abonnement Unibet Coolblue
pi_194511408
Schoten gelost tussen badgasten.

https://www.at5.nl/artike(...)r-een-persoon-gewond

quote:
De melding van de schietpartij werd rond 16.30 uur gedaan. Meerdere hulpdiensten, waaronder een traumahelikopter, zijn uitgerukt. Volgens een getuige zijn er meerdere schoten gelost.
Iemand is de warmte teveel geworden?

At5 zegt trouwens De Nieuwe Meer, Google Het nieuwe meer.Wie zit hier juist?
Alpha kenny one
pi_194511480
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 20:14 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Nog even de cijfers erbij

https://nos.nl/l/2336756
Uit jouw bron:
quote:
In het overgrote deel van de gevallen is het slachtoffer van politiegeweld zelf gewapend. Maar ook onder ongewapende slachtoffers blijkt dat zwarte mensen in het nadeel zijn. Van alle Afro-Amerikanen die sinds 2013 stierven door politiegeweld was volgens Mapping Police Violence 17 procent ongewapend, terwijl dat gemiddeld maar 13 procent was….
Maar de Afro Amerikanen zijn dan ook relatief veel vaker dan blanken betrokken bij zware criminaliteit waardoor het ook logisch is dat ze relatief vaker te maken krijgen met agenten die in stressvolle situaties fouten maken.
Hoe zou het uitzien als je die cijfers die de NOS gebruikt verder zou ontleden naar de situaties waarin deze ongewapende doden zijn gevallen? Komt het vooral voor na relatief onschuldige meldingen, of komt het vooral voor in situaties waarin het slachtoffer zich zeer agressief gedroeg etc.

En dan dit:

quote:
Die vaststelling wordt gestaafd door de cijfers van Mapping Police Violence. Van de mensen die in 2019 omkwamen door politiegeweld, blijkt 24 procent Afro-Amerikaans, terwijl die groep maar 13 procent uitmaakt van de bevolking in de VS.
Hier nog zo’n leuk gegoochel met cijfers. De afro-Amerikanen (inderdaad 13 procent van de bevolking) zorgen voor 52% van de moorden, en bijna 55 procent van de overvallen!! Gek he dat onder die bevolking ook relatief veel meer doden vallen door politiegeweld. https://ucr.fbi.gov/crime(...)ages/tables/table-21

Lekker praten vanaf je zolderkamertje, waar je niet na hoeft te denken over de situaties waar die agenten zich in bevinden, een paar dagen nadat weer een collega is doodgeschoten door een afro-Amerikaan. Je leeft echt in een extreem linkse waanwereld. Net als de verslaggevers van de NOS etc.
Alpha kenny one
pi_194516072
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 21:32 schreef falling_away het volgende:

[..]

Uit jouw bron:
[..]

Maar de Afro Amerikanen zijn dan ook relatief veel vaker dan blanken betrokken bij zware criminaliteit waardoor het ook logisch is dat ze relatief vaker te maken krijgen met agenten die in stressvolle situaties fouten maken.
Hoe zou het uitzien als je die cijfers die de NOS gebruikt verder zou ontleden naar de situaties waarin deze ongewapende doden zijn gevallen? Komt het vooral voor na relatief onschuldige meldingen, of komt het vooral voor in situaties waarin het slachtoffer zich zeer agressief gedroeg etc.

En dan dit:
[..]

Hier nog zo’n leuk gegoochel met cijfers. De afro-Amerikanen (inderdaad 13 procent van de bevolking) zorgen voor 52% van de moorden, en bijna 55 procent van de overvallen!! Gek he dat onder die bevolking ook relatief veel meer doden vallen door politiegeweld. https://ucr.fbi.gov/crime(...)ages/tables/table-21

Lekker praten vanaf je zolderkamertje, waar je niet na hoeft te denken over de situaties waar die agenten zich in bevinden, een paar dagen nadat weer een collega is doodgeschoten door een afro-Amerikaan. Je leeft echt in een extreem linkse waanwereld. Net als de verslaggevers van de NOS etc.
De waarheid is hard voor extreem rechtse figuren. Droom maar lekker verder. Ik ga weer even genieten van mijn rijkdom.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 08:38:38 #4
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194516112
Ze zullen de dader uiteindelijk wel te pakken krijgen maar het zal wel weer even duren, hij zal wel hulp krijgen.

Doet me denken aan die willekeurige schietpartij toen in Groningen, die boy bleef ook een maand onder de radar omdat hij bij bekenden kon onderduiken.
pi_194516543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 21:32 schreef falling_away het volgende:

[..]

Uit jouw bron:
[..]

Maar de Afro Amerikanen zijn dan ook relatief veel vaker dan blanken betrokken bij zware criminaliteit waardoor het ook logisch is dat ze relatief vaker te maken krijgen met agenten die in stressvolle situaties fouten maken.
Hoe zou het uitzien als je die cijfers die de NOS gebruikt verder zou ontleden naar de situaties waarin deze ongewapende doden zijn gevallen? Komt het vooral voor na relatief onschuldige meldingen, of komt het vooral voor in situaties waarin het slachtoffer zich zeer agressief gedroeg etc.

En dan dit:
[..]

Hier nog zo’n leuk gegoochel met cijfers. De afro-Amerikanen (inderdaad 13 procent van de bevolking) zorgen voor 52% van de moorden, en bijna 55 procent van de overvallen!! Gek he dat onder die bevolking ook relatief veel meer doden vallen door politiegeweld. https://ucr.fbi.gov/crime(...)ages/tables/table-21

Lekker praten vanaf je zolderkamertje, waar je niet na hoeft te denken over de situaties waar die agenten zich in bevinden, een paar dagen nadat weer een collega is doodgeschoten door een afro-Amerikaan. Je leeft echt in een extreem linkse waanwereld. Net als de verslaggevers van de NOS etc.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:35 schreef Fisherman het volgende:

[..]

De waarheid is hard voor extreem rechtse figuren. Droom maar lekker verder. Ik ga weer even genieten van mijn rijkdom.
Wellicht dat we beter hier verder kunnen discussieren over de positie van zwarten in de VS ipv in dit topic over een dodelijk onschuldig slachtoffer in Nederland?

C&H / Gelijke of ongelijke behandeling zwarte Amerikanen?
Krekker is de bom!
pi_194516714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:35 schreef Fisherman het volgende:

[..]

De waarheid is hard voor extreem rechtse figuren. Droom maar lekker verder. Ik ga weer even genieten van mijn rijkdom.
Vervelend he, als iemand je ongelijk bewijst en je vervolgens met je bek vol tanden staat.. dan rest alleen nog het kinderachtige verweer: "nee jij bent extreem" _O-

Hier dan nog wat bronnen om het af te maken:

Van elke 10000 afro-Amerikanen die gearresteerd worden voor een geweldsmisdrijf werden er 3 vermoord
Van elke 10000 blanke Amerikanen die gearresteerd worden voor een geweldsmisdrijf werden er 4 vermoord

https://ucr.fbi.gov/crime(...)2017/tables/table-43
https://ucr.fbi.gov/crime(...)2018/tables/table-43
https://www.washingtonpos(...)lice-shootings-2017/
https://www.washingtonpos(...)lice-shootings-2018/

Maar blijf gerust ongefundeerd de racisme kaart trekken in alle mogelijke scenarios.. je zult het waarschijnlijk nooit afleren.

(ja dit is off-topic, ik zal er verder niks meer over posten hier).
Alpha kenny one
pi_194516760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:38 schreef Twiitch het volgende:
Ze zullen de dader uiteindelijk wel te pakken krijgen maar het zal wel weer even duren, hij zal wel hulp krijgen.

Doet me denken aan die willekeurige schietpartij toen in Groningen, die boy bleef ook een maand onder de radar omdat hij bij bekenden kon onderduiken.
Ja iemand die zo koelbloedig iemand kan vermoorden op klaarlichte dag op een drukke plek zal ook behoorlijk wat druk kunnen uitoefenen om niet gepakt te worden. Het is eigenlijk ongekend in Nederland.. nog wel. Ben bang dat dit soort gebeurtenissen normaler gaan worden in de toekomst.
Alpha kenny one
pi_194516972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:40 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ja iemand die zo koelbloedig iemand kan vermoorden op klaarlichte dag op een drukke plek zal ook behoorlijk wat druk kunnen uitoefenen om niet gepakt te worden. Het is eigenlijk ongekend in Nederland.. nog wel. Ben bang dat dit soort gebeurtenissen normaler gaan worden in de toekomst.
Ik hoop echt dat met zoveel getuigen er iets van beeldmateriaal moet zijn, wellicht niet van de moord, maar wel van de groep criminelen die daar dus blijkbaar ook rondhingen.

Misselijkmakend dat dit soort tuig nog vrij rondloopt, ik gun ze echt het aller ergste toe :r :r :r
Krekker is de bom!
pi_194525461
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_194525627
quote:
Het is net de Benny Hill show.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194528627
twitter
pi_194528635
5 verdachten opgepakt. Bron NOS
  woensdag 12 augustus 2020 @ 23:02:28 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194529100
Ze zullen elkaar wel allemaal de schuld geven , waardoor er geen dader is , ben ik bang.
Was toch volgens mij toch ook een aantal jaren geleden met 2 gasten op een scooter , maar de politie kon niet achterhalen wie er had gereden.
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 12 augustus 2020 @ 23:04:32 #14
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194529135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 21:32 schreef falling_away het volgende:

[..]

Uit jouw bron:
[..]

Maar de Afro Amerikanen zijn dan ook relatief veel vaker dan blanken betrokken bij zware criminaliteit waardoor het ook logisch is dat ze relatief vaker te maken krijgen met agenten die in stressvolle situaties fouten maken.
Hoe zou het uitzien als je die cijfers die de NOS gebruikt verder zou ontleden naar de situaties waarin deze ongewapende doden zijn gevallen? Komt het vooral voor na relatief onschuldige meldingen, of komt het vooral voor in situaties waarin het slachtoffer zich zeer agressief gedroeg etc.

En dan dit:
[..]

Hier nog zo’n leuk gegoochel met cijfers. De afro-Amerikanen (inderdaad 13 procent van de bevolking) zorgen voor 52% van de moorden, en bijna 55 procent van de overvallen!! Gek he dat onder die bevolking ook relatief veel meer doden vallen door politiegeweld. https://ucr.fbi.gov/crime(...)ages/tables/table-21

Lekker praten vanaf je zolderkamertje, waar je niet na hoeft te denken over de situaties waar die agenten zich in bevinden, een paar dagen nadat weer een collega is doodgeschoten door een afro-Amerikaan. Je leeft echt in een extreem linkse waanwereld. Net als de verslaggevers van de NOS etc.
Van die 13% mag je 6 of 7 % van maken , aangezien het 999 van de 1000 keer om een volwassen mannelijke dader gaat.
Dus de statistieken worden er niet beter op
Ik ben inmiddels overleden
pi_194529306
quote:
De twee mannen die in Zandvoort werden opgepakt, werden opgepakt door een arrestatieteam.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rdachten-aangehouden

DSIGoden. @Nikonlover
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 12 augustus 2020 @ 23:18:21 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194529367
quote:
_O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194530922
Was waarschijnlijk niet heel moeilijk, kwestie van wat GSM data uitlezen en de poppetjes erbij zoeken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194531232
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef Enchanter het volgende:
Ze zullen elkaar wel allemaal de schuld geven , waardoor er geen dader is , ben ik bang.
Was toch volgens mij toch ook een aantal jaren geleden met 2 gasten op een scooter , maar de politie kon niet achterhalen wie er had gereden.
Er zijn ooggetuigen die de schutter recht in de ogen heben gekeken, lijkt me duidelijk dat het een uitgemaakte zaak is als ze hem hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194531259
quote:
Lijkt me zonneklaar, die pisvekjes van 18, 19 en 20 zaten achter dat horloge aan en die van 26 werd erbij gehaald nadat ze een grote bek kregen van Bas en schoot hem neer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194531274
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:05 schreef raptorix het volgende:
Was waarschijnlijk niet heel moeilijk, kwestie van wat GSM data uitlezen en de poppetjes erbij zoeken.
En tientallen ooggetuigen, de daders stonden waarschijnlijk allemaal al in de database, dus het was al snel duidelijk wie of wat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 07:44:29 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194531278
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er zijn ooggetuigen die de schutter recht in de ogen heben gekeken, lijkt me duidelijk dat het een uitgemaakte zaak is als ze hem hebben.
Getuigen zeggen ook dat de kerel die geschoten heeft "overduidelijk" wat ouder was dan de groep waar ze in eerste instantie mot mee hadden. Ik zet m'n geld dus op de verdachte van 26 jaar.

quote:
Dit kan ik dan weer niet helemaal rijmen. Geen signalement maar dezelfde dag pakken ze vijf man op. Bewuste tactiek om de verdachten niet op te fokken?

[ Bericht 17% gewijzigd door Twiitch op 13-08-2020 07:55:46 ]
  donderdag 13 augustus 2020 @ 08:51:11 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194532005
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er zijn ooggetuigen die de schutter recht in de ogen heben gekeken, lijkt me duidelijk dat het een uitgemaakte zaak is als ze hem hebben.
Laten we het hopen
Ik ben inmiddels overleden
pi_194532597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef Enchanter het volgende:
Ze zullen elkaar wel allemaal de schuld geven , waardoor er geen dader is , ben ik bang.
Was toch volgens mij toch ook een aantal jaren geleden met 2 gasten op een scooter , maar de politie kon niet achterhalen wie er had gereden.
Dat is uiteindelijk gelukkig een soort van goedgekomen. Beide hebben vier jaar gevangenisstraf gekregen
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:57:08 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194532867
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:36 schreef falling_away het volgende:

[..]

Vervelend he, als iemand je ongelijk bewijst en je vervolgens met je bek vol tanden staat.. dan rest alleen nog het kinderachtige verweer: "nee jij bent extreem" _O-

Hier dan nog wat bronnen om het af te maken:

Van elke 10000 afro-Amerikanen die gearresteerd worden voor een geweldsmisdrijf werden er 3 vermoord
Van elke 10000 blanke Amerikanen die gearresteerd worden voor een geweldsmisdrijf werden er 4 vermoord

https://ucr.fbi.gov/crime(...)2017/tables/table-43
https://ucr.fbi.gov/crime(...)2018/tables/table-43
https://www.washingtonpos(...)lice-shootings-2017/
https://www.washingtonpos(...)lice-shootings-2018/

Maar blijf gerust ongefundeerd de racisme kaart trekken in alle mogelijke scenarios.. je zult het waarschijnlijk nooit afleren.

(ja dit is off-topic, ik zal er verder niks meer over posten hier).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:57:27 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194532879
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk gelukkig een soort van goedgekomen. Beide hebben vier jaar gevangenisstraf gekregen
Ja , maar was het niet zo , dat die straffen lager waren , juist omdat het niet zeker was wie die scooter bestuurde ?
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')