abonnement Unibet Coolblue
pi_194588353
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:07 schreef polyp11 het volgende:
Nu ik weer naar de sportschool ga, valt het mij eigenlijk op hoe weinig gespierd de meeste mannen zijn. Veel mannen lijken het helemaal niet erg te vinden om dunne armpjes te hebben en amper een deuk te kunnen slaan in een pakje boter. Ik zou het zelf niet fijn vinden om zo slap te zijn dat ik mijn eigen vriendin niet eens kan beschermen tegen een willekeurige voorbijganger. Het is toch wel een soort ego dingetje, om de sterkte van de groep te willen zijn. Voel je je wel mannelijk als je amper een gewicht van 10 kilo van de grond kan tillen?
10 kilo tillen vind je een mijlpaal? Mijn zak weegt nog zwaarder.
pi_194588455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:27 schreef polyp11 het volgende:

[..]

1.86, 85.8kg, 15.3%vet
deadlift was 165kg, nu 155kg (corona losses)
Je mag dan wel 165kg deadliften, je gewicht en lengte met dat vetpercentage vertellen mij dat je amper spiermassa opbouwt.

Meeste mensen doen ook aan broscience workouts, dus geen wonder.
pi_194589577
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 12:21 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Sowieso is dat opgepompte pas iets vanaf de jaren 80

[ afbeelding ]

Twee zwaargewicht bokskampioenen, eind jaren 30. Vergelijk dat met nu.

Overigens wil ik die niet zwak noemen hoor :D
Geweldige boksers voor die tijd, maar Tyson had ze in zijn prime doodgeslagen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194589791
quote:
16s.gif Op zondag 16 augustus 2020 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Geweldige boksers voor die tijd, maar Tyson had ze in zijn prime doodgeslagen.
Andere tijden

Je bedoelt die Tyson die in z'n prime neerging tegen Buster Douglas? :+

Joe Louis wordt door velen, terecht imho, toch wel als een van de beste gezien (na Ali)
pi_194589901
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 17:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Andere tijden

Je bedoelt die Tyson die in z'n prime neerging tegen Buster Douglas? :+

Joe Louis wordt door velen, terecht imho, toch wel als een van de beste gezien (na Ali)
Ja dat vind ik ook, maar gezien in zijn tijd, als die met zijn fysiek vandaag zou boksen in de heavyweight division is het alsof ze tegen een kind boksen. Wilder Joshua en Fury zijn allemaal rond de 2m en 100kg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Tettenkoning zondag 16 augustus 2020 @ 17:40:23 #156
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194590356
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
Ja, Caesar was fout geschreven. :P
Idd. Sorry voor de typo :@
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194590647
Moderne mensen hebben stevige botten en hoeven geen brede armen om als airbags te laten functioneren :{w
pi_194597894
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:20 schreef jigggy het volgende:
Ben zelf 73 kilo als man, train 2x per week vechtsport en fitness 2/3x per week ,kan dan wel misschien niet de breedste zijn maar ben niet bang dat ik mezelf of een vrouw niet kan beschermen
En deze man heeft een zeer gespierde rechterarm!!!
pi_194602162
quote:
16s.gif Op zondag 16 augustus 2020 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook, maar gezien in zijn tijd, als die met zijn fysiek vandaag zou boksen in de heavyweight division is het alsof ze tegen een kind boksen. Wilder Joshua en Fury zijn allemaal rond de 2m en 100kg.
De heavyweights van toen zijn de cruiserweights van nu. Een enkele keer breekt er eentje door bij de zwaargewichten maar dat is schaars (Holyfield, Haye, Usyk wellicht)
pi_194602264
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 14:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

De heavyweights van toen zijn de cruiserweights van nu. Een enkele keer breekt er eentje door bij de zwaargewichten maar dat is schaars (Holyfield, Haye, Usyk wellicht)
En hiernaast is de sport zoals veel sporten sinds die tijd zwaar geprofessionaliseerd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194603066
Ruiz anyone?
Ook bij MMA zijn er genoeg vechters die er niet gevaarlijk uit zien maar dat wel degelijk zijn. Afgelopen weekend cormier VS miocic. Zijn nou niet bepaald twee gasten die er erg gevaarlijk uit zien.
Uiteindelijk zegt spiermassa niet al te gek veel over hoe goed je wel niet zou zijn met vechten.
Faka G
pi_194618000
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
Nu ik weer naar de sportschool ga, valt het mij eigenlijk op hoe weinig gespierd de meeste mannen zijn. Veel mannen lijken het helemaal niet erg te vinden om dunne armpjes te hebben en amper een deuk te kunnen slaan in een pakje boter. Ik zou het zelf niet fijn vinden om zo slap te zijn dat ik mijn eigen vriendin niet eens kan beschermen tegen een willekeurige voorbijganger. Het is toch wel een soort ego dingetje, om de sterkte van de groep te willen zijn. Voel je je wel mannelijk als je amper een gewicht van 10 kilo van de grond kan tillen?
Als je constateert dat iedereen slap is, is de kans 100% dat de willekeurige voorbijganger ook slap is. Waarom dan spieren kweken? Je hebt toch wel wat beters te doen met je tijd?
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:09:18 #163
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_194625669
Alsof je in een sportschool moet zitten om sterk te zijn :')

Lekker durums klappen en fysiek zwaar werken _O_
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:21:03 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_194625899
Je vrouwtje beschermen :'). Da's toch alleen belangrijk voor mannen zonder macht en monnie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194631614
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
Nu ik weer naar de sportschool ga, valt het mij eigenlijk op hoe weinig gespierd de meeste mannen zijn. Veel mannen lijken het helemaal niet erg te vinden om dunne armpjes te hebben en amper een deuk te kunnen slaan in een pakje boter. Ik zou het zelf niet fijn vinden om zo slap te zijn dat ik mijn eigen vriendin niet eens kan beschermen tegen een willekeurige voorbijganger. Het is toch wel een soort ego dingetje, om de sterkte van de groep te willen zijn. Voel je je wel mannelijk als je amper een gewicht van 10 kilo van de grond kan tillen?
Mocht je onder een kloon nog meelezen:
Sterk dat je je account weg hebt laten gooien :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 september 2020 @ 16:49:29 #166
53151 T42
Pinball Wizard
pi_194848106
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
Nu ik weer naar de sportschool ga, valt het mij eigenlijk op hoe weinig gespierd de meeste mannen zijn. Veel mannen lijken het helemaal niet erg te vinden om dunne armpjes te hebben en amper een deuk te kunnen slaan in een pakje boter. Ik zou het zelf niet fijn vinden om zo slap te zijn dat ik mijn eigen vriendin niet eens kan beschermen tegen een willekeurige voorbijganger. Het is toch wel een soort ego dingetje, om de sterkte van de groep te willen zijn. Voel je je wel mannelijk als je amper een gewicht van 10 kilo van de grond kan tillen?
Je armpjes helpen tegen kogels.
  zaterdag 5 september 2020 @ 13:51:42 #167
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_194899563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:33 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

In mijn (studenten) omgeving zijn er genoeg jongens met haantjesgedrag, dus ik vind het niet perse nergens op slaan.
[..]

Het gaat niet om het verdedigen zelf, want dat zou inderdaad niet nodig moeten zijn. Maar elke dame wilt zich veilig en vrouwelijk voelen bij haar partner en dat gebeurd niet als die partner eruit ziet als een tandenstoker. Waarschijnlijk ook een van de redenen dat dames niet snel geneigd zijn om te daten met heren die kleiner zijn dan zij.
Ik wil me mens en gerespecteerd voelen bij een man. Ik ben niemands 'vrouwtje' vriend.
pi_194899687
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 13:51 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik wil me mens en gerespecteerd voelen bij een man. Ik ben niemands 'vrouwtje' vriend.
Doe es ff rustig vrouwtje
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 5 september 2020 @ 14:07:33 #169
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_194899751
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
Nu ik weer naar de sportschool ga, valt het mij eigenlijk op hoe weinig gespierd de meeste mannen zijn. Veel mannen lijken het helemaal niet erg te vinden om dunne armpjes te hebben en amper een deuk te kunnen slaan in een pakje boter. Ik zou het zelf niet fijn vinden om zo slap te zijn dat ik mijn eigen vriendin niet eens kan beschermen tegen een willekeurige voorbijganger. Het is toch wel een soort ego dingetje, om de sterkte van de groep te willen zijn. Voel je je wel mannelijk als je amper een gewicht van 10 kilo van de grond kan tillen?
Helemaal eens, iedereen in mijn omgeving is aan het wielrennen of hardlopen. Allemaal dunne mannetjes zoals dolf jansen.

Iedereen lijkt te vergeten dat geweld nog steeds een van de oplossingen is. Dus je kunt hier mee geconfronteerd worden. Beter sta je je mannetje als je in zo’n situatie komt.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  zaterdag 5 september 2020 @ 14:11:48 #170
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_194899803
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:42 schreef Atta-boy het volgende:
Ruiz anyone?
Ook bij MMA zijn er genoeg vechters die er niet gevaarlijk uit zien maar dat wel degelijk zijn. Afgelopen weekend cormier VS miocic. Zijn nou niet bepaald twee gasten die er erg gevaarlijk uit zien.
Uiteindelijk zegt spiermassa niet al te gek veel over hoe goed je wel niet zou zijn met vechten.
Miocic ziet er wel uit als een beest. Niet qua spieren maar wel qua formaat een voorkomen. Die gast is 120kg. Cormier is ook ruim 100kg, maar je verwacht niet dat hij zo’n goede vechter is inderdaad.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  zondag 6 september 2020 @ 14:38:38 #171
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_194917046
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:07 schreef Kamover het volgende:

[..]

Helemaal eens, iedereen in mijn omgeving is aan het wielrennen of hardlopen. Allemaal dunne mannetjes zoals dolf jansen.

Iedereen lijkt te vergeten dat geweld nog steeds een van de oplossingen is. Dus je kunt hier mee geconfronteerd worden. Beter sta je je mannetje als je in zo’n situatie komt.
Ik val persoonlijk op athletisch en niet op sportshool types terwijl ik zelf wel aan fitgirl shit doe. Dat is gewoon waar ik op val. Als mijn partner in elkaar gerost wordt stap ik gewoon naar de politie en ben ik blij dat mijn partner geen kwade inborst heeft.
pi_194917128
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:38 schreef Mishu het volgende:
terwijl ik zelf wel aan fitgirl shit doe. Dat is gewoon waar ik op val. Als mijn partner in elkaar gerost wordt stap ik gewoon naar de politie en ben ik blij dat mijn partner geen kwade inborst heeft.
Niet je jaren van bootybuilding gebruiken om de agressor buiten westen te facesitten. :')
  zondag 6 september 2020 @ 14:44:10 #173
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_194917144
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2020 14:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Niet je jaren van bootybuilding gebruiken om de agressor buiten westen te facesitten. :')
Hahahaha.
  zondag 6 september 2020 @ 16:18:04 #174
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_194919556
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:38 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik val persoonlijk op athletisch en niet op sportshool types terwijl ik zelf wel aan fitgirl shit doe. Dat is gewoon waar ik op val. Als mijn partner in elkaar gerost wordt stap ik gewoon naar de politie en ben ik blij dat mijn partner geen kwade inborst heeft.
Er zit nog wel een wereld tussen sportschooltypes en dolf Jansen
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_194920072
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:38 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik val persoonlijk op athletisch en niet op sportshool types terwijl ik zelf wel aan fitgirl shit doe. Dat is gewoon waar ik op val. Als mijn partner in elkaar gerost wordt stap ik gewoon naar de politie en ben ik blij dat mijn partner geen kwade inborst heeft.
Stap je gewoon naar de politie... Sure. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')