegen een ander team kunnen doen.

Ik loop hier mee vast. Ik kan schemas vinden voor 7 spellen en 8 teams. Ik heb ook zitten puzzelen of ik de twee losse spellen als 1 teamspel zou kunnen zien en de teams dan de losse spellen laat doen, maar dan komen ze maar bij 1 van de twee. Toen ben ik begonnen met alle teams eerst bij de twee losse spellen indelen over de rondes en dan de rest aanvullen, maar dan raak ik de draad kwijt.

Is mijn idee überhaupt mogelijk? Of is er een andere opzet mogelijk waarbij ze wél alle spellen doen, maar dan misschien wat vaker tegen dezelfde teams spelen?
pi_194512668
een team afzeggen?
U MAD?
pi_194512717
Kom ik er met 7 teams wel? Want dan maak ik de teams iets groter. Een even aantal leek me beter omdat je anders met 2 individuele spellen 1 team overhoudt wat niet tegen een tegenstander kan spelen.
pi_194527076
Ik ben nog aan het puzzelen geweest. Ik heb nu een indeling waarbij alle teams alle spellen spelen en de helft van de teams ook steeds tegen een wisselend team. 4 teams spelen 2x tegen hetzelfde team, maar 1 van die teams heeft in die indeling pech en speelt maar tegen 3 verschillende teams (2 teams 2x).
Je zou zeggen dat het met een beetje wisselen eerlijker verdeeld zou moeten kunnen worden, maar dan krijg ik hem niet meer kloppend.

Een volgende keer begin ik met een speelschema en zoek ik er daarna activiteiten bij }:|
pi_194552460
Spel 1
Team 1 - Team 5
Team 2 - Team 6
Team 3 - Team 7
Team 4 - Team 8

Spel 2
Team 1 - Team 6
Team 2 - Team 7
Team 3 - Team 8
Team 4 - Team 5

Spel 3
Team1 - Team7
Team2 - Team8
Team3 - Team5
Team4 - Team6

Spel 4
Team1 - Team8
Team2 - Team5
Team3 - Team6
Team4 - Team7

Spel 5
Team1 - Team3
Team2 - Team4
Team5 - Team7
Team6 - Team8

Spel 6
Team1 - Team4
Team2 - Team3
Team5 - Team8
Team6 - Team7
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')